Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przejedź się e90 a potem e60 i wtedy zdecyduj co ci bardziej pasuje...

Co do silnika to polecam 3.0d jest bezawaryjny i mało pali odnośnie swojej mocy...

Można śmiało chipowac i wtedy naprawdę fajnie lata!

 

Silnik 3.0i dopiero po 2010 roku jest ok!

Opublikowano
Jeżeli uczciwie chcesz zapłacić akcyzę (18,6%), to przygotuj minimum 35-40 tyś na jakąś 330d/330i :)

 

Chyba E46 :mrgreen: Gdzie 330d czy 330i za 35-40 tys z DE - chyba że jakieś padaki od turasów :mad2:

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

witam

Czytam forum od jakiegoś czasu jako właścicielka francuza, aż wreszcie nadszedł czas na mnie chyba i kupno normalnego auta :D

Koledzy czy możecie pomóc i rzucić okiem

 

http://allegro.pl/bmw-e90-320d-od-1go-wla-163km-navi-xenon-orgyginal-i5298374085.html

 

mam zamiar wybrac się tam na dniach ze specjalistą-miłośnikiem bmw, ale jednak Wasze fachowe oko może coś wyłapie, będę wdzięczna za wszelkie sugestie

pozdrawiam :)

Opublikowano
Przejedź się e90 a potem e60 i wtedy zdecyduj co ci bardziej pasuje...

Co do silnika to polecam 3.0d jest bezawaryjny i mało pali odnośnie swojej mocy...

Można śmiało chipowac i wtedy naprawdę fajnie lata!

 

Silnik 3.0i dopiero po 2010 roku jest ok!

 

a co nie jest OK w silniku N52B30?

Opublikowano
witam

Czytam forum od jakiegoś czasu jako właścicielka francuza, aż wreszcie nadszedł czas na mnie chyba i kupno normalnego auta :D

Koledzy czy możecie pomóc i rzucić okiem

 

http://allegro.pl/bmw-e90-320d-od-1go-wla-163km-navi-xenon-orgyginal-i5298374085.html

 

mam zamiar wybrac się tam na dniach ze specjalistą-miłośnikiem bmw, ale jednak Wasze fachowe oko może coś wyłapie, będę wdzięczna za wszelkie sugestie

pozdrawiam :)

 

taki mądry bajkopisarz,że o VIN-ie zapomniał,może przypadkiem..zdobądź VIN,poza tym było już wcześniej wystawiane

http://allegro.pl/bmw-e90-320d-od-1go-wla-163km-navi-xenon-orgyginal-i5186466495.html

trochę zszedł z ceny :D cena początkowa: 35 499,00

http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Opublikowano

nie zapomniał o vinie napisał że zainteresowanym poda vin, po dwa to prawdopodobnie forumowicz więc zapytaj czy pozbył się już problemów z silnikiem czy może jest to powodem sprzedaży ? ( oczywiście pewności nie mam )

 

viewtopic.php?f=70&t=225765

 

 

ps. z miłośnikiem BMW to lepiej iść na kawę a nie jechać po 10 letnie auto bo wbrew opisowi Pana od ogłoszenia da się jednak utopić więcej niż jego złotówka a fan marki znajdzie wady aż na zapas :)

Opublikowano
Jeżeli uczciwie chcesz zapłacić akcyzę (18,6%), to przygotuj minimum 35-40 tyś na jakąś 330d/330i :)

 

Chyba E46 :mrgreen: Gdzie 330d czy 330i za 35-40 tys z DE - chyba że jakieś padaki od turasów :mad2:

 

Bez przesady kolego.. on szuka 10 letniego samochodu.

 

Jeżeli uważasz, że każde z tych 70 samochodów : http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:year,sro:desc,mke:3500,mdl:15,frn:01-2005,frx:12-2006,prx:9001 to padaki, to pozdrawiam :)

Opublikowano
chyba każdy laik widzi świeżutki lakier na zderzakach :| załatw vin a będzie ciekawie

 

VIN załatwiony panowie, niezły kwiatek

 

ani to mpakiet, a nawet Anglik w gratisie!

 

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVA72040AH20209

Type code: VA72

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: RL

Doors: 4

Engine: N46

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2005-01-28

S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SM Car ident. number visible from outside

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S302 Alarm system

S321 Exterior parts in vehicle colour

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S563 Light package

S663 Radio BMW Professional

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

L812 National version England / Ireland

S850 Additional Export tank filling

S853 Language version, English

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S880 Operating instructions, English

S999 Job control "HEA"

Opublikowano
Przejedź się e90 a potem e60 i wtedy zdecyduj co ci bardziej pasuje...

Co do silnika to polecam 3.0d jest bezawaryjny i mało pali odnośnie swojej mocy...

Można śmiało chipowac i wtedy naprawdę fajnie lata!

 

Silnik 3.0i dopiero po 2010 roku jest ok!

 

a co nie jest OK w silniku N52B30?

 

 

Pelno jest informacji na ten temat-wystarczy poszukać...

Opublikowano
Przejedź się e90 a potem e60 i wtedy zdecyduj co ci bardziej pasuje...

Co do silnika to polecam 3.0d jest bezawaryjny i mało pali odnośnie swojej mocy...

Można śmiało chipowac i wtedy naprawdę fajnie lata!

 

Silnik 3.0i dopiero po 2010 roku jest ok!

