Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż to, tam jest o wiele drożej niż u Nas... No ale Polak potrafi :cool2:

 

W końcu w Niemczech np. E92 są droższe niż u nas :duh: :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kokos....

Widze, ze podobne gusta..;)

 

Ja mam w domu RR Sport i teraz prawdopodobnie to cudo..;)

 

A zalozenie zderzakow ze wzgledow czysto stylizacyjnych (na zasadzie tuningu pozniejszego) sadzisz, ze nie mialo miejsca?

Moze ktos kupil normalna, a pozniej wstawil zderzaki od m-pakietu? Czy to malo prawdopodobne?

Wyglada na to, ze bylo bite?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no bez przesady :duh:

Czyli wszystkie moje auta były bite :mad2: ...

Kolego ja akurat posiadam trzecią "trójkę" i w każdej mam domontowany M-pakiet w obecnym zrobił to poprzedni właściciel w ASO, a w pozostałych ja sam osobiście

fot. w podpisie i linki do galerii:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146389

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=151901

 

Wiadomo, że lepiej jest gdy został on zamontowany w fabryce i widnieje automatycznie w VIN-ie żeby rozwiewać jakieś sugestie na temat wypadkowości,

ale ja wolę kupić pewne nieskładane z dwóch samochodów - jedno, i doposażyć go potem w to co chce.

 

Swoje auto modyfikuje pod siebie i najpierw mi ma się podobać - potem komuś :twisted:

I jak coś robie, to robie to tylko na oryginalnych/markowych produktach i myślę, że w pełni profesionalnie.

 

Moim zdaniem:

- nic nie zweryfikuje stanu rzeczywistego auta jak oględziny osobiste i zweryfikowanie auta w ASO tak bynajmniej ja robię przed każdym zakupem

i tobie radzę to samo :cool2:

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klagosz takich zakręconych ludzi jak Ty jest niewielu, a handlarze napewno do nich nie należą :cool2: Wiem, można by rzec że handlarz kupił od takiego zakręconego gościa jak Ty :mrgreen: ale oni znowu aut tanio nie sprzedają - bo wiedzą co mają. A handlarz musi kupić tanio aby tanio sprzedać... Koło zamknięte.

 

Wracając do tematu nikt auta nie dyskwalifikuje, jak najbardziej polecam auto przejrzeć, może akurat będzie igła :norty: Podkreśliliśmy tylko rzeczy na które kupujący powinien zwrócić uwagę... Najlepiej po VIN-ie sprawdzić wyposażenie i zobaczyć co jest w aucie. Bo może być odwrotnie niż myślimy - czyli M-Pakiet wyszedł fabrycznie a to z progami było coś robione...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to, tam jest o wiele drożej niż u Nas... No ale Polak potrafi :cool2:

 

W końcu w Niemczech np. E92 są droższe niż u nas :duh: :mrgreen:

Klagosz takich zakręconych ludzi jak Ty jest niewielu, a handlarze napewno do nich nie należą :cool2: Wiem, można by rzec że handlarz kupił od takiego zakręconego gościa jak Ty :mrgreen: ale oni znowu aut tanio nie sprzedają - bo wiedzą co mają. A handlarz musi kupić tanio aby tanio sprzedać... Koło zamknięte.

 

Wracając do tematu nikt auta nie dyskwalifikuje, jak najbardziej polecam auto przejrzeć, może akurat będzie igła :norty: Podkreśliliśmy tylko rzeczy na które kupujący powinien zwrócić uwagę... Najlepiej po VIN-ie sprawdzić wyposażenie i zobaczyć co jest w aucie. Bo może być odwrotnie niż myślimy - czyli M-Pakiet wyszedł fabrycznie a to z progami było coś robione...

