Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co sie orientuje to e91 330xi nie wystepowal w odmianie 231 km tylko mini 258km bo wersja 231 km 330i to wersja na stany a w stanach touring nie jest sprzedawany w stanach. Ta wersja 330xi (258 km) ma te same osiagi co 325i przez naped na 4 kola ktory lyka duzo w BMW za to wersja 3 litrowa nie boryka sie z problemem pierscieni wersji K (N52 i N52n) i troche prosciej o upgrady jezeli lubisz.

 

jak chodzi o osiagi... w porownaniu do czego i do jakiego celu ? do ruchu ulicznego/trasy 200% wystarczajace jezeli nie traktujesz drogi jak tor wyscigowy. a jak robisz wyscigi na 1/4 mil to sa tacy dla ktorych M3 jest za wolne i wrzucaja turbo bo ich czerwony zjadl na ulezu 335D.

 

 

Aparte poza tematem:

W ruchu drogowym, nadmiar mocy sluzy srednim kierowca aby nadlapac swoja nieuwage i zbyt niskie umiejetnosci...miec tak zwany bufor bezpieczenstwa a tym z brakiem wyobrazni aby predzej czy pozniej kogos zabic. Bo sa tacy co maja 90KM pod maska i w srodku tygodnia i dnia na trasie Warszawa Torun przed otwarciem autostrady ich szybkosc wachala sie miedzy 125 a 130 az do torunia wlacznie z wyprzedzaniem wszystkich po kolei i z podwojnym zapasem bezpieczenstwa. Wszystkim polecam przejechac sie z dobrym kierowca TIRA autem osobowym... to uczy pokory jak chodzi o swoje umiejetnosci w prowadzeniu samochodu, to inny swiat postrzegania ruchu drogowego.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Swoim dieslem robię z 325i miazge :mrgreen:

najpier zapytaj człowieka jak jezdzi bo wielu jezdzi spokojnie i obeszło spokojnie 320i/320d w automacie

a

przyjdzie ci w 330d wymienić turbo wytryski i dwumasa to rachunek z serwisu też z ciebie miazge zrobi a własciciel 325i sie uśmiechnie :mrgreen:

w tej same kasie diesel 3.0 bedzie mial pewnie realne 400tys nalatane, a benzyna 2.5 170-200tys

 

 

turbo ok może paść-1000zł regeneracja z gwarancją

wtryski?-padną ale przy 600tyś.km a nie przy 200 :duh:

dwumasa?mam automat a tam jej nie ma (konwerter wytrzyma pewnie drugie tyle co ma)

Opublikowano
ogólnie do pracy mam 3km czasem popylam rowerkiem nawet hehe ekonomika się dla mnie nie liczy ale po za pracą gdzieś wyskoczyć czy bliżej czy dalej muszę czuć że jadę a nie że się wlekę lubię przycisnąć musi być radość z jazdy no czyli BMW ;) Panowie

 

myślałem że czytałeś jak kolega jeździć chce :cool2:

Opublikowano (edytowane)
Swoim dieslem robię z 325i miazge :mrgreen:

Jak robisz 2x20km to kup 330d polecam ten motor!

Moc od samego dołu!

Ale najlepiej przejedz się 325i/330i a potem 330d(najlepiej po chipie) sam zobaczysz co wybierzesz!!!

I nie chodzi tu o ilość pokonywanych kilometrów/ekonomię tylko o bezawaryjność i moc!

 

W ubiegłym roku,zanim kupiłem swoje 325i ! Przeprowadziłem jazdy próbne następującymi modelami ;

- e-61 530d (231)

-e-91 330xi (231)

 

1) Żadna mnie nie powaliła osiągami!

2) 325i ma za sobą 9tyś km ,a pakiet startowy wyniósł tyle co olej i żarniki ksenonu !

