Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mozecie jeszcze ewentulanie powiedziec na co spojrzec przy takim samochodzie. Na co szczegolnie zwrocic uwagę. Trochę już wyczytałem informacji, ale zawsze przyda się parę wskazówek.
Opublikowano
mozecie jeszcze ewentulanie powiedziec na co spojrzec przy takim samochodzie. Na co szczegolnie zwrocic uwagę. Trochę już wyczytałem informacji, ale zawsze przyda się parę wskazówek.

 

szczególną uwagę powinno się zwracać na szczeliny między elementami. Samochód bezwypadkowy rozpoznasz od razu- każda szczelina będzie identyczna względem drugiej strony, przykładowo jak patrzysz na przód samochodu, to jeśli samochód był po przejściach to od razu rzuca się w oczy cała krzywizna. Wprawione oko nie potrzebuje miernika lakieru żeby stwierdzić że coś było robione. Również można doszukiwać się mikro pęcherzyków na lakierze, jeśli takowe znajdziesz to będzie oznaczało iż dany element był malowany. Owy pęcherzyk bierze pojawia się z powodu nieszczelności sprężarki która wraz z natryskiem przez pistolet wypuszcza drobinki oleju lub po prostu malowanie/lakierowanie elementu odbywało się w nieodpowiednych warunkach, jednak z reguły owy pęcherzyk to po prostu olej. Lakiernicy takowy pęcherzyk ścierają papierem ściernym jednak zdarza się że jakiś zostanie pominięty albo niewystarczająco starty. Samochód po przejściach można także rozpoznać obserwując tło które odbija się od lakieru, jeśli będzie podejrzanie krzywe podczas przechodzenia z jednego elementu do drugiego to już jest znak że coś jest nie tak (nie mylić z elementami które się zaokrąglają itp.). Na temat przebiegu to iem tylko tyle że warto zwrócić uwagę na siedzenie kierowcy- w jakim jest stanie oraz na kierownice, czy jest pozdzierana. Ja osobiście bez rozszyfrowania vin nie kupie samochodu bo na naszym rynku jest mina za miną

Opublikowano
szczególną uwagę powinno się zwracać na szczeliny między elementami. Samochód bezwypadkowy rozpoznasz od razu- każda szczelina będzie identyczna względem drugiej strony, przykładowo jak patrzysz na przód samochodu, to jeśli samochód był po przejściach to od razu rzuca się w oczy cała krzywizna. Wprawione oko nie potrzebuje miernika lakieru żeby stwierdzić że coś było robione. Również można doszukiwać się mikro pęcherzyków na lakierze, jeśli takowe znajdziesz to będzie oznaczało iż dany element był malowany. Owy pęcherzyk bierze pojawia się z powodu nieszczelności sprężarki która wraz z natryskiem przez pistolet wypuszcza drobinki oleju lub po prostu malowanie/lakierowanie elementu odbywało się w nieodpowiednych warunkach, jednak z reguły owy pęcherzyk to po prostu olej. Lakiernicy takowy pęcherzyk ścierają papierem ściernym jednak zdarza się że jakiś zostanie pominięty albo niewystarczająco starty. Samochód po przejściach można także rozpoznać obserwując tło które odbija się od lakieru, jeśli będzie podejrzanie krzywe podczas przechodzenia z jednego elementu do drugiego to już jest znak że coś jest nie tak (nie mylić z elementami które się zaokrąglają itp.). Na temat przebiegu to iem tylko tyle że warto zwrócić uwagę na siedzenie kierowcy- w jakim jest stanie oraz na kierownice, czy jest pozdzierana. Ja osobiście bez rozszyfrowania vin nie kupie samochodu bo na naszym rynku jest mina za miną

 

Haha uśmiałem się niesamowicie :cool2:

Opublikowano
tak się składa że przez pare lat odbywałem praktyki lakiernicze a po ukończeniu szkoły pracowałem 2,5 roku w profesjonalnej firmie blacharsko lakierniczej więc jeżeli śmiejesz się z podanych przeze mnie wskazówek to uznaje ze jesteś kretynem który nie ma pojęcia o sprawie. Pozwoliłem sobie zużyć minutę mojego cennego czasu na takiego osła jak ty i widzę że długo się nie nacieszyłeś swoim szmelcem, miesiąc temu ją przedstawiłeś na forum a już piszesz że zamienisz haha :cry2: pewnie okazałeś się dla kogoś złotym klientem :cool2: . Ok wystarczająco zużyłem na ciebie czasu, więcej ani w tej ani w żadnej innej wiadomości odnośnie ciebie się już nie wypowiadam, żyj sobie we własnych przekonaniach
Opublikowano
dodałbym tylko że trzeba na takowe oględziny zabrać szwagra :)) jak się na czymś nie znamy to tego nie dotykamy, pada śnieg jest mróz najlepsza pogoda żeby kupić pastowanego kabana :)

 

 

Zgadzam się w 100%. Nie kupuje się auta zimą...

Opublikowano
tak się składa że przez pare lat odbywałem praktyki lakiernicze a po ukończeniu szkoły pracowałem 2,5 roku w profesjonalnej firmie blacharsko lakierniczej więc jeżeli śmiejesz się z podanych przeze mnie wskazówek to uznaje ze jesteś kretynem który nie ma pojęcia o sprawie. Pozwoliłem sobie zużyć minutę mojego cennego czasu na takiego osła jak ty i widzę że długo się nie nacieszyłeś swoim szmelcem, miesiąc temu ją przedstawiłeś na forum a już piszesz że zamienisz haha :cry2: pewnie okazałeś się dla kogoś złotym klientem :cool2: . Ok wystarczająco zużyłem na ciebie czasu, więcej ani w tej ani w żadnej innej wiadomości odnośnie ciebie się już nie wypowiadam, żyj sobie we własnych przekonaniach

 

Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię :nienie: Chwała Ci za to że miałeś praktyki itd nie mówię że Ty się nie znasz... ale dla kogoś kto jest kompletnie nie przygotowany nie odbył kursu takiego jak Ty... Twoje rady są po prostu dla mnie śmieszne... a koledze tylko możesz zaszkodzić jak niema zielonego pojęcia a lakierowaniu :cool2: Co do mojego szmelca nie oceniaj bo nie znasz ani mnie ani mojej sytuacji :mrgreen: Wybacz że zmarnowałem minutę twojego życia :duh: Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię

Kolego, czy poinformowanie wszem i wobec że Cię coś śmieszy to jest przedstawienie opinii? Czy komukolwiek to pomaga? Sadzisz tu post za postem tego rodzaju a później masz pretensje, ja akurat już wiem że większość Twoich postów można kompletnie zignorować ale jak widać są tacy którzy starają się przekazać część swojej wiedzy i nie za bardzo im pasuje jak ktoś się zachowuje tak jak Ty.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jakie są Twoje kryteria, bo jedno to E90 a drugie to E91? Auta od handlarzy, sedan był w BMW AG podobno więc przebieg raczej miał większy, tylko wyzerowany.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Rozumiem,

Poszukuję sedan albo wersje kombi.

Czyli pozostaje szukanie na rynku niemieckim ?

A jakie są Twoje kryteria, bo jedno to E90 a drugie to E91? Auta od handlarzy, sedan był w BMW AG podobno więc przebieg raczej miał większy, tylko wyzerowany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niekoniecznie, nawet tu na forum wrzucane są takie auta na sprzedaż, tylko znalezienie odpowiedniego auta w Polsce nie będzie trwało jeden wieczór. Musisz przejrzeć dostępne ogłoszenia i zastanowić się jakie masz kryteria, z tego co widzę sedan lub kombi, benzyna dwulitrowa, kolor mniej więcej srebrny, no i budżet. To powinno wystarczyć na początek, poprzeglądaj forum też i zobacz jakie były silniki w tych samochodach i na co zwracać uwagę. Według mnie w Polsce da się kupić auto w zadowalającym stanie, za które jeżeli byś je sprowadzał z Niemiec zapłaciłbyś więcej, trzeba tylko dłużej poszukać. Ogłoszenia na rynku niemieckim też przejrzyj żebyś miał mniej więcej orientację cenową. To pomaga, bo tzw. "okazje" nie istnieją, a już na pewno nie u polskich handlarzy. Euro teraz jest bardzo drogie co też ma duże znaczenie...
3A0jS9b.png
Opublikowano

Panowie,

 

Tak przeglądam te oferty e90 330d i się zastanawaim czy starczy mi 40 tys na zakup takiego auta? Czy może jednak to jest za mała kwota na auto z tym silnikiem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej za mała, chyba że za wczesne roczniki 2005/2006 z dużym przebiegiem/w kiepskim stanie/ze słabym wyposażeniem.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Dareth - przez ostatni miesiąc szukałem e91, znalazłem ale też musiałem obniżyć swoje wymagania dlatego że to chciałem kosztowało 13tys E w przypadku LCI 2010, 2011 rok. Benzyny w niemczech są bardzo drogie dlatego że jest ich nieporównywalnie mniej niż diesli. Pamietaj też że silniki 2.0 170 KM nie nadaja się do gazowania, 150KM się nadają.

 

Ja szukałem wersji z navi dlatego że bez niej w e90 nie ma żadnego wyświetlacza. Z silnikiem 320d i małym przebiegiem, poniżej 150tys. Mało jest ofert poniżej 10tys E.

