Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Mam dylemat kupić czy nie a dokładnie chodzi o E91 320d z listopada 2007 z silnikiem N47D20O0, 177KM zredukowane na 163 KM, przebieg 195 tys. za 8 tys euro ?

W komplecie opony letnie i zimowe na felgach aluminiowych, letnie 17 cala M-felge 194, zimowe alu 16 cali. Opony w dobrym stanie.

 

Samochód od znajomego niemca przebieg w 100% oryginalny jeździł po autostardzie głównie 200 km dziennie.

Wyposażenie bardzo bogate, navi business, xenony, sensory deszczu, klima full automatik, szyberdach panoramiczny,czujnik parkowania tył,podgrzewane siedzenia, kierownica multi,relingi dachowe. Właściwie ma wszystko co mi potrzeba prócz tempomatu ( w sumie nie rozumiem dlaczego nie zamontowali) choć całe te centrum sterowania można kupić na ebayu za 200 eu plus montaż i kodowanie.

 

Wszystko super w aucie tylko boje się tego silnika N47 w wersji jak sądzę A, znajomy był na akcji serwisowej i wymienili mu napinacz i łańcuch górny, dolny sprawdzili i stwierdzili że jest OK.

Nie jest dla mnie strasznym wymienić rozrząd co np nawet 100 tys km i dać za to 3500 zł, no ale czy to załatwi sprawę z ewentualnym zerwaniem się łańcucha. No i za ile km wymienić rozrząd skoro serwis BMW w Niemczech wymienił napinacz i górny łańcuch stwierdzając że reszta jest ok. Silnik jak dla mnie nie hałasuje choć nie mam porównania i ciężko pewnie mi to określić.

 

Co o tym myślicie ?

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nawet się nie zastanawiaj, z takim podejściem to w każdym silniku będziesz się czegoś obawiał, jak był na wymianie i ocenie rozrządu to bym się wiele nie przejmował, tempomat w pl kupisz za 1/3 tego co napisałeś, sam mam komplet z osłoną od kombi leży kilka mc. jak kupisz to się odezwij zrobię Ci dobrą cenę bo jakoś specjalnie nie mam ciśnienia na tempomat
Opublikowano

Witam podepnę się pod ten dział trójki bo przy dwójce pustki.. mam nadzieje że nie bd wielkiego problemu :P

 

a mianowicie;)

 

rozglądałem się za trojkami , ale zaskoczyła mnie pewna oferta dwójki na allegro . I tu mam prośbę o ocenę danego ogłoszenia ,bo ciężko mi je porównać z innymi bo z tego co patrze to w tej cenie jest jeden na allegro ;/ jak te silniki się sprawują coś wiadomo?

pzdr

 

http://allegro.pl/bmw-220d-f22-sport-pakiet-coupe-5-lat-gwarancji-i5614390268.html

Opublikowano

Przy tym przebiegu to każdy silnik jest dobry :D

Większe koszty zacznie generować po przekroczeniu 150 tyś.km wiec możesz brać śmiało, jak ci nie przeszkadza ze będziesz miał malowany bok, 1 rej w 14tym ale auto z 13 czy 14 roku?dzwoniles pytałeś?

Fajnie się prezentuje...co do ceny to nie podpowiem a ile wogole coś takiego kosztuje wyjściowo?

Opublikowano
wyjsciowo ok.150 malowany bok mi nie przeszkadza. One wychodza od 2014 , nawet tak ma wpisane w ogłoszeniu.. Tylko smieszy mnie to ze najpierw byl wystawiony za 102 potem za 99 a teraz znowu za 102 hah nie wiadomo z jakiej ceny sie targowac... Chyba będą ciężkie negocjacje..
Opublikowano
Panowie znalazłem e90 330d z polskiego salonu z 2007 r przebiegiem 212 000 km i mam pytanie czy tu też są takie problemy z rozrzadem jak w 2.0d ? Czy jeszcze do 250 kkm można śmiało jeździć?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja jeżdze takim i przy 160k nie ma sygnałów.
Opublikowano
Panowie znalazłem e90 330d z polskiego salonu z 2007 r przebiegiem 212 000 km i mam pytanie czy tu też są takie problemy z rozrzadem jak w 2.0d ? Czy jeszcze do 250 kkm można śmiało jeździć?

 

jak z 2007 roku to nie ma w ogóle silnika N57 tylko jeszcze M57N2.

Opublikowano
Panowie znalazłem e90 330d z polskiego salonu z 2007 r przebiegiem 212 000 km i mam pytanie czy tu też są takie problemy z rozrzadem jak w 2.0d ? Czy jeszcze do 250 kkm można śmiało jeździć?

 

Nie występują tu żadne problemy z rozrzadem i nie trzeba go wymieniać (przynajmniej do 500tys.km)

Silnik ogólnie jest super, bezawaryjny i ekonomiczny (jak na swoja moc)

Opublikowano

Nie występują tu żadne problemy z rozrzadem i nie trzeba go wymieniać (przynajmniej do 500tys.km)

Silnik ogólnie jest super, bezawaryjny i ekonomiczny (jak na swoja moc)

Dodam że jest to wersja xd więc pewnie spalanie ok 12l ??

I mam pytanie jeszcze jak z awaryjnościa napędu na 4 koła?

