Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W tej pierwszej, albo klapa tylnia jest od innej, albo ktoś chciał dodać sobie mocy napisem 330i:mrgreen:

 

Super ceny :cool2: oglądać i brać...

Opublikowano
ta srebrna ma nową kierę, poza tym obie są .... tanie

 

Ja tania benzyna to zle? Chyba nie każda e90-91 musi kosztować 30-40 tys...

Opublikowano
W tej pierwszej, albo klapa tylnia jest od innej, albo ktoś chciał dodać sobie mocy napisem 330i:mrgreen:

 

Super ceny :cool2: oglądać i brać...

 

Nie czepiam się tego czy kiera nie ta bo to drobnostki, ale ocena ogolna jak panowie?

Opublikowano

Witam!

 

To mój pierwszy wpis na forum. Przymierzam się też do zakupu pierwszego BMW. Potrzebuje auto na benzynie ponieważ mieszkam w holandii i jest tu bardzo wysoki podatek za diesla.

Nie wiem na ktorą wersje sie zdecydować więc proszę o pomoc.

Po lifcie 120i czy 118i? Czy lepiej 120i przed liftem 150km w m pakiecie.

Przez chwile myślałem o serii 1 ale to chyba za małe auto jak dla mnie.

 

Znalazlem takie ogłoszenie. Co myślicie?

 

BMW BMW Touring 320i*Klimaaut.*Xenon*PDC*Alcantara* for 9 599 € at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=212649119

Opublikowano

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Witam!

 

To mój pierwszy wpis na forum. Przymierzam się też do zakupu pierwszego BMW. Potrzebuje auto na benzynie ponieważ mieszkam w holandii i jest tu bardzo wysoki podatek za diesla.

Nie wiem na ktorą wersje sie zdecydować więc proszę o pomoc.

Po lifcie 120i czy 118i? Czy lepiej 120i przed liftem 150km w m pakiecie.

Przez chwile myślałem o serii 1 ale to chyba za małe auto jak dla mnie.

 

Znalazlem takie ogłoszenie. Co myślicie?

 

BMW BMW Touring 320i*Klimaaut.*Xenon*PDC*Alcantara* for 9 599 € at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=212649119

 

Cena tej z linka trochę przesadzona w mojej ocenie.

E87/81 to fajne auta. Rzeczywiście bardziej pasuje do kobiety, ale ja czasem śmigam i jeździ się całkiem ok, miejsca też mi wystarcza (no ale ja jestem średniego wzrostu). Zrób test Jedynki i będziesz wiedział czy jest dla ciebie wystarczająca.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Chriss99 tak zrobię w przyszłym tygodniu.

 

A czy mógłbyś mi coś doradzić odnośnie silników? Ktory benzyniak będzie najlepszy?

Opublikowano

Co do silnika benzynowego, to lepiej popytaj innych kolegów na forum. Ja od wielu lat mam tylko diesle. Gdy szukałem E81 to zrezygnowałem z benzyny, bo wcale nie są takie bezproblemowe jak by się mogło wydawać. Np 116i jeździ się słabo, tzn moc słaba a spalanie duże jak na takie osiągi. Wiem że padają cewki zapłonowe, w niektórych silnikach benzynowych jest problem z tzw NOX.

Diesel to również osobna historia, w N47 trzeba przede wszystkim zadbać o rozrząd, bo reszta osprzętu wypada dosyć dobrze.

Weź pod uwagę, że każdy będzie chwalił to, co ma :wink: Ja jestem na razie zadowolony z wyboru: 3.0d M57 231KM w E91 (5,5 roku od zakupu), a N47 143KM w E81 mam dopiero poniżej roku - ale na razie też ok.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Też wolałbym diesla ale płacic 150€ miesięcznie podatku drogowego za ON przy 150€ kwartalnie za PB to spora różnica.

 

Może ktoś się wypowie na temat benzyniaków?

