Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
noe no oczywiscie 100% zgoda.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kwiatostan po lifcie nie kupisz zadbanej e90 320d - widzę że jesteś kolejnym poszukiwaczem okazji... Po zdjęciach już widać że bita prawa strona pytanie jak bardzo + przebieg kręcony też nie wiadomo z ilu, przy 133 tyś nie siada dwumasa chyba że była bardzo katowana.Brak zdjęcia przedniego fotela... Biedna wersja bez nawigacji i ze zwykłymi stołkami... Chciałbym się mylić ale tekst typu książka serwisowa z napraw ?? Oryginalnej książki serwisowej pewnie brak...

 

 

Edit diesel 2005 rok i 133 tyś km :lol: :norty:

 

Kolego nie jestem poszukiwaczem okazji, jak pisałem w pierwszej wiadomości w tym wątku mój kolega poprosił mnie opinię o tym samochodzie bo szuka sobie E90 a nie ma rozeznania w tej marce, i mi też coś nie grało z tym rocznikiem i liftingiem w tym roku, ale biorąc pod uwagę że nie jestem specjalistą w tym temacie dlatego dałem zapytanie na forum żeby mieć pewność że nie doradzę głupot znajomemu.

Opublikowano (edytowane)

Na pierwszy rzut oka wszystko pięknie fajnie ;) Auto z naszego miasta, więc jakieś oględziny zawsze możemy zrobić :) Więcej PRIV (Zakaz reklamy:P )

 

Data for vehicle identification number: WBAVU71040KG91233
Model description:	325d
Market:	Europa
Type:	VU71
E-Code:	E91
Chassis:	touring
Steering:	links
Doors:	5
Engine:	M57D30U2 - 3,00l (145kW)
Drive:	Heckantrieb
Transmission:	automatisch
Body Color:	Le-mans-blau Metallic (381)
Upholstery:	Leder Dakota/schwarz (LCSW)
Production date:	26.07.2007
Assembled in:	München



Code	Serienausstattung	Standard Equipment
S321A
Exterieurumfänge in Wagenfarbe	Exterior parts in vehicle color
S520A
Nebelscheinwerfer	Fog lights
S548A
Kilometertacho	Kilometer-calibrated speedometer
S851A
Sprachversion deutsch	Language version German


Code	Sonderausstattung	Optional Equipment
S1CAA
Selektion COP relevanter Fahrzeuge	Selection of COP relevant vehicles
S205A
Automatikgetriebe	Automatic transmission
S249A
Multifunktion für Lenkrad	Multifunction f steering wheel
S2MEA
BMW LM Rad M Doppelspeiche 194	BMW alloy wheel, M double spoke 194
S302A
Alarmanlage	Alarm system
S322A
Komfortzugang	Comfort access
P337A
M Sportpaket	M Sports package
S386A
Dachreling	Roof railing
S402A
Panoramadach elektrisch	Electric panoramic roof
S423A
Fussmatten Velours	Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche	Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik	Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Innenspiegel automatisch abblendend	Interior mirror with automatic-dip
S464A
Skisack	Ski bag
S481A
Sportsitz	Sports seat
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer	Seat heating driver/passenger
S4ADA
Interieurleisten Alu Längsschliff fein	Interior trim strips, alu, brushed, fine
S4AEA
Armauflage vorn verschiebbar	Armrest front, retractable
S4UAA
Sitzverstellung teilelektrisch	Partially electric seat adjustment
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage	Headlight cleaning system
S508A
Park Distance Control (PDC)	Park Distance Control (PDC)
S521A
Regensensor	Rain sensor
S522A
Xenon-Licht	Xenon Light
S524A
Adaptives Kurvenlicht	Adaptive Headlights
S534A
Klimaautomatik	Automatic air conditioning
S544A
Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt.	Cruise control with brake function
S5ACA
Fernlichtassistent	High-beam assistant
S609A
Navigationssystem Professional	Navigation system Professional
S612A
BMW Assist	BMW Assist
S620A
Spracheingabe	Voice control
S633A
Vorbereitung Handy Business	Preparation, mobile phone, Business
S672A
CD-Wechsler 6-fach	CD changer for 6 CDs
S676A
HiFi Lautsprechersystem	HiFi speaker system
S6AAA
BMW TeleServices	BMW TeleServices
S704A
M Sportfahrwerk	M Sports suspension
S710A
M Lederlenkrad	M leather steering wheel
S715A
M Aerodynamikpaket	M Aerodynamics package
S760A
Hochglanz Shadow-Line	High gloss shadow line
S775A
Dachhimmel anthrazit	Headlining anthracite
P7R7A
Innovationspaket	Innovation package
P7RSA
Paket Comfort	Package Comfort
L801A
Länderausführung Deutschland	National Version Germany
S863A
Händlerverzeichnis Europa	Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch	On-board vehicle literature German
S8SPA
Steuerung COP	Control unit COP
S934A
Winterreifen auf LM-Rädern	
S936A
BMW Handy b. Ausliefer. anfordern	BMW Handy b. Ausliefer. anfordern
S964A
Navi DVD bei Auslieferung anfordern	Navi DVD to be requested at shipping

Edytowane przez Moto-Check S.C.

