Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
tak ale jesli akurat (tego nie wiemy) te czesi robi kto inny to bmw i tak sprzedaje go drozej do aso, a aso jeszcze drożej nam- to petal. ten krąg sprawia ,że wszystko sie napedza i defacto daje dodatni przepływ.

 

fabryka produkujaca częsi ma zamówienia- w niej pracownicy mają gwarancje zatrudnienia, mogą zarobic i stac ich na bmw... bmw sie psuje itd... ja w przyrodzie to taki cykl...

:) No tak - normalnie cykl krebsa.

Z tymi pracownikami, którzy produkują części do BMW i jednocześnie jeżdżą BMW, żeby mieć pracę... to trochę pojechałeś :)

Edytowane przez kubik
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:) No tak - normalnie cykl krebsa.

Z tymi pracownikami, którzy produkują części do BMW i jednocześnie jeżdżą BMW, żeby mieć pracę... to trochę pojechałeś :)

 

To bys sie zdziwil jak niemcy kochaja firme w której pracują... koles składajacy silniki slsa zgadnij jakie ma auto? ogladałem na dizcowery

Opublikowano (edytowane)

Klocicie sie o nic.

 

To ze trwalosc BMW jesy do kitu nawet sie BMW przyznaje ze ich samochody sa obliczony na zywotnosc gwarancyjna czyli 200 tys km i sadze ze ludzie ktorzy eksploatuja (nowsze) BMW powyzej 200 tys km moga w wiekszosci to potwierdzic.

 

Nie bylo zadnego umyslnego projektowania rozrzadu w 2.0 diesel aby sie rozwalal po 200 tys km bo nawet po 50 tys siada a do tego nie da sie utrzylmac takiej tajemnicy (tak jak nie udalo sie uteymac w tajemnicy probemu z wypalajacymi sie zarowkami), za duzo osob jest w to zaangazowanych aby moglo to byc utrzymane w tajemnicy. A dodatkowo niemcy zapisuja skrupulatnie wszystko co robia (nawet ilosc ludzi zabijanych w obozach) a wiec trz by to wyszlo na jaw.

 

Po prostu niemcy sie robneli, maja z tego powodu straty nie tylko finansowe ale dzisiaj rownierz marketingowe i wizerunkowe. We francji np to dla nich horror media o tym trabia, sady uznaly to za wade ukryta co zmusza BMw do wymiany rozrzadu i pokrycia strat tego rozrzadu do konca funkcjonowania auta... albo do wymiany na silnik bez wady... horror. Powstalo nawet stowarzyszenie wlascicieli BMW z silnikiem 2.0D pod nazwa Nie nawidze BMW... straty na image sa naprawde powazne. Badanie opinii publicznej we francji ogolnej na temat postrzegania image i solidnosci marki BMW odnotowaly spadek jak chodzi o pozytywy z ponad 70% ponizej 45%. ponad 3/4 wlascicieli silnika 2.0 D oznajmilo ze ich nastepny samochod nie bedzie BMW.

 

A wiec mowic ze BMW na tym zyskuje to nie prawda. Robneli sie i technicznie i wizerunkowo. Ich brak reakcji na stale powtarzajacy sie problem jest ponizej krytyki tym bardziej jak chodzi o marke premium. Bo kazdy popelnia blad ale powinien go naprawic a tutaj bya po prostu zwykla proba oszustwa swoich klientow i pozostawienie ich z problemem.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No tak, każdy zarabia, tylko nie BMW. Klient zamiast odkładać na nowe BMW wydaje kasę na rozrząd do starego. Owszem BMW jakąś marże ma na tych częsciach, ale to są grosze. Jeśli zarobi na komplecie 50 Euro to będzie sukces, a koszt wymiany rozrządu w ramach akcji to dla BMW kwota na poziomie 2000 euro. Gdzie tu zysk?

 

 

z kad Ty masz te dane? Masz ciocię w zarządzie bmw?