Opublikowano
kolego tu jest co dwie strony referat albo o benzyniakach albo o dieslach innych tematów tu nie ma, tyle razy już o tym było że nawet posiadacze siedzą cicho bo już są zmęczeni pisaniem tego samego co chwile :) przeważające opinie w kategorii 1.8/2.0 są bardziej pozytywne względem 2.0, 1.8 jest nieco za słaby z tym że przy 1.8 masz do wyboru jednostki 129 KM lub 143 KM , tyle odnośnie dynamiki
Opublikowano

witam szanownych forumowiczów. Kiedyś posiadałem E36 318iS z 1998 roku. Miałem ją 3 lata i byłem bardzo zadowolony. Teraz mieszkam w UK i po długim oszczędzaniu postanowiłem kupić auto. Rozglądałem się za różnymi markami ale jednak będzie to BMW. Jestem kompletnym laikiem i nie znam się zabardzo na autach a tym bardziej na BMW. Nie potrafię nawet określić czy ceny które są podane są adekwatne do roku i przebiegu. Wydaję mi się że w UK cenny aut są nieco a może i wiecęj niż nieco mniejsze niż w Eurpie, chyba z racji na wysokie ceny ubezpieczeń. Jeśli się mylę to przepraszam. Znalazłem kilka aut i tu proszę o jakieś komentarze do nich. proszę też żebyście nie zabijali mnie śmiechem i nie żartowali ze mnie. Pisałem że kompletnie się nie znam na tym. Chciałbym kupić diesela z racji tego że robię około 12000-13000 tys mil rocznie.

 

1) http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201510318310777?radius=100&search-target=usedcars&transmission=manual&fuel-type=diesel&price-from=4500&sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&postcode=s711eb&page=6&make=bmw&maximum-age=up_to_7_years_old&price-to=7500&logcode=p

 

2) http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201509227140095?radius=100&search-target=usedcars&transmission=manual&fuel-type=diesel&price-from=4500&sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&postcode=s711eb&page=6&make=bmw&maximum-age=up_to_7_years_old&price-to=7500&logcode=p

 

3) http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201510258148394?fuel-type=diesel&transmission=manual&price-to=7500&maximum-age=up_to_7_years_old&page=3&search-target=usedcars&make=bmw&price-from=4500&postcode=s711eb&radius=100&sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&logcode=p

 

4) http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201509287304932?radius=100&search-target=usedcars&transmission=manual&fuel-type=diesel&price-from=4500&sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&postcode=s711eb&page=6&make=bmw&maximum-age=up_to_7_years_old&price-to=7500&logcode=p

 

Proszę o komentarze i jakieś oceny. Nie posiadam numerów vin, ale po wybraniu jakiegoś z tych wartego uwagi zdobędę vin bez problemu. Z góry dzięki.

PS. nie wiem czy dobrze wrzuciłem linki. Jeśli nie to z góry przepraszam.

Opublikowano
pierwsza po liftingu najładniejsza wg. koloru ale malowana, nie zadbana, plastiki powyciągane, opona tylko wysmalcowana zalatuje sprzedawcą z łamanym angielskim :( zatrzymam się na tym bo dalej powiem Ci szczerze ze nic ciekawego nie znalazłeś, obstawiał bym jeśli już tą czarną z ostatniego linku, wstawiłeś ogłoszenia z liftingiem i bez nie wiem czy masz świadomość tego że nieco się różnią czy może nie przywiązujesz wagi do tego?, jeśli szukasz diesla z rozsądnej pojemności to osobiście stawiałbym na 163/177 KM z ostrzeżeniem odnośnie rozrządu w 177 KM, szukałbym też jeśli się uda wersji z nawigacją, określ się czy szukasz auta sprzed czy po liftingu, samochody w Anglii są często tak bardzo zaniedbane że można trafić na auto w które trzeba potem zainwestować 40% wartości a w przypadku diesla Bmw jest na co wydawać
Opublikowano
Generalnie lift czy po lifcie nie ma dla mnie znaczenia. Chciałbym kombi bardziej no i koniecznie diesel. Wrzuciłem te linki dal zorientowania się i nie dlatego że szukam w tych cenach. Mój budżet jest troszkę wyższy pwoedzmy do 1,500 funtów więcej. Nie jestem małolatem i się nie napalam i spokojnie przeglądam ogłoszenia. Myślisz że w cenie powiedzmy około 6000 funtów mogę znaleźć coś ciekawego po lifcie? Czy nastawić się bardziej na przedlifta?
Opublikowano
nie znam cen tych aut w Anglii ale wiem że są znacznie niższe niż w PL, jak szukasz przedlifta to poszukaj z navi, xenonem i jak się uda skórami jeśli natomiast zdecydujesz się na LCI to zapewne będzie to wersja uboga jak te które wkleiłeś , osobiście wolałbym wyposażonego przed lifta niż gołego po liftingu, myślę że za pieniądze które chcesz zainwestować jest szansa znaleść coś w m-pakiecie , szukaj na spokojnie oby nie od ciapatego :)
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczow :D