 

a co nie jest OK w silniku N52B30?

 

 

Pelno jest informacji na ten temat-wystarczy poszukać...

 

 

No wlasnie szukalem i nie znalazlem nic konkretnego nt. 3,0. Natomiast co do 2,5 czytalem ze problem z tlokami i glowica,ktory nie dot. 3,0. Mozesz zatem powiedziec co dolega 3,0 258km? Bedzie dla mnie jak i potomnych.

Opublikowano
Jeżeli uczciwie chcesz zapłacić akcyzę (18,6%), to przygotuj minimum 35-40 tyś na jakąś 330d/330i :)

 

Chyba E46 :mrgreen: Gdzie 330d czy 330i za 35-40 tys z DE - chyba że jakieś padaki od turasów :mad2:

 

Bez przesady kolego.. on szuka 10 letniego samochodu.

 

Jeżeli uważasz, że każde z tych 70 samochodów : http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:year,sro:desc,mke:3500,mdl:15,frn:01-2005,frx:12-2006,prx:9001 to padaki, to pozdrawiam :)

 

 

Proszę masz tu 330i serwisowana, nie uszkodzona/bezwypadkowa (tylko na takie zwracam uwagę) + akcyza hmmmmm....

http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:3500,mdl:15,frn:01-2006,ful:petrol,dmg:false,vcg:limousine!estatecar,fsh:true

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

skoro przekreślasz tańsze modele bez oglądania ich i lubisz przepłacać.. cóż..

 

niech sobie wołają ile chcą, druga sprawa to to, po ile schodzą ostatecznie.

 

Pełno Szwabów woła za Golfy 3 z 95-97r po 5k euro i co z tego?

Opublikowano

 

Jedyne pewne samochodu to premium selection i tam ceny 10-11 tys euro za 10 letnie auta są uzasadnione. Od jakiegoś czasu prywatni sprzedawcy tez zaczynaja kombinować, bo przez nacje żyjące tylko zrobienia dzieci i handlu samochodami, nie mogą sprzedać samochodów. W ciagu miesiąca 2 razy byłem w Niemczech po auta i ponad połowa prywatnych sprzedających okazała sie po prostu bezczelnymi kłamcami ;) w opisach i przez telefon auta super sprawne, no rewelacyjne i oczywiście w odpowiedniej cenie (dużej). Na miejscu co ? Dwunasy tak wypie.... Ze na sprzęgle noga z zawiasów wypadała (przy 130-160 tys przebiegu ;) ) lakier co pomiar to inna wartości, komp dramat i jak to Niemcy jakieś pierd... Naklejki na autach - koty, psy, smoki itp itd ktorych na zdjęciach nie widać :) NIE ZAWSZE DROŻSZE ZNACZY LEPSZE ;) a przez takie myślenie ludzie wpieprzaja sie na miny, bo nasi handlarza tez wyczuli temat i co raz cześciej taczki które sprzedają, stoją cenowo na równi z autami "lepszymi". Masz prawo mieć swoje zdanie, z którym ja sie akurat absolutnie nie zgadzam :)

Opublikowano
Auto się sprawdza... Czasami też mi się śmiać chce jak ktoś wrzuca ogłoszenie i nie sprawdza auta bo ktoś na forum jakąś pierdołę znalazł... Fakt że czasami po zdjęciach już widać że ulep... Sam jestem dobrym przykładem że można dobrą bazę wyrwać e90 z dobrym wyposażeniem za 34 tyś + 2 tysie pakiet startowy i standardowe bolączki e90 320d... Jedyna dobra zasada to szukamy max 100 km od domu albo prosimy kogoś z forum żeby sprawdził auto czy warto jechać...
Opublikowano
wytarty przycisk od odpalania?? przy 145kkm ?? WTF ??? u mnie 270kkm i jak nowy... ?? co mnie omineło ? taki full jak te z kiepskch
Opublikowano
wytarty przycisk od odpalania?? przy 145kkm ?? WTF ??? u mnie 270kkm i jak nowy... ?? co mnie omineło ? taki full jak te z kiepskch

Do tego jak ładnie "zretuszowany" ten przycisk na zdjęciu ze zbliżeniem na deskę... :duh:

 

Swoją drogą jak z Belgii to OIDP można dość dokładnie sprawdzić przebieg.

 

Strasznie przypalił z tym przyciskiem start/stop

 

mam jeszcze jedna:

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-sedan-czarny-100-bezwypadkowy-ideal-CID5-ID9Y5Qz.html#a7e7d8515b

Opublikowano
Chyba wam umknęło ze przycisk sie zużywa nie od kilometrów tylko od używania. Można zrobic 1000 km i go nie dotknąć albo 10 i użyć go 20 razy. To o niczym nie świadczy. Wystarczy ze jeździ kobieta z dłuższymi paznokciami i zużywa sie błyskawicznie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Chyba wam umknęło ze przycisk sie zużywa nie od kilometrów tylko od używania. Można zrobic 1000 km i go nie dotknąć albo 10 i użyć go 20 razy. To o niczym nie świadczy. Wystarczy ze jeździ kobieta z dłuższymi paznokciami i zużywa sie błyskawicznie.

 

wszystko się zgadza ale po co sprzedający ukrywa to na zdjęciu. Może ma coś na sumieniu to daje do myslenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.