Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zgadzajac sie z poprzedn im rozmowca moze oprocz Dizla do cabrio, bof a juz na pewno bof bez DPFA

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam szanowne grono ;)

 

Szukam od jakiegoś czasu e90 w benzynie i trafiłem na taki egzemplarz: http://allegro.pl/bmw-e90-325i-218km-na-xenonach-z-niemiec-i5850799110.html VIN KT54960. Czy ktoś z forumowiczów oglądał to auto? Jak widać po opisie auto od handlarza, więc nie wiem czego się spodziewać na miejscu więc proszę o naprowadzenie na typowe usterki tych silników, gdzie w co i jak zajrzeć.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Golasizna, 2005 rok, chleje pewnie oliwę na potęgę to się Krzyżak za bezcen pozbył :mrgreen:

Kontrast tak podciągnięty że z granatu zrobił się czarny. :cool2:

I ten bełkot handlarski ..."W BARDZO BOGATYM WARIANCIE WYPOSAŻENIOWYM..." :mad2:

 

Vehicle Identification Number WBAVB11050KT54960

Type VB11

Model 325i Ol - EUR

Development Code E90

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N52

Displacement 2.50

Power 160

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Monacoblau Metallic - A35

Upholstery Stoff Fluid/anthrazit - ALAT

Production Plant MUNICH

Production Date 2005-05-11

 

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

441 Smokers Package Raucherpaket

465 Through-load System Durchladesystem

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional

8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch.

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz

 

Standard Equipment

2BF Lt/aly Wheels Double Spoke 154 Lm Raeder Doppelspeiche 154

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

4AG Interior Strip Titan. Dull Interieurleisten Titan Matt

497 Centre Armrest In Rear Mittelarmlehne Im Fond

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

Witam , podłącze się do pytania ... Zamierzam kupić e92 na 99% benzyna i tutaj moje pytanie który silnik wybrać ( odpada 2.0 170 koni - Ciut za słabe ) Zastanawiam się nad 2.5 218 koni albo 3.0 272 konie , ewentualnie 3.5 306 koni ...I mam tutaj do Was drodzy koledzy pytanie , który z silników jest najmniej awaryjny , jak z eksploatacją itp.itd. Jest między nimi jakaś większa różnica oprócz mocy :) ?

 

I który z tych silników najlepiej spisuje się na LPG , puki co nie mam w planach W OGÓLE gazować ale na wszelki wypadek lepiej wiedzieć co i jak , gdzieś czytałem że 3.5i 306 km nie da się zagazować , dlaczego ? Przecież mamy obecnie instalacje VI GENERACJI :lol: 2.0 TFSI też się nie dało zagazować a już się da ...

 

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi , pozdrawiam.

Opublikowano

Kupowanie samochodu z Niemiec od handlarza to dopominanie się o kłopoty.

 

Z własnego doświadczenia: Polacy jak tu przyjeżdżają to biorą jedynie auta:

1. z wysokim przebiegiem i relatywnie młode (ponad 300 000 km), które są nie do sprzedania w DE

2. powypadkowe

3. uszkodzone mechanicznie, mające objawy do zatuszowania (padnięte skrzynie, które na ciepło jeszcze jakoś działają, 'dymiące' silniki itp.), świeżo przed koniecznym kompletem serwisowym (to są tutaj tysiące Euro, czasem lepiej sprzedać auto)

4. z niejasną historią/bez papierów - w jakim celu, wiadomo

 

ŻADEN handlarz nie jedzie po sprawny, pełnowartościowy samochód - bo takie są tu po prostu zwyczajnie drogie!!!

Auto należy sprowadzić osobiście, lub na zamówienie - lub kupić od osoby, która kupiła osobiście za granicą.

Opublikowano
Kupowanie samochodu z Niemiec od handlarza to dopominanie się o kłopoty.

 

Z własnego doświadczenia: Polacy jak tu przyjeżdżają to biorą jedynie auta:

1. z wysokim przebiegiem i relatywnie młode (ponad 300 000 km), które są nie do sprzedania w DE

2. powypadkowe

3. uszkodzone mechanicznie, mające objawy do zatuszowania (padnięte skrzynie, które na ciepło jeszcze jakoś działają, 'dymiące' silniki itp.), świeżo przed koniecznym kompletem serwisowym (to są tutaj tysiące Euro, czasem lepiej sprzedać auto)

4. z niejasną historią/bez papierów - w jakim celu, wiadomo

 

ŻADEN handlarz nie jedzie po sprawny, pełnowartościowy samochód - bo takie są tu po prostu zwyczajnie drogie!!!

Auto należy sprowadzić osobiście, lub na zamówienie - lub kupić od osoby, która kupiła osobiście za granicą.