 

 

Moral moze byc taki,że klijent musi wydac kase na rozrząd + jeszcze zbierać na nowe bmw... 2 x szybszy efekt. Bo wypuszcznie co chwila nowego modelu to celowe postarzanie - mające naklonic cie na wywalenie de facto dobrego sprzetu , aby kupic nowszy (dobrze to widac na telefonach bo czy samsung s4 jest tak zły ,że musisz za poł roku kupic s5? )

 

a dwa jeszcze musi naprawiac poprzedni bo sie zebsuł- np słynny proces sadowy z aplle o ipfone 4 który miał nie wymmiena baterie , ale zaprojektowana na około 1,5 roku trwałosci- koszt wymiany z 2 tys zł...- to lepiej kupic nowego iphone 5 i o to chodzi.. ten proces nawet wygrali uzytkownicy aplla i aplle musiał w gratisie wymieniac baterie

 

 

chyba sony robiaca te baterie przyznało- bo zostało zmuszone przez sąd do okazania dokumentów potwierdzajacych nakaz przez aplla aby bateria która spokojnie mogła działać 5 lat została ograniczona do 1,5 roku- dzieki temu wygrali proces , a apple sie osmieszył

\

Nie musze mieć cioci w zarządzie. Wiem jakie są mniej więcej poziomy podatków, kosztów i marż. I owszem wiem jakie są stawki godzinowe w ASO zarówno przy rozliczeniach z osobami prywatnymi jaki z centralą. Nie jest to wiedza tajemna.

Nawet jeśli moje szacunki różnią się o 50 procent to i tak całkiem nieźle przedstawiają proporcję.

BMW na jednej sprzedanej nawigacji zarabia więcej niż na 20 sprzedanych kompletach częsci do rozrządu. Wiem to bez Cioci, zresztą ludzie w zarządzie nie zajmują się takimi bzdurami.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
Klocicie sie o nic.

 

To ze trwalosc BMW jesy do kitu nawet sie BMW przyznaje ze ich samochody sa obliczony na zywotnosc gwarancyjna czyli 200 tys km i sadze ze ludzie ktorzy eksploatuja BMW powyzej 200 tys km moga w wiekszosci to potwierdzic.

 

Nie bylo zadnego umyslnego projektowania rozrzadu w 2.0 diesel aby sie rozwalal po 200 tys km bo nawet po 50 tys siada a do tego nie da sie utrzylmac takiej tajemnicy (tak jak nie udalo sie uteymac w tajemnicy probemu z wypalajacymi sie zarowkami), za duzo osob jest w to zaangazowanych aby moglo to byc utrzymane w tajemnicy. A dodatkowo niemcy zapisuja skrupulatnie wszystko co robia (nawet ilosc ludzi zabijanych w obozach) a wiec trz by to wyszlo na jaw.

 

Po prostu niemcy sie robneli, maja z tego powodu straty nie tylko finansowe ale dzisiaj rownierz marketingowe i wizerunkowe. We francji np to dla nich horror media o tym trabia, sady uznaly to za wade ukryta co zmusza BMw do wymiany rozrzadu i pokrycia strat tego rozrzadu do konca funkcjonowania auta... albo do wymiany na silnik bez wady... horror. Powstalo nawet stowarzyszenie wlascicieli BMW z silnikiem 2.0D pod nazwa Nie nawidze BMW... straty na image sa naprawde powazne. Badanie opinii publicznej we francji ogolnej na temat postrzegania image i solidnosci marki BMW odnotowaly spadek jak chodzi o pozytywy z ponad 70% ponizej 45%. ponad 3/4 wlascicieli silnika 2.0 D oznajmilo ze ich nastepny samochod nie bedzie BMW.

 

A wiec mowic ze BMW na tym zyskuje to nie prawda. Robneli sie i technicznie i wizerunkowo. Ich brak reakcji na stale powtarzajacy sie problem jest ponizej krytyki tym bardziej jak chodzi o marke premium. Bo kazdy popelnia blad ale powinien go naprawic a tutaj bya po prostu zwykla proba oszustwa swoich klientow i pozostawienie ich z problemem.

 

 

ok ja mówilem ,ze to mozliwe... A jaka była prawda tego nikt nie wie... Może nie sadzili ,ze bedzie sie to psulo tak szybko- liczyli na ponad 250-300 tys???

Nie wiem, a moze faktycznie sie rąbneli?

 

jak juz mówilem nikt nigdy nie ma racji- mozna byc jedynie blizej lub dalej od prawdy...

 

 

Prawda jest to ,ze idziemy w strone coraz wiekszych bubli , a nie coraz trwalszych produktów... A jak to sie ma do rozrzadu bmw??? nie wiem na 100% ... Ale mam swoje zdanie

 

 

ps , zaraz bedzie draka bo kolega K8v8M wpadnie we furie jak to przeczyta... A nawet ide o zaklad ,ze da linka do przeciw grupy z francji która ma stowarzyszenie kocham 2,0d w bmw

Edytowane przez alduwiel
  • Moderatorzy
Opublikowano
Klocicie sie o nic.

