Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam się do przesiadki z e46 coupe 2.0D M47 na e92 2012 2.0d 184km. Poproszę szanownych forumowiczów o podpowiedz w kilku kwestiach i z góry dziękuję za dyskusję, pozdrawiam.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-coupe-m-sportpaket-xenon-1-hand-alcantara-dormagen/203811914.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=40000&categories=SportsCar&numberOfPreviousOwners=1

 

1. Czy jest tu zastosowany silnik N47 z wadliwym , cienkim, rozciągającym się łańcuchem rozrządu? Czy może być ten konkretny egzemplarz przypisany do akcji serwisowej? (pewnie dostanę odpowiedz,że bez winu się nie dowiem )

2. Czy mały przebieg, rzędu 8tys km /rok może wpłynąć bardziej za zapychanie filtra cząstek stałych?

3. Jak użytkować samochód, żeby wydłużyć żywotność takiego filtra?

4. W e9x jest zastosowany system START - STOP. Podchodzę do niego jak pies do jeża i patrzę jak źródło potencjalnego problemu. Jak jest z nim w rzeczywistości i czy można go odłączyć, ( jak w innych samochodach) ?

5. Kolejna kwestia - elektroniczna blokada kierownicy. Potencjalny problem, czy nie?

6. Ostatnia sprawa - czy prawdą jest, że wtryski są wrażliwe ( przesadnie narażone na awarię ) , np. w porównaniu z e46 z silnikiem M47 ? Ja tankuję paliwo wysokooktanowe na najlepszych stacjach, w ten sposób robię to co można, żeby uniknąć problemów.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Przymierzam się do przesiadki z e46 coupe 2.0D M47 na e92 2012 2.0d 184km. Poproszę szanownych forumowiczów o podpowiedz w kilku kwestiach i z góry dziękuję za dyskusję, pozdrawiam.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-coupe-m-sportpaket-xenon-1-hand-alcantara-dormagen/203811914.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=40000&categories=SportsCar&numberOfPreviousOwners=1

 

1. Czy jest tu zastosowany silnik N47 z wadliwym , cienkim, rozciągającym się łańcuchem rozrządu? Czy może być ten konkretny egzemplarz przypisany do akcji serwisowej? (pewnie dostanę odpowiedz,że bez winu się nie dowiem )

2. Czy mały przebieg, rzędu 8tys km /rok może wpłynąć bardziej za zapychanie filtra cząstek stałych?

3. Jak użytkować samochód, żeby wydłużyć żywotność takiego filtra?

4. W e9x jest zastosowany system START - STOP. Podchodzę do niego jak pies do jeża i patrzę jak źródło potencjalnego problemu. Jak jest z nim w rzeczywistości i czy można go odłączyć, ( jak w innych samochodach) ?

5. Kolejna kwestia - elektroniczna blokada kierownicy. Potencjalny problem, czy nie?

6. Ostatnia sprawa - czy prawdą jest, że wtryski są wrażliwe ( przesadnie narażone na awarię ) , np. w porównaniu z e46 z silnikiem M47 ? Ja tankuję paliwo wysokooktanowe na najlepszych stacjach, w ten sposób robię to co można, żeby uniknąć problemów.

Bez vin faktycznie o akcji się nie dowiesz. Ale raczej na 99 procent auto z 2012 akcji nie podlega. Tak, to jest silnik N47. Start stop co najwyżej przyspiesza zużycie łańcucha. Ale to tylko hipoteza. Innych wad nie stwierdzono. Jak dla mnie od zgony użytkowej system ma same zalety. Przynajmniej jest cicho na światłach w kabinie. Nie chcesz start stop kup wersje z automatem. Zresztą Diesel bez automatu to bezsens. System można wyłączyć przyciskiem lub przeprogramowac auto i wyłączyć na stale.

Nie wiem czy przesadnie, ale tak, wtryski są narażone na zanieczyszczenia. Jest specjalny dodatek do paliwa bmw który sprawę rozwiązuje. Tak czy inaczej wtryski wytrzymują długo. Na pewno nie należy dolewać benzyny do diesla. Dlaczego to robisz? Możesz zniszczyć pompę paliwa.

