Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ar_w wg mnie to kiepska opcja wywalać ponad 50k na coupe z najsłabszym silnikiem 2.0. W tej samej cenie masz z tego samego rocznika 3er/5er w sedanie/kombi z bez porównania lepszym 3.0

Jedyna zaleta to mały i prawdopodobnie oryginalny przebieg ale znudzi ci się szybko to auto przez klekot 4garków i słabe osiągi a sprzedać to potem też będzie problem bo zwykle jak już ktoś szuka wersji coupe to z mocniejszym 3.0 a najlepiej biturbo czy M. Czerwona skóra w środku też nie sprzyja "zbywalności" auta, większość kupujących rezygnuje jak widzi taki oczo...ebny kolor

 

a tak btw- nie wspominałeś coś w maju że musisz koniecznie najpóźniej do końca czerwca coś kupić ?

Opublikowano

Vapor: masz wiele racji w tym, co napisałeś.

Odnośnie coupe - linia tego auta jest przepiękna i to wlasnie, jak też autentyczny niski przelot, oraz ogólny stopień zadbania egzemplarza przemawia za jego zakupem.

Co do tańszych 320d czy relatywnie drozszych 330... ciezko sie wypowiadac, bo kazdy kto szuka takich aut wie co sie dzieje na rynku, w jakim one stanie są.

 

Czerwona skóra - dla mnie bomba, ale to kwestia gustu. W rzeczywistosci nie wyglada ona tak oczoyebnie.

 

 

Chyba nie muszę nic...

I tego się trzymaj :cool2:

Opublikowano

ja ogólnie zgadzam się z tym, że zakup E92 z 2.0d trochę nie ma sensu. co nie zmienia faktu, że widzę ogromną ilość E92 z pojedynczym wydechem na mieście. jakieś 70% tego co widuję ma 2.0i/2.0d, pozostałe różne warianty 2.5/3.0 a zobaczyć E92 z podwójnym wydechem z wersji 335 to wielka rzadkość.

 

sąsiad, który ma garaż na przeciwko ma E92 320d po lifcie (czyli 2011+). za te pieniądze mógł na pewno mieć 330/335 ze starszego rocznika, ale jak widać nie zależało mu na tym. uszanujmy więc wybory tych ludzi, nawet jeśli się z nimi nie zgadzamy :cool2:

Opublikowano

Witam serdecznie

Panowie prosił bym o opinie trójki z silnikiem 335i, najlepiej od użytkowników tego modelu, czy silnik jest awaryjny? Koszty napraw jeżeli ktoś takie miał ? Z góry dziękuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z małym przebiegiem nie będzie awaryjny, powyżej 200-250 może być gorzej :)
Opublikowano

Ja mam 335i od 4 lat, zrobiłem 70.000km (aktualnie ma 140.000) i przez ten czas nic nadzwyczajnego się nie działo. Poza normalnymi rzeczami eksploatacyjnymi (olej, hamulce opony) miałem tylko wymieniane zaworki podciśnienia turbo, pompę paliwa (akcja serwisowa), pompę wody i termostat. Z rzeczy "nie silnikowych" też prawie nic się nie działo - wymiana skraplacza klimatyzacji i odbojników tylnych amortyzatorów.

 

Jak masz inne pytania, to śmiało pytaj.

 

PS. moje jest aktualnie na sprzedaż.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano
Kup zadbany, w cenie adekwatnej do dobrego stanu ( bo okazje to się b.rzadko zdarzają ) i nawet najgorszy silnik

będzie dobrze działał :)

 

Święte słowa, brat jeździ 5 lat a3 z tą najgorszą odmianą 2.0 tdi. Złamanego grosza nie włożył w silnik (oprócz filtrów i olejów oczywiście). Druga sprawa że jego kumpel włożył już 2 słupki do swojego a3

Opublikowano (edytowane)
Kup zadbany, w cenie adekwatnej do dobrego stanu ( bo okazje to się b.rzadko zdarzają ) i nawet najgorszy silnik

będzie dobrze działał :)

 

Święte słowa, brat jeździ 5 lat a3 z tą najgorszą odmianą 2.0 tdi. Złamanego grosza nie włożył w silnik (oprócz filtrów i olejów oczywiście). Druga sprawa że jego kumpel włożył już 2 słupki do swojego a3

 

Znając moje szczęście to ja bym trafił jak jego kolega :mrgreen:

Jak masz dobry silnik to śpisz spokojnie...A nie myślisz kiedy to coś padnie :duh:

Strach tym czymś gdzie dalej wyjechać...

