Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje auto nie ma dpf, wywalone klapki

 

Nie moge sie nadziwic jak w polsce ludzie moga w polsce sie chwalic czyms takim... szczegolnie tym filtrem... w nalepszym wypadku by cie nazwali smrodem, wezwali policje i to byl by koniec twojego auta juz nie wspomne ze facet ktory go wyciagal zapomnial ci powiedziec ze ci sie przedostaje paliwo do silnika bez spalania, rozrzedza olej i niszczy silnik... ale filtr czastek stalych zatrzymuje STALE CZASTKI powstale po spalaniu tej trucizny nazywana olejem napedowym... w wiekszosci sadza, sadza jest wraz z metalami ciezkimi najbardziej rakotworczym materialem po promieniowaniu radioactywnym. Filtru czastek stalych zrodzil sie w latach 80 w maszynach rolniczych i przemyslowych napedzanych Dizlem bo departament zdrowia USA zauwazyl w statystykach absurdalna wysoka umieralnosc na raka pluc. Byly dwie inne grupy zawadowe z tak wysokim stopniem zgonow... Kierowcy tirow i Gornicy...

 

A ty sobie zdejmujesz... nie wazne ze ty skonczusz jak ten na zdjeciu... a ja widzialem kogos kto umiera na raka pluc (akurat tu chodzilo o azbest i nie noszenie maski w pracy, duzo mniej trujacy niz sadza...) i zobaczysz spektakl jest na poziomie oczekiwan... placzesz z bolu bo trojesz sie gorsza trucizna zeby przedluzyc sobie zycie o dwa miesiace i opowiadsz co bys nie zrobil tylko zeby wrocic do tylu a potem umierasz po prostu ale jezeli masz dziecko lub rodzine to robisz im tyo samo, twoim kumplom to samo, twoim dziecia to samo, wszytkim innym to samo, w mniejszej mieerze ale jest wielu jak ty bez filtra, ty zdechnisz pierwszy... ale oni tez beda cierpiec. A po co bo ty chciales miec jakies patetyczne 286 koni i sie tym chwalic...

 

Na pamiatke :

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/03/LungCACXR.PNG/640px-LungCACXR.PNG

 

I cos ci powiem. Przyjedz, położ 30 dychy na stół i dam ci auto abyś sobie SAMEMU pojechał i sprubował wyczesac wynik ponad 10 litrow po miescie...

ide o zakład ze ci sie nie uda ... tzn nie uda Ci sie zrobic 100 kilometrów po miescie bo skasujesz fure na drzewie... Jak sie tym autem jeżdzi tak ze pali 10 to pasażery splywają z fotela w nogi... Mój brat całował ziemię jakby wrócił z wyprawy na marsa... To ma 649 niutonów i 282 konie w manualnej skrzyni daje kopa i niewiarygodnie mało pali... Odam na szybko za 30 tys

 

Mozemy zrobić testa, przyjedz zalejemy do pełna i przejedziesz się po mieście w szczycie i znowu zalejemy do pełna- przy zrywnej jeżdzie pali 8... 9 to juz katy...10 - zmów paciorek... :twisted:

 

Mam nadzieje ze nastepnym razem jak bedziesz w niemcowni to trafisz na patrol ktory miezy spaliny albo lepiej na niego pod paryzem... to ze ci wezma woz bezposrednio na przemial to jedno ale wyladujesz przed sadem, finansowy sie nie pozbierasz jezeli unikniesz wiezienia...

 

i zaklady za 30 zl to mozesz sobie robic z tadziem pod butka z gozalo. Chcesz zaklad, jezeli masz skrzynie automatyczna bo nie jezdze manualem od 15 lat i nie chce ci rozwalic sprzegla...Bierzemy kogos neutralnego, nie bedzie trudno. Bierzesz 1000 zl w gotowce i twoj filtr czastek stalych, przyjezdzasz do wawy w piatek (np 27 marca). Dajemy obie koperty gosciowi. Kasujemy spalanie. Ja prowadze. O 18.00, startujemy z mokotowa przed kinem moskwa i trasa a potem alejami krakowskimi przez raszyn do janek. Jak mijamy salon BMW w jankach, odczytujemy ile spaliles srednio na tym odcinku z BC na 100 km, jezeli ponizej 10 litrow masz tysiaka, jezeli powyzej biore twoj tysiak i filtr czastek stalych i w srode przyjezdzas twoim waglikiem i montujemy filtr w profesjonalnym zakladzie a ty go nie zdejmujesz bo jestes man ze slowem. Zasady proste klarowne, bez gadaniny, bez nerwow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wiesz. Znowu naciągasz fakty. Maks moment 335i ma przy 1200-1300 rpm zależy od wersji. Zaden diesel nie ma tak wysokiego momentu przy 1200 rpm. Ale to szczegół bez większego znaczenia.

