Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piszcie sobie co chcecie ale WEDLUG MNIE 3.0d jest najmniej awaryjny!

 

Nie ma bolączek typu: pekajace wały, obracające się panewki, problemy z rozrzadami itd...

Pali nie dużo wiecej od 2.0d a zapewnia frajdę z jazdy!

Pracuje zupełnie inaczej i ma inna kulturę pracy...

Co z tego ze 2,5i czy 3,0i pracują ładniej skoro pala dwa razy tyle a wcale lepiej nie chodzą...

 

Według mnie jak ktoś szuka E90/91/E60/61 to tylko x30d lub x35d ale każdy kupuje pod siebie...

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Możesz sobie mieć swoje zdanie, ale fakty sa takie, ze 3,0 M57 z Alu blokiem łańcuchy padają często. Natomiast N57 ma w zasadzie identyczna konstrukcje rozrządu jak N47. Zasadniczo sa to konstrukcje bliźniacze N57 to N47 plus dwa dodatkowe cylindry. Mnóstwo części jest wspólnych. Te silniki sprawiają wrażenie mniej awaryjnych bo jeździ ich niewielka ilośc wzgledem 2,0. Koszt dodatkowej gwarancji na auta z tymi silnikami jest wyższy. Czy to w BMW czy warranty direct. Z czegos to wynika...

A jesli mówimy o kulturze pracy to tylko benzyna R6 zaden diesel.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie dopisałeś jakie roczniki, ale potwierdzam 3.0d 2005-2006 to całkiem udane rozwiązanie, a 3.5d plusuje żeliwnym kolektorem :) ale.... od 2007r wzwyz już zaczynają się m.in. pękające rozrządy...
Opublikowano
Możesz sobie mieć swoje zdanie, ale fakty sa takie, ze 3,0 M57 z Alu blokiem łańcuchy padają często. Natomiast N57 ma w zasadzie identyczna konstrukcje rozrządu jak N47. Zasadniczo sa to konstrukcje bliźniacze N57 to N47 plus dwa dodatkowe cylindry. Mnóstwo części jest wspólnych. Te silniki sprawiają wrażenie mniej awaryjnych bo jeździ ich niewielka ilośc wzgledem 2,0. Koszt dodatkowej gwarancji na auta z tymi silnikami jest wyższy. Czy to w BMW czy warranty direct. Z czegos to wynika...

A jesli mówimy o kulturze pracy to tylko benzyna R6 zaden diesel.

 

Koszt wszystkiego jest wyższy do 6-cylindrowego silnika. A od kiedy M57 ma alu blok?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Przecież nie ma samopoziomowania. Na włącznik brak pozycji A (po lewej) i jest pokrętło do ustawiania świateł w opisie też ani jednego słowa o tym. Spryskiwacze reflektorów można było zamówić do halogenowych. Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano (edytowane)
Panowie ktoś oglądał możę ten model ? mpakiet seryjny, dziwne żę ma pryski i poziomowanie bo dzwoniłem a nie ma ksenonów czy możliwa taka konfiguracja ?

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-m-pakiet-idealna-i-piekna-C36146085.html

 

Może z tych samych powodów z których ten M-Pakiet nie ma mpakietowej kierownicy tylko podstawową - bum przodem, takie części się znalazły to takie są.

Poproś o VIN to sprawdzisz oryginalną konfigurację, spryski mógł mieć do halogenów ale takiej kiery na pewno nie.

Edytowane przez Bugs
Opublikowano
Panowie ktoś oglądał możę ten model ? mpakiet seryjny, dziwne żę ma pryski i poziomowanie bo dzwoniłem a nie ma ksenonów czy możliwa taka konfiguracja ?

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-m-pakiet-idealna-i-piekna-C36146085.html

 

Zderzaki dołożone - pod klapkami pewnie nie ma sprysków :duh:

Wnetrze zmienione, gałka zmieniona.

 

Deska rozdzielcza wymieniona z polifta

Opublikowano
Wydaje mi się, że to nie są autentyczne tablice rejestracyjne.

 

tak... tablice są oczywiście fake, na pierwszy rzut oka już czcionka na nich jest zła.

Opublikowano

 

kraj pochodzenia - anglia, a rejestracje ze szwajcarii :|

 

A przednia szyba z Niemiec :duh: :duh:

 

Załatw VIN i fotkę pod maską a gwarantuje że będzie ciekawie :mrgreen:

Opublikowano
kiedy w tej Polsce będzie normalnie ? 90 % wstawionych w tym wątku aut to przekombinowane druciarstwo, nikt za nic nie odpowiada, to jest patologia żeby mieć na auto +30 tyś i przeprowadzać dochodzenia żeby nikt nas nie zapakował w armatę :(

Zgadzam sie. Ja juz ponad 2 miechy mecze wam dupe (za co serdeczne dzieki, bo wasza pomoc jest bezcenna - oli, Mariusz, Bronx, i pozostali ktorych pominalem), bo kazde auto jakie znajde, ktore mi sie podoba ma cos ukrytego (a jak nie ma to sprzedaje sie w 2 dni). Jedna mala zmiana w przepisach ze sprzedajacy jest odp za podanie prawdy moglaby zaprowadzic porzadek. No ale rzad mamy jaki mamy, lepiej szydzic z kaczki, blokowac dopalacze i robic 2 marsze niepodleglosci :)

