Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak te auta tanieja :duh: 2011 za 44 tys.? I to jeszcze z tak niskim przebiegiem? Tylko brać bez zastanowienia :duh:

3 jest sensowna. Ładnie wygląda, dobre wyposażenie no i m pakiet. Ale do gruntownego sprawdzenia.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To mi się podoba :) Wszyscy wychodzą z założenia, że jak lakier się zgadza to jest bezwypadkowy. Ja nie wiem skąd taka dedukcja, ale takim tokiem myślenia idą wszyscy z salonami na czele. Zapytaj sprzedającego w co przywalił, że tak krzywo maska leży. Chyba dosyć wyraźnie to widać i pewnie to jest powodem braku zdjęcia od frontu ;)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
To mi się podoba :) Wszyscy wychodzą z założenia, że jak lakier się zgadza to jest bezwypadkowy

 

Brawo:)

A jak zarzucisz, że coś było robione (bo w ogłoszeniu bezwypadkowy), to dostajesz odp. że szukasz dziury w całym, albo po igiełkę to do salonu idź. :duh:

 

Mi tam raczej źle zderzak leży przedni, niż maska, ale to by trzeba było na żywo zobaczyć.

Na + bardzo ładny kolor. Widziałem taki na żywo i jest bardzo :cool2:

 

Ktoś wie w którym miesiącu wszedł N47 ?

Opublikowano

Jak rozmawiamy o bmw którą ja wstawiłem to jeśli miał małą stłuczkę z przodu to chyba nie tragedia raczej, poproszę gościa o zdjęcie przodu i zapytam co tam było grzebane.

 

Ale co ze złą sławą m47

 

Wtryski da się pewnie tanio zregenerować , turbo to nie jakaś tragedia, dwumas to jest w benzynie nawet, o pękaniu wału słyszałem tylko w artykułach na forum jeszcze nie widziałem, a robiąc czipa za 9 stówek mamy wrażenia z jazdy jak z 325i, którego zagazować to jakieś 4 kółka, plus butla w bagażniku. Ja to sobie przynajmniej tak tłumaczę.

 

Ale ogólnie to :mad2: bo 320i nie chce jechać, a r6 ma takie branie że nie ma w czym wybierać, a budżet okrojony (do około 35 tys na zakup sobie przeznaczyłem)

Opublikowano
co z tego jak możesz poza serwisem zrobić szkodę i naprawić u ryśka , tak samo duże przebiegi jak ktoś robi wystarczy że regularnie będzie zmieniał olej w serwisie przy dobranym przebiegu przez siebie, oczywiście to margines ale też tak robią u nas , z historii serwisu wychodzi że ma 90 tyś a może mieć naskakane 390 tyś
Opublikowano
Raz spotkałem się z e90 która była zarżnięta w środku a miała tylko 130 przebiegu i solidną historię serwisową. I to u niemców :mad2:
Opublikowano
Na pierwszy rzut oka to z takim budżetem nie szukaj lepiej aut po lifcie...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Mam pytanie do bardziej zorientowanych i bardziej doświadczonych użytkowników. Czy warto interesować się kupnem E90 320i 150 KM za mniej niż 30 000?

Chodzi mi o to, że od dwóch tygodni szukam takiego modelu i jakieś samochody można znaleźć w tych cenach, ale nie wiem czy to nie będzie mina.

Myślałem, że zazwyczaj samochód z silnikiem benzynowym jest tańszy niż diesel stąd niższa cena, ale czy na pewno?

Czy większe silniki z tych lat (2005 - 2007) można kupić taniej czy drożej? niby ludzie nie chcą dużych silników bo dużo palą, stąd niższy popyt, ale jak jest z BMW?

Warto patrzeć na E90 czy w tej cenie to można brać, ale E46 w dobrym stanie?

Opublikowano

Myślę, że uda Ci się coś znaleźć, ale licz się z tym ze trzeba będzie cos dołożyć. Cena auta to nie tylko rocznik, przebieg, wyposażenie ale jego obecny stan techniczny. Łatwo nie będzie, ale szanse są.