Bo fakty sa takie ze części jak sam piszesz sa wstawiane z lekkim zapasem. Jesli diesel ma 400Nm to ma odpowiedni do tego dwumas. Jesli benzyna ma 200Nm to bedzie on odpowiednio odchudzony, żywotność ta sama. Oczywiście swykle stosuje sie jedna wersje dla kilku odmian silnikowych i wtedy ta najsłabsza ma największy zapas, ale to dotyczy tak samo diesla jak i benzyny.

Ja dieslem jeżdzę w mieście w zakresie 1200-5000 rpm, benzyna jeździłem w zakresie 1200-6000. Nigdy problemów ze sprzęgłem ani dwumasa nie miałem.

 

K8 przestan z tym 335i to wyjatel wsrod benzyn, typowa benzyna w E90 to R4 lub R6, tylko 335i ma turbiny. chce zobaczyc te 5K obrotow w miescie dizlem :) przyjade. Negujesz fakty, dwumas pada 9 razy czesciej w dizlu niz w benzynie i sa ku temu powody ktore znasz tylko bawisz sie w ciuciubabke jak zwykle jak mam racje jak zawsze :mrgreen: nie walcz z wiatrakami.

 

Rivasi chyba nie chcesz strzelić sobie w kolano mowiac/piszac ze x30i jest lepsze od x30d mowa o 2005-2007 roczniku!?

 

 

lepszy do czego ? Facet was pyta jaki silnik na 5000 km rocznie i glownie 2 x 10 km na dzien rocznik 2005+. W tej konfiguracji, oczywiscie ze benzyna 330i jest lepsza. Roznica spalania w skali rocznej jest pomijalna (3 zl dziennie rocznie), do jazdy do pracy roznica miedzy 258 a 286 jest pomijalna na 10 km. Nie musi sie martwic o wszystkie podzespoly typowe dla dizla uzywanego (turbina, dpf, dwumas, filtr czastek stalych, problemy z wtryskiem bezposrednim, klapki), codziennie z dizlem bedzie pokonywal trase gdzie ten silnik nie zdazy sie dogrzac,. Co ile to go zmusza do zmiany oliwy ? Po co ? zeby jechac o minute krucej do pracy, bo na pewno rano chce mu sie scigac...

 

W 3 litrowej benzynie z 2005, jak wymyje silnik to co mu padnie przy takim przebiegu rocznym ? nawet glowica jest cacy chociaz to bardziej problem akustyczny niz mechaniczny.

 

Kazdego ranka w zime samochod mu odpali na zawolanie. Moze miec webasto, ten ogrzewa rownierz miske olejowa w benzynie czyi przychodzi i ma olej nie w tempie -25 tylko -5, do wozu, naciska guzik i jedzie bo codziennie o tej samej porze a wiec program jest prosty... a w dizlu twoje webasto ci tylko dupe ogrzewa...

 

Jak by powiedzial mieskam w babicach, jade do pracy 40 km na druga strone wawy i robie 30 tys km rocznie, bierz dizla, to co padnie zrekopensujesz mniejszem zuzyciem paliwa jezeli wszystko nie padnie jednoczesnie.

 

Odpowiadajcie na temat a nie chwalcie sie waszymi chipowanymi wozami bo macie galerie samochodow po to...a jak chcesz zebym ci odpowiedzial na twoje pytanie to tak oczywiscie w wyscigu na 1/4 mile twoj traktor wklepie mojej krowie 100 metrow na dzien dobry ? happy ? :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
siema jak szukasz 2008 roku to szukaj już po lifcie!
Auto bez polotu....szare, bure...

 

No właśnie chciałbym kupić po liftowe z 2008 roku, ale mam do wydania tylko około 45tys. zł. i nie wiem czy coś upoluję wartego uwagi za tą cenę, a jak już się uda to właśnie takie szare i bure, bez polotu :lol: . Co prawda wyboru za dużego nie ma nawet w tych droższych, no ale benzyn jest bardzo mało, a ja właśnie chce kupić benzynę 2.0 bo na pierwsze BMW mi wystarczy :wink:

 

Moje typy jak na razie to:

http://otomoto.pl/bmw-318-i-wersja-po-lifcie-C36069847.html (ogłoszenie co prawda wygasło ale jestem w kontakcie ze sprzedającym)

http://otomoto.pl/bmw-318-C36150585.html

http://otomoto.pl/bmw-318-C36263822.html

 

I to by było na tyle z po liftowych. A jeżeli chodzi o przed lifta to chyba tylko ten, o którego pytałem wyżej :)

Tak czy siak to co myślicie o tym moim zestawieniu?