 

Dzieki za help tez czulem ze cos z ta sztuka jest nie tak :p

Opublikowano

srebrny sedan 2006 r, bez m-pakietu, 2 kompl. kół,

- jasny środek biszkoptowy

- kierownica m-pak

- duża navi

- grzane fot

- tempomat

- xenon

- podśw. klamki

- silnik 2.0d 177 n47

 

interesuje Cię taka ? mój dobry kolega się przymierza do sprzedania nie długo , na pewno malowane zderzaki ale tak to cała ładna i prosta, przebieg tylko 110k trzeba by oczywiście sprawdzić dokładnie ale wóz jest naprawdę sprawdzony i zadbany. Zapytam go ile chce tylko mi napisz czy taka opcja wogóle Ci pasuje , pozdr

Opublikowano
Oferuje flaszke Jacka Danielsa jak mi ktoś okolic Krakowa (ewentualnie w tygodniu Katowice po 16tej) zaprezentuje i da sie przejechać BMW E90 325ix manual (lub ewentualnie 325i manual) wersje EU. Mam obawy czy ten silnik nie będzie za słaby a nie chce wtopić 10k euro i po miesiącu pozbywać się auta bo będę niezadowolony. Do tej pory jezdzilem seryjnym E91 320xd 177KM - duzo za słaba i seryjnym E90 330d - akceptowalne osiagi. Kontakt maila [email protected]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dwa razy oglądałem 325i i jeździłem nimi i szczerze, myślałem że będzie rakieta, a d*** nie urywało. Dźwięk silnika piękny, bez porównania do R4, ale pozostaje...
Opublikowano

325xi ma przyspîeszenie o prawie sekunde gorsze od i...

To dobry samochod dla osoby jezszace normalnie, dynamicznie w miescie ale to nie rajdowka. Jezeli 330D byly tylko zadawalajace to 325i bedzie do bani. 330i N53 272 KM.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Nie masz co nawet jeździć...

Kupuj 330d dasz chipa i będzie latać jak trzeba a gorsza prace silnika odbijesz sobie przy dystrybutorze :mrgreen:

Można z niej prawie 300KM wyciagnac :D

Opublikowano
kiedy w tej Polsce będzie normalnie ? 90 % wstawionych w tym wątku aut to przekombinowane druciarstwo, nikt za nic nie odpowiada, to jest patologia żeby mieć na auto +30 tyś i przeprowadzać dochodzenia żeby nikt nas nie zapakował w armatę :(

 

Dopóki będą się znajdować łosie którzy taniego ulepa wezmą bez jakiegokolwiek sprawdzania licząc na to że to właśnie oni trafią okazję życia a drogie auta są dla frajerów, to tak będzie.

Opublikowano

W polsce jest przerost formy nad trescia. To nie wyksztalcenie, osobowosc lub kultura osobista sa wyznacznikiem statusu socjalnego w polsce tylko Samochod.

 

Dam dobre porownanie, Moj ostatni szef (wtedy 45 lat) we francji z zarobjkami okolo 70 tys euro/miesiac + premie, prezes jednak miedzynarodowej firmy robiacej jakies 100 millionow obrotow rocznie jezdzil VW Polo po miescie i Peugeotem 607 na trase. Jedyny samochod premium mial na niedzielne wyjazdy z dziewczyna i byl to stary audi TT cabriolet... w polsce nie do pomyslenia... jak patrze na parking firmowy jak tam czasem jeszcze zawitam to wiekszosc samochodow to premium a dla mnie sumum to jeden z pracownikow zarabiajacy 5200 zl/ miesiac ktory wydaje na rate z ubezpieczeniem 2600 zl na F10...

 

To czyni ze ludzie jezdza samochodami na ktorych ich nie stac. Utrzymanie prawidlowe BMW to jest wydatek a zakup pozadnego modelu rownierz nawet uzywanego. A wiec kupuja rozbitki czesto niebezpieczne, krecone i tna obsluge auta do maxa... wynik widac w ofertach.

 

Poki mentalnosc jestem to co mam sie nie zmieni a nie zmieni sie szybko to rynek gratow i malych oszustow bedzie kwitl. I zobaczcie rownierz kto sie glownie zajmuje sprzedaza aut... to wyznacza bardzo niski poziom ogolny... i niech was nie zmyli garnitur sprzedawcy nowych aut w ASO w BMW to ten sam niski poziom... w polsce pracowik w tego typu firmach ma byc tani, nie wazne czy produktywny, ma tylko umiec wykonywac polecenia...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Na stan rynku aut używanych w Polsce składa się wiele czynników. Oczywiście to wynika głównie z mentalności wielu kupujących. Wbrew pozorom nie każdy kupuje auto Premium mimo słabych zarobków. Jednak prawie każdy ma się za cwaniaka który kupuje auto - okazję. Takie właśnie okazje są ściągane z zachodu przez handlarze. Jest zapotrzebowanie jest podaż. