Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nigdy nie rozumiem jednego, po co szukać auta na które nas po prostu nie stać.... E92 335i z 50-60 tys zł ? E90 LCI poniżej 40 tyś ? Każde oczywiście wypas... Nikt nigdy dobrego auta nie odda za półdarmo. ......

Nie szukam LCI poniżej 40 tys, mogę dać dać dużo powyżej 40 tys, jezeli będę miał pewność ze auto jest tyle warte. Tyle ze nikt mi tego nie zagwarantuje, dlatego wole zapłacić troche mniej i sam zrobić to co konieczne przy aucie. LCI ma juz 6-7 lat, wiec nie jest to nowe auto, wiec wiecznie nie będzie kosztowało 80-90 tys, chociaż niektórzy by chcieli aby nie tracili na wartości.

Pytanie ile jest warte lci 318d, wyposażenie z grubsza xenon, navi business, alu, 190 kkm - według wyceny do AC w dużym polskim towarzystwie 39-41 tys.

 

Skoro możesz dać dużo więcej, to nie widzę sensu poszukiwań i wstawiania samych pieczarek po 36-37... Rok produkcji ma również znaczenie w cenie, 2008 będzie sporo tańszy niż 2012. 318d z zasadny jest niżej cenione, jako "niższy" model.

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nigdy nie rozumiem jednego, po co szukać auta na które nas po prostu nie stać.... E92 335i z 50-60 tys zł ? E90 LCI poniżej 40 tyś ? Każde oczywiście wypas... Nikt nigdy dobrego auta nie odda za półdarmo. ......

Nie szukam LCI poniżej 40 tys, mogę dać dać dużo powyżej 40 tys, jezeli będę miał pewność ze auto jest tyle warte.

Pytanie ile jest warte lci 318d, wyposażenie z grubsza xenon, navi business, alu, 190 kkm - według wyceny do AC w dużym polskim towarzystwie 39-41 tys.

 

jak się kupuje auto używane to jest jedna zasada: jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

Opublikowano
Nigdy nie rozumiem jednego, po co szukać auta na które nas po prostu nie stać.... E92 335i z 50-60 tys zł ? E90 LCI poniżej 40 tyś ? Każde oczywiście wypas... Nikt nigdy dobrego auta nie odda za półdarmo. ......

Nie szukam LCI poniżej 40 tys, mogę dać dać dużo powyżej 40 tys, jezeli będę miał pewność ze auto jest tyle warte. Tyle ze nikt mi tego nie zagwarantuje, dlatego wole zapłacić troche mniej i sam zrobić to co konieczne przy aucie. LCI ma juz 6-7 lat, wiec nie jest to nowe auto, wiec wiecznie nie będzie kosztowało 80-90 tys, chociaż niektórzy by chcieli aby nie tracili na wartości.

Pytanie ile jest warte lci 318d, wyposażenie z grubsza xenon, navi business, alu, 190 kkm - według wyceny do AC w dużym polskim towarzystwie 39-41 tys.

 

Skoro możesz dać dużo więcej, to nie widzę sensu poszukiwań i wstawiania samych pieczarek po 36-37... Rok produkcji ma również znaczenie w cenie, 2008 będzie sporo tańszy niż 2012. 318d z zasadny jest niżej cenione, jako "niższy" model.

wrzuciłem jedna w tym przedziale, tylko dlatego ze mi się podobała, inna, ktora oglądałem i prawie kupiłem była ta: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5701328853 - tutaj wydaje mi się cena normalna, jednak do zakupu nie doszlo....

Opublikowano
Rzuci ktoś okiem? :) co i jak? :D

 

"po konkretnym przeglądzie"

 

yhy.....

Opublikowano
jest bardzo zainteresowany troche szkoda że to wersja 318 i tylko 122 km :P Chociaż może troche martwić ile rzeczy było już w niej wymieniane ktoś kto się zna ma jakieś uwagi wobec niej? :p bo nie wiem czy jest sens jechać oglądać
Opublikowano
sugerujesz, że kto coś wymieniał? handlarz czy właściciel tuż przed sprzedażą? :duh:
Opublikowano
Nigdy nie rozumiem jednego, po co szukać auta na które nas po prostu nie stać.... E92 335i z 50-60 tys zł ? E90 LCI poniżej 40 tyś ? Każde oczywiście wypas... Nikt nigdy dobrego auta nie odda za półdarmo. Weryfikując wiele pojazdów dziennie, naprawdę dochodzę do wniosku że nasze społeczeństwo jest oderwane od rzeczywistości.

 

Nie szuka się ceny, a szuka się samochodu ! Jeżeli widzmy, że niestety przewyższa ona nasze możliwości, to trzeba szukać innej opcji - tak po prostu jest.

