Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spinacz rozrządy w 3.0d też hałasują od rocznika 2007, może jest tego mniej bo tych aut jest mniej po prostu... W kwestii turbo to one padają w każdym silniku podobnie, czyli może wytrzymać 250kkm, a może paść po 100kkm...
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nikogo nie mam zamiaru wprowadzać w błąd!

To ty piszesz głupoty o 2000zł!

Jakie klapki na oczach?

To może ty miałeś jak kupywałeś 2.0d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ja właśnie 3.0d kupiłem przez to że się nie psuje!I daje frajde z jazdy.

 

Jak dla mnie to 2.0d to tylko z manualem jakoś tam daje rade ale chciałem automat to sorry 2.0d już tego nie udzwignie (przynajmniej dla mnie)

Mów sobie co chcesz....

Wiem Oli dlatego też trzeba szukać 231konnej jednostki potem to sam już nie wiem co lepiej wybrać....

 

Dlaczego Bmw tak zeszło na psy tego też nie wiem!Volvo (silnik 2,4 D5) na pasku robi ten sam przebieg!A jego wymiana to niecały 1000zł :cool2:

Opublikowano

Dyskutuj z gościem, który za argumenty uważa "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" - :duh:

 

Kupiłem 2.0 bo mi się spodobało na moje pierwsze BMW i co, jestem gorszy od Ciebie ? :P Jakim cudem te N47 wgl dożywają 100 000 km przebiegu, skoro "wszystko" się w nich pie****** :D

 

Podstawowym błędem jest umieszczenie rozrządu od strony skrzyni biegów. Audi w 3.0 TDI V6 również miało problem z wadliwym rozrządem - właśnie od strony skrzyni biegów.

Opublikowano

słuchaj ja z nikim nie dystutuje-tylko stwierdzam fakty!

 

Jeżeli dla ciebie auto lub liczba koni świadczy o tym kto jest gorszy a kto lepszy to gratuluję :duh:

 

 

pozdrawiam...

Opublikowano

Ale w twoim przypadku pewnie nic nie kupisz skoro chcesz zeby sprzedajcy przyjechal do ciebie!

 

Jak ktos chce kupic to dzwoni, jedzie ogladac i ewentualnie kupuje a nie tylko na forum pisze...

 

Czemu takie herezje piszesz.

Zwiedziłem całą okolicę małopolski i to co widzę tutaj, przeraża mnie myśl dojazdu gdziekolwiek dalej, by zobaczyć to samo, co tu, wiec jesli nie zrozumiałeś sarkazmu, to cóż..

Ale zaraz ktoś napisze, ze od razu szukam igłę. OK, myślcie co chcecie ;> Nie wnikam czym dla was jest "igła", wy nie wnikajcie w moje rozumienie tego pojęcia, bo to nie ma sensu.

 

Czyli mówicie, że nie ma co sie przerażać N47ką?

A ktos moze przytoczyć ile było przypadków wypalenia się amelinium miedzy cylindrami? Ma ktoś jakieś dane z serwisu, gdziekolwiek?

Opublikowano
spinacz2100 mi w zupełnosci narazie wystarcza 2,0d 163@185 ps w e90. Mam paru znajomych dla których 3,0d jest za słabe (jeżdżą szybszymi furami) i żaden z nich jak ty nie zachwala w kółko swojego silnika... Po to jest tyle silników żeby każdy znalazł coś dla siebie.
Opublikowano

no i teraz poukładaj klocki i rusz głową ;)

 

Nie mam zamiaru tracic kilometry po to, żeby zobaczyć to samo, co widzę tu, na miejscu. Co w tym niezrozumiałego.

Póki co mam upatrzone 320d N47 z końcowki 2007 i mam też w planie wyjazd do DE i licze się z tym, ze wyniesie mnie 45-48k, ale tu już celuję w 5-er

Opublikowano
spinacz2100 mi w zupełnosci narazie wystarcza 2,0d 163@185 ps w e90. Mam paru znajomych dla których 3,0d jest za słabe (jeżdżą szybszymi furami) i żaden z nich jak ty nie zachwala w kółko swojego silnika... Po to jest tyle silników żeby każdy znalazł coś dla siebie.

 

Stop Stop dlaczego ja zachwalam swoje?!

 

Poprostu piszę że według mnie 3.0d (kończąc na 231konnym) jest 100 razy lepszy niż 2.0d...

 

Jeżdżą szybszymi?

Nie ma problemu ale napisz ile te szybsze palą???

 

3.0d jest naprawdę ekonomiczny jak na swoją pojemność i moc!

 

Ja osobiście mam program na prawie 260 koni i spalanie średnie oscyluje miedzy 6 a 9 jakie auto tak potrafi???

I nie brakuje jej mocy:)

Choć zawsze tacy się znajdą co będzie im mało ale według mnie jest w sam raz :cool2:

Opublikowano
no i teraz poukładaj klocki i rusz głową ;)

 

Nie mam zamiaru tracic kilometry po to, żeby zobaczyć to samo, co widzę tu, na miejscu. Co w tym niezrozumiałego.

