Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny temat :D , jak kasa nie ma znaczenia to proponuje X6 w 335D :D

A jak ma byc taniej to bierz nowa X3 w automacie z xd :cool2:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Trochę lektury tutaj: viewtopic.php?f=70&t=141981&hilit=bajery; jeżeli chodzi o silniki to warto przejrzeć forum, poczytać o wadach i zaletach konkretnych jednostek i wówczas samemu zadecydować :8)
Dziekuje za linka :)

 

 

Patrząc po historii Twoich aut zastanawiam się czy aby nas nie podpuszczasz z Twoim przyszłym zakupem.
Rozumiem twoje watpliwosci, moje poprzednie auta lacznie byly warte max 12 tys (obecnie) a chce cos 20x drozszego, ale raczej nie kazdy siedzi w domu calymi dniami i mysli jakich podpuszczac innych urzytkownikow :) Uwierz mi ze ibiza z 98 w 2004 roku nie byla taka tania :) nx juz tak :) natomiast graty w nim nie :) co do opla wartosc sentymentalna

 

Witam,

temat do pisania szeroki jak wszystkie nasze rzeki, ale pomyśl nad rowiązaniem zamiast seria 3 z silnikiem 3.0 diesel, za porównywalne pieniądze dostaniesz serię 5 (F10/F11) z silnikiem 2.0 diesel 184 KM lub nawet demo z ASO z silnikiem 3.0 diesel 204 KM (525d).

Pozdrawiam

Powiem ze nie zastanawialem sie nad taka opcja wiesz moze czy 2.0 dobrze radzi sobie z autkiem tej wielkosc? ale powiem

 

Fajny temat :D , jak kasa nie ma znaczenia to proponuje X6 w 335D :D

A jak ma byc taniej to bierz nowa X3 w automacie z xd :cool2:

Nie uznaje aut typu suw zamiast x6 335d wole kupic 3 335d i do tego rasowa terenowke suzuki jimny

 

Dziekuje wam za pomoc :)

 

Co do funduszy to mysle zeby zmiescic sie w 200 tys w tym 100 tys wplaty wlasnej reszta leasing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odkąd kumplowi 2.0d 177KM (x3 2008r, kupiony i serwisowany w Polsce)przy przebiegu 160kkm "wytknał girę" (dla niezorientowanych - pękł wał korbowy i zrobił dziurę w bloku) nie wierzę w trwałość 2.0d. Muszę dodać, że jego egz 2 razy zaliczył wymianę turbo, raz EGR, koła pasowego.

 

Jak klekot na 400tys km to tylko 3.0d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd kumplowi 2.0d 177KM (x3 2008r, kupiony i serwisowany w Polsce)przy przebiegu 160kkm "wytknał girę" (dla niezorientowanych - pękł wał korbowy i zrobił dziurę w bloku) nie wierzę w trwałość 2.0d. Muszę dodać, że jego egz 2 razy zaliczył wymianę turbo, raz EGR, koła pasowego.

 

Jak klekot na 400tys km to tylko 3.0d.

Bardzo cenna uwaga, nie wiesz moze czy jest to czeste zjawisko w tych silnikach ? bo jezeli to jest to pojedynczy przypadek to raczej w kazdym aucie moze sie zdarzyc. natomiast jak to jest np u 15% aut to fakt powazny defekt. Napewno twoja rade wezme pod uwage.

