Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to zwracam honor :cool2:

ja w sumie nie wiem co ty widzisz w 320i ani to szybkie ani ekonomiczne!

poza tym że ładnie pracuje nic chyba nie wnosi ciekawego!

 

pali tyle co moje biturbo a mam 200 koni więcej!!!

 

dla porównania 320d będzie palił połowę a chodzi zdecydowanie lepiej jak te 320i!

jak kupywać Pb to miminum jakie musi być to 325i pali to samo ale jakoś tam już chodzi...

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tylko że benzyny są teraz droższe od diesli... poza tym jest ich o wiele mniej na rynku dlatego zadbane egzemplarze trzymają cenę, a w dieslach do koloru do wyboru...

Poza tym benzynę można trafić z rzeczywistym przebiegiem 150tys km, a diesla bez szans...

Uważam, że nie ma co rozpoczynać tematu na nowo dlaczego pb a nie ON....

Dla mnie jest to kwestia indywidualna, jeden lubi taki drugi taki...

Ja też wolę PB i nic mnie nie przekona do ON... A za to np. mój brat tylko diesla... niby ta sama krew a podejście do auto odmienne :D

A co do tych egzemplarzy w DE, to tyle właśnie kosztują tam zadbane auta, sam myślałem nad wycieczką do DE, ale trafiła mi się w Polsce od kolegi z forum, który z resztą ją przywiózł 3 lata temu właśnie z DE i jak mówił wtedy go kosztowała 12tys euro plus opłaty...

Opublikowano

Miałem diesla - gdybym robił przebiegi większe i nie jeździł po mieście pewnie bym go nie sprzedał. Pomijam tutaj fakt, że diesle super się odpychają i gubią zwykłe benzyny za rogiem.

Wole mieć samochód, który więcej spala, wolniej jedzie, ale za to ma mniejszą skłonność do awarii i większą kulturę pracy niż diesel i takie pewnie będzie 320i.

Poza tym w benzynie jest szansa na mniejszy realny przebieg niż w dieslu a to jeden z moich priorytetów.

Gdyby nie złodziejska akcyza pewnie szukałbym 330i. Miałem e46 320i z sześcioma garami i wiem jak to jedzie i ile pali.

Póki co dieslowi dziękuję dla mnie tylko benzyniak.

 

... no cóż szukam dalej :)

_______________________________________________________________
Opublikowano

Chłopaki co sądzicie o tych dwóch samochodach i jakie różnice w spalaniu ?

Bo moje Audi pali mniej więcej 11 litrów ropy a6 c6 3.0 quattro , auto super

Ale muszę kupić coś mniej paliworzernego , czy bmw 3.0 będzie mniej palić , bo z tego co czytam to nie chce mi się wierzyć że to pali tylko 7 , 8 litrów

P.s nigdy nie miałem bmw i chciał bym zobaczyć ile warta jest ta marka

 

http://olx.pl/i2/oferta/2007-2008-bmw-330-skora-nawigacja-oryginalny-przebieg-CID5-ID9CFA5.html#:1b827e7e54

 

 

http://olx.pl/i2/oferta/bmw-320d-touring-CID5-ID9krDz.html#:1b827e7e54

kombi bardziej mi się podoba , ale nie wiem czy te 2.0 dadzą radę

Opublikowano
jak masz 3.0 to się będziesz nieźle męczył kupując 320d, pewnie za tydzień będziesz robił program, co do spalania to faktycznie jest kilka osób na forum którym 3.0d pali w mieście 7l/100, ale jest też sporo osób którym 1.8d pali 9 na mieście więc wnioski wyciągnij sam :) ciężko Ci będzie przetrawić wygląd wnętrza w audi o wiele lepiej to wygląda :)
Opublikowano
Liczę się z tym że to nie będzie Audi jak by nie było e90 to klasa Audi a4 c7

musiał bym celowac w e60 a to już za Droga zabawka która lubi się psuć

Zona jezdzila e60 3.0d i sprzedalem kupujac swiadomie e90 3.0d - mniejsze auto. Zawsze kupuje dobrze wyposazone wersje bo przeciez trzeba czerpac przyjemnosc z jazdy. Jezeli szukasz wygody to zdecydowanie e60. Jezeli szukasz zwinnego auta to e90. Mnie osobiscie bardziej pasuje e90. Lepsze prowadzenie niz e60, silnik 3.0 245km sprawa, ze auto jest bardzo zwawe ale zapomnij o spalanie rzędu 7l w miescie. Nie wiem w jakim miescie trzeba jezdzic zeby osiagnac taki wynik. Realne spalanie to ok 8 - 9litrów w miescie. Trasa ok 7-8. Jezdziłem a6, a8 3.0d. Na pewno na plus dzwiek - V6 ale gdybym mial wybierac - BMW 3.0d wg mnie najlepszy silnik diesla jaki miałem.

