Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Budżet to 60-70 tyś PLN. 335i coupe czarne lub białe jest niedostępne u nas (szukałem na allegro i otomoto), a z zagranicy boje się mimo wszystko kupować - jak tu kupić auto bez oględzin, plus jak załatwić sprawe przeglądu w ASO przed kupnem.

 

//edit: ok, jest dostępne jedno coupe 335i ale z 200k przebiegu - http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-306km-coupe-skora-navi-ksenon-piekny-stan-alu-18-manual-ID6y7JH1.html#7650606db5

Strach takie brać, zaraz coś się tam popsuje :/

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Proponowałem z usa, nawet przy takim dolarze idzie wyrwać fajne na gotowo w PL za 70k PLN.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
ja poradze ci 330i wersja 272 km nie odstaje od 335i strasznie jezeli nie zamizerzasz chipowac (jezeli chcesz miec 400 koni to inna bajka oczywiscie) i nie masz dziewicy pod maska ktora wyje przy kazdym przyspieszaniu a a waryjnosc i koszty eksploatacji i napraw sa duzo o 3/4 mniejsze. Zacznijmy od tego ze BMW zaleca czysczenie fizycznie kolektora dolotowego w 335i kazde 50 tys km, w BMW to koszt 3500 zl, oczywiscie mozna znalesc taniej, nie wspomne o calej liscie awarii w 335i wszystkie grubo powyzej 3K (pompa wody i wysokocisnieniowa pompa paliwa, wtryski, turbo itd)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Rivasi (w innym wątku):

"jezeli sie wachasz pomiedzy 330i a 335i to z punktu widzenia serwisowania to absolutnie 335i bedzie 5x tnszy w eksplaotacji jak tylko przekroczysz 200KKM. Jezeli wybierasz 330i to wez woz od 2010 roku. Sa trzy duze miny w tych silnikach a ostatnia zosatla zalatana w egzemplarzach od Marca 2010. Jezeli wezmiesz auto sprzed 2010 a lubisz jezdzic 100% sprawnymi autami to musisz wziasc pod uwage mniej wiecej 16000 zl (unie w aso w aso to jakies 25000 zl licz) napraw silnika."

 

Jako, że dla mnie e92 poliftowe jest nie do przełknięcia ze względu na wygląd, wybierałbym przedliftowe 335i albo 335d.

 

Rivasi, której z przedliftowych e92 r6 wg Ciebie warto szukać (kryteria: automat, spalanie bez znaczenia, najbardziej pod uwagę brałbym awaryjność i koszty napraw)?

 

Kilka razy zresztą chyba na tym forum pisałem, że może dobrym rozwiązaniem jest zastanowić się nad f30 320i/328i. Ze względu na brak akcyzy mamy niewiele droższe auto, którego moc zwykłym chipem można podnieść do ~270KM, co zapewne da około 5,7s dla 0-100km/h. Poza tym auto jest nowsze, z mniejszym przebiegiem i może mieć kilka fajnych rzeczy jak np. adaptacyjne zawieszenie. Nie wiem, czy to rzeźba, ale za niecałe 8k zł można jeszcze założyć wg mnie bardzo ładny body kit prior design (w przypadku, gdy nie kupiliśmy mpakietu). Jeżeli porownamy ceny e92 poliftowego i f30, to ze względu na akcyzę dla tego pierwszego, niewiele się one będą różnić.

Opublikowano
Witam,

 

Decyzja wstępnie podjęta - jutro wybieram się z zamiarem zakupu na zachód oglądać poniższy egzemplarz:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-xdrive-dpf-touring-d%C3%B6beln/209546855.html

 

No i jak, kupiles?

 

 

Kupiłem :) Wszystko przebiegło bez żadnych problemów. Cenę udało się trochę znegocjować. Potem przegląd w lokalnym ASO, papierologia w zulassungstelle i do domu. Samochód prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach! Powiedzieć, że jest zadbany to mało. Okazało się, że służył jako samochód pana domu po pracy (właściciel jeździł głównie służbowym a żona Smartem). De facto przez 4 lata facet zrobił nim ok 95 000. Jest już po przeglądzie - facet był pozytywnie zaskoczony stanem podwozia. Jutro celny i w poniedziałek rejestracja. Generalnie wszystko jak narazie (odpukać) gładko i przyjemnie!

Opublikowano
Witam,

 

Decyzja wstępnie podjęta - jutro wybieram się z zamiarem zakupu na zachód oglądać poniższy egzemplarz:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-xdrive-dpf-touring-d%C3%B6beln/209546855.html

 

No i jak, kupiles?

 

 

Kupiłem :) Wszystko przebiegło bez żadnych problemów. Cenę udało się trochę znegocjować....Generalnie wszystko jak narazie (odpukać) gładko i przyjemnie!

 

Twoje doswiadczenie zdaje sie potwierdzac, ze najlepiej jednak szukac auta na zachodzie dysponujac odpowiednim budzetem. Szukanie "igly" z malym przebiegiem, LCI w granicach 35 tys PLN u krajowych sprzedawcow musi skonczyc sie rozczarowaniem, skoro nawet w salonach firmowych BMW jest jedna wielka kombinatorka. Dobrze wybrales, auto pewnie bedzie Tobie lepiej sluzyc niz gdybys kupil starszy i bardziej zmeczony samochod, tylko dlateo ze ma R6 pod maska.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Czołem,

może mi ktoś wyjaśnić na czym polegało to "U1" i co poprawiło w oznaczeniu silnika z VIN? N46B20U1. Osobiście to odczytuję, jako "update 1".