 

Przebieg roczny nie ma wpływu na trwalosc filtra. Na filtr ma wpływ jazda na niedogrzanym silniku, a wiec na krótkich odcinkach. Co jakis czas (co kilkaset km) trzeba pojechać nieco dalej - 20-40km aby filtr się wypalił.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Witam,

 

Planuje kupno swojego pierwszego BMW :D Dokładnie e90 po lifcie koniecznie w benzynie. Dziś jadę oglądać oto ten egzemplarz: http://otomoto.pl/bmw-320-serwsiowany-C34524693.html.

 

Czy mogę prosić doświadczonych kolegów o opinie? Co mi się rzuciło w oczy to źle spasowany przedni zderzak z maską. Szczelina nie jest równa. Być może to tylko kwestia zdjęcia, ale... co Wy o tym myślicie?

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc,

Szymon

Opublikowano
To auto było juz kilka razy na forum :search:

Szukałem tego auta na forum na wszystkie możliwe sposoby. Za pomocą: VIN, rejestracja, rocznika, silnika, mocy, przebiegu... ale nic nie znalazłem :oops: Będę wdzięczny za podpowiedź, gdzie go szukać.

 

EDIT: Fakt, znalazłem przy ręcznym przeglądaniu postów. Strona około 110 i wcześniej. Niestety żadne filtry tego nie wyłapują.

 

BTW, czy ktoś był oglądać to auto? Z tego co widziałem werdykt był wydany tylko na podstawie fotek.

 

Pozdrawiam,

Szymon

Opublikowano

Witam wszystkich,

Mam takie pytanie odnośnie silnika n43 143KM, ponieważ przeglądając to forum natknąłem się kilka razy na opinie, że silnik ten z 2009 roku jest mniej trwały i ma większe problemy z rozrządem niż te same silniki z innych lat? Czy to prawda? Czy na przykład mając do wyboru samochody z tymi samymi silnikami i wyposażeniem, tylko jeden z października 2008 a drugi z marca 2009 to będzie jakaś różnica w trwałości między nimi?

 

Dzięki wielkie za odpowiedzi,

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam. Przymierzam się do przesiadki z e46 coupe 2.0D M47 na e92 2012 2.0d 184km. Poproszę szanownych forumowiczów o podpowiedz w kilku kwestiach i z góry dziękuję za dyskusję, pozdrawiam.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-coupe-m-sportpaket-xenon-1-hand-alcantara-dormagen/203811914.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=40000&categories=SportsCar&numberOfPreviousOwners=1

 

1. Czy jest tu zastosowany silnik N47 z wadliwym , cienkim, rozciągającym się łańcuchem rozrządu? Czy może być ten konkretny egzemplarz przypisany do akcji serwisowej? (pewnie dostanę odpowiedz,że bez winu się nie dowiem )

2. Czy mały przebieg, rzędu 8tys km /rok może wpłynąć bardziej za zapychanie filtra cząstek stałych?

3. Jak użytkować samochód, żeby wydłużyć żywotność takiego filtra?

4. W e9x jest zastosowany system START - STOP. Podchodzę do niego jak pies do jeża i patrzę jak źródło potencjalnego problemu. Jak jest z nim w rzeczywistości i czy można go odłączyć, ( jak w innych samochodach) ?

5. Kolejna kwestia - elektroniczna blokada kierownicy. Potencjalny problem, czy nie?

6. Ostatnia sprawa - czy prawdą jest, że wtryski są wrażliwe ( przesadnie narażone na awarię ) , np. w porównaniu z e46 z silnikiem M47 ? Ja tankuję paliwo wysokooktanowe na najlepszych stacjach, w ten sposób robię to co można, żeby uniknąć problemów.

