Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Masakra :duh: :duh:

 

Golas z plastikową kierą, chińskimi lampami, klima na pokrętła i najsłabszym dieslem - zrobiony na emmke :duh:

Szczerze wstyd by mi było tym jeździć.

 

I nie pojechałbym nawet 2km by to obejrzeć - a co dopiero całą Polskę - szanuj swój czas i pieniądze:)

 

To ogłoszenie to przykąłd tego jak z najbardziej ubogiej listy wyposażenia stworzyć kilkadziesiąt pozycji :mrgreen: :mrgreen:

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No ale tutaj nie chodzi o to. Jak jemu się podoba i będzie to w miarę wyglądać w realu to niech jeździ.

Tutaj chodzi o to, że 95% naszych kierowców jak minie się z tym cudem to będzie przekonana że to M Power. Nikt nie dostrzeże różnic, bo i tak nie wiedzą jak powinno wyglądać.

 

Osobiście mam podobne zdanie co Bronx, ale to tylko mój gust. Gdybym ja to zobaczył na drodze to bym chyba zawrócił i dla beki porobił zdjęcia tego wehikułu. Ja te wszystkie przeróbki odebrałem jako potrzebę zwrócenia uwagi na siebie i stworzenie czegoś na co kompletnie użytkownika nie stać. Może i wygląda fajnie, ale dla miłośnika marki to po prostu tandeta. Reszta społeczeństwa powinna być zachwycona.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
No ale tutaj nie chodzi o to. Jak jemu się podoba i będzie to w miarę wyglądać w realu to niech jeździ.

Tutaj chodzi o to, że 95% naszych kierowców jak minie się z tym cudem to będzie przekonana że to M Power. Nikt nie dostrzeże różnic, bo i tak nie wiedzą jak powinno wyglądać.

 

Osobiście mam podobne zdanie co Bronx, ale to tylko mój gust. Gdybym ja to zobaczył na drodze to bym chyba zawrócił i dla beki porobił zdjęcia tego wehikułu. Ja te wszystkie przeróbki odebrałem jako potrzebę zwrócenia uwagi na siebie i stworzenie czegoś na co kompletnie użytkownika nie stać. Może i wygląda fajnie, ale dla miłośnika marki to po prostu tandeta. Reszta społeczeństwa powinna być zachwycona.

 

I tu się zgodzę z kolegą w 100 procentach. Zdaję sobie sprawę ze dla fana BMW będzie to wiocha i podróbka, ale dla takiej osoby jak ja gdzie fanem nie jestem, a to auto zwróciło moją uwagę przez wygląd, jest w sam raz. Gdybym pewno znalazł jakieś ciekawe zmodyfikowane Audi zainteresowałbym się nim. Moje pytanie miało dotyczyć ogólnie mechaniki, czy może ktoś zna to auto, widział na zlotach, czy zna właściciela itd. i może coś się wypowiedzieć o awaryjność. Każdemu podoba się co innego.

 

Tak na marginesie na yt znalazłem bardzo podobny projekt, nawet chyba felga ta sama i wcale nie wygląda to jakoś tandetnie. Poniżej link:

Opublikowano

I tu się zgodzę z kolegą w 100 procentach. Zdaję sobie sprawę ze dla fana BMW będzie to wiocha i podróbka, ale dla takiej osoby jak ja gdzie fanem nie jestem, a to auto zwróciło moją uwagę przez wygląd, jest w sam raz. Gdybym pewno znalazł jakieś ciekawe zmodyfikowane Audi zainteresowałbym się nim. Moje pytanie miało dotyczyć ogólnie mechaniki, czy może ktoś zna to auto, widział na zlotach, czy zna właściciela itd. i może coś się wypowiedzieć o awaryjność. Każdemu podoba się co innego.

