Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba trzeba sie na rowery przesiadać, i nie myślę tu o ROVERZE :)

 

ps. inzynierowie bmw od początku 2007 chyba zaczeli wkładać łańcuszki, a nie łancuchy w swoich dieslach :mad2: 2006r i wstecz chyba nie było przypadku pękania...

Opublikowano

Właśnie zdziwiło mnie jak mój znajomy lakiernik, ktory sie okazalo, ze ma e91 330d na sprzedaż, zmieniał rozrząd z obawy przed zerwaniem. Nie dowierzałem, że chodzi o M57N2, myśląc, że cały czas ma na myśli N47. Zacząłem szperać, a tu proszę. :cry2:

 

Już chyba wolę silnik, który daje znać, że go rozrząd boli niż taki, co się zrywa bez ostrzeżenia.

 

 

oli: w M57 193KM też były odnotowane przypadki pękania, ale to jednostkowe ilości z przelotem pow. 500k

Opublikowano

Cena dobra, nawet bardzo.

 

Auto jest z Belgii, lub Holandii :

S868A

Sprachversion niederländisch Language version, Dutch

S886A

Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch

 

 

Miesiąc temu kosztowało 46 900 zł, więc chyba bardzo komisowi zależy żeby się auta pozbyć : http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wfLZ7fWleGQJ:otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e91-318i-lift-143km-navi-xenon-m-pakiet-ID6y4FuT.html+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Opublikowano
  Moto-Check S.C. napisał(a):
Cena dobra, nawet bardzo.

 

Auto jest z Belgii, lub Holandii :

S868A

Sprachversion niederländisch Language version, Dutch

S886A

Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch

 

 

Miesiąc temu kosztowało 46 900 zł, więc chyba bardzo komisowi zależy żeby się auta pozbyć : http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wfLZ7fWleGQJ:otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e91-318i-lift-143km-navi-xenon-m-pakiet-ID6y4FuT.html+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

W takim układzie patrząc na mocną obniżkę ceny - nie wróży to dobrze.

Opublikowano

Spójrz na przód tego samochodu. Maska po prawej stronie jest dużo wyżej w stosunku do zderzaka niż po lewej. Zobacz też, że jest wyżej niż prawy błotnik. Wygląda to źle i ewidentnie po poważniejszej szkodzie, albo składał ją ktoś kto kompletnie nie ma o tym pojęcia. Chociaż moim zdaniem maska nie będzie tak leżeć w wyniku nieumiejętnego poskładania.

 

Na obniżkę ceny tak nie patrz. W Polsce ciężko sprzedać coś w dobrych pieniądzach, dlatego trzeba schodzić.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

W ogole ciezko znalezc cokolwiek dobrego. Az milo wsiadac z powrotem do swojej zasluzonej e39.

 

Panowie, dwie sprawy.

Czy wszystkie M57 są takie ospałe, czy mam pecha i na takie trafiam?

Te silniki mają potwornego laga po wcisnieciu gazu i praktycznie nie mają dołu. Wersje z ASB radzą sobie tym, ze skrzynia zrzuca bieg i ciagnie jednak ASB w M57N2 tez do szybkich nie należy.

 

Drugie pytanie, czy e9x wychodzily z układem servotronic? Przyzwyczajony do tej opcji w starej juz e39, mam wrażenie, ze nie mam wspomagania w tych 3er..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdziles 231 lub 272 i sie slabo zbieralo? Tzn ze bylo cos z nimi nie tak, te auta to są niezłe przecinaki w calym zakresie obrotow... w kwestii wspomagania w e90 , niestety jest tragedia we wszystkich pre lci, dodatkowo runflaty swoje robią :(
Opublikowano
Panowie, mam pytanie, trafia mi sie bmw 3 320d 163km w automacie, nigdy automatu jak i bmw nie mialem, czy ten automat jest drogi w serwisie? jak jest z wytrzymaloscia? bede wdzieczny za jakies opinie
Opublikowano

35d to zupełnie inny swiat - tu problem całkowicie zamiata mała turbinka i całość pracuje zwarcie i tak jak należy.

A w 30d jest ciąg, nie napisalem, ze nie ma, ale zanim ten ciąg nastąpi, to trwa wieczność.

Oczywiscie im wyzsze obroty tym lag mniejszy, więc w wersji z ASB tej dziury nie czuć, bo po mocniejszym dodaniu gazu skrzynka zrzuca bieg i jest torpeda, jednak z manualem tak kolorowo nie ma.

To samo mam w najstarszym M57, jednak nowsze wersje nie mają lepiej.

Opublikowano

I tak wiadomo że kupisz 320 albo auto innej marki bo na 330 cie nie stać bo musiałbys jechac do DE żeby kupić perełkę taką jaką byś chciał opłacić akcyze i łącznie wywalić 50-55tys, ale tobie szkoda na paliwo 100km pojechać auto obejrzeć na śląsk więc po co te wywody...