Odrazu przejde do rzeczy mam na oku kilka E90 lecz przez zakupem tej jednej :) chcialbym sie was poradzic,oczywiscie juz troche poczytalem,ale prosze o jakis obszerniejszy opis konkretnie pokazanych aut,najwazniejsze to awaryjnos co najczesciej pada w dieslu a benzynie dalej spalanie i wasze przeczucia na ktora postawic w zakupie srednio raz w miesiacu robie trase Wroclaw-Stuttgart ale zastanawiam sie czy 2L benzyne i 6 skrzynie manual czy2L diesel,tylko ze slyszalem ze te silniki troche wadliwe...niewiem czy z xenonem czy normalne swiatla bo im wiecej takich pierdolek to wiecej usterek -prosze o pomoc na temat tych swiatel .

Szukam madrze dobrze zkonfigurowanego modelu w ktorych unikne niepotrzebnych usterek zwlaszcza mechanicznych

 

http://allegro.pl/bmw-e90-320d-163-km-jak-nowa-103-tys-km-alu-17-i5752992061.html

http://allegro.pl/bmw-320-mpakiet-carbonschwarz-xenon-przepiekna-i5756849786.html#

http://allegro.pl/sedan-bmw-e90-2-0d-climatronic-alu-i5778744019.html

http://allegro.pl/320i-150km-skory-navi-pdcx2-aso-z-niemiec-oplacona-i5759788830.html

Wszystkie jak to w ogloszeniu napisza sprzedajacy sa w dealnym stanie bez wkladu a takich niema ale niewiem ktory z tych silnikow jest najmniej awaryjny??

Edytowane przez Panos
Opublikowano
Mój maksyamlny budżet to 7000 funtów z racji tego że w UK ubezpieczenie jest dość drogie i w moim przypadku to bedzie oko 1/6 do 1/5 wartości samochodu za rok. Jestem też przygotowany na wymiane razrządu, płynów i filtrów po zakupie. Zawsze dbam o swoje auta ale nie jestem maniakiem który co tydzień je myje i woskuje... Mam też pytanie odnośnie dpf. Czy w BMW serii 3 stanowi to duży problem i czy jest szansa wyszukać BMW po lifcie bez dpf seryjnie? Macie może jakieś dane ile było wersji bez dpf w stosunku do wersji z dpf?
Opublikowano
Mój maksyamlny budżet to 7000 funtów z racji tego że w UK ubezpieczenie jest dość drogie i w moim przypadku to bedzie oko 1/6 do 1/5 wartości samochodu za rok. Jestem też przygotowany na wymiane razrządu, płynów i filtrów po zakupie. Zawsze dbam o swoje auta ale nie jestem maniakiem który co tydzień je myje i woskuje... Mam też pytanie odnośnie dpf. Czy w BMW serii 3 stanowi to duży problem i czy jest szansa wyszukać BMW po lifcie bez dpf seryjnie? Macie może jakieś dane ile było wersji bez dpf w stosunku do wersji z dpf?

 

Nie przejmuj się dpf, nie wiem jak w uk ale u nas chip + usunięcie dpf to 1500 zł. Ewentualnie wymienisz zarabiasz w funtach a nie złotych, u nas kosztuje 2500 jakieś taki filtr. Nie ma chyba polifta bez dpf

Opublikowano

jakie usunięcie ? to nie tak jak w PL

 

http://eurovat.info.pl/porady-fap-dpf-jak-usunac-dpf-jak-regenerowac-wycinac-fap/69-2500-funtow-za-usuniecie-filtra-czastek-stalych

 

filtr to znaczący problem jeśli będą z nim problemy, część aut z początku produkcji e90 nie miała DPF, od około połowy roku 2006 o ile dobrze pamiętam wprowadzono filtr do wszystkich 2.0 D poliftowe miały DPF

Opublikowano
Jesli diesel, to polecam szukac wersji z automatem. Skrzynia ZF idealnie wspolgra z ropniakiem, a w manualu sa problemy z ruszaniem, bo ponizej 1700 obr/min to auto nie jedzie. Robie rocznie ponad 10 tys. km na trasie Opole-Stuttgart i 318d z automatem spisywal sie idealnie. Jedyna naprawa to typowa wymiana rozrzadu przy przebiegu 115 tys. km, ale mialem szczescie bo BMW pokrylo 100% kosztow.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.