Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
330i przez pewien okres miały problemy z głowica i tlokami, z rozrządem nie ma problemu. Jest info o tym na forum. Zagazować można silniki które nie maja bezpośredniego wtrysku. Ja bym wybral jednak benzynę mimo wszystko.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
problem dotyczy tylko wersji 325i w wersji 2.5 litra, sprawdzoilem dokladnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)
330i przez pewien okres miały problemy z głowica i tlokami, z rozrządem nie ma problemu. Jest info o tym na forum. Zagazować można silniki które nie maja bezpośredniego wtrysku. Ja bym wybral jednak benzynę mimo wszystko.

 

mnie interesują E90 z pocżątku produkcji czyli 2005-2006- czy problemy z głowicą i tłokami występowały w tych latach? W takim razie do tego 3,0 258KM wchodzi gaz bo jest na EFi :mrgreen:

 

Na korzyść diesla przemawia to, że łatwo i stosunkowo tanim kosztem można je podkręcić o +/- 40 koni, oraz to, że jednak jest to najtrwalsza konstrukcja..

Za benzynką zaś kultura pracy, możliwość instalacji LPG,

 

póki co w moim rozrachunku wygrywa diesel, jeżeli się okaże, że te problemy o których wspomniałeś nie występowały w 2005-2006 to skupię się na benzynce. Choć pewnie i tak kupię co innego, jak zawsze :mrgreen:

 

Edit

@up

no to mnie kolega pocieszył. Tak więc zaczynamy poszukiwania benzynki. Zejdzie z pół roku :mrgreen:

 

Dzięki panowie za szybkie odpowiedzi

Edytowane przez beltusss
Opublikowano

Na korzyść diesla przemawia.... że jednak jest to najtrwalsza konstrukcja..

 

 

 

Tylko w przypadku dbania o stan podzespolow miedzy innymi termostatow, pomp paliwa i wody i wtryskow i czestych wymiany oleju : Wymiana cos 10 tys i osprzet na poziomie i wtedy masz racje

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Co wy gadacie/piszecie?

Najłatwiejszy przykład to ten nieszczesny rozrząd...

Bmw ma łańcuch który wytrzymuje nie cale 200tys.km koszy wymiany około 3kola, np.vw czy volvo robi tyle na pasku a jego wymiana z robocina to niecały tysiąc czyli 3 razy taniej...

Klocki i tarcze są porównywalne w zamienniki ale zacznij się stołować w serwisie to szybko ci/wam się odechce Bmw!

Opublikowano
Tylko rozrząd w volvo wymienisz co 70-100 tysiecy a w bmw zapobiegawczo co 200 tysięcy. I nie jest prawda że lancuch wytrzymuje niecałe 200. Jest masa silników gdzie są przebiegi 300-500 kkm na jednym rozrządzie. Ja się stoluje praktycznie tylko w aso. Koszty nie sa powalajace tym bardziej, że pierwsze 100kkm jest już w cenie auta i place zero.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
wg. biuletynu forda mondeo mk4 a taki sam silnik ma volvo wymiana paska rozrzadu co 200tyś km. a w volvo co 240 i to jest do sprawdzenia mam mk4 i sprawdzałem tak w serwisie jak i na stronie ford com.,a i cena oczywiscie ok.1000zł. a w serwisie (bez pompy wody) ok.1200,jest rożnica prawda. :norty:
Opublikowano
Tylko rozrząd w volvo wymienisz co 70-100 tysiecy a w bmw zapobiegawczo co 200 tysięcy. I nie jest prawda że lancuch wytrzymuje niecałe 200. Jest masa silników gdzie są przebiegi 300-500 kkm na jednym rozrządzie. Ja się stoluje praktycznie tylko w aso. Koszty nie sa powalajace tym bardziej, że pierwsze 100kkm jest już w cenie auta i place zero.

ehe,ehe, zapomniałes dodać o przeglądach gdzie Cie kasują kilkakrotnie więcej jakbyś sobie wymienił sam lub w warsztacie bo inaczej baj baj gwarancjo,faktycznie zero.

http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Opublikowano
Tylko rozrząd w volvo wymienisz co 70-100 tysiecy a w bmw zapobiegawczo co 200 tysięcy. I nie jest prawda że lancuch wytrzymuje niecałe 200. Jest masa silników gdzie są przebiegi 300-500 kkm na jednym rozrządzie. Ja się stoluje praktycznie tylko w aso. Koszty nie sa powalajace tym bardziej, że pierwsze 100kkm jest już w cenie auta i place zero.

ehe,ehe, zapomniałes dodać o przeglądach gdzie Cie kasują kilkakrotnie więcej jakbyś sobie wymienił sam lub w warsztacie bo inaczej baj baj gwarancjo,faktycznie zero.

