Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A takie 318/320d nawet dłubnięte pod 200KM przy nich jest autem do toczenia się z punktu A do B jakich wiele na polskich drogach więc nic dziwnego że jest sporo tańsze. Jak coś jest lepsze i mniej towaru na rynku to musi być droższe, takie życie i logika :lol:

 

2 litrowy diesel - masz rację, ale takie f30 320i dłubnięte osiągami podchodzi już pod e92 335i. Tak więc f30 kupisz za 100-110 tys. a zadbane e92 pewnie ze sporo większym przebiegiem i kilka lat starsze będzie prawie w tej samej cenie.

Wg mnie nie należy porównywać silników (ich parametrów) a osiągi aut. Stosunek cena/osiągi wg mnie o wiele korzystniej wychodzi w f30 niż w e92.

 

napisałem o dieslach bo jak robisz powyżej 30k km rocznie to raczej nie wybierzesz benzyny

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a ostatnio natrafiłem na taki ciekawy artykuł, ta skrzynia 8-biegowa jest niesamowita

http://www.autokrata.pl/testy/bmw-335d-jedno-auto-do-konca-zycia_a20379

https://www.youtube.com/watch?v=CSJdkdqAO0w

 

ciekawi mnie tylko dlaczego artykuł jest o 335d a wydech ma jak 330?

I licznik f30 ma wyskalowany do 260 zamiast 280 jest wg mnie zmianą na niekorzyść względem e90 335d :(

Dziwne to jest dla mnie tez

widziałem juz 335 d f30 i 435d kilka sztuk i dziwne to bardzo jedne maja tłumik po lewej stronie drugie po obu ...nie wiem od czego to zależy może to dodatkowa opcja tez zwariowalem dla mnie to co najmniej niesymetryczne

A z tym licznikiem to tez DU pa .. W e90 335 i/d obie miały do 280 ....plusem jest to ze ja mogę 270 lecieć i żadne f30 mnie nie wymianie hahaha

Opublikowano

2zerozero7 270 to i moje leciało ( ofc w DE ), licznik sie domknął bo do 260 niestety ale fajnie że mam zakodowany elektroniczny wskaźnik predkosci a ty na ile KM/Nm masz dłubnięte te 335d?

wg tego filmu

300km/h poleci 335d dlubniete na 350KM/700Nm ale ile w tym prawdy to już by się musiał posiadacz takiego potworka wypowiedzieć
Opublikowano

Prędkość maxymalna moja to 280 czyli zamknięty licznik

Mam 366koni 700 nm

Nie mam elektronicznego licznika nie wiem ile może polecieć ,ja więcej niż 280licznikowe w 335 nie jechalem

Opublikowano

Niekiedy Panowie trafiają się jakieś okazje, tylko przeważnie przechodzą nam koło nosa... :P

 

Tak jak w tym przypadku, auto chciałem kupić prywatnie dla siebie, ale niestety uprzedził mnie jakiś gościu z Ukrainy i wpłacił zaliczkę :

 

Mercedes-Benz CL 500 7G-TRONIC AMG Pakiet

07/2007 - 113 000 km - 285kW(378 KM)

Cena ostateczna ? 13.400 Euro...

 

http://i.ebayimg.com/00/s/NjQwWDk2MA==/z/qnYAAOSwT6pVoRCm/$_1.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/NjQwWDk2MA==/z/raYAAOSwyQtVoRCp/$_1.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/NjQwWDk2MA==/z/JScAAOSwMmBVoRC0/$_1.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/NjQwWDk2MA==/z/~h4AAOSw-vlVoRDq/$_1.JPG

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Opublikowano
no kolega jest oderwany od rzeczywistości i nie przemawiają do niego żadne argumenty, widocznie chce kupić tanie BMW a potem płakać bo na naprawy nie ma i jakie to BMW jest ch.jowe teraz bo wszystko sie przecież psuje :cry2: :cry2:

 

Jesteś w błędzie, raczej twardo na ziemi stoję. I nie jestem typem gościa co kupuje auto i go nie stać na naprawy, nie płaczę jak trzeba coś wymienić i dostaje rachunek na np. 2k, płacę i ciesze się jazdą.

 

miloszrr dla ciebie i twojej zony może wszystko jedno czy to R6 czy R4 ale są ludzie którzy wolą za te samą kasę jeździć 2-3lata starszym 330/335d niż 318/320d bo te auta poza innymi zaletami mają spory potencjał

Każdego dnia banan na twarzy się pojawia jeżdząc takim 335d dłubniętym na +-400KM :D czy chociaż 330d na +-300KM i za to się właśnie płaci tę kase że masz nietuzinkowe auto. Dlatego na 100 sztuk e90 tylko 10 to R6 a 90 R4.