Opublikowano
Ja osobiście uważam, że nie ma sensu pchać się w LCI za taką kwotę, ponieważ za takie pieniądze znajdziesz jedynie 316i, 318i, z beznadziejnym wyposażeniem (nie wspominam o "okazjach" z allegro, bo chyba nawet w takim gronie nie wypada). Za 45 tyś spokojnie znajdziesz zadbaną PreLCI z oryginalnym M-Pakietem, wyposażeniem godnym uwagi i silnikiem który sprosta twoim oczekiwaniom :)
Opublikowano

Rivasi. Na jedynce przy 5000 rpm nie ma nawet 50km/h a w szczecinie jest mnóstwo ulic z prędkością 70 kmh. I nie mowie że jezdze non stop z takimi obrotami. Jest to jednak normalny zakres przy ktorym automat zmienia bieg gdy się odpowiednio operuje gazem.

Proszę pokaz mi statystyki gdzie dwumas jest w benzynie 9 razy trwalszy. Z tego co piszesz wynika że skoro w dieslu starcza na 100 tysięcy w benzynie starczy na 900 tysięcy. Proszę o twarde fakty i dane.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
...dwumas pada 9 razy czesciej w dizlu niz w benzynie...
...Proszę pokaz mi statystyki gdzie dwumas jest w benzynie 9 razy trwalszy...

 

To nie to samo kolego K8v8M :nienie:

 

Wracając do tematu, mając budżet 40 tys. zł znalazłbym zadbane 320i o mocy 150KM. Najlepiej oczywiście 330i (258KM), ale to są już inne kwoty. Tak jak pisał kolega Rivasi najlepiej 330i z silnikiem N53 o mocy 272KM, ale ten egzemplarz jest już w ogóle poza zasięgiem. Ja do pracy też mam 2-3km w jedną stronę i zdecydowałem się na samochód, mimo niewielkich przebiegów. Oczywiście mógłbym codziennie dojeżdżać taksówką albo kupić Seicento, ale chęć posiadania własnego środka transportu akurat tej konkretnej marki przeważyła :cool2:

Opublikowano
cześć koledzy,

 

co sądzicie o takim wyborze? Zastanawia mnie że jak na szkody widoczne na zdjęciach zaskakująco tanio jest, czy wogole warto pchać się w ten konkretny egzemplarz

 

http://otomoto.pl/bmw-328-3-0i-lekko-uszkodzony-przetarty-jezdzi-C36236741.html

cześć,

odpuść, te uszkodzenia które widzisz na zdjęciu nie są jedynymi, w tej kasie tylko przed lifta szukaj,

Opublikowano (edytowane)

TAk wiem ,to był błąd ten filtr, ale tak napisali w auto siwta ,ze te dpf sie psuja i klopoty bo ta ropa moze leciec do silnika więc pomyslalem ze profilaktycznie lepiej wywalić-teraz zaluję... Generalnie kupilem nowy i chiałem go wsadzic , ale niestety nie idzie wyodrebnic programu z chipem... Procedura by była taka wstawiasz dpf - przywracasz ori program z dpf i w tedy znowu chip... Ja kupiłem 335d i tam dpf zostawię. A stare 330d sprzedam komus z nowym dpf w bagazniku i wyjaśnię ,że albo ma speca co bedzie umial wyodrebnić albo sam program wypalania , albo wirusa i zgra to jakos jedno z drugim , albo wstawi dpf i aby działal to bedzie musial wgrac ori program od bmw i przywrócic moc 231 kucy. Mój mechanior nie umie takich cudów i , albo jedno albo drugie. Chpa mialem robionego w Gekocars- to bedzie juz wola nowego wlasciciela co robić.

 

Poza tym myliosz sie w 2 sprawach, po dobrym wywaleniu dpefa nie ma opcji o wypalaniu i splywaniou ropy do silnika- tak to bym sobie sam wywalił dpf gumówką i wstawił rury kawał... A ja za profesjonalne wywalenie dpf płaciłem 900zł.