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Opublikowano

Kolego nie jestem poszukiwaczem okazji, jak pisałem w pierwszej wiadomości w tym wątku mój kolega poprosił mnie opinię o tym samochodzie bo szuka sobie E90 a nie ma rozeznania w tej marce, i mi też coś nie grało z tym rocznikiem i liftingiem w tym roku, ale biorąc pod uwagę że nie jestem specjalistą w tym temacie dlatego dałem zapytanie na forum żeby mieć pewność że nie doradzę głupot znajomemu.

 

I taka postawa się bardzo chwali :cool2:

Opublikowano

 

Błotniki przednie wyglądają na lakierowane ponownie, lampa lewa też raczej na 100% wymieniona. Warto zapytać co było?

 

Ale ogólnie auto wygląda raczej OK :cool2: - mój ulubiony kolor :mrgreen: Wyposażenie bardzo :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Błotniki przednie wyglądają na lakierowane ponownie, lampa lewa też raczej na 100% wymieniona. Warto zapytać co było?

 

Ale ogólnie auto wygląda raczej OK :cool2: - mój ulubiony kolor :mrgreen: Wyposażenie bardzo :cool2:

 

Też tak mi się wydaję bo wewnętrzne ranty błotników się świecą a powinny być matowe, tak jest np. u mnie gdzie wszystko jest w oryginale. Poza tym brakuje krótkiej uszczelki na błotniki od strony pasażera (chociaż mnie akurat "Lka", zginęła, była i nie ma...), ale to jak piszę mógł być przypadek...

Śruby od amorka zardzewiałe = odkręcane, to samo od zbiorniczka płynu chłodniczego. Należy dobrze sprawdzić przód, bo na 100% nie jest tak od wyjazdu z fabryki.

Opublikowano
Hmm odnośnie tego ulepka to powiedz mi Bronx jak to jest z tymi nerkami? Nerki od R6 są z chromem a z R4 są bez (chodzi mi o pionowe elementy, nie obwódkę). Nie zwróciłem na to nawet uwagi :norty:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Hmm odnośnie tego ulepka to powiedz mi Bronx jak to jest z tymi nerkami? Nerki od R6 są z chromem a z R4 są bez (chodzi mi o pionowe elementy, nie obwódkę). Nie zwróciłem na to nawet uwagi :norty:

 

Dokładnie tak jak piszesz w R6 są srebrne "żeberka" a w R4 zwykłe czarne

Opublikowano

 

Troche niska cena przy tak bogatym wyposarzeniu. Tak jak koledzy zwrocili uwage na te sroby i ranty blotnikow to sugeruje ze cos moglo byc z autem robione. Trzeba by to dobrze zbadac.

 

pozdro

Opublikowano

Tak czytam, obserwuje i się zastanawiam, czy w ogole warto pchać się dalej w markę, za którą się przepłaca (to jeszcze pół biedy), gdzie potem są problemy ze sprzedażą (tu główny problem)....

 

 

A zobaczcie na to,

Pewien użytkownik z forum ogłosił e90 i pokazał historię uszkodzeń:

 

03.07.2009 – 827 km – oringi przewodu klimatyzacji

03.11.2009 – 5970 km – koła zimowe

27.07.2010 – 17 739 km – gumy stabilizatora przedniego

11.11.2010 – 26 134 km – koło pasowe na wale korbowym

20.12.2010 – 28 604 km – serwis olejowy – olej, filtr oleju, mikrofiltr

15.01.2011 – 30 664 km – gumy przedniego stabilizatora, amortyzator przedni, sprawdzenie układu chłodzenia

08.03.2011 – 34 803 km – szyba czołowa, uszczelki, elementy technologiczne

10.06.2011 – 39 664 km – wymiana układu rozrządu

17.06.2011 – 40 625 km – wymiana układu rozrządu

04.06.2012 – 57 067 km – serwis olejowy – olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa

23.05.2013 – 62 041 km – płyn hamulcowy

05.06.2014 – 68 739 km – serwis olejowy – olej, filtr oleju, mikrofiltr

 

17tyś wytrzymały ledwie gumy stabilizatora i przy 30tyś znowu? W dodatku amor, pewnie pukało na dziurach;

26tyś koło pasowe??

przy 34tyś to pewnie juz włąsciciel mial zafundowaną deszczówkę wewnatrz na podłodze.

 

Wstyd! Rozumiem w moim e39 z kilkuset tyś przelotem, ale w nowym aucie takie akcje...

W rodzinie była kiedys skoda fabia, przez 65tyś poza olejem, filtrami nie miala robione nic, dopoki nie została skasowana.