95% aut cywilnych jeżdzących po polskich drogach zostaje w tyle i użytkując je czujesz że masz dobre auto klasy premium i z bdb parametrami technicznymi, nadal przy umiarkowanym spalaniu co przy pokonywaniu dużej ilości km w dieslu ma znaczenie.

 

Jak już pisałem, wybieram auto dla żony, jej wystarczy 180KM i będzie zadowolona, auto jej służy do dojazdów do pracy, jak jedziemy w trasę to pakuję tyłek do E60 gdzie tych kucy jest 270 i lecimy. A jak chcę w tyle zostawić 99% aut to wsiadam na motocykl, auto nie służy mi do wyścigów, a już tym bardziej żonie. Oczywiście że jeśli trafi się 3.0d to lepiej, jednakże nie ma na to ciśnienia.

 

Trochę nie rozumiem tego zawyżania cen, w szczególności trójek. To ile ma kosztować 10-letnie auto? 100 tys? Dodatkowo jeśli nie ma tam jakiegoś specjalnego wypasu, ot zwykłe e92.

w moim wypadku moze i zawyzam cene auta ale auto posiada wszytko co wychodzilo na dany rok od navi profesional glosnikow loggic 7 podswietlanych klamek otwierania i zapalania bez klucza aktywnej kierownicy dostepu komfortowego pakietu oswietlenia pilotow do bram w lusterku webasta swiatel bixenonow skretnych i innych dupereli ktore nie sa niestety w standardzie ... auto moje nie posiada jednej opcji dostepnej w swoim roku produkcyjnym - radaru acc wiec oddac 335d z powiedzmy 95% wyposarzenia za 50 tys czy 60 reakcja hahahahhahh zapomnij ....

PS dodatki zamontowane przez poprzedniego wlasciciela to okolo 30 tys wiec jak ktos mi mowi o 44 czy 50 tys to :duh:

 

E60 530d w M paku, navi pro, automatem, skóra dakota sportsitze, active steering, fotochromy, bixenony skretne, itp to też nie wersja podstawowa, i pewnie kosztowała więcej, ale można ją kupuć sporo taniej, ja się w 4 dychach zamknąłem rok temu. Co do Twojej trójki 2zerozero7 to rozumiem ze jej nie sprzedasz za 50k, wiesz jaki tam jest wypas wsadzony i jest to nietuzinkowe auto w dodatku 335 a nie 320 czy 325. To czy cene masz przesadzoną weryfikuje rynek, albo jest wysoka i do przyjęcia i auto idzie albo przesadzona fest i auto masz w garażu. Wszystko zależy czy chcesz sprzedać czy sprzedawać.

 

kolega pytajacy o te wysokie ceny ma e 60 i moze wydaje mu sie ze e 90 powinno byc tansze a chyba tak nie jest

uzywana seria 5 jest o wiele tansza od uzywanej seri 3 tak wynika z moich obserwacji rynku z przed jakis paru miesiecy ....

kilka miesiecy temu pojawil sie w dziale e60 samochod e60530d za 30 tys gdzie najtansza trojka z tym silnikiem kosztowala na tamten czas 50 tys obie byly z 2005 roku cuda :>

 

No właśnie to mnie dziwi. Dlaczego seria 3, która w salonie była tańsza od serii 5, po 7-10 latach jest od niej droższa?

 

Rozumiem że każdy chce przy sprzedaży jak najmniej stracić, niestety, zabawki tracą na wartości z czasem - "selawi" :)

 

Niedawno sprzedawałem motocykl BMW S1000RR, który miałem od nowości, masa ori dodatków, przebieg znikomy oczywiście bezwypadkowy i bez ryski, i co z tego że był najlepszą sztuką na allegro, trzeba było dostosować się do średnich cen, i po tygodniu zmieniło właściciela.

 

Podejrzewam że część sprzedających myśli podobnie, sprzedaż nie jest jakąś super przyjemną czynnością, IMHO jest to męczące, odbieranie telefonów, umawianie się z gamoniami na oględziny, wysłuchiwanie miauczenia i pierdół jakiego to złomu nie sprzedaje, byle tylko zbić z ceny, odpowiadanie na głupie pytania w stylu a ryska tu a ryska tam, jak to się stało, a ile paliwa w baku ma, a ile bieżnika na zimówkach, a dlaczego pan sprzedaje itepe. To zajmuje czas i uwagę, więc część ludzi (w tym ja) chce to mieć jak najszybciej za sobą, nawet kosztem tego ze odzyskają trochę mniej geltu.