Opublikowano
Bezawaryjny w przypadku diesla to pojęcie względne, bo co prawda 3.0d to dobry silnik ale do tych 500 tys wymienisz po drodze pewnie wtryski turbo 2mas zawieszenie ze 2x i jeszcze kupa rzeczy co padnie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bezawaryjny w przypadku diesla to pojęcie względne, bo co prawda 3.0d to dobry silnik ale do tych 500 tys wymienisz po drodze pewnie wtryski turbo 2mas zawieszenie ze 2x i jeszcze kupa rzeczy co padnie.

Co ma wymiana zawieszenia do tego konkretnego modelu 3litrowego diesla? W 330d w automacie nie ma dwumasy zresztą.

Swoją drogą do 500tyś to pewnie w każdym aucie wymienisz zawieszenie 2 razy (tym bardziej w Polsce) i pewnie mase innych rzeczy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie, znowu potrzebuje Waszej fachowej opinii, co myślicie o tym? Ile to może być warte jakby się wszystko zgadzało i papiery miał ?

 

http://allegro.pl/bmw-335i-skrzynia-dkg-88tkm-szwaicarja-2008-12-i5620670558.html

Skrzynia dkg to nie była przypadkiem w 335is tylko? I to nie jest 335is bo te były robione od 2010 i w LCI.

Jak się mylę to mnie poprawcie.

 

 

Jak na auto "Serwisowane do konca w ASO" to dziwne że zrobili mu swap skrzyni :). Wez VIN może będzie to w historii ale wątpie.

Jeśli skrzynia była wymieniana gwarancyjnie to założyli by taką samą. Jeśli poza gwarancją w ASO to gość za taki upgrade zapłacił wartość połowy auta.

Patrząc po innych aukcjach to jakiś handlarz udający prywatnego włąściciela ("auto sprowadziłem osobiście blablabla") więc wszystkiemu bym się przyglądał.

 

Auto ma wilanowskie blachy. Mieszkając w Wilanowie ani razy go nie widziałem a napewno zwróciłbym uwagę.

Opublikowano
Bezawaryjny w przypadku diesla to pojęcie względne, bo co prawda 3.0d to dobry silnik ale do tych 500 tys wymienisz po drodze pewnie wtryski turbo 2mas zawieszenie ze 2x i jeszcze kupa rzeczy co padnie.

Co ma wymiana zawieszenia do tego konkretnego modelu 3litrowego diesla? W 330d w automacie nie ma dwumasy zresztą.

Swoją drogą do 500tyś to pewnie w każdym aucie wymienisz zawieszenie 2 razy (tym bardziej w Polsce) i pewnie mase innych rzeczy.

 

 

Chciałem go tylko uświadomić, 3.0d jest nazywany pancernym silnikiem ponieważ nie urywają się wały korbowe i nie padają turba jak much, poza tym to diesel jak każdy inny i jak każdy inny jest drogi w utrzymaniu, a o zawieszeniu dodałem tak przy okazji. Ale za to dzwięk i moc to :cool2:

Opublikowano
Dzięki za wypowiedzi:) wiem co pada w silnikach diesla i liczę się z tym ale to wszystkie diesle są drogie w utrzymaniu;) a Panowie co myślicie o napędzie na 4 koła? ? Awaryjny? Bo jakoś nie umiem znaleźć o tym żadnych sensownych opini.
Opublikowano

Ja bym się w to celowo nie pchał, po co ci dodatkowy zawrót dupy, auto nie jest nowe i takie bajery jak 4x4 będą się psuć, tym bardziej że chcesz autem pociągnąć jeszcze 250k, poza tym więcej pali.

 

Chyba że ci się trafi ładna sztuka w fajnej kasie to bierz z 4x4. Ale różni ludzie są, ja piszę ze swojego punktu widzenia a jest pewnie trochę inny niż twój, mnie nie stać było na zakup ładnej 3.0d to jeżdżę ładną 2.0, ciebie stać na zakup to i na serwis znajdziesz więcej.

Opublikowano (edytowane)

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-xdrive-m-pakiet-bogata-wersja-krajowy-ID6y9BYN.html

Mam na myśli ta aukcje nie mam daleko bo 140 km i będę się chciał przejechać a ciężko znaleźć porównywalny model z samym tylnym napędem. Auto jest polskiego pochodzenia i to wydaje się na plus bo te z Niemiec to albo ulep albo skrecony z 400 tys km. Tylko właśnie ten napęd mnie martwi trochę bo nie chciałbym co trochę po mechanikach jeździć. A co do silnika to mógłbym kupić 2.0 ale wszyscy na nie narzekają bardzo głównie przez problemy z rozrzadem tak bynajmniej wnioskuję czytając różne tematy na forum

Edytowane przez allex2012
Opublikowano

Mam kolegę co śmiga juz dłuższy czas 330xd zrobiona na ponad 300KM i nigdy nie słyszałem żeby narzekał na xd wręcz przeciwnie...

W sumie nie słyszałem żeby ktoś narzekał na 4x4 w Bmw.

Średnie spalanie takiego xd to około 10 litrów (u kolegi)

Opublikowano
Atc 400 czasem nie dawały rady zwłaszcza po czipie ale montowane były jeszcze w e83 potem jest spokój

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.