Bez vin faktycznie o akcji się nie dowiesz. Ale raczej na 99 procent auto z 2012 akcji nie podlega. Tak, to jest silnik N47. Start stop co najwyżej przyspiesza zużycie łańcucha. Ale to tylko hipoteza. Innych wad nie stwierdzono. Jak dla mnie od zgony użytkowej system ma same zalety. Przynajmniej jest cicho na światłach w kabinie. Nie chcesz start stop kup wersje z automatem. Zresztą Diesel bez automatu to bezsens. System można wyłączyć przyciskiem lub przeprogramowac auto i wyłączyć na stale.

Nie wiem czy przesadnie, ale tak, wtryski są narażone na zanieczyszczenia. Jest specjalny dodatek do paliwa bmw który sprawę rozwiązuje. Tak czy inaczej wtryski wytrzymują długo. Na pewno nie należy dolewać benzyny do diesla. Dlaczego to robisz? Możesz zniszczyć pompę paliwa.

 

Przebieg roczny nie ma wpływu na trwalosc filtra. Na filtr ma wpływ jazda na niedogrzanym silniku, a wiec na krótkich odcinkach. Co jakis czas (co kilkaset km) trzeba pojechać nieco dalej - 20-40km aby filtr się wypalił.

 

Bardzo dziękuję za informacje. Czyli polecasz automat? Celowo ustawiłem kryteria wyszukiwania na manual, bo raz, że lubię jezdzić manualem, a dwa to wydaje mi się, że mniejsze koszty eksploatacyjne i ewentualnych napraw takiej skrzyni. Popraw mnie, jeśli się mylę, pozdrawiam,

Opublikowano
Witam. Przymierzam się do przesiadki z e46 coupe 2.0D M47 na e92 2012 2.0d 184km. Poproszę szanownych forumowiczów o podpowiedz w kilku kwestiach i z góry dziękuję za dyskusję, pozdrawiam.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-coupe-m-sportpaket-xenon-1-hand-alcantara-dormagen/203811914.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=40000&categories=SportsCar&numberOfPreviousOwners=1

 

1. Czy jest tu zastosowany silnik N47 z wadliwym , cienkim, rozciągającym się łańcuchem rozrządu? Czy może być ten konkretny egzemplarz przypisany do akcji serwisowej? (pewnie dostanę odpowiedz,że bez winu się nie dowiem )

2. Czy mały przebieg, rzędu 8tys km /rok może wpłynąć bardziej za zapychanie filtra cząstek stałych?

3. Jak użytkować samochód, żeby wydłużyć żywotność takiego filtra?

4. W e9x jest zastosowany system START - STOP. Podchodzę do niego jak pies do jeża i patrzę jak źródło potencjalnego problemu. Jak jest z nim w rzeczywistości i czy można go odłączyć, ( jak w innych samochodach) ?

5. Kolejna kwestia - elektroniczna blokada kierownicy. Potencjalny problem, czy nie?

6. Ostatnia sprawa - czy prawdą jest, że wtryski są wrażliwe ( przesadnie narażone na awarię ) , np. w porównaniu z e46 z silnikiem M47 ? Ja tankuję paliwo wysokooktanowe na najlepszych stacjach, w ten sposób robię to co można, żeby uniknąć problemów.

Bez vin faktycznie o akcji się nie dowiesz. Ale raczej na 99 procent auto z 2012 akcji nie podlega. Tak, to jest silnik N47. Start stop co najwyżej przyspiesza zużycie łańcucha. Ale to tylko hipoteza. Innych wad nie stwierdzono. Jak dla mnie od zgony użytkowej system ma same zalety. Przynajmniej jest cicho na światłach w kabinie. Nie chcesz start stop kup wersje z automatem. Zresztą Diesel bez automatu to bezsens. System można wyłączyć przyciskiem lub przeprogramowac auto i wyłączyć na stale.

Nie wiem czy przesadnie, ale tak, wtryski są narażone na zanieczyszczenia. Jest specjalny dodatek do paliwa bmw który sprawę rozwiązuje. Tak czy inaczej wtryski wytrzymują długo. Na pewno nie należy dolewać benzyny do diesla. Dlaczego to robisz? Możesz zniszczyć pompę paliwa.