Opublikowano

No właśnie to mnie dziwi. Dlaczego seria 3, która w salonie była tańsza od serii 5, po 7-10 latach jest od niej droższa?

Rozumiem że każdy chce przy sprzedaży jak najmniej stracić, niestety, zabawki tracą na wartości z czasem - "selawi" :)

 

Odpowiedź jest prosta - koszty napraw i utrzymania. Podobnie jest w innym markach premium i wyższych modelach.

Opublikowano

Popyt panowie, popyt.

Jak jest na coś popyt, to i cena wysoka.

Zobaczcie na mobile.de - ranking poszukiwanych aut, seria 3 jest na 1-szym miejscu, potem octavia.

Te najnowsze Octavie III sa drozsze na rynku wtórnym niż Paski B7 - dziwne, nie? Dlatego, ze na octavki jest wiekszy popyt.

 

Dlatego bezsensowne jest zestawianie cen nowych aut danej serii z roznymi silnikami.

Gdyby jakimś trafem 3.0d było bardzo awaryjne, a np. 20i miało turbo i dalo się modyfikowac łatwo (jak w F30), idę o zaklad, że 320i miałaby sporo większą wartość po kilku latach aniżeli 330d, pomimo ze w nowym zakupie diesel był znacznie droższy.

 

 

miloszrr: popieram w całej rozciągłości, :cool2: :cool2: :cool2: tez uwazam, że 3er nie są warte cen, jakie się na rynku ukształtowały, jak o tym głosiłem wcześniej w tym wątku, to dostałem pogardę, zarzucano mi nawet, ze mnie nie stać :duh: Nie, kóóórwa, stać mnie, ale bardziej szanuje swoją kasę i pracę włożoną w jej pozyskanie by kupować coś, co nie jest tej ceny warte, tylko dlatego, ze mi się z wyglądu podoba..

Opublikowano

No właśnie to mnie dziwi. Dlaczego seria 3, która w salonie była tańsza od serii 5, po 7-10 latach jest od niej droższa?

Rozumiem że każdy chce przy sprzedaży jak najmniej stracić, niestety, zabawki tracą na wartości z czasem - "selawi" :)

 

Odpowiedź jest prosta - koszty napraw i utrzymania. Podobnie jest w innym markach premium i wyższych modelach.

 

Dokładnie koszty serwisu

Przykład e 60 i e 65 w Niemczech te same roczniki zdarza się ze 7 jst o parę tysięcy taństsza ale w serwisie to juz cena za jakieś naprawy jest o wiele wyższa

Opublikowano

Szukam e90 325i w manualu - czy za 40tys. zł jestem w stanie trafić w Polsce na jakąś dobrą sztukę?

Przeglądałem oferty z Niemiec i teoretycznie po opłatach powinienem coś znaleźć tylko niestety bariera językowa + brak jakiejkolwiek wiedzy jak taki samochód sprawdzić na miejscu skutecznie mnie od "sprowadzenia" odstrasza...

Opublikowano

To mój pierwszy post, więc na początek witam wszystkich!

 

Moim pierwszym autem było 320i coupe z 1994 roku i po kilku przygodach z innymi markami, od jakiegoś czasu szukam dla siebie E90 lub E91.

 

Przechodząc do rzeczy - czytam to forum od rana i szukam różnych informacji na temat "diesel vs benzyna", "2.0 vs 3.0" itp. i pomimo mnóstwa informacji są one... dość mocno porozrzucane i utrudniają wyciągniecie wniosków.

 

W skrócie kilka informacji:

 

a) mieszkam na stałe w Niemczech (chciałem podkreślić łatwy dostęp do autostrad i do aut z tego rynku)

b) w ciągu roku pokonuję około 30k/35k km z naciskiem 70%/80% miasto, 30%/20% autostrada.

c) jeśli chodzi o fundusze to chciałbym się zamknąć w 14.500 Euro (chociaż wolałbym wydać mniej).

 

Czytałem o przeróżnych awariach silników Diesla (głównie łańcuch) i np. o słabych osiągach mniejszych silników benzynowych. Głównie chciałbym skupić się na silnikach 2.0d i/lub 2.0i/2.5i i chciałbym zapytać:

 

a) który silnik nadaje się lepiej do codziennego, normalnego użytku przy takich uwarunkowaniach?

b) który z tych silników będzie sprawiał mniej problemów (głównie osprzęt)?

c) który z silników będzie sprawiał większą frajdę z jazdy (bez żadnych tuningów)?

d) czy xdrive jest warty uwagi czy lepiej sobie darować?

e) wersja przed liftem czy po?