 

Powodzenia

 

Virtual - dobre 330 od 2010 roku kosztuje 60-70tys. Jeśli te auto w PL kosztuje mniej a jest z niemiec to albo przegieg krecony solidnie albo po ostrej kolizji. Pamietaj że te auto nowe kosztuje 230-300tys.

Opublikowano

Ewert,

Dzięki za cenne spostrzeżenia. Wcześniej miałem z 2007 e90 143 KM 318I i byłem bardzo zadowolony. Nie zależy mi mi na nawigacji. Ważne z mojego punktu widzenia to klimatronic oraz tempomat. Mam Ewert do Ciebie kilka pytań :) co do mocy 150km a 170 km - Gdzieś czytałem ,że te wersje 170 km nie są udanym silnikiem -awaryjne - Czy to prawda ? Nie będę LPG wstawiał - Zależy mi także na przebiegu poniżej 150 tyś i ostatnie pytanie na co zwrócić uwagę kupując z Niemiec auto bezpośrednio tam ?

pozdrawiam

D.P.

Dareth - przez ostatni miesiąc szukałem e91, znalazłem ale też musiałem obniżyć swoje wymagania dlatego że to chciałem kosztowało 13tys E w przypadku LCI 2010, 2011 rok. Benzyny w niemczech są bardzo drogie dlatego że jest ich nieporównywalnie mniej niż diesli. Pamietaj też że silniki 2.0 170 KM nie nadaja się do gazowania, 150KM się nadają.

 

Ja szukałem wersji z navi dlatego że bez niej w e90 nie ma żadnego wyświetlacza. Z silnikiem 320d i małym przebiegiem, poniżej 150tys. Mało jest ofert poniżej 10tys E.

 

Powodzenia

 

Virtual - dobre 330 od 2010 roku kosztuje 60-70tys. Jeśli te auto w PL kosztuje mniej a jest z niemiec to albo przegieg krecony solidnie albo po ostrej kolizji. Pamietaj że te auto nowe kosztuje 230-300tys.

Opublikowano

Dareth - gdzie napisałem że wersja 170KM jest awaryjna? Ma nowszą technologie która nie pozwala na LPG. Włączyłem mobile wpisałem 320i, od 2010, do 14k E i do 150 tys, dałem od najnowszych(nie dawaj od najtańszych bo to auta które nie chcą się sprzedać z jakiegoś powodu) i wychodzi że najtańszy sensowny kosztuje 13k E. wiec około 60 tys zł z rejestracją. Uważał bym na dziwnie tanie auta, zaliczkę daję się do 500E.

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Witam,

 

Zastanawiam sie nad kupnem samochodu, do tej pory nie byłem posiadaczem żadnego BMW, dwójka moich znajomych sprawiła sobie BMW 1 i 3 serii. Po rozmowie z nimi i chęcią zmiany samochodu na troszkę mniejszy, aktualnie jeżdżę C5, biorę pod uwagę zakup BMW z serii 3 E90. Myślę o silniku 2.5-3.0 litra, pod instalacje LPG. Chciałbym, aby samochód miał dobre wyposażenie, wszystkie systemy bezpieczeństwa. Oczywiście stan ma być dobry po ew. drobnych stłuczkach, auto z przebiegiem do 150-170 tys km. Z jakimi kosztami zakupu powinienem się liczyć? Który silnik będzie lepszym rozwiązaniem? Diesla nie biorę pod uwagę ze względu na droższe koszty serwisowania i kosztów naprawy ew. Usterek.

Opublikowano
Wez benzzhne 3.0 litry i raczej z automatem (N52 lub n52n po lifcie). Zapomnij o przebiegu 150 tys w E90 chyba ze znajdziesz cos z 2011/12... a i tak watpie

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Panowie,

Jak oceniacie te bmw ?

Proszę o pomoc czy warto w ogóle się bardziej zainteresować (weryfikować)

link

http://allegro.pl/show_item.php?item=5909094827#ef74cbea34

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-2-0benzyna-143km-ID6ydQYP.html#ef74cbea34

D.P.

 

oferta nr 1 - wg mnie książka serwisowa wypełniona "na świeżo" - cały czas ta sama pieczątka i ten sam charakter pisma. Handlarz się nawet nie postarał :) a nie przepraszam, raz pisał niebieskim długopisem a raz czarnym.

Opublikowano
Poszukuję e91 320d z manualną skrzynią, navi (nie musi być pro) i skórami z rocznika 2008 lub 2009. Nie proszę bynajmniej o to, żeby ktoś znalazł samochód za mnie, ale chciałem zapytać bardziej doświadczonych na jaki zakres cenowy powinienem zwracać uwagę. Czy auto za 30-31 tysięcy ma szansę być warte oględzin, czy wciąż jest to cena na tyle niska, że oferta od razu staje się podejrzana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.