Tylko nie piszcie mi "to weź sobie kup skodę"

Opublikowano

Patrząc na względy ekonomiczne nie kupuj sobie BMW. Jest droższe w zakupie i droższe w utrzymaniu także lepiej kupić skode czy toyote. Nie wiem jakie auto miał kolega, który to wrzucił, ale usterki dosyć niespotykane. Z drugiej strony to czy auto się psuje zależy w 90% od właściciela. Rozwalić zawieszenie to żaden problem, można to zrobić w kilka tysięcy. Ja wychodzę z założenia, że jak dbasz tak masz. W rodzinie mam corse od nowości i mimo 14 lat i przelocie 200k+ nie robione nic prócz oleju itd.

 

Sporo osób ma podejście takie, że nie pchają się w e90/e60 czy serie F tylko pozostają właśnie przy e39 czy e46. Można znaleźć super zadbane egzemplarze z przelotem ~100k i jeździć nimi dalej bez obawy przez następne kilka/naście lat.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

ar_w może taki spadek trwałości był po lifcie albo użytkownik na dziurach lata 100 km/h + ...

Ja w swoim przed lifcie e90 ostatnio wymieniałem amortyzatory, termostaty i parę innych pierdół i wszystko wyciągałem oryginał BMW z datą produkcji auta więc jak amory zaczynają się pocić przy przebiegu 255 tyś km a dwumas/turbo wytrzymuje około 180 tyś to ja jestem bardzo zadowolony z tego auta.

 

Jak miałbym jeździć takim nudnym autem jak np. Toyota (mam Toyote nową 1,8 benzyna w firmie) to bym się pochlastał... Mam kumpla co ma alfę (159) i tam z zawieszeniem wiecznie problem ale jeździ się nią z wielka przyjemnością :D . Dla ludzi którzy nie znają się kompletnie na samochodach i dla nich jest obojętnie czym jeżdżą byle się nie psuło i na głowę nie padało to Toyota jest idealna...

Opublikowano

up.

Nie ma auta niebitego, zawsze sie zdarza jakas przygoda, dlatego twierdzę po swoich doswiadczenaich, ze jesli elementy blacharskie zostały źle spasowane, tzn, że nie dało się lepiej = duży dzwon.

Niech mi nikt nie mówi, że tak nie jest, bo sam znam przypadek jak pewne BMW przekosiło pół komory silnika w mondeo z uderzenia w jego bok. W beemce było niewiele z zewnątrz uszkodzeń, bo nawet chłodnice nie były ruszone, jednak podłużnica była przegięta. Dało się ją ładnie naciągnąć a całość została spasowana tak, że absolutnie nic nie widać, wszystko co do milimetra. To jakie dzwony musiały przeżyć auta, u których np. błotnik względem progu wystaje na 0.5cm??

 

Odnosnie auta, mimo bardzo słabych zdjęć, nie podoba mi sie klapa tylna - być moze był lekki dzwon, gdzies na skrzyzowaniu ktoś nie wyhamował i dup.

Zobaczyłbym w bagazniku co sie dzieje, a tak to wstępnie wydaje się być OK, jednak zeby dokladniej ocenic, trzeba jechać i sprawdzić

Opublikowano
Witam wszystkich :) od niedawna jestem posiadaczka BMW e90 z 2007r i trapi mnie problem gdyz od czasu do czasu pojawia mi sie kontrolka : kierownica w kolorze żółtym i nad nia strzalka od lewej do prawej. Odrazu mowie ze kontrolka jest bez wykrzyknika . Przez najblizsza minute nie moge odpalic auta. Kiedy jade na komputer jest wszytko ok .. a wiec o co biega?
Opublikowano
A jak to jest z przebiegiem w E 90 270tys KM to jest dużo na takie auto?

Zależy jaki rok i silnik.

Np. w 320d 163 km ?

 

Ja mam podobny przebieg i w mojej zdążyłem zaliczyć :

 

- Wymiane turbo przy 250 tyś

- Amortyzatory przy 220 tyś

 

 

Reszta to drobnostki w moim przypadku i auto sprawuje się bardzo dobrze, z tym że

mój przebieg to głównie autostrady.

 

Jeśli auto jest zadbane itp. to głównie tykającą bombą może być turbosprężarka, bo

niejest to zbyt trwały element e90

Opublikowano
jessi09 pewnie poprzedni właściciel nie mógł sobie z tym poradzić/ewentualnie nie było to opłacalne i dlatego sprzedał auto. Bez podłączenia pod komputer bezie ciężko coś powiedzieć.

 

Tak tylko ze w tym problem ze przy podlaczeniu do komputera jest wszystko ok . Nie pokazuje zadnego bledu

Opublikowano
to głównie tykającą bombą może być turbosprężarka, bo

niejest to zbyt trwały element e90

 

...element w M47N2, chciałeś rzec. To samo się tyczy np. e60

W N47 jest inna turbosprezarka i już tego problemu - podobno - nie ma, ale są za to nowe (rozrząd), ale to inna para kaloszy

 

 

Kolezanko wyżej, to nie ten wątek na takie wpisy.

Opublikowano
to głównie tykającą bombą może być turbosprężarka, bo

niejest to zbyt trwały element e90

 

Czyli poza turbosprężarką nie powinno nic siadać? ile takie silniki wytrzymują?słyszał ktoś coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.