 

Co do trwalosci diesli ja wierze tylko ze stare diesle sa trwale 1mln km a on nadal jedzie :) nowoczesny ropniak ma tyle "bajerow" wloskie patenty (coman rally), ale nie oszukujmy sie jak nowoczesny diesel ma wytrzymac tylko 200 tys km to lepiej kupic dwa auta innej marki ( moje skromne zdanie mam nadzieje ze nikogo nie urazilem )

 

i odrazu pytanie do innych uzytkownikow z silnikiem 2.0 zdarzylo sie wam "wtknol gire" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do funduszy to mysle zeby zmiescic sie w 200 tys w tym 100 tys wplaty wlasnej reszta leasing

 

To chyba już sobie odpowiedziałeś tym budżetem na wszystkie dręczące Cię pytania: na 3 litry i cabrio nie sięgnie na pewno, a co do wyposażania środka to też szaleństwa nie będzie. Moje poprzednie E91 320 z automatem i w skórach, bez navi kosztowała cennikowo 204 tys. więc nie ma się co łudzic że 200 tys to kosmiczny budżet na fajne E90.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

temat do pisania szeroki jak wszystkie nasze rzeki, ale pomyśl nad rowiązaniem zamiast seria 3 z silnikiem 3.0 diesel, za porównywalne pieniądze dostaniesz serię 5 (F10/F11) z silnikiem 2.0 diesel 184 KM lub nawet demo z ASO z silnikiem 3.0 diesel 204 KM (525d).

Pozdrawiam

Powiem ze nie zastanawialem sie nad taka opcja wiesz moze czy 2.0 dobrze radzi sobie z autkiem tej wielkosc? ale powiem

 

Witam ponownie,

miałem do testowania F10 z 2.0d 184 KM + automat, dla mnie rewelacja, zarówno auto, skrzynia jak i sama trakcja. Pewnie, że prawie 300KM w 335d to inna bajka, ale za to w F10 miejsca dużo i klasa wyżej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Fura nie jest krajowa i ciekawe czy F-ra VAT - bez tego leasingu niet. Cena rewelacyjnie niska jak na takie auto, a kolega również sugerował że szuka auta nowego.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Samochód sprzedaje dealer. Podejrzewam że pierwszym właścicelem jest BMW Polska.

Nowy wg tej konfiguracji to coś ok 300 tys.

Taka roczna używka to dobre rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba już sobie odpowiedziałeś tym budżetem na wszystkie dręczące Cię pytania: na 3 litry i cabrio nie sięgnie na pewno, a co do wyposażania środka to też szaleństwa nie będzie. Moje poprzednie E91 320 z automatem i w skórach, bez navi kosztowała cennikowo 204 tys. więc nie ma się co łudzic że 200 tys to kosmiczny budżet na fajne E90.

Fakt 3 litry i cabrio nie ale e90 3.0 co do cennika bmw to ostatnio jestem u nich stalym gosciem ( ciekawe dlaczego ) :P

 

Witam ponownie,

miałem do testowania F10 z 2.0d 184 KM + automat, dla mnie rewelacja, zarówno auto, skrzynia jak i sama trakcja. Pewnie, że prawie 300KM w 335d to inna bajka, ale za to w F10 miejsca dużo i klasa wyżej.

Pozdrawiam

Tutaj poruszyles bardzo istotna kwestie jak dla mnie ( dlatego wole e90 niz c-klase ) prowadzenie, wiem bo prowadzilem (e46) i czytalem o tym ze jest to najlepiej prowadzace auto sie w klasie, i teraz jak pod tym wzgledem wypada bmw f10 ? hmmm najlepiej bedzie samemu sie przekonac. umowie sie niebawem na jazdy.

 

Samochód sprzedaje dealer. Podejrzewam że pierwszym właścicelem jest BMW Polska.

Nowy wg tej konfiguracji to coś ok 300 tys.

Taka roczna używka to dobre rozwiązanie.

Powiem ze faktycznie dobra opcja do przemyslenia tylko zostaje jedeo ale jak juz wyzej wspomnialem czy auto bez dachu na wroclawsko gdansko warszawskich "udogodnieniach" da sobie rade, najchetniej bym chcial zeby osoba majaca cabrio sie wypowiedziala.