 

Tak na marginesie na yt znalazłem bardzo podobny projekt, nawet chyba felga ta sama i wcale nie wygląda to jakoś tandetnie. Poniżej link:

 

 

kolego to nie jest podobny projekt, to są inne koła, inne wnętrze , inny silnik, inne wydechy, inne lampy, inne niemal wszystko, jakbyś wstawił tą z filmiku to były by westchnienia a tak uparcie wmówiłeś sobie i chcesz przekonać innych że to fajne auto, ochłoń trochę, tutaj są starzy wyjadacze i dobrze Ci radzą że to nic dobrego nie jest, kup normalne proste e90 dołożysz m-pakiet i będzie ładne auto a tak będą Ci robić zdjęcia pod marketem tyle że nie z podziwu a dla śmiechu :(

Opublikowano
witam.

juz dawno poszukuje kombiaka.

bardzo prosze o opinie tego auta

http://allegro.pl/bmw-320d-xenon-skory-panorama-dach-bez-dpf-i5566279592.html

 

 

z gory dziekuje

 

- Na wstepie masz 7000 zl kosztow doprowadzenia samochodu do wiarygodnego stanu technicznego aby w ogole moc sie poruszac autem legalnie.

- potem nie wiesz w jakim stanie jest silnik po operacjach ktore na nim zaszly. ja bym dodal lekko 10 tys zl napraw z pakietem startowym bo bylo to robione na szybko przez handlarza.

- do przebiegu dodaj 150 tys. na lekko.

- samochod jest wypicowany przed sprzedaza.

 

odpusc.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

 

 

kolego to nie jest podobny projekt, to są inne koła, inne wnętrze , inny silnik, inne wydechy, inne lampy, inne niemal wszystko, jakbyś wstawił tą z filmiku to były by westchnienia a tak uparcie wmówiłeś sobie i chcesz przekonać innych że to fajne auto, ochłoń trochę, tutaj są starzy wyjadacze i dobrze Ci radzą że to nic dobrego nie jest, kup normalne proste e90 dołożysz m-pakiet i będzie ładne auto a tak będą Ci robić zdjęcia pod marketem tyle że nie z podziwu a dla śmiechu :(

 

To co pisze Marina jest jednak bardzo celne.

Ja bym jednak sie odniosl jeszcze do ceny samochodu, to nie auto za 80 tys zl tylko za 30 tys.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
kolego to nie jest podobny projekt, to są inne koła, inne wnętrze , inny silnik, inne wydechy, inne lampy, inne niemal wszystko, jakbyś wstawił tą z filmiku to były by westchnienia a tak uparcie wmówiłeś sobie i chcesz przekonać innych że to fajne auto, ochłoń trochę, tutaj są starzy wyjadacze i dobrze Ci radzą że to nic dobrego nie jest, kup normalne proste e90 dołożysz m-pakiet i będzie ładne auto a tak będą Ci robić zdjęcia pod marketem tyle że nie z podziwu a dla śmiechu :(

 

 

Nic dodać nic ująć. Ja osobiście bym zrobił parę fotek i znajomym pokazywał dla beki. A poważenie no super chip tuning i oczywiście wykres się zapodział a konie są wymyśloną wartością przez właściciela :mrgreen:

Lepiej kup dobrą bazę e90 dozbieraj kasy i dołóż oryginalny mpakiet a nie chcesz pakować się w wiejski tunning.

 

- potem nie wiesz w jakim stanie jest silnik po operacjach ktore na nim zaszly. ja bym dodal lekko 10 tys zl napraw z pakietem startowym bo bylo to robione na szybko przez handlarza.

- do przebiegu dodaj 150 tys. na lekko.

- samochod jest wypicowany przed sprzedaza.

 

odpusc.

 

Chciałem napisać to samo :D

Opublikowano
I tu się zgodzę z kolegą w 100 procentach. Zdaję sobie sprawę ze dla fana BMW będzie to wiocha i podróbka, ale dla takiej osoby jak ja gdzie fanem nie jestem, a to auto zwróciło moją uwagę przez wygląd, jest w sam raz. Gdybym pewno znalazł jakieś ciekawe zmodyfikowane Audi zainteresowałbym się nim. Moje pytanie miało dotyczyć ogólnie mechaniki, czy może ktoś zna to auto, widział na zlotach, czy zna właściciela itd. i może coś się wypowiedzieć o awaryjność. Każdemu podoba się co innego.

