Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie pójdę na forum audi bo będzie tak samo jak i tu odradzanie a dlaczego a dlatego że jak już wybiorę audi to z silnikiem 1.6 MPI jedyny polecany reszta FSI TFSI są odradzane więc będzie pewnie tak jak tu
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak to już jest na różnych forach.

 

Za te same pieniądze będziesz miał średnio lepiej wyposażone audi, to prawda.

 

Najlepszą radę ktoś Ci tutaj dał - masz tyle kasy, jedziesz obejrzeć CO NAJMNIEJ PARĘ samochodów w Twoim zasięgu (nie muszą być te same marki czy modele) wybierasz który Ci najbardziej pasuje i kupujesz. Każdy research forumowy odnośnie silników czy typowych usterek też jest dobry bo możesz lepszą cenę wynegocjować. Ludzie często nie wiedzą/udają że nie wiedzą co sprzedają.

3A0jS9b.png
Opublikowano

misiu7911 ja tempomatu używam codziennie. Dojeżdżam do pracy 63 km. Dla mnie audi to taki lepszy VW to po co przepłacać lepiej kup Golfa, taniej i tak samo jeździ jak A3.

Ja kupiłem BMW bo bije na głowę pod każdym względem Audi. Osobiście wolałbym kupić Volvo niż Audi.

Opublikowano
Ja kupiłem BMW bo bije na głowę pod każdym względem Audi. Osobiście wolałbym kupić Volvo niż Audi.

 

taaa szczególnie skrzynia biegów :cool2:

Opublikowano

Jeżdżę obecnie A4 B8 i powiem szczerze że na e90 nigdy bym jej nie zamienił!

Lepszy komfort, lepszy silnik, lepsze materiały, itd...

I deska nie wygląda jak z lat 90tych... :D

Opublikowano
E90 polift smialo moze konkurowac z A4 B8.Czy jakosc wykonania w audi A4 jest tak dobra,klocilbym sie-mialem A6 C6 i nie zrobilo na mnie dobrego wrazenia szczegolnie plastik na desce rozdzielczej.
Opublikowano
Jeżdżę obecnie A4 B8 i powiem szczerze że na e90 nigdy bym jej nie zamienił!

Lepszy komfort, lepszy silnik, lepsze materiały, itd...

I deska nie wygląda jak z lat 90tych... :D

BMW seri 3 nie kupuje się dla komfortu. A jeżeli chodzi o komfort to od tego jest a6 a nie a4...

 

Manual w volvo i BMW jest bardzo dobry. Napewno nie gorszy od audi. Automat mnie nie interesuje chyba że w nowym aucie a nie 5 letnim bądź starszym.

Opublikowano

Aaben najlepiej jest tak mówisz mam kasę wiem mniej więcej jakich silników unikać pojeździć pooglądać bo przez te dopytywanie i odradzanie na forum już mi trzy poszły koło nosa w ciągu miesiąca jedyna teraz to jest ta srebrna z olx.

 

Blade1984 nie potrzebuję kupować golfa bo już prawie mam :-) A mam Seata Leona 1.8 20V 125 km z 2002 roku więc to to samo co golf :-)

Opublikowano
lukaszbmwe90 po pierwsze zaopatrz się w miernik i mierz w kilku miejscach na każdym elemencie jak ok to wykup historie po VIN. Do tego sprawdzaj daty lamp. Jak wszystko ok to symulowany przegląd techniczny. Jak ok to do ASO bądź mechanika, zdjąć wszystkie osłony pod spodem i przepatrzyć czy wszystko ok. Lepiej stracić 200-300 zł niż kupić trupa.
Opublikowano

Blade 1984 a na jakiej stronie najlepiej sprawdzić vin? czy ktoś tu z forum może sprawdzić bo wszędzie gdzie się chcę sprawdzić to odpłatnie ?

 

Jest określona liczba mikronów przyporządkowana dla modelu e90 gdy się sprawdza miernikiem ?

 

Jeśli chodzi o oględziny to fajnie by było po oględzinach jechać na przegląd. Ale kiedy się jedzie oglądać auto... no w weekend a w weekend są stacje zamknięte. A wziąć wolne w tygodniu i jechać oglądać to lipa .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

 

A jak poprosiles o vin, telefonicznie? jak dla mnie to podpucha, ukradzione konto i falszywe ogloszenie z wyludzeniem zaliczki...

Opublikowano
Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

 

A jak poprosiles o vin, telefonicznie? jak dla mnie to podpucha, ukradzione konto i falszywe ogloszenie z wyludzeniem zaliczki...

Podobnie myślałem :wink:

Opublikowano

Auto fabrycznie malowane może mieć aż taki rozrzut grubości powłoki lakierniczej od 120 do 180 to jest pewne info? Czyli jeśli na którymś elemencie będzie np 220 mikronów znaczy że było kombinowane ?

 

A jeśli będzie tak że np wyjdzie że przód i któryś bok był kombinowany ale jest dobrze spasowane i od spodu dobrze wygląda to warto się nad takim zastanawiać?

Opublikowano
Ostatnio sprawdzałem e91 w metaliku i miała właśnie do 180, słupki mają około 70 dach coś około 100-120 komora silnika 50 jakoś tak. 200 mikronów to raptem 0,2 mm, licząc podkład i malowanie kilka razy (5?) razy to chyba w porządku jest. A jak było 220 to możliwe że element wrócił do poprawki, czy się myle :]
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

Witam,

 

Planuję zakup e92, pod uwagę biorę tylko 3 jednostki napędowe 325, 330 bądź 335. Jak wiadomo mało jest tych autek tym bardziej że chciałbym żeby miała oryg navi i w kolorze białym. Kolor jednak zawsze można zmienić np folią. Chciałbym też żeby nadawała się pod lpg i założyć szpere ale to odrębny temat. Jest teraz egzemplarz na alledrogo 325 06r walnięta w prawy tył z niemiec 31500zl. Chciałbym się dowiedzieć czy warto brać takie egzemplarze pod uwagę? Na co zwrócić uwagę i czemu bardziej się przyjrzeć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.