 

wolałbym tego nie komentować!!! :mad2: Dla mnie to jakaś szydera :duh:

Edytowane przez spinacz2100
Opublikowano

alduwiel ile chcesz za swoją? (tak z ciekawości?)

 

drugie pytanie jak ty jeździsz że masz takie spalanie?tyle co ty piszesz pali 2.0d przy normalnej jeździe...

Opublikowano

nie chodziło mi o to...

 

tylko o to że x30d czy tam x30xd nawet bez chipa zjada x25i czy tam x25xi na śniadanie...

może porównujesz auta z innymi skrzyniami biegów (automat i manual) i jest inne odczucie ale spróbuj się kiedyś na swiatłach np. z 330d :D

 

a potem razem zatankujcie sytuacja zdecydowanie się odwróci :D

Opublikowano
nie chodziło mi o to...

 

tylko o to że x30d czy tam x30xd nawet bez chipa zjada x25i czy tam x25xi na śniadanie...

może porównujesz auta z innymi skrzyniami biegów (automat i manual) i jest inne odczucie ale spróbuj się kiedyś na swiatłach np. z 330d :D

 

i może popił jeszcze kawą,co :lol:

Opublikowano
nie chodziło mi o to...

 

tylko o to że x30d czy tam x30xd nawet bez chipa zjada x25i czy tam x25xi na śniadanie...

może porównujesz auta z innymi skrzyniami biegów (automat i manual) i jest inne odczucie ale spróbuj się kiedyś na swiatłach np. z 330d :D

 

a potem razem zatankujcie sytuacja zdecydowanie się odwróci :D

25xi to zjada nawet x20d w wersji 184KM

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tytuł postu to "jaki silnik benzynowy do e91" a tu się znowu zaczyna przewaga diesla nad benzyną i benzyny nad dieslem. Kto kogo zjada itp. :mad2: No to koledze pomogliśmy :cool2:
Opublikowano

a co nie pomogliśmy?

 

tak naprawdę dowiedział się że nie ma żadnego godnego silnik Pb do kupienia z tego rocznik co szuka...

ale racja odpuszczamy niech trwa debata nad Pb

Opublikowano (edytowane)

siema jak szukasz 2008 roku to szukaj już po lifcie!

widać że oferta handlarza...

czujność wzmożona!

 

wypas zero ale w sumie jaki silnik taki wypas :mrgreen:

Edytowane przez spinacz2100
Opublikowano
Tytuł postu to "jaki silnik benzynowy do e91" a tu się znowu zaczyna przewaga diesla nad benzyną i benzyny nad dieslem. Kto kogo zjada itp. :mad2: No to koledze pomogliśmy :cool2:

 

nic sie na zaczyna, przeciez nikt sie niebedzie spieral ze traktor a samochod to to samo... :mrgreen:

 

a co nie pomogliśmy?

 

tak naprawdę dowiedział się że nie ma żadnego godnego silnik Pb do kupienia z tego rocznik co szuka...

ale racja odpuszczamy niech trwa debata nad Pb

 

Nie kazdy chce wycinac DPF zeby wyrzucac na siebie i przechodniow zwiazki rakotworcze, nie kazdy chce wycinac klapki z kolektora aby mu nie wpadly do silnika, nie kazdy chce sie zastanawiac czy wystartuje bo jest zima bo nalal gowniany napedowy albo sterownik swiec zarowych/egr/termostat jak co zima pada, nie kazdy chce nasluchiwac czy juz musi wymienic rozrzad czy jeszcze troche pojezdzi zanim go szlak trafi, nie kazdy chce sie rozgladac z kat pochodzi ten odglos kombajnu snopo wiazarki ktory go przesladuje jak tylko naciska przycik start Engine, nie kazdy chce czekac po zatrymaniu minuty albo montowac turbotimer zeby mu turbosprezarka zwolnila (nie wie kazdy ze powinien stad regeneracja z gwarancja ktora nic nie daje), nie kazdy chce slychac jak naciska na pedal gazu tej dziewicy turbosprezarki wyjacej hosanna i nie chce doswiadczyc tego olagu przy nacisnieciu gazu... tym bardziej odczuwalnego czym starsza jednostka i jezdzic 10 km w jedna strone ciagle na nienagrzanym silniku i czuc wewnetrznie jak olej napedowy bogatej mieszanki splywa po sciankach cylindrow do miski olejowej i rozrzeda juz tak nisko ochronny olej low saps... nie kazdy...

 

sa tacy ktorzy wola kupic 330i lub xi, z 2005, nie miec zadnych problemow koncepcyjnych bmw na glowie, lac olej LL01, bo jezeli kupuje BMw i jezdze 5000 km rocznie to nie martwi mnie czy spalam 400 litrow oleju napedowego czy 600 litrow obenzyny bo to roznica moze 1200 zl rocznie czyli 100 zl miesiecznie lub jak kto woli okolo 3 zl dziennie a jezeli 258 koni to za malo na jazde codzienna to psychiatra przyjmuje codziennie od 9-18...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
W autach benzynowych też jest dwumasa. Jaki to ma związek z silnikiem? To element eksploatacyjny jak sprzęgło, hamulce olej.

 

 

Hmm oszukujesz... a wiesz ze patrze... :mrgreen: mowisz pol prawdy... dwumas jest w benzynie a wie jego obecnosc nie ma nic wspolnego z rodzajem silnika ale jego usterkowosc juz tak. w benzynie nie pada bo benzyna nie ma takiej sily (momentu obrotowego) aby kolo dwumasowe musialo pochalaniac taka ilosc i taka sile drgan aby sie zepsulo. Oprocz rzadkich wyjatkow, najpierw w benzynie skonczy sie silnik a w dizlu szczgolnie jezeli jest chipowany i duzy i ktos lubi jazde a la Fonzie, nawet co 100 tys wymiana sie nalezy... a to od 2 do 3 tys w zaleznosci od wersji. Ale uwarzam ze nie jest to jakis i tak straszny wydatek jak na BMW raz na 100 tys.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Szare, bure, totalna podstawa ale jest znaczek BMW i bardzo sensowy przebieg. Troszkę prawy błotnik może źle leży, poza tym fajnie wygląda. Ostatnie zdjęcie jak z filmu :) Nawet nie za drogi chociaż to przedlift w sumie.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

To ty oszukujesz. A wiesz ze nie odpuszczam.

335i ma większy moment niz diesle 2.0. Dziwnym trafem nikt nigdy nie podnosi problemu dwumasy w tym aucie. Nawet po chipie. To tak jak byś twierdził ze automat w dieslu sie szybciej psuje. Nie psuje bo jest zaprojektowany do danych obciazen. Dwumase o wiele bardziej psuje brak umiejętności zmiany biegow i jazda po mieście a nie moment.

Miałem diesla z ręczna skrzynia i mimo 400Nm nie miałem żadnych problemów ani ze sprzęgłem ani dwumasa do 140 tysiecy km kiedy sprzedałem auto.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)

Moje auto nie ma dpf, wywalone klapki i nowy kolektor wydechowy z żeliwa. Ma 282 konie i 186 tys przebiegu , ale wyglada jak z 60 tys przebiegu. Pali tak mało bo po tych przerobkach pali conajmniej 2 litry mniej.

I cos ci powiem. Przyjedz, położ 30 dychy na stół i dam ci auto abyś sobie SAMEMU pojechał i sprubował wyczesac wynik ponad 10 litrow po miescie...

ide o zakład ze ci sie nie uda ... tzn nie uda Ci sie zrobic 100 kilometrów po miescie bo skasujesz fure na drzewie... Jak sie tym autem jeżdzi tak ze pali 10 to pasażery splywają z fotela w nogi... Mój brat całował ziemię jakby wrócił z wyprawy na marsa... To ma 649 niutonów i 282 konie w manualnej skrzyni daje kopa i niewiarygodnie mało pali... Odam na szybko za 33 tys

 

Mozemy zrobić testa, przyjedz zalejemy do pełna i przejedziesz się po mieście w szczycie i znowu zalejemy do pełna- przy zrywnej jeżdzie pali 8... 9 to juz katy...10 - zmów paciorek... :twisted:

 

Jak sie uparłes na zupe to bierz 2 litry... natomiast nie wiem czy 2 litry benzyna jest taki super jak 3 litry dizel...Za to to wiem na 100% nie ma i nie było lepszego motoru dizlowskiego jak dotąd na świecie jak ten 6 garów w bmw . Poszukaj, poczytaj- to majstersztyk . mega malo pali, mega trwały i wyjatkowo mocny - cud

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
To ty oszukujesz. A wiesz ze nie odpuszczam.

335i ma większy moment niz diesle 2.0. Dziwnym trafem nikt nigdy nie podnosi problemu dwumasy w tym aucie. Nawet po chipie. To tak jak byś twierdził ze automat w dieslu sie szybciej psuje. Nie psuje bo jest zaprojektowany do danych obciazen. Dwumase o wiele bardziej psuje brak umiejętności zmiany biegow i jazda po mieście a nie moment.

Miałem diesla z ręczna skrzynia i mimo 400Nm nie miałem żadnych problemów ani ze sprzęgłem ani dwumasa do 140 tysiecy km kiedy sprzedałem auto.

 

335i to wyjatek i tak podlega tym samym zuzyciem co diezle ale 335i jezdzis mniej a kilometrow zazwyczaj a wiec stosunkowo nie slysysz o tym ale tak oczywiscie przy takim momencie obrotowym to psuje sie ja dizla tylko to jest wyjatek wsrod benzyn a regula w dizlach. I nie rob twojego twardego wierzacego w doskonalosc bMW, sskonale sobie zdajesz sprawe ze czesci sa brane na limit aby byly jak najtansze mozliwe a wiec jak walniesz chipa do dizli (radkie w benzynie bez turbo a wzrost jest no o 6%...) to potengujesz. I tak blabla zla obsluga sprzegla itd itd i strelanie ze sprzegla i ciagla zmiana momentu obrotowego oraz niskie obroty w miescie mu szkodza...

 

Ale najbardziej szkodza po prostu mu niskie obroty silnika i nie ma to znaczenia czy to benzyna czy diesel bo wtedy wytwarza sie najwiecej drgan. Jak sa niskie obroty to czestostliwosc drgan oraz ich sila sa kilkakrotnie wyzsze niz na wysokich obrotach... a kolodwumasowe to po prostu tlumik drgan... i nie ma znaczenia czy benzyna czy diesel czym wiecej jezdzisz na niskich obrotach tym bardziej zuzywasz twoje kolodwumasowe... tylko czekaj... przy ilu obrotach twoj 2 litrowy traktor ma swoj maksymalny moment obrotowy...1750 obrotow ktos powiedzial w sali ? a moja 2.5 litrowa krowa 2750... JDo ile spadasz na dizlu przy jezdzie na snajwyzszym biegu na autostradzie na 140... dwa razy mniej niz ja czy jeszcze nizej ? ja benzyna jezdze w miescie jezeli nie ma korkow i swiatel miedzy 3000 a 6000 obrotow (ok oszukuje nie jestem zadnym super pilotem mam spomagacz ale bez spomagacza robie 2500 do 5500) a ty w miescie... 1200 do 4000 ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Wiesz. Znowu naciągasz fakty. Maks moment 335i ma przy 1200-1300 rpm zależy od wersji. Zaden diesel nie ma tak wysokiego momentu przy 1200 rpm. Ale to szczegół bez większego znaczenia.