 

Tak na marginesie na yt znalazłem bardzo podobny projekt, nawet chyba felga ta sama i wcale nie wygląda to jakoś tandetnie. Poniżej link:

 

 

kolego to nie jest podobny projekt, to są inne koła, inne wnętrze , inny silnik, inne wydechy, inne lampy, inne niemal wszystko, jakbyś wstawił tą z filmiku to były by westchnienia a tak uparcie wmówiłeś sobie i chcesz przekonać innych że to fajne auto, ochłoń trochę, tutaj są starzy wyjadacze i dobrze Ci radzą że to nic dobrego nie jest, kup normalne proste e90 dołożysz m-pakiet i będzie ładne auto a tak będą Ci robić zdjęcia pod marketem tyle że nie z podziwu a dla śmiechu :(

 

Ależ przecież ja nie mam zamiaru nikogo przekonywać, przecież ciągle podkreślam że auto mi się podoba, ja ewentualnie tracę pieniądzę i to mi się ma podobać. To tak samo jak mi się nie podoba kombi to miałby hajtować Twoje auto, co mnie ono obchodzi, Tobie się podoba, Ty tym jeździsz i Ty tracisz pieniądze.

Opublikowano
dobrze, ale wyedytuj posta bo przypisałeś mi coś czego nie powiedziałem :) ja nie hejtuje Twojego auta bo to auto nie jest jeszcze Twoje i absolutnie nie jest to w mojej intencji ani stylu, sam mam zrobionego lifta z przed lci a tutaj nie każdy pochwala takie zabiegi dlatego jestem daleki od negatywnych opinii, mimo to wyraziłem swoje zdanie że zrobisz głupotę kupując to auto i tego jestem pewien, zapytałeś na forum publicznym o opinie na temat samochodu to ją otrzymałeś od kilkunastu osób, jeśli masz swoje mocno ugruntowane zdanie to zrób jak uważasz a potem daj znać jak sprawa się zakończyła
Opublikowano (edytowane)
sam mam zrobionego lifta z przed lci a tutaj nie każdy pochwala takie zabiegi dlatego

 

ah prawda sie wydala !!!!!! :worried: ok spadam :silenced:

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ok dziś w nocy powrócę do ustawień fabrycznych. :)

 

no mam nadzieje :twisted2: w ramach dobrego gestu wymienie twoje bezuzyteczne swiatla przednie xenon lci ma moje piekne pre lci i nawet nie bede prosil o duza doplate :sad2: nie ma za co :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Zmiana auta juz tuż tuż. Prawdopodobnie będzie to e92. Teraz pozostaje kwestia silnika. Szukam czegoś mało awaryjnego, ale z dostatkiem mocy.

 

Głównie biorę pod uwagę 325, 330 oraz 335. W wersji diesel lub benzyna. Większość poleca swój silnik. Dlatego trudno jest wywnioskować który będzie najmniej awaryjny. Z powodu dwóch turbin wersje 335 będą najdroższe. Jednak podobno n54 (335i) jest mało awaryjny. A jak w przypadku 335d?.

W 330 podobno są problemy z głowicami lub blokami.

Z tego wynika, ze najlepsza opcja jest 325.

 

Może mnie ktoś nakierowac?

 

Biorę jeszcze pod uwagę E60. Która seria jest mniej narażona na awarie?

Opublikowano

nie ma znaczenia czy kupisz E9x czy E6x silniki są te same...

napisz dokładniej co ciebie interesuje...

jaki silnik z jakiego rocznika i w jakiej kasie to będzie łatwiej coś doradzić...

 

aha spalanie ma jakieś znaczenie?

Opublikowano

W przypadku E92 raczej początek produkcji. Najbardziej biorę pod uwagę 335i w dalszej kolejności 335d. Potem 330i/d.