 

A po drugie dpf nie likwiduje emisji czastek stalych tylko je OGRANICZA a to ogromna róznica... Smorodem i trucicielem jest każdy dizel ... Jedynie skala problemu jest rozna. A ja czegos się nauczyłem po wywalaniu tego dpfa , czegos bardzo waznego. Mianowicie juz zawsze zamykam obieg powietrza w aucie na czas jazdy- nie otwieram okien, a jak wysiadam z auta to wstrzymuje oddech na 15 sekund :lol: i choc w mojej nowej 335d az tak nie smierdzi to i tak mimo wszystko smierdzi. :duh: Zauważcie ,ze w kazdym dizlu nawet z dpf zaraz po odpaleniu czyc ten charakterystyczny zapaszek w kabinie, czeto w dizlach az tapicerka jest przesiąknieta tym słodkawym smrodem... Jak sie zamyka obieg to tego nie czuć i czy jest dpf czy go nie ma to ten smród za dizlem sie ciagnie- a ten smród zabija tak jak zauwazyleś bardziej niz azbest

 

Ps co do zakładu to mam manuala i pali mi po miescie latem 6-7 zima 7-8 litra i nie chce mi sie zakładac bo strace czas... Juz sia zakladałem tu z ludzmi na forum- nie pamietasz? Zmoczyli gacie i nie przyjechali a zakład był ,ze mi bedzie palic mniej niz 7 po miescie... sam zrobiłem 25 kilometrów po miescie i sie okazało że palil mi 5,6 litra przyjezdzie emeryta na lekach uspakajajacych... nagrałem filmiki - nie pamietasz? Poza tym moja 335d automat po miescie teraz na wiosne pali mi 10 więc o co my sie kluciymy? Tak automat jest przyjemny , ale manual to manual i.po 1,5 roku uzywania manuala w 282 koniach i 649 niutonach nie mam rzadnych klopotow z dwumasem i sprzeglem - chodzi jak ta lala

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano

Kolego, owszem technicznie masz racje - Dpf "tylko" ogranicza sadzę. Ale jeśli to daje taki efekt, że 100 aut z Dpf truje tyle co jedno bez to chyba jest to warte zachodu? Organizm człowieka radzi sobie z zanieczyszczeniami. Problem w tym że tylko do pewnego stopnia. Po przekroczeniu pewnego poziomu się poddaje. Jedni szybciej zapadną na raka inni później, a jeszcze inni zdążą umrzeć na co innego. Tak czy inaczej wszelkie ograniczenia emisji służą naszemu zdrowiu. Obecnie wchodzi norma euro 6. Auta takie nawet z silnikiem diesla trują tyle co te z silnikami benzynowymi.

A w kwestii smrodu diesla w aucie - nic takiego przy sprawnym silniku i szczelnym wydechu nie ma prawa mieć miejsca. Jeszcze się z czymś takim nigdy nie zetknąłem. Jedyny smród jaki wyczuwam (ale nie w swoim aucie ) to ewentualnie smród po paleniu papierosów. Jednak sporadycznie jeżdżę innymi autami niż swoje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jak uważasz, ale z reguły szukanie ceny i sortowanie jej od najniższej, a nie szukanie samochodu kończy się niezbyt dobrze :) ale może tobie się uda :)
Opublikowano
Ja osobiście uważam, że nie ma sensu pchać się w LCI za taką kwotę, ponieważ za takie pieniądze znajdziesz jedynie 316i, 318i, z beznadziejnym wyposażeniem

 

Ale ja właśnie szukam 318i 143KM, a co do wyposażenia wymagam jedynie skórzanej, wielofunkcyjnej kierownicy i climatronica :twisted:

skóry, ksenony, navi i inne bajery nie są mi niezbędne :oops:

Opublikowano
Klimatronik też bym odpuścił. O wiele lepiej steruje się klima ręczną. Kierownice polecam za to w wersji M, ale kierownice bez problemu i wielkich kosztów można zmienic po zakupie auta.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
joker131313 2 litrowa benzyna jest za słaba do tego auta, poniżej 4 tyś obrotów w ogóle nie jedzie, a powyżej już trochę pali a osiągów też super nie ma... Przez krótką chwile chciałem benzynę ale jak się przejechałem (miałem volvo s60 d5 163 ps) to był dramat... Jak tylko do miasta to jeszcze jako tako... Jak chcesz benzynę to minimum 325i 218KM...
Opublikowano
Klimatronik też bym odpuścił. O wiele lepiej steruje się klima ręczną. Kierownice polecam za to w wersji M, ale kierownice bez problemu i wielkich kosztów można zmienic po zakupie auta.