 

Przebieg roczny nie ma wpływu na trwalosc filtra. Na filtr ma wpływ jazda na niedogrzanym silniku, a wiec na krótkich odcinkach. Co jakis czas (co kilkaset km) trzeba pojechać nieco dalej - 20-40km aby filtr się wypalił.

 

Bardzo dziękuję za informacje. Czyli polecasz automat? Celowo ustawiłem kryteria wyszukiwania na manual, bo raz, że lubię jezdzić manualem, a dwa to wydaje mi się, że mniejsze koszty eksploatacyjne i ewentualnych napraw takiej skrzyni. Popraw mnie, jeśli się mylę, pozdrawiam,

 

Poprawiam Cie...mylisz sie. Mialem 3 automaty bmw i bezproblemowa eksploatacja. Komfort nie porównywalny oraz duzo latwiej pozniej ze sprzedaza

Opublikowano

Skrzynie zf są bardzo dobre i nie sprawiają większych problemów. Moim zdaniem koszty serwisowania są podobne. Owszem przy automacie jest droższa wymiana oleju, ale za to nie ma sprzęgła i dwumasy. Moim zdaniem sprawia to, że koszty są porównywalne.

Największy koszt, to tak naprawdę wyższe spalanie - jakieś 0,5 litra na setkę.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Interesuje się jednym BMW 325i xdrive z Włoch, jeśli ma taką możliwość to wielka prosba o pomoc w rozkodowaniu nr VIN: WBAPK31070A508661

zgóry dziękuję

a jeszcze pytanie

sprowadzał z was ktoś auto z Włoch? to wyglada tak samo jak z DE, tablice wywozowe, dowód rejestracyjny, umowa i w drogę?

 

Pozdrawiam Maciek

Opublikowano

Nie ma sprzęgła ale jest konwerter który się zużywa...Manual jest dobry do silników o małej mocy przy większej mija się z celem cały czas trzeba mieszać...kwestia przyzwyczajenia, automat pali troche więcej i jest troche droższy serwis ale komfort zawsze był w cenie :mrgreen:

 

Aha Włochy, Francja, Niemcy, itd... Wszystko to samo...(takie same procedury)

Opublikowano
Nie ma sprzęgła ale jest konwerter który się zużywa...Manual jest dobry do silników o małej mocy przy większej mija się z celem cały czas trzeba mieszać...kwestia przyzwyczajenia, automat pali troche więcej i jest troche droższy serwis ale komfort zawsze był w cenie :mrgreen:

 

Aha Włochy, Francja, Niemcy, itd... Wszystko to samo...(takie same procedury)

Ja tam wole manuala (szczegolnie dobrej firmy Audi, BMW, Honda biegi chodzą bajkowo) bo mozna strzelac ze sprzegła i lepiej sie panuje nad fura przy upalaniu, hamowaniu silnikiem szczegolnie podczas ostrej jazdy na sniegu a automat sie zepsuje jak bedziesz czesto lewa kladł na hamulec a prawa na gaz zeby auto ruszało naprawde szybko.

Opublikowano
180k licznikowe jakaś tam książka jest serwisowa ale nie do końca

9-10 lat jeżdzenia to z 300kkm bedzie letko licząc, pesymistycznie zakładając rownie dobrze może być z 500kkm przelotu

Opublikowano
Ilość przejechanych kilometrów ma bardzo duże znaczenie przy cenie auta.
Opublikowano

Warte jest tyle ile ktoś chce zapłacić a nie tyle ile ktoś chce...

Jeżeli jest ładne to według mnie max.35 moze 36tys.zl więcej nikt nie da bo rocznik slaby...

 

Dla porównania mam rok młodsze bez navi i proszę za nią 35tys.zl i zainteresowanie znikowe :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spinacz w twoim przypadku lokalizacja auta fatalna :( ale to moje skromne zdanie
Opublikowano

Witam!

 

Bardzo proszę o rozkodowanie auta po nr vin, oczywiście jeśli ktoś posiada taka możliwość..

 

Z góry bardzo dziękuję !!!

 

NR VIN : WBAVC51050KJ95197

 

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.