(..)

No i w ten sposób dołączyłeś do kłótni ;)

 

Ale akurat ja się w 100% zgadzam z tym co piszesz - jak nic jest to błąd. Szukanie tutaj spiskowych teorii jest bez sensu.

Opublikowano
Klocicie sie o nic.

(..)

No i w ten sposób dołączyłeś do kłótni ;)

 

Ale akurat ja się w 100% zgadzam z tym co piszesz - jak nic jest to błąd. Szukanie tutaj spiskowych teorii jest bez sensu.

 

 

masz rację... ... chyba masz....

Opublikowano
Klocicie sie o nic.

(..)

No i w ten sposób dołączyłeś do kłótni ;)

 

Ale akurat ja się w 100% zgadzam z tym co piszesz - jak nic jest to błąd. Szukanie tutaj spiskowych teorii jest bez sensu.

 

 

masz rację...

No to Cieszymy się, że zaprzestaniesz je tutaj nakręcać :D

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Nie ma szans biorac ile ludzi jest w to zaangazowanych (BMw, ôdostawcy, ASO itd itd itd) aby zaprojektowac rozrzad ktory specjalnie sie rozlazi i ze to w 10 lat nie wyszlo na jaw... 0 szans.

 

I to ze BMW ma voraz powazne straty przez ten problem to tez prawda bo naprawy ich kosztuja ale straty wizerunkowe szczegolnie na rynkach zachodnich sa dopiero dotkliwe.

 

A K8v8M (straszna podsztwka seksualna w twoim nicku nota bene K8) nie bedzie sie pienic bo wie ze to prawda ze jest to ogromny problem techniczny, ze rozwiazanie techniczne jak chodzi o naprawe to poziom bazaru chinskiego, ze BMW powinno to brac na siebie od poczatku i ze nie zachowalo sie przez lata fair i ok wobec swoich klientow.

 

a jak chodzi o nakrecanie klotni to jestem pierwszy w szeregu a wiec stop rozmawiac o sprawach ewidentnych, juz wszystko napisalem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

Ale akurat ja się w 100% zgadzam z tym co piszesz - jak nic jest to błąd. Szukanie tutaj spiskowych teorii jest bez sensu.

 

 

masz rację...

No to Cieszymy się, że zaprzestaniesz je tutaj nakręcać :D

 

 

niezdążylem dopisać ,,chyba'' :D

 

 

Zacznijmy od tego ,ze nie ma rzeczy , ani jakiegokolwiek zdazenia ,ktore nie moglo by sie zdazyć bo wszystko jest mozliwe. Tak samo mozlie by było zapojektowanie takiego rozrzadu, jak i ukrycie tego faktu.

 

Ale fakt bardziej za prawdopodobne uznaję ,ze była to wpadka - choc mogę sie mylić i wy tak samo ze swoimi przekonaniami na ten temat.

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
Witam mianowicie zastanawiam się nad zakupem E90 w silniku diesel-a 163 km , lub 325i ( z instalacją gazową i butlą pojawia sie problem ), w gre wchodzi również E60 z lat 2003-2005 w benzynowym silniku 3.0 również z myślą założenia lpg (koszt około 3600-4000zł) lub E46 poliftowa wersja coupe również 3.0 benyznowy silnik , dysponuje budżetem do około 36tyś , nie licząc w tym instalacji gazowej , i podstawowego serwisu czyli olej filtry itd , robię raczej krótkie trasy codziennie około 12km do pracy czyli łącznie około 25km , rocznie z wyjazdami na wakacje robię około 14kkm , bylibyście mi w jakiś sposób doradzić , wybrać rozsądnie . Ponieważ obecnie jeżdże e46 w 2.0 m52tub20 również z lpg i niestety odczuwa się istotny brak mocy. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :wink:
Opublikowano

Witam! :D

Zgodnie z tytułem tematu: Proszę o pomoc w wyborze.

