Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
samochód sprzedaje gdyż potrzebuje większy ew. zamiana na Ford focus mk3, bmw e90 kombi, audi a4-a3
:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Cena o conajmniej 5k za duża. 40k za 2005r to można zapłacić za mocne R6 w benzynie a nie kopciucha 2l :mad2:

I do tego obszyta kiera, co zresztą widać na zdjęciach bo jest nienaturalnie gruuba. Według mnie nie warto, chyba że zjedzie sporo z ceny

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

do maxa to mu jeszcze sporo brakuje :)

 

prawda jest taka że im lepsza opcja tym gorszy mógł to być ulep bo nikt w De czy Francji za darmo nie daje ładnej opcji w m-pakiecie, golasa szybciej się trafi.

 

mówisz że r6 w benzynie za 40 tyś ? niby tak ale jak zaczniesz szukać to się okaże że nie ma nic ładnego i trzeba 10 dołożyć i tak w kółko ......

Opublikowano
samochód sprzedaje gdyż potrzebuje większy ew. zamiana na Ford focus mk3, bmw e90 kombi, audi a4-a3
:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Cena o conajmniej 5k za duża

Iy

 

Ciężko jest znaleźć jakieś w miarę sensowne e90 w okolicach 40k. Ja sam szukam od dłuższego czasu i szczerze to gdyby ten samochód był w takim stanie jak się zapowiadało to te 40k za 2005 przy tym wyposażeniu i wyglądzie nie byłoby problemem i podejrzewam, że jest więcej takich osób jak ja ;)

 

Ale chyba trzeba zejść na ziemię, że nie ma co liczyć na dobre 10-letnie e90 w dieslu...

 

do maxa to mu jeszcze sporo brakuje :)

 

Nie przesadzaj. Chyba, że mówisz o skórze? Tylko, że nie każdemu to potrzebne - dla mnie akurat alcantara czy welur to 100 razy lepsza opcja.

Opublikowano

hat0 nie ma co liczyć bo każdy normalny swoim autem jeździ a nie trzyma go w garażu dla kolejnego kupującego...

Dobry stan udało mi się kupić i pojeżdżę jeszcze z 2-3 lata. Nie ma co oczekiwać cudów od 8 letniego i starszego auta z dieslem pod maską.

Ważne aby nie był bity mocno, elementy mogą być malowane i z przebiegiem normalnym jak na 8 lat czyli 200 tyś + . Trzeba realnie patrzeć a nie szukać auta idealnego 8 letniego... Czegoś takiego praktycznie nie ma. Ciężko jest znaleźć coś sensownego 4 letniego a co dopiero starsze... Jak widzę znajomych co się dziwią że e46 diesel z 2001 roku ma 300 tyś przejechane i jest porysowany albo coś jest malowane to śmiać mi się chcę :mad2: . Inna sprawa że pełno jest aut co maja 350 tys + i są po mega dzwonach na allegro, ewentualnie promocja i są skręcone i po dzwonach.

Opublikowano

Witam,

czytam od dłuższego czasu forum,ale "nawał" informacji jest ogromny.Noszę się z zamiarem zakupu e91 interesuje mnie tylko silnik 2.0 diesel 163 KM ewentualnie 122 KM.Rocznik 2006-2007.

 

1.Czy w obydwu występują klapki w kolektorze ( jeżeli tak to czy można je wymontować ) ile kosztuje nowy kolektror ( zamiennik średnia półka )

2.W obydwu silnikach jest dwumasa ? ( jaki koszt wymiany sprzęgła z dwumasą ) rozumiem,że jeżeli automat to dwumasy nie ma.

3.Czy występują różne oznaczenia zarówno jednego jak i drugiego silnika jeżeli tak to ile jest oznaczeń do roku produkcji auta 2006-2007

4.Wtryskiwacze - ile kosztuje czyszczenie w specjalistycznym serwisie

5.DPF czy jeżdząc po mieście 90% i 10% trasa 7dni w tygodniu czy raz w miesiącu wybranie się na obwodnicę i przegonienie auta wystarczy do normalnego użytkowania

6.Skrzynia automatyczna w tych silnikach jest wytrzymała ( zachowując oczywiście zasady eksploatacji,wymiany i rozgrzewki )

7.Turbina ile kosztuje regeneracja z wymianą .

8.Opony run flat można zastąpić normalnymi bezdętkowymi.Jeżeli tak to z czym to się wiąże ( błędy komputera itd. )

9.Rozrząd jest z przodu na łańcuchu ( czy jest potrzebna wymiana ? )

10.Czy jest coś w użytkowaniu o czym zapomniałem,aby jezdzić bezawaryjnie ( inne sprawy użytkowe i mechaniczne )

 

Bardzo proszę o odpowiedź użytkowników na pytania.Bez wdawania się w dyskusje.Jak napisałem powyżej i wcześniej czytając forum zebrałem dla mnie najważniejsze informacje dotyczące tego silnika w zasadzie jego awaryjności.

Z góry za wszystkie dziękuję.

Opublikowano
Witam,

czytam od dłuższego czasu forum,ale "nawał" informacji jest ogromny.Noszę się z zamiarem zakupu e91 interesuje mnie tylko silnik 2.0 diesel 163 KM ewentualnie 122 KM.Rocznik 2006-2007.

 

1.Czy w obydwu występują klapki w kolektorze ( jeżeli tak to czy można je wymontować ) ile kosztuje nowy kolektror ( zamiennik średnia półka )

2.W obydwu silnikach jest dwumasa ? ( jaki koszt wymiany sprzęgła z dwumasą ) rozumiem,że jeżeli automat to dwumasy nie ma.

3.Czy występują różne oznaczenia zarówno jednego jak i drugiego silnika jeżeli tak to ile jest oznaczeń do roku produkcji auta 2006-2007

4.Wtryskiwacze - ile kosztuje czyszczenie w specjalistycznym serwisie

5.DPF czy jeżdząc po mieście 90% i 10% trasa 7dni w tygodniu czy raz w miesiącu wybranie się na obwodnicę i przegonienie auta wystarczy do normalnego użytkowania

6.Skrzynia automatyczna w tych silnikach jest wytrzymała ( zachowując oczywiście zasady eksploatacji,wymiany i rozgrzewki )

7.Turbina ile kosztuje regeneracja z wymianą .

8.Opony run flat można zastąpić normalnymi bezdętkowymi.Jeżeli tak to z czym to się wiąże ( błędy komputera itd. )

9.Rozrząd jest z przodu na łańcuchu ( czy jest potrzebna wymiana ? )

10.Czy jest coś w użytkowaniu o czym zapomniałem,aby jezdzić bezawaryjnie ( inne sprawy użytkowe i mechaniczne )

 

 

 

1. Tak, chyba ze 3 stówki

2. Wymiana kosztuje 2,5 klocka, ale wymienisz raz i zapominasz o tym

3.Nie jestem pewny ale nie, te od 2007 mają dpf ale oznaczenie jest chyba to samo.

4. Chyba ci o regeneracje chodziło, ale rzadko sie słyszy o awariach wtrysków w m47n2, także nie ma sie chyba co martwić

5. Nie polecam ci wersji z dpf w takim razie, chyba ze go wytniesz jak zaczną się jakieś problemy, jakieś 1500 w dobrym serwisie z programowaniem i chipem na 200 koni

6. Skrzynia jest bdb, szczególnie do miasta polecam, jest to naprawdę mega wygodne i będziesz sie zastanawiał dlaczego manual jest taki zacofany, chyba że jesteś [BAD]nięty i lubisz walić ze sprzęgła. :D

7. nowa 5k z wymianą w aso i śmigasz 200k, regeneracja 1700 w dobrym serwisie ale tego ci nikt nie powie ile pojeździsz.

8. wiąże sie to z wożeniem dojazdówki w bagażniku

9. rozrząd jest trwały

10.e9x to nie jest symbol trwałości i bezawaryjności, jak chcesz jeździć i mieć w dupie to kup sobie fiata bravo z 1.9 jtd, za te same pieniądze kupisz z 3x mniejszym przebiegiem

Opublikowano
Witam,

czytam od dłuższego czasu forum,ale "nawał" informacji jest ogromny.Noszę się z zamiarem zakupu e91 interesuje mnie tylko silnik 2.0 diesel 163 KM ewentualnie 122 KM.Rocznik 2006-2007.

 

1.Czy w obydwu występują klapki w kolektorze ( jeżeli tak to czy można je wymontować ) ile kosztuje nowy kolektror ( zamiennik średnia półka )

2.W obydwu silnikach jest dwumasa ? ( jaki koszt wymiany sprzęgła z dwumasą ) rozumiem,że jeżeli automat to dwumasy nie ma.

3.Czy występują różne oznaczenia zarówno jednego jak i drugiego silnika jeżeli tak to ile jest oznaczeń do roku produkcji auta 2006-2007

4.Wtryskiwacze - ile kosztuje czyszczenie w specjalistycznym serwisie

5.DPF czy jeżdząc po mieście 90% i 10% trasa 7dni w tygodniu czy raz w miesiącu wybranie się na obwodnicę i przegonienie auta wystarczy do normalnego użytkowania

6.Skrzynia automatyczna w tych silnikach jest wytrzymała ( zachowując oczywiście zasady eksploatacji,wymiany i rozgrzewki )

7.Turbina ile kosztuje regeneracja z wymianą .