Benzyna na rynku wtórnym chodzi drożej niz diesel ;)

im większy silnik tym wyższa cena. W BMW rośnie ona w notacji wykładniczej także różnica jest kolosalna. Dla przykładu dobre 318i z 2010r można kupić za 50+ tyś a 335 za ponad 100tyś ;) Zresztą nie am sie co dziwić, podstawowa benzyna w konfiguratorze kosztuje strzelam ~130 tyś a 3.0i 250-270.

 

Wszyscy tutaj potarzamy, że jeżeli masz kupić wyżyłowany samochód tylko, dlatego że jest to e90 to sobie to odpuść i kup coś mocno wyposażone i zadbane ale e46 i jeszcze zostanie Ci kasy na wakacje.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dziękuję za konkretną odpowiedź.

Całkowita kwota, którą chciałbym przeznaczyć jest o kilka tysięcy większa (ok 3000 zl) właśnie na kilka ewentualnych napraw. Wiem, że szału nie będzie bo ceny w BMW raczej do niskich nie należą, ale coś by można było porobić.

W takim razie nie będę wykraczał po za 320i, może coś trafię. Jeśli nie to albo trzeba będzie poczekać i dozbierać albo kupić E46.

Opublikowano
Sam szukałem auta i powiem ci że znaleźć dobrą benzynę jest ciężko, ludzie trochę przejrzeli na oczy i boją się kosztów diesla, wpakuje taki lpg do 318 i będzie sie toczył za pół darmo. Klientów na benz jest dużo a aut na rynku mało, wszystko jest przebrane na lewo i prawo. Ja sobie odpuściłem jazdy po polsce za niejadącą benzyną 320i i kupiłem jednak 320d.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
No właśnie ja jestem podobnym przykładem, jeżdżę na chwilę obecną samochodem z silnikiem diesela. Silnik niby mało awaryjny i oszczędny (JTD), ale przestałem jeździć w trasy (kupiłem go, bo jeździłem w delegacje po całej Polsce) i teraz wożę się głównie po mieście. Wcześniej jeździłem benzynami i w sumie chcę wrócić do tego, jak widać podobnie myśli więcej osób :) Szkoda mi katować diesla na 5 km dojazdów do pracy, który w zimie ledwo daje radę się rozgrzać. Moja żona ma podobną odległość i ma 1.4 benzynę, to ten silnik dużo szybciej się nagrzewa i szybciej leci ciepło z kratek, a to w zimie robi różnicę.
Opublikowano
Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum, we wrześniu zamierzam kupić swoje pierwsze BMW i padło na e90 ze względu na stylistykę. Po przeczytaniu parunastu wątków nasunęły mi się pewne wątpliwości co do tego jakiego modelu szukać... Budżet mój wynosił będzie 45.000 zł i nie wiem czy szukać 330d przed liftem w pełnej opcji czy wybrać młodsza i ładniejsza 320d po lifcie ?? Za 330 przemawia moc i o wiele mniej awaryjny silnik, a za 320 po lifcie wygląd i ponoć znacznie lepszy komputer pokładowy (idrive czy jakoś tak?). wydając 45.000 na auto chciałbym mieć sprawnie działający i w jezyku PL system multimedialny w aucie i navi a słyszałem ze w wersjach przed liftem rożnie to bywa. Jako że Wy tutaj wszyscy jesteście bardziej doświadczeni liczę na wasza pomoc przy wyborze. Pozdrawiam
Opublikowano
330D przed liftem, jak na prawde bedziesz chcial zepsuc wyglad auta to bedziesz mogl zrobic po lift za niedrogo wlacznie z navigacja ktora jest kiepskiej jakosci w obu przypadkach (absurdalne wybieranie tras, brak duzej ilosci ulic w miastach, absurdalny sposob wybierania adresow, brak mozliwosci sledzenia korkow i obliczania trasy z korkami w polsce, brak sygnaliowania radarow i szybkosci dopuszczalnej, brak informacjach o robotach i zamknietych trasach i zdarzeniach itd...)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.