Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

teraz powinno działać

1.http://allegro.pl/bmw-e91-330xi-258km-manual-m-pakiet-ze-szawajcarii-i5829675228.html

2.http://allegro.pl/bmw-e91-330i-258-km-m-pakiet-jedyna-ze-szwaicarii-i5814079700.html

 

DLA pozycji nr. 1 mam wykupiona za 100zł historie servisową i mogę ja odstąpić za 50zł

gdyby ktoś był zaintersowany tym autem to prosze o PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie koledzy nie powiem tego jak chcecie wiedzieć to 50 dla mnie i wysyłam historie :D

tyle wam powiem że jezeli okaże sie bezwypadkowa to ja ja biorę

nikt jej nie kupil bo to dośc wysoka cena jak za 2007 czy 2006 rok auta

fakt jestże jest max wyposażona i żadko sie takie zdazaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie tez nad dieslem ale sie boję ze sie wpie... le w gówno gdyz duzo jężdze po mieście i nie usmiecha mi sie raz w tygodniu jężdzić w trase żeby wypalić dpf

a co wy o tym sądzicie

moze ktoś ma doswiadczenie z dieslami

no i jeszcze ten nieszczesny n47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po mieście na krótkich odcinkach diesel to bzdura, raz że nie miło chodzi jak jeszcze zimny dwa że pali jak głupi, gdybym nie jeździł w trasy to bym się decydował na miły cichy dźwięk benzynki taka jest moja opinia :)

 

ps. wypalanie dpf to algorytm , to nie działa tak że wylecisz na trasę przyciśniesz 160 i masz wypalony, wbrew niektórym opinią prędkość nie ma tu nic do rzeczy jeśli tylko nie jest mniejsza jak 50-60 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli kolego darować sobie diesla?

czesto mam tak że przejadę 2-3 km i gasze auto, czasem tez jezdzę w dalsze trasy ale to zależy jak wypadnie

druga sprawa to chyba duzo ciezej kupić diesla z wiarygodnym przebiegiem moim zdaniem takich nie ma 99% jest krecone

no i koszty ewentualnych napraw w tysiace lecą

faktem też jest że ten benzynowy n52 też nie grzeszy idealnościa ale jak ma te niecałe 200tyś to jest jeszcze zdrowy przebieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same racje, cięzko kupić diesla poniżej 200 tyś w tym roczniku a jak wyskoczy wcale nie taki niemożliwy zestaw do naprawy czyli dpf, dwumas , wtryski, termostaty, turbina to klękajcie narody :) oczywiście to loteria i nie musi nic złego się wydarzyć ale prawdopodobieństwo jest duże i realne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do wydania 50 tys i chciałbym coś w miarę dobrego kupić

Myśle tez o e91 po lifcie w m-pakiecie no ale za ta kwotę to najwyzej 2.0. 170KM

W miare udany silnik czasem padają wtryski i cewki no i Nox no ale to i tak kropla w porównaniu do diesla

A czy ktoś ma ten silnik chodzi tu o N43 na bezpośrednim wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miare udany silnik czasem padają wtryski i cewki no i Nox no ale to i tak kropla w porównaniu do diesla

 

Wcale nie taka kropla jak ci się wydaje. Ja szukając Serii 1 też na początku brałem pod uwagę benzynę, ale w końcu świadomie odpuściłem i wybrałem diesla - i to N47 :norty:

W N47 koniecznie trzeba pilnować rozrządu: 150-200 tys i wymiana, ale ja na razie nic nie ruszam. Poza rozrządem to bardzo udana konstrukcja. Wtryski i turbina są bardzo wytrzymałe w N47 (w przeciwieństwie do M47 gdzie turbiny to udręka).

Twoje auto - twój wybór.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w tym sęk ze w n47 to na dzień dobry wymiana rozrządu bo raczej poniżej 200 tys to żaden nie ma

Pul biedy jak rozrząd nie będzie bardzo naciągnięty i nie będzie zębatka na wale korbowym wyświechtana bo wtedy to juz wogole nie opłacalna wymiana

Lepiej wtedy silnik wymienić

Poza tym resztę klamoty to koszt 2300 zł za same części

Wymienić to bym pewnie sam sie tego podjął bo juz nie raz robiłem takie rzeczy tylko w starszych silnikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem z bratem rozrząd w N47 (ogólnie składaliśmy silnik), fajnie się to robi. Po 200 tyś przebiegu zębatka na wale była bez zarzutu.

Używany silnik to loteria. Lepiej zainwestować w swój i wymienić na czas.

 

W BMW jest akcja serwisowa na rozrząd w N47 - można załapać się na darmową wymianę.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd to jeszcze by przeszedł ale jest jeszcze dpf a ja często z rana robię krótkie odcinki 2-3 km no i to zabójstwo dla dpf

Pewnie jednak pozostanę przy opcji 330 Xî lub 330i przed liftem

Duża moc a na dodatek bez problemu można założyć LPG i tanio jeździć

A z lpg ma duże świadczenie i nikt mi nie powie ze to nie będzie hulać warunek jest dobrze dobrana instalacja w wysokiej polki i profesjonalnie zamontowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko 2.0d i 2005r. Mody nigdy się nie zwrócą przy sprzedaży.

 

Jaki to model felg i z jakiego auta?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam wszystkich forumowiczów!

 

Mam dylemat... Chcę zakupić bmw e93 , czyli cabrio. Na co zwrócić uwagę ? Czy to dobry wybór? Czy lepiej pozostać przy e92 ? Dzięki za odpowiedzi :)

 

E93 pod warunkiem:

-jak najmocnieszy silnik z powodu wagi (+200kg) czyli 335i lub 330d

-koniecznie bezwypadkowa

-z uwagi na charakter auta wskazany automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.