Jak bym testowal to auto to byl bym bardzo subiektywny poza tym na jezdzie testowej nie wszystko mozna zauwazyc :) dlatego powstaly fora :mrgreen:

I chyba wolalbym Nowke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

F10 prowadzi sie troszke pontonowo w porównaniu do E90 która jest raczej twarda nawet na seryjnej zawieszce.

 

mam sporo znajomych którzy mają BMW z 2.0 diesle 9 sam też taką mam) i nikomu nic się nie dzieje z autkiem ( niektórzy maja od nowości i przebieg już 260tys w ciagu 5 lat) inni jak ja mają 80tys km i 3 letnie autko i nic poważnego się nie dzieje, u mnie tylko cos szwankuje ale to tylko wibracje silnika nic poważnego i prawdopodobnie wina wypadku które autko miało zanim je kupiłem.

 

przy przebiegach rocznych około 50-60tys ja bym poszedł w 320d z automatem najlepiej democar z nikłym przebiegiem a dobrym wyposażeniu, autko jest ciche fajnie sie zbiera i nadal w miarę świeżo wygląda

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wytykania giry przez BMW; jeżdże dwoma 2.0 dieslami, jednym od 4-5 lat już ponad 200tys, ogółem zaraz 300, drugi, co prawda serwisowany nałogowo ma już ponad 430tys(!) i psuło się w nim wiele rzeczy, nawet panewki i pompa oleju były już zmieniane ale giry nie wytknął, pierwszy przypadek jedzie jak marzenie cały czas i nic się na "girę" nie zanosi :) Nie słyszałem też nigdy o podobnym przypadku, przynajmniej odnośnie silnika M47/N, te tylnorozrządowe N47 z początków serii mają jakieś felery i ludzie narzekają ale bynajmnej na widok korbowodu poprzez scianę bloku. również trzylitrówka w mojej opinii to solidny kawał silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie napisałem, ze to feler 2.0d na wieksza skale, przytoczylem tylko przykład kolegi z podwórka, więc z jednej strony bez paniki.....a z drugij daje troszke do myslenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie i na temat:

Rufio ma wlasnie carbio dlatego ci radzi.

Za 200tys nie kupisz nowej bogatej 335d i niestety nie starczy ci na Jimmy. Powiem tak ze za 200tys to bedzie Ci ciezko kupic max wypasiona nowke sztuke w 2.0D.

Co do usterek silnika w 2.0d to powiem tylko tyle. Jak, ktos wierzy w wymiany oleju co 35tys km to raz na jakis czas musi cos w silniku wymienic tez.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do usterek silnika w 2.0d to powiem tylko tyle. Jak, ktos wierzy w wymiany oleju co 35tys km to raz na jakis czas musi cos w silniku wymienic tez.

Ja olej zawsze wymieniałem co 10 tys :) w skrzyni (automacie co 30tys) w manualu co 20 tys. i tak samo bedzie tym razem.

 

Nie napisałem, ze to feler 2.0d na wieksza skale, przytoczylem tylko przykład kolegi z podwórka, więc z jednej strony bez paniki.....a z drugij daje troszke do myslenia.

tak zgadzam sie z toba ale na szczescie jest to pojedynczy przypadek.

 

Za 200tys nie kupisz nowej bogatej 335d i niestety nie starczy ci na Jimmy. Powiem tak ze za 200tys to bedzie Ci ciezko kupic max wypasiona nowke sztuke w 2.0D.

Co do usterek silnika w 2.0d to powiem tylko tyle. Jak, ktos wierzy w wymiany oleju co 35tys km to raz na jakis czas musi cos w silniku wymienic tez.

A ja nie pisalem nic takiego mowilem ze zamiast x6 wole kupic e90 i jimny.