Bo fakty sa takie ze części jak sam piszesz sa wstawiane z lekkim zapasem. Jesli diesel ma 400Nm to ma odpowiedni do tego dwumas. Jesli benzyna ma 200Nm to bedzie on odpowiednio odchudzony, żywotność ta sama. Oczywiście swykle stosuje sie jedna wersje dla kilku odmian silnikowych i wtedy ta najsłabsza ma największy zapas, ale to dotyczy tak samo diesla jak i benzyny.

Ja dieslem jeżdzę w mieście w zakresie 1200-5000 rpm, benzyna jeździłem w zakresie 1200-6000. Nigdy problemów ze sprzęgłem ani dwumasa nie miałem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Rivasi chyba nie chcesz strzelić sobie w kolano mowiac/piszac ze x30i jest lepsze od x30d mowa o 2005-2007 roczniku!?

 

 

alduwiel wszystko jasne masz manuala...

Przy tej mocy jednak automat lepiej się sprawdza :cool2:

Ja mam 260 KM bo nie chciałem dpf-a wycinać i powiem ci szczerze ze bym nie chciał juz nigdy wajhowac, napewno nie przy tej mocy...ale pali troche mniej fakt.

Opublikowano
domenicus podaj adres gdzie można wynająć F10/11 za 30-40zł na dobę to od razu sprzedaję swoje samochody i biorę dwa. :mrgreen: W firmie często korzystamy z wynajmu aut i przy stałej współpracy wynajem F30 to sto parę złotych na dobę.

 

Tak, przyznaję, rozpędziłem się. Po pierwsze, miałem na myśli E91 do wynajmu. Po drugie, myślałem moimi kategoriami - tj. jako pracownik mogę wynająć BMW 1 116 i za coś ok. 350 E miesięcznie (na 10 mies). Także do kolegi Dominikusa: podwajam co najmniej stawkę na tego typu auto. Za auto z mocnym silnikiem, np. nowa 3 serii F z 335i to już będzie około 800 Euro.

 

Do kolegi Dominikusa: jeśli zamierzasz jeździć 3 km do pracy (z tego co przeczytałem, zgadza się?), to jedyne auto na takie odległości to...Seicento.

Kiedyś ktoś mi powiedział, że to idealny samochód na zakupy i do roboty. Jest bardzo tani, nowy silnik kupisz za grosze, pali mało, opłaty małe.

I uwierz mi Dominikus, gdybym miał warunki i możliwości, to kupiłbym właśnie Seicento na te moje krótkie trasy, który wykańczają każde auto. Niestety, finansowo bym z dwoma autami nie pociągnął. Zasada jest taka, jaką chciałbym przyjąć, gdy pojawią się odpowiednie warunki, że kupię Seicento lub inny przemieszczacz, który, jak się zepsuje w nim przysłowiowa świeca, to oddam za dychę "panu Józkowi" i kupię nowy, po prostu. A do dalszych tras, coś lepszego, np. BMW.

 

Freude am Fahren - radość z jazdy - kto Ci powiedział, że musisz ją osiągnąć z dużym silnikiem? Wystarczy 318i lub d - jak będziesz jeździł po Polsce, to gdzie się będziesz telepał 335i - między wiochami? Pojedziesz specjalnie na Autobahn w PL, których i tak mało, aby tylko się przewieźć? Radość z jazdy BMW osiągniesz nie tylko mocą silnika, ale: w miarę cichym wnętrzem przy jeździe do ok 130 km/h, frajdą z prowadzenia auta (a jeszcze większa, uwierz jeśli masz automat, nawet w słabej jednostce), trakcyjnością auta i "czuciem".

 

Przejedź się mniejszymi silnikami serii E91 jeśli masz możliwość, zobacz jak się jeździ, poczuj - owszem, jeśli chcesz auto mocne, to tylko 330D lub 328i wzwyż - i wtedy TYLKO I WYŁĄCZNIE w automacie.

 

Nie ma to jak jazda próbna, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.