Tu jest sedno problemu , u nas aut bmw nowych sprzedaje się niewiele. A trochę e90 po drogach jeździ . Więc jakie ? Każde starsze BMW e90 w Niemczech jest droższe niż u nas w komisie. Odpowiedź jest prosta , większość u nas starszych bmw to auta bite i niestety nic tu nie pomoże zaklinanie rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No KoKoS może i masz faktycznie racje :roll: z tym zakręceniem :mrgreen:

 

Co do tego konkretnego auta od którego zaczeła się dyskusja M-pakiet a konkretnie zderzaki na pewno były dokładane.

bo w skład M-pakietu wchodzą: zderzaki, progi, nakładki na progi, podstopnica, kierownica i czarna podsufitka a wątpie żeby ktoś na odwrót to zmieniał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokos napisał o rozwiązaniu aktualnym w Polsce inni Forumowicze piszą pewnie na podstawie swoich aut: starsze konfiguracje lub inne kraje sprzedaży...

 

w moim aucie LCI kupionym w Polskim ASO jest tylko takie rozwiązanie jak opisuje kolega Kokos...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich z gory przepraszam za ortografie. Sytuacja wyglada tak interesuje mnie zakup modelu BMW 320d E90 bardzo duzo czytalem na temat tego auta i nie wiem co o tym wszystkim myslec. Glownymi wadami z tego co wycztalem sa:

 

-psujaca sie turbina koszt okolo 2000zl (jesli sie myle prosze mnie poprawic)

 

-jakis plastik w kolektorze ssacym, ktory moze sie urwac i narobic niezlego balaganu. Tutaj moje pytanie do urztkownikow jak sobie radzicie z tym problemem??? Wyczytalem rozne opinie na ten temat najlepsza z jaka sie spotkalem to chyba jest zmiana tego kolektora co 2 lata. Kolejne moje pytanie brzmi jakie sa koszty wymiany takiego kolektora oczywiscie na nowy? Jesli ktos mogl by podac namiary na jakiegos dilera czesci tez byl bym wdzieczny

 

-filtr czastek stalych wyczytalem, ze przy przebiegu 200000 km trzeba go wymienic. Pytanie z jakimi kosztami trzeba sie liczyc? Gdzie to najlepiej zrobic w serwisie BMW czy moze u jakiegos mechanika? Czy wystepuja jakies zamienniki? Kolega mowil mi, ze mozna go wyciac tylko wtedy trzeba cos zmienic w komputerze i nie wiem czy po takim rozwiazaniu spaliny tego auta beda sie miescic w jakich kolwiek normach ekologicznych jakos slabo to widze. Czy sposob eksplatowania samochodu ma jakis wplyw na ten filtr?

 

Generalnie do pracy w jedna strone mam 60km rocznie robie okolo 35000km i nie moge sobie pozwolic na nie chodzenie do pracy bo mi sie auto zepsulo poprostu przez 8 godzin ktore musze spedzic w pracy jestem nie zastapiony. Pytanie brzmi jak to wyglada w waszym przypadku wiadomo jeden bedzie jezdzil dwa lata i jedynie bedzie wymienial olej, filtry itp czyli standardowy serwis, a ktos inny bedzie mial ciagle problemy i ciagle naprawy beda normalnoscia. Moze uwarzacie, ze powinienem kupic inny samochod bede wdzieczny za wszystkie wypowiedzi na temat waszych wrazen tych negatywnych i pozytywnych na temat tego modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, chyba mało poczytałeś :mrgreen: ale skoro już pytasz to:

 

- 2K to Ci wystarczy na regeneracje turbiny a nie na wymianę na nową

- klapki w kolektorze to był problem w e46 w e90 jest to już poprawione

- DPF - możesz kupić bez :norty: a jak kupisz z DPF, to dobrze Ci kolega powiedział możesz go wyciąć :mad2: i usunąć programowo - juz to sporo firm robi

 

Jak pytasz o konkretne przykłady to u mnie auto zrobiło w rok 35K i w tym czasie zaliczyło przegląd okresowy w ASO i tyle. Z awarii to spaliła się żarówka od ringów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

-psujaca sie turbina koszt okolo 2000zl (jesli sie myle prosze mnie poprawic)

 

 

Turbiny psują się zazwyczaj przez niedbałość poprzedniego właściciela, nowa w ASO kosztuje 5380 zł ale można też kupić bezpośrednio od producenta chyba Garett i będzie taniej.