Kupno awaryjnego silnik (ile przebiegu by nie miał) jest moim zdaniem dużym ryzykiem!

Miałem kiedyś audi 2,5 tdi 180KM i od tamtej pory nic co się psuje (lub generuje wysokie koszty eksploatacyjne) na pewno nie kupię!!!

Edytowane przez spinacz2100
Opublikowano

zdziwił byś się...

ja swoją jeżdżę już prawie rok, wymieniłem:

2xtermostat+płyn, uszczelki kolektora ssącego nic więcej silnikowego!

 

wahacz, gumy+drążki stabilizatora, opony, oleje, filtry, hamulce (trochę droższe niż do np.twojej)ale to eksploatacja...

 

Nie boje się o rozrząd, turbo, itd...

Opublikowano

Jaka wg was jest dobra cena za:

e91 320d LCI 177PS manual 11.2009, 1-sza rejestracja styczeń 2010, niecałe 200k przelotu autentycznego, środek bardzo zadbany, nie ma tu mowy o rzeźbie celem odświeżenia wnętrza

Auto całe z ORI lakierem, navi CIC, brak skóry

 

??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka wg was jest dobra cena za:

e91 320d LCI 177PS manual 11.2009, 1-sza rejestracja styczeń 2010, niecałe 200k przelotu autentycznego, środek bardzo zadbany, nie ma tu mowy o rzeźbie celem odświeżenia wnętrza

Auto całe z ORI lakierem, navi CIC, brak skóry

 

??

 

podaj linka najlepiej, jeszcze kwestia - czy zarejestrowany, czy salonowy, czy od handlarza, jaki kolor, ilu właścicieli, jak z rozrządem (czy wymieniany), jeszcze ważna kwestia jaki pakiet startowy jest wymagany (kondycja turbiny, dpf'u, sprzęgło/dwumasa - to są dość drogie tematy)... Bo ceną okazyjną może być 42 jak i 50 :)

 

ps. jeżeli masz na myśli tą białą flotówkę (163KM) to chyba nie jest jakaś specjalna okazja...

Opublikowano
A moze mu sie po prostu znudziło. Mi 280KM wystarcza na styk i rozglądam się za 335d zeby je zrobić na 380-400KM chociaż mam auto niespełna rok a co dopiero te 177, nie wszyscy podchodzą do zakupu auta po wielu miesiącach przemyśleń i nie zawsze auto które ma ktoś stosunkowo krótko musi być trefne także ja bym tego egzemplarza z linku tak od razu nie przekreślał ze względu na to że ma je od kwietnia 2015
Opublikowano

"Auto w bardzo bogatej, rzadko spotykanej wersji wyposażenia." DOBRE :)

 

to nie jest auto dla wymagającego, jak się chociaż trochę znasz to już powinieneś widzieć jak wygląda tylna klapa, nakładki na progach odstają itd.

 

Oli to jest przecież 177km widac na foto , chyba że o innym aucie myślisz

Opublikowano

chłopak mówił nawet "pełna wersja"... :>

Co chcesz od tylnej klapy? Jest ok, listwa na progach jest cała powichrowana, błotnik z lewej też ruszany, ale to nie problem, najwiekszy problem to N47 wewnątrz.

Opublikowano
Marina, zakładzik ze 163? :)

 

 

fakt przegrałbym, nie miałem pojęcia że po liftingu 163 km nie wygląda wizualnie tak samo jak przed, tylko teraz w ramach szkolenia zawodowego podpowiedz gdzie jest różnica bo szukam i nie bardzo wiem, piwo wygrałeś :)

 

wg. szybkich obserwacji foto numer 1) polift mający mieć 177 KM a ma 163 KM

http://img24.otofotki.pl/obrazki/vm237_19.jpg

 

foto numer dwa oryginał polift 177 KM ,

http://img24.otofotki.pl/obrazki/tu642_HqR2kv.jpg

 

foto 3. zdjęcie przedliftowego 163 KM jak zrobiłem błąd proszę mnie poprawić

http://img24.otofotki.pl/obrazki/qc822_226802597_1_644x461_silnik-bmw-e90-320d-163km-na-czesci-lub-w-calosci-torun.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.