 

Ponawiam pytanie.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Witam. Chciałem się troszkę wypytać o bmw 320d. Rozglądam się za tym modelem. Mój budżet to 45tyś na same auto. Naczytałem się podwieszonych postów na temat usterek tego samochodu (pękające łańcuszki rozrządu, rozwalone turbo..) i aż się za głowę złapałem.. Drugi problem to ceny poszczególnych części. Np turbo kosztuje aż 5tyś? Nie można dać jego do regeneracji? Jeśli mam taki "niski" budżet to w ogóle warto rozglądać się za bmw 320 po lifcie (tylko po lifcie mnie interesuje) czy sobie odpuścić i kupić auto z niższej półki (np. audi a4 b8). Prosiłbym o szczere odpowiedzi. Nie chcę po prostu skarbonki a po przeczytaniu podwieszonych postów można tak wywnioskować. Pozdrawiam
Opublikowano

A4 B8 jest przecież odpowiednikiem e90 i na pewno wiele osób Ci powie, że jest nawet lepsze. Ja Ci tego nie powiem.

45tyś to trochę skąpo jak na dobre e90 LCI. Oczywiście można dorwać jakiegoś golasa z wkładem, ale nie licz na to, że kupisz coś fajnego i nic nie dołożysz po zakupie. Zapewne na naszych portalach ogłoszeniowych możesz przebierać w ofertach, ale to wiele nie znaczy :) Jeżeli nie musisz mieć wielu bajerów, skór czy navi to jest szansa zakupić coś z czego będziesz się ciszył także szukaj. Z zewnątrz jest to bardzo ładny samochód, moim zdaniem w tej półce nie znajdziesz nic lepszego.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
A4 B8 jest autem z niższej półki ? :shock: za porządną a4 b8 trzeba dać 45-50 tys

 

Nie ma napędu na tył, diesle 2,0 tdi awaryjne, tsi bierze olej... Wersja audi a4 która może konkurować z BMW e90 to tylko quattro 3,0 tdi/ ale trochę kosztuje i zależy co kto lubi. Ja osobiście przejechałem się a4 (2,0 tdi 170) i BMW e90 (2,0d 163). BMW e90 mi dużo bardziej pasowało.

Opublikowano

Audi jest tak samo ciężko kupić jak Bmw, pełno jest poflotówek które mają nakręcone kilometrów, w Pl licznik spada wstawią skóry za 1500zł i zupełnie inne auto, w usterkach też jest się do czego przyczepić ale za to wnętrze Audi bije na głowę Bmw :)

 

ps. obydwa auta lubią szybko znikać

 

jako ciekawostka "okazje od Handlarza"

Volkswagen Golf

Rok produkcji : 2007

Przebieg : 89 130 km

Cena : 27 900 zł

VIN : WVWZZZ1KZ8W008654

otomoto.pl/…/volkswagen-golf-vw-golf-v-gtsport-170-ps-full-…

Nasz stary przyjaciel Emotikon smile

05.05.2015

Aukcja w której auto ma 150 000 km przebiegu :

webcache.googleusercontent.com/search…

23.04.2015

Aukcja w której auto ma 272 000 km przebiegu :

olx.pl/…/volkswagen-golf-vw-golf-v-gtsport-170ps-full-versi…

Opublikowano
A4 B8 jest autem z niższej półki ? :shock: za porządną a4 b8 trzeba dać 45-50 tys

 

Nie ma napędu na tył, diesle 2,0 tdi awaryjne, tsi bierze olej... Wersja audi a4 która może konkurować z BMW e90 to tylko quattro 3,0 tdi/ ale trochę kosztuje i zależy co kto lubi. Ja osobiście przejechałem się a4 (2,0 tdi 170) i BMW e90 (2,0d 163). BMW e90 mi dużo bardziej pasowało.

 

No to co, że nie ma napędu na tył, w aucie o mocy ~160 km, różnice tył-przód napęd możesz jedynie poczuć przy dodaniu gazu na rondzie przy -5°C :) Wiem, że zaraz ktoś wyskoczy z tym, że "dobry kierowca to i 160 km bokiem polata !!" ale taka jest prawda. Diesle 2.0 TDI CR są awaryjne :shock: ? to nie PD na pompo wtryskach z lat 2005-2007, (wersje z 2008-2009 zostały już poprawione) Pierwsza generacja silników 2.0 TDI CR, to bardzo udana konstrukcja, stanowiła bazę do silników przeznaczonych na rynek amerykański. Nowsze serie CR, mają identyczny układ paliowy jak silniki MDB (który jest zupełnie innym silnikiem, produkowanym od 2012 roku) choć produkowane są już silniki 2.0 TDI CR MDB, na układzie wtrysku Delphi. ? 3.0 TDI to o wiele mniej udany silnik z rozrządem od strony skrzyni biegów - wiadomo chyba o co chodzi.

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Opublikowano
Ej no bez przesady. 160 KM to dość by poczuć brak komfortu przy ruszaniu typu skręt w lewo z włączeniem do ruchu. Nawet na suchym przy fwd wyrywa kierownice. Nawet Hyundai w najdroższych modelach stosuje napęd na tył.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Więc czeka mnie ciężka decyzja. Zastanawiałem się jeszcze nad bmw 530d z roku około 2003-2004 ale jednak trochę stary taki samochód no i pali swoje ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.