 

Dzięki!

Opublikowano

Witam, mam mały dylemat.

 

Znalazłem fajną e90 po fl 2010 rok dobre wyposażenie, środek jak nówka i oględziny

wypadły że nic poważnego nie było robione.

 

Niestety sprawdziłem w ASO przebieg - auto ma 159 tyś km, a ASO twierdzi że 04.2014 miało serwis na 174 tyś km.

 

Warto w ogóle interesować się dalej takim autem, skoro były takie kombinacje, czy odpuscic sobie?

Opublikowano

Po zdjęciach wygląda wizualnie nieźle

Na plus napewno ten przebieg jeśli jest niski i udokumentowany to auto może nie być wymęczone :cool2:

Na minus jak dla mnie jest to że od handlarza czyli musiał kupić tanio żeby zarobić, ja wolę kupować od prywatnych niż handlarzy ale każdy ma swoje zdanie na ten temat

Trochę odrzuca ten tekst w tytule "JAK NOWY"- przeciez to auto ma 10 lat, no bez przesady szkoda że nie napisał że salonowe ale to jużtaki slang handlarzy

Do zweryfikowania bezwypadkowość czy w jego pojęciu ma na myśli że cały lakier oryginalny i wszystkie szyby , lampy również? wątpie że tak jest bo na pewno by o tym wspomniał bo w 10letnim Bmw to byłby nie lada wyczyn.

A jeżeli tak nie jest to niech powie co wie na temat wypadkowości auta, gdzie są większe wskazania miernika , która szyba/lampa jest nieoryg? Jeżeli do 200-250um to tragedii nie ma, możliwe że to była zwykła rysa i po prostu położyli drugą warstwę lakieru. Może ma jakieś zdjęcia.

Reszte do zweryfikowania w warsztacie jeśli jesteś poważnie zainteresowany, bo tak to jak wróżenie z fusów

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Mnie jedynie zastanawia dlaczego dopiero po 1,5 miesiąca od sprowadzenia wystawia go na sprzedaż? Chyba, że tyle trwają wszystkie formalności związane z opłatami itp.

Opublikowano

Witam`

Na początku chciałem powiedzieć wszystkim cześć !!

panowie przeglądam od jakiegoś czasu to forum i chciałbym żebyście pomogli mi w opinii na temat tej furmanki http://allegro.pl/bmw-320d-163-ps-xenon-klima-alu-ladna-zobacz-i5542495478.html

samochód z wierzchu ładny :) ale 16kkm na uchwycie wew. od drzwi "spadła" farba to samo na środkowej konsoli koło hamulca ręcznego (raczej od ubrania spodni przetarcia )czy to jest normalne z takim przebiegiem ?

z poważaniem W.

Opublikowano

Powiedzcie mi jak to jest z homologacją na szybach, swiatłach.

Jesli auto poszło na rynek włoski, to na lampach/szybach ma mieć E3?

 

Skad wynika fakt, że np. włoskie auto ma na szybach E1 (niemcy), a na lampach E12 (austria)?

Tak samo auto z niemiec, a na szybach wszedzie E6 (belgia)?

 

 

Vapor, a ciebie widzę dalej ciśnie.

Rozumiem, ze ty zobaczyles 1-sze ogloszenie, pojechales i kupiłeś? :mrgreen: no brawo, ale też mowiles ze swoją 330d szukałeś prawie pół roku, więc proszę tu nie trollować "wycieczkami osobistymi" kierowanymi w moją osobę, bo co cię to obchodzi? :nienie:

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź.

Mnie jedynie zastanawia dlaczego dopiero po 1,5 miesiąca od sprowadzenia wystawia go na sprzedaż? Chyba, że tyle trwają wszystkie formalności związane z opłatami itp.

 

Formalności związane z opłatami trwają 3-4 dni ale może ewentualne naprawy ?

Opublikowano
Witam wszystkich, poszukuję E91 najchętniej 3.0D, ale 2.0 też biorę pod uwagę.

Moje pytanie dotyczy tego konkretnego modelu. Poprosiłem o podanie VIN-u i na razie czekam na odpowiedź.

 

Może macie jakieś wnioski po obejrzeniu zdjęć?

 

http://allegro.pl/bmw-e91-touring-320-m-pakiet-2007-bialystok-i5564462282.html

 

 

Jak dla mnie to kosmos cena jak za 320d...

Poczytaj o bolaczkach 2.0d!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.