OK 60-65tys na auto. Głównym priorytetem jest bezawaryjność.

 

Średnie spalanie ok 11 jest do zaakceptowania.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Średnie spalanie ok 11 jest do zaakceptowania.

Tylko 330d/335d

Opublikowano

wybór prosty

jeździsz głównie w mieście albo przebiegi do 20k rocznie -kupuj benzynę

trasy i przebieg ponad 20k rocznie i chcesz mniej zostawiać kasy na stacji -bierz diesla

 

a co do konkretnego modelu to najlepiej bierz 335i/335d jeśli masz dużo kasy. Koszty utrzymania 335d a 330d są praktycznie takie same także na twoim miejscu bym brał 335 bo masz najlepszy stosunek osiągów i parametrów technicznych do kosztów utrzymania (mówie o dieslu ,z benzyną pewnie jest wieksza różnica pomiędzy 335i a 330i)

325 to jak dla mnie nieporozumienie, bo to niby R6 i pali jak R6 a jedzie jak R4 po chipie

Opublikowano

Dolacze sie do wypowiedzi Vapora moze bym jednak podwyzszyl limit kilometrow przy benzynie do 35 tys km/ rok.

Jak chodzi o benzyny to raczej albo 330 albo 335i nie dlatego ze jak mowi Vapor 325i jezdzi duzo gorzej niz 330i roznice w realu sa kosmetyczne (a jezdzilem i jednym i drugim silnikiem w tym samym pojezdzie) tylko 325i ma jednak sporo problemow technicznych.

 

osobiscie uwarzam ze 330i jest najlepszym rozwiazaniem moc/trwalosc/wygoda uzytkowania/koszty ewentualnych napraw bo jezeli w dizlu nie ma znaczacej roznicy w kosztach miedzy 330 a 335D to w benzynie 335I jest raczej bardzo klopotliwa i kosztowna w utrzymaniu jednostka obok 330i.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Rivasi, to jak to w końcu jest? W innym wątku napisałeś:

 

"jezeli sie wahasz pomiedzy 330i a 335i to z punktu widzenia serwisowania to absolutnie 335i bedzie 5x tnszy w eksplaotacji jak tylko przekroczysz 200KKM. Jezeli wybierasz 330i to wez woz od 2010 roku. Sa trzy duze miny w tych silnikach a ostatnia zosatla zalatana w egzemplarzach od Marca 2010. Jezeli wezmiesz auto sprzed 2010 a lubisz jezdzic 100% sprawnymi autami to musisz wziasc pod uwage mniej wiecej 16000 zl (unie w aso w aso to jakies 25000 zl licz) napraw silnika."

 

Pytam, bo sam jestem ciekaw :) . Do tej pory ze względu na Twoje wcześniejsze wypowiedzi wykluczałem 330i [przedlift ze względu na awaryjność, polift ze względu, iż nie podoba mi się przód]

Opublikowano
Rivasi, to jak to w końcu jest? W innym wątku napisałeś:

 

"jezeli sie wahasz pomiedzy 330i a 335i to z punktu widzenia serwisowania to absolutnie 335i bedzie 5x tnszy w eksplaotacji jak tylko przekroczysz 200KKM. Jezeli wybierasz 330i to wez woz od 2010 roku. Sa trzy duze miny w tych silnikach a ostatnia zosatla zalatana w egzemplarzach od Marca 2010. Jezeli wezmiesz auto sprzed 2010 a lubisz jezdzic 100% sprawnymi autami to musisz wziasc pod uwage mniej wiecej 16000 zl (unie w aso w aso to jakies 25000 zl licz) napraw silnika."