 

i po co ten zbędny wywód?

są egzemplarze w takich cenach to chyba normalne, że ktoś pyta czy to coś warte.

a to czy kogoś stać czy nie stać to daruj sobie :twisted:

Opublikowano
mysle ze kolega mial namysli ze ktos szuka auta ktore kosztuje powiedzmy 80 tys zl w przedziale powiedzm, 50tys bo na te za 80 go nie stac ale chce miec takie jak te za 80 , a potem zaczyna sie puacz bo trafil sie ogryzek.
Opublikowano

No każdy chciałby kupić Mercedesa w cenie Malucha (126p), ale w końcu trzeba zejść na ziemię :wink:

Czasem można znaleźć coś tańszego, ale ma to sens w przypadku, gdy potrafi się przy aucie naprawić większość rzeczy - no bo nie ma co się oszukiwać, że wszystko będzie Tip-Top. Nie ma perfekcyjnych aut kilku-letnich, nawet w tych z Premium Selection jest zawsze coś do poprawienia, wymiany...

Dylemat polega na tym, aby kupić auto z odpowiednim stosunkiem jego stanu do ceny.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
A ja się zapytam o przedział cenowy 3 2.0i 150km roczniki 2006 i 2007 to przedział gdzieś od 30k-40k ? czy to będą ulepy ? Czy to standardowa cena bo takie widuje na znanych portalach.
Opublikowano
Znajomy sprzedał na początku roku e91 320d z 2006r: xenony, skóra, navi, rolety w drzwiach, klimatronic, czarny kolor - do opłat za około 31 tyś zł. Auto miało autentyczny przebieg 162 tyś km, było świeżo po przeglądzie w ASO w DE (nowe tarcze, klocki, opony RFT). W PL miało wymieniony zderzak, błotnik, jeden xenon - ogólnie bardzo delikatne uszkodzenie... ale zainteresowanie autem było małe. Auto kupił pierwszy klient który je obejrzał. Na forum pisałem o tym egzemplarzu, bo w mojej ocenie był godny uwagi, ale co niektórzy zainteresowani myśleli że chce im coś wcisnąć i dalej szukali "mercedesa w cenie malucha" :wink:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Panowie a od którego roku wszedł LCI? Mowa o 320d. Ten nieszczęsny rozrząd jak i inne podzespoły zostały zlikwidowane czy dalej loteria?
Opublikowano
Panowie a od którego roku wszedł LCI? Mowa o 320d. Ten nieszczęsny rozrząd jak i inne podzespoły zostały zlikwidowane czy dalej loteria?

 

LCI weszło 09.2008. Co do drugiego pytania to nie pomogę, bo nie mam pojęcia o co dokładnie pytasz...

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Opublikowano

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

Biały :

 

Historia seriwoswa : http://www.bmw-check.com/pdf/WBAPH31020A169208.pdf

Temat o aucie : viewtopic.php?f=44&t=281478

 

Czarny :

Amerykaniec, więc różnie może z nim być.

 

Nie zastanawia Cię identyczna cena preLCI z USA i LCI z Niemiec ?

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ogólnie o rozrząd i osprzęt. Czy od 2008r dalej były problemy z silnikiem n47? Chodzi mi o ten artykuł: http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/silniki/317749,Z-tymi-silnikami-moga-byc-problemy-BMW-20d-N47.html

 

z rozrządem to do 2012 są problemy, mnostwo f10 wymienia wystarczy popytać znajomych mechaników :)

Opublikowano

A coś jeszcze się sypie? Załóżmy że kupuje 320d z okolic 2009r i wymieniam od razu rozrząd poza aso (koszt około 3tyś z tego co słyszałem) co jeszcze wypadałoby wymienić/dokładnie sprawdzić żeby bezawaryjnie jeździć i jakie są to koszta? Wiadomo, że oleje/filtry to normalna rzecz.

 

Podobno to szatańska konstrukcja :( http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/problemy-rozrzadu-w-dieslu-n47/zddy8

Opublikowano
A coś jeszcze się sypie? Załóżmy że kupuje 320d z okolic 2009r i wymieniam od razu rozrząd poza aso (koszt około 3tyś z tego co słyszałem) co jeszcze wypadałoby wymienić/dokładnie sprawdzić żeby bezawaryjnie jeździć i jakie są to koszta? Wiadomo, że oleje/filtry to normalna rzecz.

 

Podobno to szatańska konstrukcja :( http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/problemy-rozrzadu-w-dieslu-n47/zddy8

 

Zależy też jaki przebieg, ale można pomyśleć o termostacie, pompie wody (choć one w N47 wytrzymują bardzo długo), sprzęgle lub też kole dwu-masowym - to za jednym zamachem przy wymianie rozrządu.

U mnie w N47 przyszło nowe sprzęgło (co do dwumasy to na 100% nie wiem - wymieniał to poprzedni właściciel w DE), nowy przewód odmy bo one z wiekiem się rozsypują.

Ja wymieniłem później rolki i pasek 6DPK - ale to można w każdej chwili, ale przy 200 tyś km przebiegu są już do wymiany.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
jak bierzesz automat to wymien olej w skrzyni a jak xdrive to plyn w xdrivie

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.