Póki co mam upatrzone 320d N47 z końcowki 2007 i mam też w planie wyjazd do DE i licze się z tym, ze wyniesie mnie 45-48k, ale tu już celuję w 5-er

 

Mi się zwyczajnie nie chce :mrgreen:

Opublikowano

cytat : Ja osobiście mam program na prawie 260 koni i spalanie średnie oscyluje miedzy 6 a 9 jakie auto tak potrafi???

I nie brakuje jej mocy:)

 

Moje e81 2.0d N47 :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

czekaj dobrze widze? wykreciles z dwulitrowego dizla 252 konie ?

dospawales jakies cylindry czy jak ?

Opublikowano
czekaj dobrze widze? wykreciles z dwulitrowego dizla 252 konie ?

dospawales jakies cylindry czy jak ?

 

Może jeśli chodzi o bmw to faktycznie tak zrobionych diesli jest mało ale wystarczy zobaczyć na grupę vag gdzie bardzo duża ilość 2.0 lub 1.9 tdi lata na gtb i mają nawet po 280-300 PS.

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Opublikowano

ar_w jak już kupisz to pochwal się nam nowym nabytkiem. Z użytkowania 2.0 nie będziesz zadowolony jak teraz masz R6, a 530z DE- no bardzo jestem ciekaw czy sie zdecydujesz wogóle pojechać jeśli po PL Ci sie nie chce jeździć oglądać: wykładasz 1000zł na paliwo, wykładasz potem 40k PLN na 9latka i robisz potem wszystkie opłaty włącznie z akcyzą 18,6% tak że wszystko ci łącznie wyjdzie 50k, kibicuję i nie zazdroszczę ryzyka :D

chociaż jak upatrzysz tam z 10aut i zrobisz objazd to za 10-11k E możesz ustrzelić coś ciekawego, na pewno dużo większy wybór niż tu w PL ale ryzyko i koszta też odpowiednio większe niż ceny na allegro

Opublikowano

 

Stop Stop dlaczego ja zachwalam swoje?!

 

Poprostu piszę że według mnie 3.0d (kończąc na 231konnym) jest 100 razy lepszy niż 2.0d...

 

Jeżdżą szybszymi?

Nie ma problemu ale napisz ile te szybsze palą???

 

3.0d jest naprawdę ekonomiczny jak na swoją pojemność i moc!

 

Ja osobiście mam program na prawie 260 koni i spalanie średnie oscyluje miedzy 6 a 9 jakie auto tak potrafi???

I nie brakuje jej mocy:)

:cool2:

 

 

spinacz2100 akurat silnikiem roku zostało 1,5 turbo z BMW dlaczego? Bo jest lekkie i ma odpowiednią moc...

 

Co do innych to np. 3,0tdi 245@ 290 lepszy dźwięk mniej pali i ma więcej mocy od 3,0d...

Opublikowano

Kpina...

Wiem ze Bmw I8 jest lepsze od e9x tylko jest jeden problem kosztuje 500tys.zl!

 

Jaki 3.0tdi audi?Ten z tym wspanialym rozrzadem?

Kazdy diesel to klekot wiec o dzwieku nie rozmawiajmy...

Opublikowano
Rozwiercił cylindry na 3 litry :mrgreen:

 

Jakie byly koszty tej zabawy?

Pewnie taniej byloby kupic oryginalnego 3.0d...

( odrazu odpowiednie zawieszenie,hamulce itd...)

A na przyszlosc mialbys wieksze pole do popisu skoro lubisz tuningowac...

Opublikowano

Blade w zeszłym roku spotkałem na trasie Audi A4 3.0Tdi i był wolniejszy od 330d a to było jeszcze przed chipem. Po chipie na 280KM to nie mają startu nawet.

Tdi w audi z roczników około 2007 są wolniejsze i żrą więcej paliwa. A porównując te nowsze silniki 245KM to BMW ma odpowiednik z tego samego rocznika 258KM czyli też mocniejszy. A silnik 231KM w BMW został wybrany silnikiem roku 2006 jak dobrze kojarze

Opublikowano

Witam,

 

Byłem ostatnio oglądać auta w komisie. Pytałem o jazdę próbną i wyjazd do serwisu na sprawdzenie. Auto stoi u nich już od roku, można zamówić na szybko OC na tydzień, a blachy założyć byłego właściciela, które ciągle posiadają.

 

Co o tym myślicie? Raz o tym, że auto soi w komisie od dłuższego czasu, a dwa załatwianie tablic. Ile kosztowałoby załatwienie tablic w Urzędzie Komunikacji? Chodzi tu o sytuację, gdzie chcę auto na razie tylko sprawdzić, a nie od razu rejestrować na siebie.

Opublikowano

Vaporr 3.0 tdi audi a5 2011 rok...

 

Piszę jeszcze raz po to jest tyle silników żeby każdy znalazł coś dla siebie... O mocy też nie ma co gadać bo to subiektywne odczucie. Mi wystarcza 185 ps znajomy ma 3.0 tdi a5 quattro po chipie i mu mało... Gdyby mnie kasa nie ograniczała to bym miał lotusa exige turbo.

Opublikowano
kolego takie auto w de kosztuje min 9-10 tys euro +oplaty i zarobek handlarza, wiec pytanie tylko jak mocno był bity czy dużo skręcony, bo prezentów raczej handlarz nie robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.