Chyba niewiele zrozumiałes. Przeglad jest darmowy tak jak i wszystkie materiały eksploatacyjne. Oprócz hamulcow.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja się stoluje praktycznie tylko w aso. Koszty nie sa powalajace tym bardziej, że pierwsze 100kkm jest już w cenie auta i place zero.

 

Serwis w Aso to wymùiana oleju co 30 tys km dla naszych modeli. Czyli kiepska wrecz karygodna dla silnika dizla. Nie sa bezplatne, bo BMW ci zwraca 2000 zl na seri 3 jezeli nie wybierasz tej opcji co jednak pozwala ci lepiej serwisowac samochod niz wymiana oleju raz na 30 tys kilometrow. Jedyny plus tego rozwiazania ze nie musisz znowu dzwonic do awokata aby BMW ci uhonorowalo gwarancje mimo ze nie robisz przegladow u nich bo nie masz takiego obowiazku. KAzda stacja Bosch np ale to nie jest jedyna moze to zrobic za 30% ceny ASO i prawnie zachowasz gwarancje.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ja ostatnio zrobiłem pierwszą wymianę oleju przy przebiegu 15200km, na mój koszt w ASO. następna będzie za darmo. wychodzi więc, że przyjdzie mi płacić za co drugą. lepsze to niż nic ;)
Opublikowano
Ja się stoluje praktycznie tylko w aso. Koszty nie sa powalajace tym bardziej, że pierwsze 100kkm jest już w cenie auta i place zero.

 

Serwis w Aso to wymùiana oleju co 30 tys km dla naszych modeli. Czyli kiepska. Nie sa bezplatne, bo BMW ci zwraca 2000 zl na seri 3 jezeli nie wybierasz tej opcji co jednak pozwala ci lepiej serwisowac samochod niz wymiana oleju raz na 30 tys kilometrow.

Wymiana oleju w aso jeśli jest się dobrym klientem może kosztować poniżej 100 zł plus olej (wlasny )i nikt ci nie broni robić tego częściej niż sugeru komputer. pakiet nie obejmuje tylko wymiany oleju, ale także wszystkie filtry w tym kabinowy, przeglądy, płyn hamulcowy co dwa lata i ztcp w razie rezygnacji z niego można odzyskać ok 1300 zł a nie 2000

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

i nikt ci nie broni robić tego częściej niż sugeru komputer.

 

tak dopoki bede to robil w ASO...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Witam. Czy moze mi ktoś z Was napisać jak kształtuje się grubość lakieru w e90 rocznik 05-06. Będę jechał do De z miernikami oglądać samochód. Pozdrawiam.
_______________________________________________________________
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie ma znaczenia czy to będzie 70 czy 140 mikronów, ważne aby na całym aucie było podobnie, na pewno wszystko powyżej 200 oznacza 2 lakier, a powyżej 300/400 to już szpachla, ale tak na prawdę bardzo cienko. Jeśli pomiar wyjdzie powyżej 1000 to jest już grubo (powyżej 1mm).
Opublikowano
na poziomych elementach zazwyczaj jest 100-120, na pionowych koło 80. ale tak jak koledzy napisali wcześniej, wcale nierzadko się zdarzają samochody które z fabryki już wyjechały z dwoma warstwami lakieru w niektórych miejscach.
Opublikowano

Super - dziękuję Panowie ! :)

 

@jceel - kolega z Czewy ? :)

_______________________________________________________________
Opublikowano

Witam , zarejestrowałem się na forum ponieważ mam nadzieje , ze uzyskam opinie na temat 335 i , przymierzam się do kupna tego modelu , koniecznie tej wersji :D

Znalazłem kilka fajnych ofert ale jedyne co mnie przeraża to przebiegi , myslicie , ze 250 kkm to dużo jak na ten silnik ? Wiem , ze duzo zalezy od uzytkowania ..

Wrzucam ofertę , która najbardziej mnie przekonała : http://otomoto.pl/oferta/bmw-e92-335i-m-sport-coupe-x-2007-salon-polska-ID6y3VnL.html

Mam nadzieje , ze rozwiejecie moje watpliwosci co do przebiegu , chcialbym tym autem zrobic jeszcze jakies 50-70 kkm .

Z góry dzięki za opinie :D

Opublikowano

Jesli opis jest prawdziwy to jest to ciekawa oferta. Od wlasciciela możesz uzyskać informacje o tym jak serwisował to auto. Moim zdaniem przy dobrym serwisowaniu to auto ma szanse jeszcze pojeździć.

Podstawa to sprawdzić stan i zużycie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.