 

Co do auta to juz decyzja podjeta ( nie wytrzymam dluzej "wspolpracy" z pkp! ) Dziekuje wam wszystkim za wypowiedzi zdecydowalem sie na e91 2.0

Sportowe fotele podgrzewane

Webasto

BiXsenony

Naglosnienie Hardan kardom

Rekaw na narty

Oraz Ogrzewanie Kierwonicy

Kolor niebieski montego met. (najprawdopodobniej)

suma 202 Tys. :)

 

Temat uznam za zamkniety, wszystkie informacje znalazlem juz na forum i wasze odpowiedzi były bardzo pomocne. Na pytanie dlaczego E91 odpowiem ze nieraz kazdy musi przewiez cos wiekszego :)

 

Teraz ladnie napisze do moderatora o zamkniecie tematu Jak juz autko bedzie ladnie stalo pod blokiem to oczywiscie pochwale sie nowym nabytkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam kubki, kubki sie dolozy :D tymbardziej, ze jest na forum jest taki fajny temat o dokladaniu uchwytow na kubeczki :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dluzszej przerwie odswiezam temat.. Troszke mi sie zmienilo i mysle teraz o 330d coupe zamiast 320d coupe. Czy ktos moze mi porownac jak wyglada sprawa spalania? Podobno silniki 3.0 sa mniej awaryjne niz 2.0. Kurcze mam dylemat i nie wiem w koncu jakie auto mam kupic... Rece opadaja.. Kazdy sprzedawca doradza po swojemu aby sie pozbyc samochodu. Roznicy w cenach miedzy 320d i 330d zbytnio nie ma..

Bardzo bede wdzieczny, za jakies porownanie, zwlaszcza w spalaniu...

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Było juz o tym.

Ale napisze przesiadłem z 320d E91 na E93 330d. Prowadze statystyki spoalanie. Spalanie mam wieksze o 1,5l wieksze.

Ale mam szersze opony, automat plus cabrio (wieksza waga)

Kliknij w okonke spalania to bedziesz widział ile mi pali (jest w stopce).

Wieksze koszty ubezpieczenia- drozszy samochód, droższe hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za szybka odpowiedz! Moja decyzja jednak pozostaje bez zmian. 330d coupe wyglada jakby agresywniej-fajniej. Niestety 1,5 litra wiecej na kazde 100km to sporo. Zwlaszcza, ze pokonuje trasy 2000 tys km w jedna strone.

 

Fajne statystyki, kawal dobrej roboty :)

Pozdrawiam.

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowiczow !

 

Fanem BMW jestem juz od 20 lat, jednak dopiero niedawno zebralem sie w sobie zeby w koncu rozgladnac sie za jakims konkretnym modelem.

 

Przejde od razu do rzeczy : na zakup "3" E90 moge przeznaczyc 60-75 tys zl. Z tego co przegladalem ogloszenia to przecietna cena takiej trojki z 2007 r oscyluje w granicach 65 tys ( oczywiscie sa wahania od 50 do 80).

 

Powiem tak zakochalem sie w tym aucie. Interesuje mnie model z silnikiem 3,0 (234, 258 lub 272 km) i koniecznie z automatem.

 

Chcialbym zapytac Was jako znawcow, co mozecie mi powiedziec o takim samochodzie (na co uwazac przy zakupie itp) ?

 

Kilka dni temu o malo nie kupilem pewnego modelu , ale jednak zdecydowalem sie na diagnostyke w ASO i szok, okazalo sie, ze byl to samochod w calosci "szpachlowany" z krzywo pospawanymi podluznicami....po prostu skladak, zespawany z roznych aut.

 

Czy naprawde drodzy Forumowicze tak ciezko bedzie mi kupic taka Trojke w akceptowalnym stanie ?

 

Prosze o jakies porady.

Edytowane przez vystelior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo by o tym mówić. Chcesz kupić dobry samochód - jedź do Niemiec, dobrze poszukaj, bądź ostrożny, nie żałuj pieniędzy. Kupisz fajne auto. Cała reszta to loteria z 90% prawdopodobieństwem, że wtopisz. To jest moje zdanie i moje doświadczenie.

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.