8.Opony run flat można zastąpić normalnymi bezdętkowymi.Jeżeli tak to z czym to się wiąże ( błędy komputera itd. )

9.Rozrząd jest z przodu na łańcuchu ( czy jest potrzebna wymiana ? )

10.Czy jest coś w użytkowaniu o czym zapomniałem,aby jezdzić bezawaryjnie ( inne sprawy użytkowe i mechaniczne )

 

 

 

1. Tak, chyba ze 3 stówki

2. Wymiana kosztuje 2,5 klocka, ale wymienisz raz i zapominasz o tym

3.Nie jestem pewny ale nie, te od 2007 mają dpf ale oznaczenie jest chyba to samo.

4. Chyba ci o regeneracje chodziło, ale rzadko sie słyszy o awariach wtrysków w m47n2, także nie ma sie chyba co martwić

5. Nie polecam ci wersji z dpf w takim razie, chyba ze go wytniesz jak zaczną się jakieś problemy, jakieś 1500 w dobrym serwisie z programowaniem i chipem na 200 koni

6. Skrzynia jest bdb, szczególnie do miasta polecam, jest to naprawdę mega wygodne i będziesz sie zastanawiał dlaczego manual jest taki zacofany, chyba że jesteś [bAD]*nięty i lubisz walić ze sprzęgła. :D

7. nowa 5k z wymianą w aso i śmigasz 200k, regeneracja 1700 w dobrym serwisie ale tego ci nikt nie powie ile pojeździsz.

8. wiąże sie to z wożeniem dojazdówki w bagażniku

9. rozrząd jest trwały

10.e9x to nie jest symbol trwałości i bezawaryjności, jak chcesz jeździć i mieć w dupie to kup sobie fiata bravo z 1.9 jtd, za te same pieniądze kupisz z 3x mniejszym przebiegiem

 

Rewelacja. Bardzo dziękuję za rzetelną odpowiedz

Opublikowano
witam wszystkich forumowiczow!!!chyba dobrze trafilem z tematem i mysle,ze cos pomozecie.bo gdzie jak nie tu!prosto i szybko.chce kupic E91 w benzynie.rocznik 2007-2008.silnik 2l.mozecie mi powiedziec ktory najbardziej polecacie.poniewaz jest ich troszke.dziekuje slicznie!
Opublikowano
witam wszystkich forumowiczow!!!chyba dobrze trafilem z tematem i mysle,ze cos pomozecie.bo gdzie jak nie tu!prosto i szybko.chce kupic E91 w benzynie.rocznik 2007-2008.silnik 2l.mozecie mi powiedziec ktory najbardziej polecacie.poniewaz jest ich troszke.dziekuje slicznie!

 

Ale co to znaczy jest ich troszkę? Ja ci polecam ten stary 2.0 150 koni bo gaz założysz i ponoć mniej awaryjny.

Opublikowano
Witam,

czytam od dłuższego czasu forum,ale "nawał" informacji jest ogromny.Noszę się z zamiarem zakupu e91 interesuje mnie tylko silnik 2.0 diesel 163 KM ewentualnie 122 KM.Rocznik 2006-2007.

 

1.Czy w obydwu występują klapki w kolektorze ( jeżeli tak to czy można je wymontować ) ile kosztuje nowy kolektror ( zamiennik średnia półka )

 

 

1. Tak, chyba ze 3 stówki

 

Na ten temat mozesz poczytac wiele na forum np. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=198334, nowy kolektor kosztuje cos okolo 2000 pln, a za 300 jak napisal groszek112, to kupisz zaslepki klapek kolektora, to nie jest zaden zamiennik!

Opublikowano
Witam,

czytam od dłuższego czasu forum,ale "nawał" informacji jest ogromny.Noszę się z zamiarem zakupu e91 interesuje mnie tylko silnik 2.0 diesel 163 KM ewentualnie 122 KM.Rocznik 2006-2007.

 

1.Czy w obydwu występują klapki w kolektorze ( jeżeli tak to czy można je wymontować ) ile kosztuje nowy kolektror ( zamiennik średnia półka )

 

 

1. Tak, chyba ze 3 stówki

 

Na ten temat mozesz poczytac wiele na forum np. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=198334, nowy kolektor kosztuje cos okolo 2000 pln, a za 300 jak napisal groszek112, to kupisz zaslepki klapek kolektora, to nie jest zaden zamiennik!

 

Dzięki przeczytałem . Wnioski nie ma tragedii, zawsze można wyjąć i oczyścić.

Opublikowano
Velmer ja po zakupie wyczyściłem kolektor i klapki będe to robił przy każdej wymianie filtra powietrza czyli co 30 tyś... Jak będą luzy to kupie drugi kolektor.

 

Odczułeś różnicę ? Podejrzewam ,że ktoś kto sprzedaje takiego zabiegu nie przeprowadził to obowiązkowo musiało się nazbierać co nie co. Myślę dodatkowo również o wyjęciu turbinki, sprawdzeniu świec przewodów, akumulatora.

 

Blade1984 co wymieniłeś po zakupie ,miałeś jakieś niespodzianki podczas użytkowania ?

Opublikowano
powinieneś też w pierwszej kolejności sprawdzić termostaty, główny i egr bo bez tego wypalanie dpf się nie uaktywni, świece żarowe lub przekaźnik który często pada

1.Czy ta 163KM jednostka diesla ma dpf'a ?

2.Jak sprawdzić termostat i przekaźnik ?

Opublikowano (edytowane)
tak w większości mają dpf, termostaty sprawdzisz wywołując z ukrytego menu temperaturę silnika powinna oscylować w okolicy 90 c( youtube), świece po podłączeniu do komputera zdiagnozujesz, jeżeli komputer pokaże błąd 4 spalonych świec prawdopodobnie będzie uszkodzony przekaźnik świec, można kupić nowy lub oddać do "regeneracji" Edytowane przez Marina_Club
Opublikowano
Są też oczywiście wersje 2.0 163km fabrycznie bez dpf.

Końcówka tłumika zagieta w dół brak dpf i jednocześnie klapy gaszacej, rura prosta dpf i klapa gasząca :wink:

Opublikowano
napisałem w "większości" nie wiem jaki był procentowo odsetek z wersji z dpf lub bez ale z obserwacji własnych wnioskuję że duża większość aut w ogłoszeniach ma dpf, może to być też spowodowane tym że trafiają bo PL masowo auta które za granicą mają uszkodzony dpf i z racji wysokich kosztów zakupu nowego właściciel decyduje się na zmianę auta a nie na jego naprawę.
Opublikowano (edytowane)
napisałem w "większości" nie wiem jaki był procentowo odsetek z wersji z dpf lub bez ale z obserwacji własnych wnioskuję że duża większość aut w ogłoszeniach ma dpf, może to być też spowodowane tym że trafiają bo PL masowo auta które za granicą mają uszkodzony dpf i z racji wysokich kosztów zakupu nowego właściciel decyduje się na zmianę auta a nie na jego naprawę.

 

 

That's the point

 

Jedzie taki niemiec czy inny włoch do aso, dają mu kosztorys na jakies wtryski bo padają albo inny dwumas czy dpf, do zapłaty 2k euro+ a nowe modele obok za 2k euro miesięcznie przez 2 lata i się ludzie na to kuszą, auto idzie do polandii, Wiesiek kupuje 10 letnie bmw na kredyt 1000 zł (bo fiatem albo oplem to się brzydzi) miesięcznie przez 3 lata i jakie to zdziwienie jak dopiero co nowe kupione a juz trzeba 3k wsadzić.

 

Często słyszy się o tych scenariuszach, ale niektórzy ludzie nie potrafią zrozumieć że Niemiec z jakiegoś powodu sprzedaje to auto, a nie każdy się hajsem podciera.

Edytowane przez groszek112
Opublikowano

miesiąc temu dwóch znajomych kupiło sobie nowe auta , jeden forda focusa drugi opla vivaro, jedno auto z Niemiec drugie z Holandii, nie wiem czy jest na to jakiś patent że w żadnym z tych aut nie było oznak uszkodzonego dpf przy zakupie ale jedno i drugie auto po około 2 tyg. od zakupu "wypluło" dpf, sprzedający tj. importer jednego czy drugiego auta na 100% wiedział o tym fakcie i dzięki niemu kupił takie auto w dobrej cenie, zaraz po przyjeździe do PL prawdopodobnie wywołał komputerem wymuszone wypalanie dpf i auta nie ruszał aż do zakupu przez polaczka. Po przejechaniu kilkuset kilometrów ford miał litr oleju więcej (objaw jak w Bmw) opel choinka na zegarach i tryb awaryjny.

 

piszę to by uświadomić nowo kupujących że Bmw nie ma opcji by na placu czy u kogoś pod domem określić w jakim stanie jest dpf i czy zaraz nam nie zacznie dokuczać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.