 

-jakis plastik w kolektorze ssacym, ktory moze sie urwac i narobic niezlego balaganu. Tutaj moje pytanie do urztkownikow jak sobie radzicie z tym problemem??? Wyczytalem rozne opinie na ten temat najlepsza z jaka sie spotkalem to chyba jest zmiana tego kolektora co 2 lata. Kolejne moje pytanie brzmi jakie sa koszty wymiany takiego kolektora oczywiscie na nowy? Jesli ktos mogl by podac namiary na jakiegos dilera czesci tez byl bym wdzieczny

 

 

Klapki w kolektorze można usunąć lub wymienić kolektor dolotowy po ok. 100-150 tys. km. cena w ASO ok. 1700 zł W ASO powiedzieli mi że w E60 i E90 też urywają się klapki.

 

 

-filtr czastek stalych wyczytalem, ze przy przebiegu 200000 km trzeba go wymienic. Pytanie z jakimi kosztami trzeba sie liczyc? Gdzie to najlepiej zrobic w serwisie BMW czy moze u jakiegos mechanika? Czy wystepuja jakies zamienniki? Kolega mowil mi, ze mozna go wyciac tylko wtedy trzeba cos zmienic w komputerze i nie wiem czy po takim rozwiazaniu spaliny tego auta beda sie miescic w jakich kolwiek normach ekologicznych jakos slabo to widze. Czy sposob eksplatowania samochodu ma jakis wplyw na ten filtr?

 

 

To 200 000 km. to jest tylko dystans przy którym należy sprawdzić DPF, jesli nic sie nie dzieje to smiało można jezdzic dalej. Koszt filtra w ASO to ok. 5340 zł, zamienniki są ale podobno nie warto zakładać, ja osobiście wywaliłem filtr fizycznie i komputerowo i mam spokój, w Polsce nie ma żadnych korzyści posiadania DPF-u, w większości jazda po mieście nie sprzyja wypalaniu się sadzy w DPF-ie dlatego mogą być problemy. Jesli do pracy masz 60 km to nie powinienes mieć problemów chyba ze poprzedni wlasciciel go załatwił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viewtopic.php?f=33&t=118390

 

Też kupuję - tyle że e91 i ostatnio jak poczytałem o wadliwym osprzęcie silnika N47 (177KM) (2007r do kwiecień 2009 r.) to się z leksza załamałem bo na dniach będę brał samochód z 2008 roku a tu takie surprise niemiłe. Lepiej moim zdaniem wybrać model z silnikiem 2.0 163KM, lub produkowany od maja 2009 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie martw się na zapas. Uważam, że seria E90/E91 to bardzo udana i niezawodna konstrukcja. Niedawno sam kupowałem samochód - wcześniej czytałem różne fora, testy długodystansowe itp. Przeglądając forum każdej marki można odnieść wrażenie, że samochody psują się - ludzie częściej piszą jak mają jakiś problem, niż wtedy gdy nic się nie dzieje.

Opisywane przez Ciebie problemy (DPF, turbina, dodałbym wtryski itp.) dotyczą wszystkich konstrukcji typu turbo-diesel common rail ( Renault dCI, Ford TDCI, VW TDI itd.). Zagrożenie wzrasta powyżej 200 tys.km. Alternatywą są silniki benzynowe - ale nie chcę tu wznawiać kolejnej dyskusji diesel vs benzyna + jest tego dużo na forum. Radziłbym skupić się przy kupnie na stanie auta - tzn. możliwie niski przebieg, koniecznie bezwypadek, na dalszym planie rocznik auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie...

 

W koncu mam autko. Wczoraj poddalem je testowi (ponad 600 km)..

 

W porownaniu do VW B6 samochod nie ma wcale wiekszego "kopa" jakby moglo sie wydawac (140 KM contra 184 KM). Byc moze chodzi o wage obu aut (BMW jest o jakies 100 KG ciezsze). Naped na tylna os takze "zabiera konie". No i pewnie fakt, ze w BMW mam deko szersze opony. No ale do rzeczy...

 

Moze zaczne od minusikow..