Opublikowano
Jak widać po linkach , są to dość mocno wypasne e90

Cos by sie jeszcze dobralo:) Ja bym sie nimi nie zainteresował...wejdz na mobile.de...cena podobnego auta w niemczech ok 45tys złotych + akcyza ( nawet jak zanizysz to min 3000zł) + sprowadzenie 2000zł daje cene ok 50 000zł . Wniosek jest jeden....czemu niemcy do nas po samochody nie przyjezdzają skoro takie tanie??

Opublikowano

Pewnie było rozbite , teraz pytanie ? Jak mocno i jak zostało naprawione

Kumpel który mieszka w Niemczech od roku ostatnio kupil e60 która go wyszła 6 tys euro

była delikatnie rozbita , więc cena niska nawet jak na pl

więc da się kupić tanio , nawet jak by ją sprowadził do pl to koszt 31tys a auto w bardzo dobrym stanie i serwisem do końca a przebieg 160tys , więc da się kupić

Opublikowano
Pewnie było rozbite , teraz pytanie ? Jak mocno i jak zostało naprawione

Kumpel który mieszka w Niemczech od roku ostatnio kupil e60 która go wyszła 6 tys euro

była delikatnie rozbita , więc cena niska nawet jak na pl

więc da się kupić tanio , nawet jak by ją sprowadził do pl to koszt 31tys a auto w bardzo dobrym stanie i serwisem do końca a przebieg 160tys , więc da się kupić

Nikt nie mowi, ze sie nie da...ale handlarz nie sprzeda dobrego auta poniżej jego wartosci...rowniez znam przypadki, ze znajomy znajomego kupic okazjonalnie...no mi sie takie "okazje" nie trafiaja a nawet nie szukam. Nie mam czasu zeby kombinowac i pozniej naprawiac. Wole zaplacic wiecej za dobre, sprawdzone (nowe) auto niz pozniej kombinowac.

Opublikowano
Zależy jaki ma przebieg (autentyczny oczywiście). W przedziale do 140 tys. km jeszcze bym się zainteresował. Nie wiem jakie robisz przebiegi roczne, nie będziesz też tym samochodem jeździł przecież dożywotnio. Nie raz widziałem na autoscout24.de takie sztuki z przebiegiem ok. 250 tys. km, a nawet kilka sztuk z przebiegiem 300 tys., także generalnie wytrzymałe motory gdy są dobrze serwisowane, choć nie są tak odporne na wysokie przebiegi jak diesle. Silniki n52b25 z tego co czytałem wytrzymują ok. 350 tys. km (przed tzw. kapitalnym remontem).
Opublikowano

Witam

 

http://otomoto.pl/bmw-330-x-drive-kombi-C36373960.html

 

Panowie czy ta konfiguracja jest warta uwagi? X-drive, automat i 3.0d z takim przebiegiem? Jakieś typowe newralgiczne punkty? Kwestie spalania i ceny części pomijam. Bardziej się zastanawiam czy to przeżyje jeszcze z 80-100k na drodze.

W czwartek będę go sprawdzał, zwrócić na coś szczególnie uwagę?

 

Dzięki

Opublikowano

witam,

 

po przestudiowaniu kilkunastu stron i wątków na forum stwierdziłem że najmniej zawodnym silnikiem w przedliftowej e9x jest 3,0d 231km. jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu ale uzasadnijcie też to jakoś sensownie. Biorę pod uwagę zarówno benzyny jak i diesle.

Opublikowano
Witam

 

http://otomoto.pl/bmw-330-x-drive-kombi-C36373960.html

 

Panowie czy ta konfiguracja jest warta uwagi? X-drive, automat i 3.0d z takim przebiegiem? Jakieś typowe newralgiczne punkty? Kwestie spalania i ceny części pomijam. Bardziej się zastanawiam czy to przeżyje jeszcze z 80-100k na drodze.

W czwartek będę go sprawdzał, zwrócić na coś szczególnie uwagę?

 

Dzięki

 

bardziej się zastanów nad tym czy on na tej drodze spędził tylko te 280tyś, wbrew pozorom to jest nie zbyt wiele jak ja taki silnik w tym roczniku, do tego początek ogłoszenia że auto jest bardzo zadbane jest bardzooo ale naciągane :) ale pojedziesz sprawdzisz i może akurat :)

Opublikowano
witam,

 

po przestudiowaniu kilkunastu stron i wątków na forum stwierdziłem że najmniej zawodnym silnikiem w przedliftowej e9x jest 3,0d 231km. jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu ale uzasadnijcie też to jakoś sensownie. Biorę pod uwagę zarówno benzyny jak i diesle.

