Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupić e92 po lifcie w benzynie , jednak mam problem ponieważ nie jestem w stanie określić jakie silniki maja owe modele 1800cm , 2000cm?

Na stronach(autocentrum i inne) sprawdzałem ze najsłabsza wersja w benzynie to 320i 170km jednak na stronach z ogłoszeniami typu mobile.de lub allegro widnieją ogłoszenia tych modeli 320(163km) lub 318(143km) :roll: więc jak to jest? jak z awaryjnością tych silników ? bardzo mało informacji niestety posiadam dlatego za kazda odpowiedz będę wdzięczny :cool2: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Masz silniki benzynowe o pojemności 2000ccm o mocach 143KM i 170KM (najpopularniejsze). Każdy silnik ma jakieś wady, ale w tych benzynach nie jest źle. Ja nie doświadczyłem żadnej najmniejszej awarii, ale u mnie przebieg jest znikomy. Mam akcję serwisową na podobno wadliwe cewki zapłonowe, ale na razie nic nie widać. Ogólnie to i tak mizerny koszt w razie problemu. Drugim większym problemem jest sonda nox (jest chyba temat tutaj na forum), ale przy rozsądnym użytkowaniu auta można o nim na długo zapomnieć. Ja nie spotkałem się z jakimiś usterkami, które nagminnie tutaj występują. Nie słyszałem o benzynie 163KM, jest diesel o takiej mocy.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam zamiar kupić e92 po lifcie w benzynie , jednak mam problem ponieważ nie jestem w stanie określić jakie silniki maja owe modele 1800cm , 2000cm?

Na stronach(autocentrum i inne) sprawdzałem ze najsłabsza wersja w benzynie to 320i 170km jednak na stronach z ogłoszeniami typu mobile.de lub allegro widnieją ogłoszenia tych modeli 320(163km) lub 318(143km) :roll: więc jak to jest? jak z awaryjnością tych silników ? bardzo mało informacji niestety posiadam dlatego za kazda odpowiedz będę wdzięczny :cool2: pozdrawiam

moim zdaniem kupowanie 2.0 benzyny jest bez sensu bo to wogole nie jedzie jak juz to 2,5 lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz mam zamiar kupić z jakimś przyzwoitym przebiegiem najlepiej do max 100tys .. Fajnie że nie ma problemu z rozrządem itd , bo z obecnym samochodem muszę z tym trochę walczyć.. Piszecie że nie ma 163km? to jakim cudem widnieje takie ogłoszenie na allegro? pomyłka kolesia? albo silnik wymieniany :shock: :shock:

 

http://allegro.pl/bmw-e92-coupe-xenon-bezwypadkowa-serwisowana-i5321910070.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz mam zamiar kupić z jakimś przyzwoitym przebiegiem najlepiej do max 100tys .. Fajnie że nie ma problemu z rozrządem itd , bo z obecnym samochodem muszę z tym trochę walczyć.. Piszecie że nie ma 163km? to jakim cudem widnieje takie ogłoszenie na allegro? pomyłka kolesia? albo silnik wymieniany :shock: :shock:

 

http://allegro.pl/bmw-e92-coupe-xenon-bezwypadkowa-serwisowana-i5321910070.html

 

Załatw VIN - to wszytsko sie wyjasni

 

ja stawiam na 320i z obniżoną mocą (w celach podatkowych)

 

Swoją droga, mam nadzieję że nie myślisz o nim poważnie - bo takiej drugiej gołej e92 chyba nie znajdziesz :nienie: :nienie: Ta wisi już od stycznia conajmniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie napisałem esa bo nie odbiera żeby przesłał VIN.. a co do celów podatkowych to nie jest tak że liczy się pojemność silnika? 3,1% (2,000cm) lub 18,6% jak większe

właśnie dlatego chciałbym 2,0 a nie np jak kolega wyżej pisał 2,5 ,bo najprawdopodobniej trzeba będzie sprowadzić.

 

druga sprawa ogłoszenia niemieckie tylko z mobile.de ? czy są jakieś jeszcze inne stronki na których mogłybym mi coś fajnego poszukać?

niestety nie mam nikogo w Niemczech ,więc zapewne wybiorę parę ogłoszeń i pojadę w świat :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie napisałem esa bo nie odbiera żeby przesłał VIN.. a co do celów podatkowych to nie jest tak że liczy się pojemność silnika? 3,1% (2,000cm) lub 18,6% jak większe

właśnie dlatego chciałbym 2,0 a nie np jak kolega wyżej pisał 2,5 ,bo najprawdopodobniej trzeba będzie sprowadzić.

 

druga sprawa ogłoszenia niemieckie tylko z mobile.de ? czy są jakieś jeszcze inne stronki na których mogłybym mi coś fajnego poszukać?

niestety nie mam nikogo w Niemczech ,więc zapewne wybiorę parę ogłoszeń i pojadę w świat :oops:

Kolego 18,6% jest od 3 litrów a 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem na mysli akcyzy :nienie:

 

S843A Redukcja mocy stosowane w autach sprzedawanych na rynki Belgii i Holandii(najczęściej) ze względow podatkowych w krajach przeznaczenia.

Tam podatek(np Holandia) płaci sie nie tylko od pojemności i rodzaju paliwa ale także od mocy silnika. :norty:

Formula R Racing weż mi ze 2l jedzie dupy nie urywa ale jedzie ,zresztą o gustach sie nie dyskutuje. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razem ze szwagrem szukamy samochodu dla niego. Ma być e90 lub e91, benzyna, najlepiej mocna benzyna :) Manual lub automat... może ktoś z forumowiczów ma na sprzedaż? :) ...na alledrogo znależliśmy taki egzemplarz: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ideal-z-niemiec-100-oryginalny-przebieg-super-stan-naprawde-warto-ID6y57Z9.html po rozkodowaniu VIN wyposażenie się zgadza, pewnie bity, tylko jak mocno? Co myślicie o tym egzemplarzu? Czy mógłby ktoś sprawdzić VIN czy przebieg się zgadza?

VIN: WBAVB31040PP96661, z góry wielkie dzięki, pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańsze e90 330i (wrzucałem tylko ksenon i przebieg max 175k) znalazłem za 9500 euro. Pewnie średnia cena wyjdzie 11-12k euro. Biorąc pod uwagę, że opłata stała (recykling+transport+papierki) wychodzi ponad 2000 PLN to ile może zarobić na tym handlarz? Dokłada czy ja źle liczę? :) Można sprawdzić, ale trzeba być czujnym. Po vinie zgadza się wszystko. Patrzac na foty pasowanie jest OK, kolor też OK. Kierownica troszkę się świeci i fotele może bardziej przygniecione, ale nie jest źle. Mocną benzyną nie robi się tras także wsiadanie, wysiadanie, częste kręcenie wszystko wyjaśnia. Uważam, że warto sprawdzić, ale wcześniej konkretna rozmowa ze sprzedającym, aby zaświadczył że samochód jest taki jak w opisie.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo że nikt nie dokłada ale często się kupuje kilka aut lub kilkanaście na raz wtedy cena jest inna jak ta którą znalazłeś w ogłoszeniu, tylko że całe ładne auta to margines 90% jest po dzwonie lub z dużym przelotem, uwaga na akcyzę modnym tematem jest kupowanie z DE aut w cenie netto na firmę w Pl której właścicielem jest menel spod sklepu, potem za kilka m-c wychodzi że jest nie zapłacona akcyza i niestety teraźniejszy właściciel musi ją opłacić z odsetkami, niestety takie mamy prawo, jest o tym sporo w internecie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez dokumentu akcyzy nie zarejestrujesz auta w PL tu bardziej chodzi o VAT a szczególnie przy fakturze VAT- marza.

 

a wg. tej stronki akcyza została zapłacona :norty:

 

https://www.e-clo.pl/ZEFIR/ezefir/app/Home;jsessionid=jHNCVWnKLGTBLpwsbP93G5J12vR9hgj8G0Lrnf8l0cQkvhZ8l2xQ!-61605674

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zupełnie nie o to mi chodziło , Nierozliczony VAT. Polega on na kupieniu auta po stronie niemieckiej w cenie netto, bez naliczonego VAT-u (w Niemczech to 19 proc.). Takie transakcje są możliwe w ramach tzw. nabycia wewnątrzwspólnotowego – polska firma może kupić auto od firmy niemieckiej, nie płacąc VAT-u w Niemczech, a będąc zobowiązanym do jego zapłacenia w Polsce. Oszuści kupują auta w cenie netto na podstawione firmy tzw. słupy i oczywiście nigdy nie rozliczają się z VAT-u po stronie polskiej. Sprzedają dalej te auta albo na umowę „na Niemca” albo na tzw. fakturę VAT-marża. Takie oferty można poznać po tym, że często są tzw. okazjami cenowymi niższymi o ok. 20 proc. (czyli właśnie o niezapłacony VAT) i sprzedawane są „na Niemca” lub z f-rą VAT-marża. Niemieckie i polskie służby finansowe coraz sprawniej ze sobą współpracują i coraz częściej zdarza się, że takie auta są w Polsce namierzane: idąc od niemieckiego sprzedawcy, który sprzedał w kwocie netto, po łańcuszek pośredników, którzy dokonują oszustwa, po ostatecznego polskiego nabywcę, który okazuje się na koniec tym najbardziej poszkodowanym, bo to on jest obciążany obowiązkiem uiszczenia niezapłaconego w Niemczech VAT, łącznie z kosztami postępowania, odsetkami itd. A auto w takich sytuacjach może zostać zatrzymane przez "skarbówkę" jako dowód w postępowaniu karno-skarbowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka lat temu chciałem kupić passata w całkiem fajnej cenie (z komisu) - nie kupiłem, bo jak powiedziałem sprzedającemu kim jestem , to powiedział, żeby lepiej nie kupował - technicznie wszystko było ok, tylko ten Vat nieopłacony. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marina poważne pytanie, jak zwykły zjadacz chleba ma rozpoznać takie felerne auto ?

 

wbrew pozorom dosyć łatwo, prosisz sprzedającego o nip firmy, wpisujesz go poniżej :

 

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx

 

i masz pełną historię, miejsce firmy, datę założenia, właściciela firmy, czy firma nie jest zawieszona itd. jeśli fakty się nie zgadzają musisz odpuścić auto jesli chcesz spać spokojnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.