 

Radio.. Niestety.. Nie ma wyswietlacza w desce rozdzielczej pod kierownica. W passacie mozna bylo ustawiac radio (byl widoczny RDS), byly widoczne tytuly utworow, parametry glosnosci , itp. W BMW niestety takie informacje sa pokazane "na dole" czyli w radiu. Dodatkowo wyswietlacz ma tylko 2 linie. Jest duzy problem podczas jazdy samochodem i np jednoczesna nawigacja (szukanie katalogow i utworkow z dysku USB). To bardzo dekoncentruje! Gdyby przeniesli ekranik pod kierownica (lub chociaz skopiowali czesc wyswietlanych danych) to bylby juz jakis sukces. Dodatkowo nie da sie sterowac radiem tylko przyciskami umieszczonymi na kierownicy (np przegladanie katalogow z USB). Kierownica mozna tylko wybrac zrodlo (radio, cd, aux , USB), mozna zmieniac (przewijac) utwory i oczywiscie standardowo ustawiac poziom glosnosci.

 

Sprawa silnikow... Passat ma wg mnie wiekszego kopa, ale "krotszego" (moment obrotowy 2.0 TDI zaczyna sie od 1750 obr/min i konczy tak gdzies w granicach 3000obr/min?). Najwieksza moc obserwujemy jak silnik ma okolo 2200 obr/min na zegarze. Na 2 biegu jadac dajmy na to 20-30 km/h wcisniecie pedalu do dechy spowoduje nawet zerwanie przyczepnosci. Czuc wgniatanie w siedzenie.. Z BMW sprawa ma sie nieco inaczej. Po pierwsze o wiele ciezej jest wyczuc moment obrotowy silnika. Wydaje mi sie ze auto przyspiesza na kazdym biegu i na kazdych obrotach od 1500 obr/min wzwyz. Silnik pracuje inaczej, ma inny dzwiek.

 

Nie moge ustawic komputerka pokladowego tak by mi wskazywal spalanie na 100 km. Pokazuje mi np 15km/l zamiast 6,7 l/100km jak to bylo w passacie.. Za kazdym razem musze sobie dzielic w pamieci (w sumie dobry test dla umyslu :? )

 

No i wreszcie plusy...

 

Skrzynia biegow. W B6 trzeba bylo sie troche namachac. 320d ma krotsze biegi, co powoduje przyjemniejsze odczucie. Nie trzeba wedrowac drazkiem po calym samochodzie :)

 

Wygodniejsza kierownica w BMW, ale dosc ciezej sie ja manewruje. Moze troche przeszkodzic jakiejs kobitce na parkingu, ale w trasie z pewnoscia pomoze. Uklad kierowniczy jest nieco "stabilniejszy" niz w VW.

 

BMW o wiele lepiej sie trzyma na zakretach, tutaj bez porownania.

 

W kabinie jest ciszej. Silnik nie jest az tak bardzo slyszalny jak w passacie. W B6 przy obrotach 3000 bylo naprawde glosno i nieprzyjemnie (pomagala tuba basowa:))

 

Ogolnie jazda BMW jest mniej meczaca. Samochod wydaje sie "wygodniejszy", jakby zrobiony na miare. Nie czuc duzej predkosci. Mozna powiedziec, ze "przeklamuje" o 20 km na godzine. W "beemce" jazda 180 to tak jak 160 w pasku.

 

Musze jeszcze poczytac o silnikach BMW, bo czegos tu nie rozumiem. By jechac ekonomicznie komputer mi pokazuje kiedy mam wrzucic kolejny bieg badz zredukowac. Hmmmm wg mnie lubi zaduszke. Czasami mam przelaczyc na wyzszy bieg jak silnik ma tylko 1300-400 obrotow!!! W pasku to bylo nie do pomyslenia..

Natomiast jesli chcemy zaszalec, to tak jak pisalem wyzej (silnik pokazuje pazury na wyszszych obrotach 2000-3000-4000), czuc moment obrotowy rownomiernie. Nie tak jak w passacie (wasko).. Reasumujac, silnik BMW 2.0 D jest bardziej dynamiczny (elastyczny) od VW 2.0 TDI.

 

 

O praktycznosci obu samochodow nie bede sie rozpisywal, bo porownanie coupe do sedana nie ma sensu.

 

Auto prezentuje sie tak:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=156827

 

Pozdrawiam...

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników!