 

 

co Ty kolego już któryś raz z tą ręczną klimą? przecież to wygląda fatalnie :) a sterowanie nie wiem dlaczego lepiej jak w klimatroniku ?

Opublikowano

Mnie wyglad nie interesuje - skoro coś nie działa tak jak powinno -wyglad to zresztą rzecz gustu . Idealna klima była w e60 gdzie można było ustawić temperaturę i wygodnie płynnie ręcznie pokrętłem nawiew nogi/klatka/głowa. W zależności od sytuacji stosuje różne ustawienia i chce mieć łatwa mozliwosc regulacji. Nie tylko na zasadzie włącz/ wylacz jak w automacie lub poprzez idrive w niektórych wersjach.

Mam po prostu nieco wyższe wymagania od tego co oferuje automat. Żaden automat w żadnym aucie nie spełniał do końca moich oczekiwań.

Czego innego oczekuje przy dojeździe do pracy 40 km a czego innego w trasie 400km. Automat mi tego nie zapewnia a dodatkowo utrudnia ręczna regulacje nawiewow.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

K8v8M automat utrudnia ręczną regulacje... :cry2: :duh:

 

Skoro taka ta klima automatyczna lipna to po co każą do niej dopłacać...

Regulacja poprzez idriva w zupełności wystarcza, daje sporo możliwości ustawień. W volvo jak i w e90 klimatronik działa super można sobie wszystko poustawiać pod siebie a jak już poustawiasz to tylko dajesz zadaną temperaturę i nic Cię nie interesuje. Nigdy nie kupię auta z manualną klimą a raczej schładzaczem bo tego klimą nie idzie nazwać...

Może miałeś coś popsute...

Opublikowano
Nic nie miałem popsute. Miałem klimatronika w pierwszej e87 i w obu e90 które miałem praktycznie od nowości. W każdym aucie działa to tak samo. Zresztą zimą przy ustawieniu minimalnym czyli na 16,5 stopnia jest mi często za ciepło po nieco dłuższej jeździe. To co się ustawi poprzez idrive to nie jest wartość która jest dla mnie optymalna zawsze i wszędzie. W zależności od sytuacji wymaga to zmian. Że już nie wspomnę o tym, że ztcp wystarczy wcisnąć przycisk auto żeby moje ustawienia wróciły do fabrycznych i znowu trzeba ustawiać, co wygodne nie jest, a w trakcie jazdy nawet niezbyt bezpieczne. Przy klimie ręcznej mam bardzo wygodne pokrętło dostępne pod ręką i pożądane ustawienia zmieniam w ułamku sekundy nawet bez odrywania wzroku od drogi . Zrozum, że są ludzie, którzy maja nieco wyższe wymagania niż Ty. Schladzacza używam przez kilka, może kilkanaście dni w roku i chyba częściej go włączam dla smarowania poza sezonem niż po to żeby schładzać auto. Nie lubię przesuszonego powietrza.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
TAk wiem ,to był błąd ten filtr, ale tak napisali w auto siwta ,ze te dpf sie psuja i klopoty bo ta ropa moze leciec do silnika więc pomyslalem ze profilaktycznie lepiej wywalić-teraz zaluję... Generalnie kupilem nowy i chiałem go wsadzic , ale niestety nie idzie wyodrebnic programu z chipem... Procedura by była taka wstawiasz dpf - przywracasz ori program z dpf i w tedy znowu chip... Ja kupiłem 335d i tam dpf zostawię. A stare 330d sprzedam komus z nowym dpf w bagazniku i wyjaśnię ,że albo ma speca co bedzie umial wyodrebnić albo sam program wypalania , albo wirusa i zgra to jakos jedno z drugim , albo wstawi dpf i aby działal to bedzie musial wgrac ori program od bmw i przywrócic moc 321 kucy. Mój mechanior nie umie takich cudów i , albo jedno albo drugie. Chpa mialem robionego w Gekocars- to bedzie juz wola nowego wlasciciela co robić.

 

Poza tym myliosz sie w 2 sprawach, po dobrym wywaleniu dpefa nie ma opcji o wypalaniu i splywaniou ropy do silnika- tak to bym sobie sam wywalił dpf gumówką i wstawił rury kawał... A ja za profesjonalne wywalenie dpf płaciłem 900zł.