Jak czytam te wypociny że "aż przyjemnie wsiadać do twojego zasłużonego e39" to aż się nóż w kieszeni otwiera. Zjeżdzony traktor 193KM i jeszcze marudzisz że ci mało mocy od dołu w 231KM :) Przejechałeś się raz moim 280KM i też ci mocy mało było od dołu? Bełkot i tyle. Mam automat ale w trasie czesto jezdze na manualu i jak jade i mam okolo 1500obrotów i mam wyprzedzić dynamicznie zrzucam na wyzszy bieg i od 2200-2500 obrotów idzie jak petarda. Wynika to z wykresu gdzie przy wyzszych obrotach jest większa moc i gwałtowniej tym samym mozna przyspieszyć. Najlepiej idzie przy 3000 obr. bo wtedy ma moc maksymalną. Wiadomo że 335d ma drugą turbinkę i nie trzeba się manualem wtedy bawić ale to auto kosztuje jeszcze 10-15tys więcej od analogicznego 330d więc o czym tu mowa.

Ty natomiast szukasz auta z osiągami 335d co by szedł jak petarda z każdego biegu, cały w oryg. lakierze i najlepiej za max 40tys. Bo wiesz, że jak kupisz w ładnym stanie wizualnym w tych pieniądzach 320d to bedzie to zwykłe auto z osiągami passata czy opla insigni i na trasie będzie bieda....

Nikt tu takich wywodów nie sieje jak ty od paru miesięcy tylko podrzuca konkretne auto do oceny , ileż miesięcy można czytać o tym jak to ar_w kupuje samochód ,chyba nie tylko ja mam dosyć twoich dziesiątków postów w tym dziale na ten sam temat skoro po twoich postach można wnioskować, że ty chciałbyś mocne auto warte 55-60tys kupić za 40 a tak się to nie da. Aha, i najlepiej żeby potencjalni sprzedający do ciebie przyjezdzali na oględziny do Krakowa bo nawet 100km pojechać ci szkoda pojechać obejrzeć. No to o czym tu mowa...

Kup lepiej to 320d i będzie święty spokój ... albo wsiadaj dalej do zasłuzonego 193KM skoro jest taki super jak piszesz ale nie męcz już tyle... kończ waść wstydu oszczędź

Opublikowano

zaśmiecasz ty od kilkuset wątków opisując o tym jak to kupujesz auto i jak w każdym coś ci nie pasuje

kończ waść

Opublikowano

A to nie jest wątek o zakupie auta i pomoc w wyborze niezdecydowanym? :duh:

 

 

Panowie, jest jakaś opcja zrobienia mod'a, zeby zaimplementować servotronic do e9x ?

Opublikowano
  ar_w napisał(a):
A to nie jest wątek o zakupie auta i pomoc w wyborze niezdecydowanym? :duh:

 

 

Panowie, jest jakaś opcja zrobienia mod'a, zeby zaimplementować servotronic do e9x ?

 

do czego Ci ten servotronic ? po jednym dniu zapominasz czy to chodzi cięzko czy lekko, chyba że masz pod domem jedną "z" drugą bez

 

ps. dajcie już spokój z tymi kłótniami

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na servotronic szkoda zachodu, ale juz aktywny układ kierowniczy wart jest każdego grosza - mam i moim zdaniem to jeden z najlepszych dodatków do e9x. Co do dyskusji na temat "lagow" to w n57 prawie go nie ma, jak juz to start opoźnia skrzynia automatyczna.
Opublikowano
Cześć. Mógłby ktoś napisać jak się sprawuje silnik 318d. 143km lub ten słabszy. Ma jakieś wady na które trzeba szczególnie uważać? Interesuje mnie automat do tego silnika.
Opublikowano

Vaporr nie przesadzaj, jaka bieda na trasie przy 163ps jak większość malkontentów nie przekracza 90 km/h... Na autostradzie bez chipa 320d szału nie robi to fakt. Tekstem o przednio napędowej Insigni która o tej samej mocy będzie miała takie same osiągi jak e90 mocno mnie rozbawiłeś :lol:

 

ar_w BMW serii 3 nie kupuje się dla wygody tylko dla radości prowadzenia, mi osobiście wspomaganie idealnie pasuje w serii 3. Jak chcesz wygody to kupuje serie 5 a nie 3...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Blade, nie wiem czemu bronisz tutaj m47 względem m57, dla mnie jazda m47 to lekka męczarnia, m57 to radość z jazdy BMW w każdym aspekcie, koniec kropka...
Opublikowano
  dziadson1 napisał(a):
Cześć. Mógłby ktoś napisać jak się sprawuje silnik 318d. 143km lub ten słabszy. Ma jakieś wady na które trzeba szczególnie uważać? Interesuje mnie automat do tego silnika.

 

 

Glowna zaleta 318d to oszczednosc, w trasie mozna bezproblemowo zejsc ponizej 5l/100 km i przejechac nawet ponad 1200 km na jednym zbiorniku. Automat pasuje idealnie do 143 km w E91, w miescie i na drogach krajowych/ekspresowych ta wersja dysponuje wystarczajacymi osiagami. Przy predkosciach autostradowych powyzej 120 km/h auto ma jednak ograniczony zapas mocy i czesto moze stac sie "zawalidroga" na lewym pasie. W testach porownawczych auta z motorem 20TDI 140 KM montowane w skodach i calej masie innych VAG wykazywaly lepsze osiagi i dynamike. Jesli jednak priorytetem jest oszczedna jazda to 318d jest na pewno wart uwagi.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  0okm napisał(a):
Idąc tym tropem dla mnie radość z jazdy to V10 a nie nędzne R6 w dieslu... Kto przebije dalej?

Kolego moj wpis byl raczej obiektywny bo mialem oba silniki... a v10 w e90 to moglby byc ciekawy projekt :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.