 

Pytam, bo sam jestem ciekaw :) . Do tej pory ze względu na Twoje wcześniejsze wypowiedzi wykluczałem 330i [przedlift ze względu na awaryjność, polift ze względu, iż nie podoba mi się przód]

 

ok Masz racje zaraz sprecyzuje

BMW wydalo Pume gdzie kwalifikowalo wszystkie silniki N52 wlacznie z tymi 3.0 litra do problematyki z tlokami z seri K. Potem (nie poprawilem akurat tego postu bo nie pamietam wszystkich postow ktore pisze) zostalo to sprecyzowane ze problem z tlokami typu K dotyczy tylko silnikow N52b25 (jest to w poscie przyklejonym jak dbac o nasz BMW) i faktycnie uzywalem przez 6 miesiecy silnika N52B30 i nie bylo mowy o zadnym poboru oleju.

 

Dlatego wczesniej pisalem aby brac silniki 330I dopiero po 2010 bo jednoczesnie byl to moment wymiany glowicy w N52 ktory powoduje problem raczej kosmetyczny stukania i minimalnego poboru oleju i wymiany tlokow typu K w tym silniku albo jednoczesne upowszechnienie sie konstrukcji N53. Teraz po sprecyzowaniu pumy BMW pozostaje tylko problem glowicy ktory jest bardziej kosmetyczny niz naprawde problematyczny, mozna go pominac. Jednoczesnie BMW zostalo zmuszone w stanach przez sad do wydania informacji i zalecen serwisowych pod koniec 2014 do silnika N54 i N55 (335i) ktore jednak ujawnily bardzo drogi tryb serwisowania niezbedny do zachowania tych silnikow w stanie funkcjonowania i to od pierwszych kilometrow. Oprocz juz znanych problemow z wtryskami, turbina, pompa wyskokiego cisnienia itd doszlo miedzy innymi zalecenie czyszczenia co 30/50 tys kolektora dolotowego metoda abrazyjna co w ASO BMW kosztuje okolo 1K euros (oczywiscie mozna taniej), doinstalowanie catch oila zalecena przez wielu specjalistow itd

 

To wszystko czyni ze odwrocily sie zupelnie koszty utrzymania tych konstrukcji od tego postu bo z N52B30 przestalo ciazyc widmo wymiany tlokow/pierscieni czyi naprawy silnika a w N54 zostaly potwierdzone juz znane problemy a dodatkowo doszly nowe kosztowne metody serwisowania i nowy osprzet.

 

Dzisiaj W N52B30 jezeli silnik ma zmieniany olej co max 10 tys km i utrzymany jest w czystosci to jak chodzi o utrzymanie masz co 100 tys swiece, miedzy 160 tys a 200 tys km do wymiany odme prewencyjnie (oprocz wersji poliftowej), przy 300 tys dojda pewnie cewki i sondy generalnie oprocz osprzetu typu pompa wspomagania lub wody ktora padnie przy 250 tys to wszystko. Przy 300/350 tys masz dopiero moze wieksze koszty czyli Vanosy moga poleciec, katalizatory do wymiany lub elektronicznego wyciecia reszta i powtarzasz cykl.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Oprocz juz znanych problemow z wtryskami, turbina, pompa wyskokiego cisnienia itd doszlo miedzy innymi zalecenie czyszczenia co 30/50 tys kolektora dolotowego metoda abrazyjna co w ASO BMW kosztuje okolo 1K euros (oczywiscie mozna taniej), doinstalowanie catch oila zalecena przez wielu specjalistow itd

 

które z tych zaleceń mają zastosowanie do N55 z 2014r?

Opublikowano
Do N55 jest tylko nowe zalecenie mycia abrazyjnego silnika co 50 tys km (co 30 tys jezeli jest chip wedlug tunerow) od nowosci metoda zwana Walnut Blaster. W BMW koszt okolo 1 tys euro. Ale na forum sa i ludzie prywatni ktorzy maja zestawy do mycie ta metoda oraz sa firmy ktore to robia duzo taniej innymi metodami (np Mautoczesci w legionowie). Poza tym silnik ma potwierdzone juz znane problemy : problem z pompa HPFP, problem z wtryskami i z popychaczami (pewniak jezeli jest duza konsumpcja oleju) ale generalnie sprawuje sie o niebo lepiej od N54.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.