Proszę o poradę, gdyż planuję zakup używanego auta na ok 5lat. Autem planuje pokonywać rocznie ok 20-30 tyś km. Samochód będzie zarejestrowany na firmę (rozważam leasing), a na sam zakup samochodu nie chciał bym przeznaczyć więcej jak 30 000zł. Przeglądając oferty na mobile.de natrafiłem na kilka ciekawych wg. mnie egzemplarzy już poniżej 7 000eur, mam dobrego znajomego, który mieszka we Francji i zaoferował pomoc w poszukiwaniach pojazdu (biegle mówi po niemiecku i francusku) za granicami Polski. Z wyposażenia warunkiem koniecznym jest dla mnie Xenon - co podnosi cenę o jakieś 2-3 tyś zł. Autem na co dzień będę poruszał się głównie po mieście (Wrocław) i obrzeżach, a raz w miesiącu trasa 400km autostradami do Warszawy - stąd też myślę głównie o 2.0 w benzynie / benzynie + gaz, a od diesla dodatkowo odstrasza mnie DPF w 90% modeli. Obecnie jeżdżę Audi A3 1.8t quattro, które rujnuje mój budżet spalając 12l/100km w mieście, rocznie na paliwo wydaje 9 000zł, a na serwis kolejne 3 000zl.

 

Tyle o mnie teraz pytania do was.

- Brać silnik 318i 143km (wtrysk bezpośredni), czy 320i 150km (EFi)?

- Jak wygląda sprawa z zagazowaniem tych silników, ma ktoś jakieś doświadczenia? Wiem że instalacja do wtrysku bezpośredniego jest droższa, ale za to spalanie jest mniejsze i koszta obsługi - dobrze myślę?

- Czy może w moim przypadku lepiej brać diesla?

- I najistotniejsze. Czy za 30 000zł jest szansa kupić dobre e90/e91 z xenonem, czy lepiej odpuścić sobie BMW.

 

Pozdrawiam! :D

Opublikowano
Silnika z wtryskiem bezpośrednim nie zagazujesz wcale. Nie ma do nich glowic. Za 30 tysięcy będzie bardzo ciężko. Sensowne 320i nie mówiąc o nowszym 318i. Bmw jest ok, ale rozwaz serie 1. Jezdzi jeszcze lepiej, a można jednak kupić taniej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
DeeZee kupić e90 320d za 30 tyś w dobrym stanie z xenonem nie ma szans...

 

 

Mam takie e90 na sprzedaz z 2005, jak do tej pory byly 3-4 telefony i jeden ogladajacy chwilowo bez pieniedzy.

*****************


Sprzedam e90 320d 163km , wiecej info na PW


http://files.tinypic.pl/i/00648/l0zon5mzpefi_t.jpg


*****************

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A na znalezienie zadbanego 320i 150km w tych pieniądzach jest szansa, czy to szukanie igły w stogu siana?

Skoro snieciorz ma zadbane auto w tych pieniądzach to tylko brać.

 

A jeśli chodzi o 320i, to ofert jest strasznie mało, a jeśli do tego dołączysz bezwypadkowy i w dobrym stanie oraz z przyzwoitym wyposażeniem, to szykuj min 35-40 tys pln i kilka miesięcy poszukiwań...

Opublikowano
Gadacie glupoty sam prawie 2 lata temu kupiłem za dokładnie 35 tys zarejstrowany i 100% bezwypadkowy e91 330d w manualu... niestety totalny golas, ale pierwszy lakier wszędzie... trzeba szukac i targować
Opublikowano
Gadacie glupoty sam prawie 2 lata temu kupiłem za dokładnie 35 tys zarejstrowany i 100% bezwypadkowy e91 330d w manualu... niestety totalny golas, ale pierwszy lakier wszędzie... trzeba szukac i targować

 

 

Tak pamietamy :cool2: Oczywiście z cofniętym licznikiem, i nieustalonym prawdziwym przebiegiem :mrgreen: Gratuluje szukania i tragowania

Opublikowano (edytowane)
Gadacie glupoty sam prawie 2 lata temu kupiłem za dokładnie 35 tys zarejstrowany i 100% bezwypadkowy e91 330d w manualu... niestety totalny golas, ale pierwszy lakier wszędzie... trzeba szukac i targować

 

 

Tak pamietamy :cool2: Oczywiście z cofniętym licznikiem, i nieustalonym prawdziwym przebiegiem :mrgreen: Gratuluje szukania i tragowania

 

 

Po mojej nowej 335d która ma 230 tys moge sobie reke uciąć,ze moja była mega goła 330d miała te 180 tys... po za tym ostatnio tyle się naogladałem tych e9x ,ze z zamknietymi oczami po zapachu wnetrza mogę Ci stwierdzic przebieg :mrgreen:...