 

A po drugie dpf nie likwiduje emisji czastek stalych tylko je OGRANICZA a to ogromna róznica... Smorodem i trucicielem jest każdy dizel ... Jedynie skala problemu jest rozna. A ja czegos się nauczyłem po wywalaniu tego dpfa , czegos bardzo waznego. Mianowicie juz zawsze zamykam obieg powietrza w aucie na czas jazdy- nie otwieram okien, a jak wysiadam z auta to wstrzymuje oddech na 15 sekund :lol: i choc w mojej nowej 335d az tak nie smierdzi to i tak mimo wszystko smierdzi. :duh: Zauważcie ,ze w kazdym dizlu nawet z dpf zaraz po odpaleniu czyc ten charakterystyczny zapaszek w kabinie, czeto w dizlach az tapicerka jest przesiąknieta tym słodkawym smrodem... Jak sie zamyka obieg to tego nie czuć i czy jest dpf czy go nie ma to ten smród za dizlem sie ciagnie- a ten smród zabija tak jak zauwazyleś bardziej niz azbest

 

 

ok to sorry po pierwsze bo jezeli kupiles w takim stanie i chciales wsadzic to znaczy ze jestes swiadomy problemu o tu juz podstawa.

Jak chodzi o zaklad to bys przegral juz to zrobilem z dwoma osobami z czego jedna z forum... w piatek aby przejechac 13 km o ktorych mowa o tej godzinie przed swietami... jedzie sie 2 godziny... jak sie nie rusasz a palisz... :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Manualna klima statusem wyższych wymagań ? Dobre :) trochę woda sodowa do głowy nie uderza ? Bo powoli robisz z siebie arystokratę :) ty masz wymagania większe niż wszyscy, twoje auta są lepsze niż wszystkie, a twoje n47 to okaz zdrowia i bezawaryjności. Drażnisz już taka gadka. Klima automatyczna jest wygodniejsza i efektywniejsza, dlatego jest droższa. To ze ty masz manuala to dlatego go wychwalasz i negujesz automat. Gdybys miał automatyczna, to znając ciebie sytuacja była by odwrotna :) w innych aspektach równiez, co widać na forum :)
Opublikowano

Nie kolego. Mam zarówno manualna jak i automatyczna (w trójce ) i wiem co lepsze przez to ze mam bezpośrednie porównanie na codzień. Bo jeżdzę tymi autami na przemian w zależności od okoliczności i potrzeb. Podobnie pisze o ksenonach mimo ze mam je w obu autach (w poprzednim nie miałem i twierdze ze różnica jest w deszczu na minus dla xenonow. I co mi powiesz? Po prostu nie zachwycam sie każdym szitem za ktore BMW zada pieniędzy. Tak trudno to pojąć ?

I nie statusem, bo chyba nie rozumiesz tego słowa lecz co najwyżej synonimem. W BMW najwidoczniej tak, skoro możliwosc ustawiania nawiewów przeniesiono do menu idrive.

Napisałem konkretne argumenty. Czego z nich nie zrozumiałeś ?

A cod silników - wielokrotnie pisałem, że moim zdaniem najlepszym silnikiem bmw dla mnie jest 1,5 3cyl 235KM z i8, a nie żaden diesel. W nowszych autach gdzie można kupić 2,0 t zawsze zachęcam do tego silnika a nie diesla. Wiec zacznij czytać nieco uważniej to co pisze.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
Dziękuje Panowie za porady :D i tak pod sumując . . . taxi odpada jak wynajem auta :D i też diesel . mimo tego że mam 3km do pracy i robię krótkie odcinki czy to 2x10 czy 4x5 niby silniki 6 cylindrowe BMW są najbardziej zachwalane takiej opinii nasłuchałem się z otoczenia i też na forum i tak myślę że te 325i by mi stykło i tu interesuje mnie odp kolegi który napisał o 325i o problemach z tłokami typu K przy 200tyś km z silnikami n52 nie wykluczam też kupna E90 320i jeśli to godne uwagi ? nie zamierzam się ścigać po mieście lub po wiochach chodzi o coś naprawdę zachwalanego i niby najmniej awaryjnego silnika i w razie potrzeby dynamicznego czy to E 90 czy E 91 320i czy 325i czy 330i fakt zdania są zawsze podzielone jedni zachwalają drudzy krytykują każdy ma własny gust i zdanie :D Edytowane przez dominikus1986
Opublikowano
tyle że chcę auto w automacie bo mieszkam w mieście i już nie chce mi się wajchować i myślę że jeśli chodzi o 320 to będzie trochę mulić ? może ktoś z was posiada 320 w automacie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.