Dokladnie w polsce kupic auto to jak rosyjska ruletka ale z 5 kulami

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

Witam, poszukuje E-90(sedan) R6 wtrysk pośredni, automat- co byście polecili, wersje z USA odpadaja .

N52 - dobra opcja, tylko jak wyglada z rocznikami, niby najlepiej wykonane motory w 2005 wychodziły,

czy sa modelowe "powody" aby zwracac uwage na rocznik?

czy lepiej 2,5L czy 3.0L?

czy jest sens patrzeć na X (AWD)- za/przeciw-wady modelowe?

Wstępne trzy modele które wydają się sensowne:

 

1. http://allegro.pl/bmw-325i-sprowadzony-bezwypadkowy-serwisowany-i5842506847.html -brak opisu

2. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-gwarancjafullopcjanavi330i258pszamiana-ID4pa4fS.html

3. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-325i-maly-przebieg-1-wlasciciel-od-2008-ID6yeWGW.html

Opublikowano

nr 3 amerykaniec- spójrz na licznik w milach i kierunki

nr 2 daj sobie spokój stoi w ogłoszeniach już dobry rok

Opublikowano
Nie ma takiego silnika 3.5l poj. w e9x. Tojest silnik o pojemnosci 3.0 l single albo biturbo. Dogazu nadaja sie silniki o oznaczeniu N52 bez wtrysku bezposredniego, czyli albo 2,5 218KM albo 3.0 258KM. 335i gazowac odradzam.
Opublikowano
Ceny przedliftowej E92 po przejściach zaczynają się od 40tyś. ale w takie egzemplarze bym się nie pchał. Jak myślisz o silniku R4 czy to benzyna czy diesel, to interesował bym się tylko egzemplarzami z ceną od 55-60 tyś. Jeżeli natomiast chodzi o R6 to ceny w miarę zadbanych sztuk zaczynają się od 65-70 tyś. Wszystko co będzie poniżej tych kwot to na pewno będzie po mniejszej lub większej przygodzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Kolejne dziecko w drodze, więc auto stoi i się marnuje. Dlatego oferuję sprzedaż:

http://allegro.pl/bmw-320i-e91-bezwypadkowy-lpg-brc-navi-panorama-i5862448914.html

Cena dla forumowiczów do negocjacji, ale bez przesady,

Generalnie nie mam pośpiechu, więc za darmo nie oddam!!!

Pozdrawiam

508-261-706

[email protected]

Opublikowano
Witam

Kolejne dziecko w drodze

 

tak trzymac Gratulacje !! :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
N52 330i ma 258KM (ten co nadaje sie do gazu).

N53 330i ma 272KM (ten co nie nadaje sie do gazu - wtrysk bezposredni).

Dlaczego ? Przecież teraz są już instalacje VI generacji :D Kiedyś 2.0 TFSI też się nie dało zagazować a teraz każdy już to robi :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdy niezdrowy na umyśle chyba. Po pierwsze taka instalacja kosztuje majątek. Po drugie pali dużo benzyny bo musi ją spalać jednocześnie z gazem. Może w kraju, w którym diesel jest obarczony wysokimi podatkami ma to sens, ale na pewno nie w Polsce.
Opublikowano

Witam, Panowi ktoś może orientuje się w jakim celu można obniżyć moc auta oraz obniżyć cene auta? :shock: :lol:

A dokładniej na allegro wisi:

http://allegro.pl/bmw-e90-335d-jedyna-taka-na-allegro-i5852037981.html

 

A jakiś czas temu wisiało całkowicie podobne auto, podobnego użytkownika, tylko moc się nie zgadza:

 

http://allegro.pl/bmw-e90-335d-400km-m-pakiet-wersja-limitowana-i5753971361.html

 

Ktoś wie coś na temat tego auta?

Opublikowano
Witam, Panowi ktoś może orientuje się w jakim celu można obniżyć moc auta oraz obniżyć cene auta? :shock: :lol:

A dokładniej na allegro wisi:

http://allegro.pl/bmw-e90-335d-jedyna-taka-na-allegro-i5852037981.html

 

A jakiś czas temu wisiało całkowicie podobne auto, podobnego użytkownika, tylko moc się nie zgadza:

 

http://allegro.pl/bmw-e90-335d-400km-m-pakiet-wersja-limitowana-i5753971361.html

 

Ktoś wie coś na temat tego auta?

 

 

po tablicach można wnieś, że to to samo auto. Natomiast podaje dwie różne wartości KM raz 400 raz 286.

Coś nie bardzo z tą skrzynia bezstopniową CVT...?

 

Auto okazałe może ktoś oglądał?

Opublikowano

Te wydechy to mógł jeszcze z pół metra wypuścić ;-) , wtedy nie 400 a 500KM :norty:

 

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/351/3952685_M3-.jpg

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.