Czemu nie 3.0 benzyna?

Opublikowano
Witam

 

http://otomoto.pl/bmw-330-x-drive-kombi-C36373960.html

 

Panowie czy ta konfiguracja jest warta uwagi? X-drive, automat i 3.0d z takim przebiegiem? Jakieś typowe newralgiczne punkty? Kwestie spalania i ceny części pomijam. Bardziej się zastanawiam czy to przeżyje jeszcze z 80-100k na drodze.

W czwartek będę go sprawdzał, zwrócić na coś szczególnie uwagę?

 

Dzięki

 

bardziej się zastanów nad tym czy on na tej drodze spędził tylko te 280tyś, wbrew pozorom to jest nie zbyt wiele jak ja taki silnik w tym roczniku, do tego początek ogłoszenia że auto jest bardzo zadbane jest bardzooo ale naciągane :) ale pojedziesz sprawdzisz i może akurat :)

 

To czy to przebieg autentyczny czy nie i czy rzeczywiście jest zadbany sprawdzę w miarę możliwości w czwartek. Załóżmy, że tak. I czy przy tym założeniu czyli 2006r i 280k to dobra opcja czy nie?

 

ps. Przed chwilą okazało się że pomimo że auto jest ponad 100km ode mnie to znam właściciela i mamy sporo wspólnych znajomych. Świat jest mały.

Opublikowano
witam,

 

po przestudiowaniu kilkunastu stron i wątków na forum stwierdziłem że najmniej zawodnym silnikiem w przedliftowej e9x jest 3,0d 231km. jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu ale uzasadnijcie też to jakoś sensownie. Biorę pod uwagę zarówno benzyny jak i diesle.

Czemu nie 3.0 benzyna?

 

wadliwe popychacze i uszczelniacze, wadliwa konstrukcja głowicy oraz tłoków i pierścieni. Jednak większość tych opinii odbieram jako spekulacje a nie potwierdzone info.. Choć pochlebnych opinii jak poprzednikowi M54 mu brakuje...Może ktoś z Was posiada silnik N52 i się wypowie na ten temat? Tych silników nie ma za wiele więc i opinii mało, druga sprawa to to, że nie mam zamiaru szukać tylko i wyłącznie pod 330i bo zajęłoby mi z rok znalezienie sztuki pod moje wymagania, stąd rozważam 330d których jest już sporo a i opiniami cieszą się dobrymi... Jeżeli są jakieś inne warte uwagi silniki (niekoniecznie tak mocne jak te przywołane przeze mnie) to proszę o jakąś radę. Zarówno benzyny jak i diesle, priorytetem jest niezawodność i 'bezobsługowość' , dopiero później moc. Obecnie jeżdżę 3,0d 184km dłubniętym na 215km i przy przebiegu 308 tys zalany jest pełnym syntetykiem i nie gubi grama oleju i zupełnie nic przy nim nie robiłem (poza wyrzuceniem klapek z kolektora dolotowego i wymianą odmy)- czegoś takiego właśnie oczekuję

Opublikowano

jeżdżę 330d i 535d i żadnego innego silnik sobie nie wyobrażam!

rozrząd bezobsługowy, spalanie małe i ten dół-coś pięknego!

 

można kupić coś słabszego ale po co :twisted:

co do 330i się nie wypowiem ale jechałem ostatnio 525i (manual) zdecydowanie brakuje mu mocy!

 

jeżeli chcesz bezawaryjne auto które fajnie lata-przy rozsądnym spalaniu to 3.0d jest ok!

bedzie chodził lepiej niż twój i mniej palił :mrgreen:

możesz zrobić chipa na spokojnie 260KM

Opublikowano

Witam,

Panowie pytanko, obecnie juz 5ty rok smigam e46 z 2003 roku 2.0d po chipie 184km i ogolnie nie zawodny kocham to autko ale czas chyba przesiasc sie na cos nowszego, celuje w cos e9x 3.0d najbardziej mi sie podoba e92, ile trzeba dac za pofilta i ewentualnie ile za przedlifta żeby nie byl "magiczny"? Czy warto kupic polift czy przedlift tez spoko?:)

Opublikowano
e92 polift to już droga sprawa bo Lift w e92 wszedł później niż w e90. Co do ceny to wszystko zależy od silnika i wyposażenia, ale przyjmijmy że e90 polift z biednym 2.0d to te 40 tys+ trzeba mieć e92 na ogól jest droższe.

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Opublikowano

A realnie, da sie kupic e92 sensowne 3.0d polift w 60k czy raczej celować w przedlift?

 

PS. Ewentualnie 2.0d?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.