 

ps dobra ok, przebieg nie potwierdzony , a stan wnetrza o niczym nie świadczy... tak czy siak prawie dwa lata bez zadnych problemów przelatałem , a ponoć 649 Nn miało moje auto wykończyć...

Beme dostał braciszek. Tak bedę na bierzaco informował co sie dzieje i chyba wiecie ,że nie mam wstydu - umiem sie przyznac do porazki i błedu.

Tak wiec masz moje słowo, jak auto zacznie sie sypac to dam znać

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano

 

 

Po mojej nowej 335d która ma 230 tys moge sobie reke uciąć,ze moja była mega goła 330d miał te 180 tys... po za tym ostatni sie naogladałem tych e9x tyle ,ze z zamknietymi oczami po zapachu wnetrza moge ci stwierdzic przebieg :mrgreen:

 

To gratuluje umiejętności :cool2:

Tylko czemu ta Twoja za 180tys miała odczyt z kluczyka przy 240 z tego co pamiętam??? :mrgreen:

 

BTW 335D też Ci pali 7litrów??

Opublikowano (edytowane)

 

 

Po mojej nowej 335d która ma 230 tys moge sobie reke uciąć,ze moja była mega goła 330d miał te 180 tys... po za tym ostatni sie naogladałem tych e9x tyle ,ze z zamknietymi oczami po zapachu wnetrza moge ci stwierdzic przebieg :mrgreen:

 

To gratuluje umiejetności :cool2:

Tylko czemu ta Twoja za 180tys miaął odczyt z kluczyka przy 240 z tego co pamietam??? :mrgreen:

 

 

Źle Pamietasz, nikomu sie nie udało niczego wydobyć. Nawet miałbyć zakład o spalanie - jak zejde ponizej 7 po miescie miałem dostać historie z bmw... Wynik uzyskałem na 28 kilometrach po miescie 5,4... a histori nie zdobyłem i do dzis dzień przebiegu nikt mi nie sprawdził.

 

jesli moje 335d ma 230 tys i to jest potwierdzony przebieg to na oko porównujac wnetrza obu aut 330d pownina mieć jakies 80 tys -taka jest zadbana... Tak wiem to o niczym nie swiadczy bo ktoś mógł na autostradzie nakulac 300tys...Nie kwestionuje tego

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano

 

 

Źle Pamietasz, nikomu sie nie udało niczego wydobyć. Nawet miałbyć zakład o spalanie - jak zejde ponizej 7 po miescie miałem dostać historie z bmw... Wynik uzyskałem na 28 kilometrach po miescie 5,4... a histori nie zdobyłem i do dzis dzień przebiegu nikt mi nie sprawdził.

 

przez dziqsek » 10 Paź 2013 14:07

 

alduwiel napisał(a):

wbavu91080kt00481

 

 

 

Ostatni odczyt kluczyka w ASO 245.034km

Opublikowano (edytowane)

 

 

Źle Pamietasz, nikomu sie nie udało niczego wydobyć. Nawet miałbyć zakład o spalanie - jak zejde ponizej 7 po miescie miałem dostać historie z bmw... Wynik uzyskałem na 28 kilometrach po miescie 5,4... a histori nie zdobyłem i do dzis dzień przebiegu nikt mi nie sprawdził.

 

przez dziqsek » 10 Paź 2013 14:07

 

alduwiel napisał(a):

wbavu91080kt00481

 

Ostatni odczyt kluczyka w ASO 245.034km

 

 

 

:shock: Z tego co pamietam to dzqusek nie mogł sie połaczyc , aby to sprawdzić... Na jaki dzień to był stan?

 

Kura wodna to jest prawdziwy i nie podważalny dowód ,ze stan wnetrza o niczym nie świadczy i kolejny dowód ,ze jak brakuje ksiazki serwisowej to przebieg był cofniety na 100% !!!

 

 

Vin to WBAVU91080KT00481. tak faktycznie sie zgadza :D

 

tak czy siak kosztowała 35 tys i do dnia dzisiejszego nie licząc smrodu spalin działa wysmienicie

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano (edytowane)

 

 

 

BTW 335D też Ci pali 7litrów??

 

 

Niestety nie ma tak dobrze pali 10-12 litów po miescie chyba przez wielkie koła i skrzynie automat... ale 330d paliła przed chipem 8-9... zobacze co bedzie po chipie z 335d :mrgreen:

 

mojemu bartu 330d pali obecnie 7,3 ale on nie szaleje

Edytowane przez alduwiel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.