Znalazłem dla siebie przyjemnę BMW e90 2007r. 320d i teraz pytanie do Was czy warto zapłacić za nią 54tys. zł?

Auto jest z marca i w tej chwili posiada 211tys km. Byłem na orginalnym przeglądzie w serwisie BMW i powiedzieli, ze do wymiany jest (pompa wspomagania 2tys, dodatkowa pompa wody 1tys, wymiana zbieraka skrzyni biegów 700zł i lożyska kulkowe 1tys. oczywisice ceny z serwisu).

Auto posiada ksenony i GPS plus do tego jakies tam podstawe wyposażenie. Auto jest po wypadku tzn. własciciel zarysował cały lewy bok od błotnika przedniego aż do tylniego. Oczywiscie elementy wymienione w ASO (jest na to faktura). Przedni błotnik i przednie drzwi wymienione na nowe natomiast tylne i błotnik malowane. Do tego zestawu dostaje opony letnie z ogrinalnymi felgami 17 + opony zimowe po jednym sezonie użytkowania wraz z orginalnymi felgami 16.

Mieszkam na Ślasku a wiemy ze ceny w całym kraju sie różnia i to nawet sporo więc zwrocie na to też uwage.

Czy warto zapłacic taką kasę za takie auto?

 

Naprawy były robione w ASO Sikora mikołow. Zdiecia auta po wypadku widziałem i nie było one naruszone mechanicznie tylko lakierniczo. Auto sprowadzone około roku temu z niemiec( kupione w jakims komisie koło wrocławia).

 

Faktura napraw wynosiła około 27tys.Tu są zdięcia po wypadku: http://imageshack.us/g/542/img0720f.jpg/

A tu jest oferta: http://motoallegro.pl/bmw-320d-navi-xenon-ideal-bezwypadkowa-i1559309766.html

 

Pozdrawiam,

Adam

Edytowane przez Adas90SK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników!

Znalazłem dla siebie przyjemnę BMW e90 2007r. 320d i teraz pytanie do Was czy warto zapłacić za nią 54tys. zł?

Auto jest z marca i w tej chwili posiada 211tys km. Byłem na orginalnym przeglądzie w serwisie BMW i powiedzieli, ze do wymiany jest (pompa wspomagania 2tys, dodatkowa pompa wody 1tys, wymiana zbieraka skrzyni biegów 700zł i lożyska kulkowe 1tys. oczywisice ceny z serwisu).

Auto posiada ksenony i GPS plus do tego jakies tam podstawe wyposażenie. Auto jest po wypadku tzn. własciciel zarysował cały lewy bok od błotnika przedniego aż do tylniego. Oczywiscie elementy wymienione w ASO (jest na to faktura). Przedni błotnik i przednie drzwi wymienione na nowe natomiast tylne i błotnik malowane. Do tego zestawu dostaje opony letnie z ogrinalnymi felgami 17 + opony zimowe po jednym sezonie użytkowania wraz z orginalnymi felgami 16.

Mieszkam na Ślasku a wiemy ze ceny w całym kraju sie różnia i to nawet sporo więc zwrocie na to też uwage.

Czy warto zapłacic taką kasę za takie auto?

Pozdrawiam,

Adam

...gdzie to było robione? który dealer serwisował to auto? auto krajowe czy przywiezione?...żeby skrzynię uszkodzić to trzeba się naprawcować... 211 przebiegu za 54 to duża pomyłka :mad2: ...czy wiesz jak mocno trzeba "zarysować" drzwi aby ubezpieczenie przyznało wymianę???? jak przedni jest do wymiany to najczęściej koło też dostaje...kupujesz rocznik czy auto???? bo w tym przypadku masz tylko rocznik ...może poszukaj coś starszego ale z mniejszym przebiegiem i bez historii wypadkowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawy były robione w ASO Sikora mikołow. Zdiecia auta po wypadku widziałem i nie było one naruszone mechanicznie tylko lakierniczo. Auto sprowadzone około roku temu z niemiec( kupione w jakims komisie koło wrocławia).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za te pieniądze kupisz sztukę z tego samego roku lub o roczek starszą (możliwe że bezwypadkowa :mrgreen: jak będziesz mieć szczęście) z podobnym wyposażeniem i bez listy elementów do naprawy :)

a te "przerysowanie" to pewnie było przesunięcie bandy na autostradzie :lol:

Potrzebujesz coś do akwarium słodkowodnego lub morskiego ? pisz na pw :)

Serwis, zakładanie, projektowanie - akwarystyka słodko i słonowodna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze się zastanawiałem co to znaczy "100% bezwypadkowe", nie lepiej w ogłoszeniu napisać "auto 50% bezwypadkowe bo miało przytarty tam troszkę boczek..." :)

 

Ja swoje jak sprzedawałem to miałem wystawione za 52500 pln i w sumie nie ukrywałem niczego. Autko miało malowany przedni zderzak i poluzował się jakiś przewód łączący turbinę z czymś tam przez co było czuć spaliny w aucie. Do wymiany był też jakiś napinacz i regeneracja maglownicy. Reszta tip top. Przyjechał do mnie klient, od razu powiedziałem mu co i jak, pojechali do mechanika, sprawdzili autko mechanik potwierdził moje słowa naprawę wycenił na 2500 więc tyle im opuściłem im na naprawę i poszła:) Koleś do dziś jest zadowolony i wszystko fajnie.

 

Moim egzemplarzem było 320d e90 2007, 180k km, alu 18''M, z jakimiś mini bajerkami.

 

Kupując autko z tym przebiegiem sprawdź:

- turbo (dowiedz się jak właściciel jeździł trasa/miasto krótkie długie dystanse itp)

- dpf (200 tyś to albo czyszczenie, albo wymiana :P )

- maglownica (ponoc przy tym przebiegu też lubi dawać znać)

- odpal go na zimnym silniku, posłuchaj, czy nie słychać KLE KE KE KE Szuruburuturu...

 

jeśli wszystko z powyższych jest prawdziwe a autko jest rzeczywiście tak dbane jak pisze właściciel w ogłoszeniu to kup autko. Przy 211 tyś obtarcia bądź stłuczki się zdarzają, nie należy skreślać od razu autka, wole mieć obtarty błotnik niż do wymiana dpf i turbo... a nie każdy może sobie pozwolić na zakup 2009-10 rok z przebiegiem 20-50 tyś km.

 

Pamiętaj żę np: autko 2005 rok i przebieg < 100 kkm może świadczyć o tym (jeśli to jedyne autko właściciela), że autko pokonywało krótkie dystanse, silnik nie osiągał temperatury pracy itp itd... niski przebieg nie zawsze oznacza korzyści.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem baaaardzo sporo kilometrów e90 320d 163KM DPF i nie miałem z tym autem żadnych problemów technicznych. Plusy - bardzo tolerancyjny silnik, odpalający bez problemu przy -30 stopni (choć słychać go wtedy kilka kilometrów dalej... przez 2-3 minuty), świetne zawieszenie, znakomite wykończenie wnętrza, hamulce, ale to standard BMW. Sam silnik do tego auta OK do spokojnej jazdy, jak chcesz przycisnąć diesla, poszukaj 330d. Kolejny plus: bardzo oszczędny, jak nie szalejesz można zejść do zadziwiających wartości. Minus auta jest dla mnie tylko jeden: fatalnie jeździ w śniegu przy ruszaniu. Lekki tył + napęd na tył = katastrofa. Jak już ruszy, jest OK, ale wcześniej, dramat. Przyznam, że lepiej mi się jeździło w śniegu Porsche Boxsterem na letnich kapciach z pościąganą całą elektroniką, niż 320d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...pomijając stan rzeczywisty czy nierzeczywisty auta oraz "wyznania" właściciela ... PRZETARCIE za 27tyś :duh: natychmiast przechodzę do tego ubezpieczyciala ... a może ktoś z Kolegów zna jeszcze lepszą firmę ubezpieczeniową, która akceptuje taki kosztorysz szkody ( wg zdjęcia)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupiłbym samochodu z takim przebiegiem – to moje subiektywne zdanie. Silniki może i robią 2 razy większe przebiegi, ale zawsze coś będzie do roboty z osprzętu, zawieszenia, itp. Co do obcierki to żadne uszkodzenie. Jak to tak naprawdę wyglądało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.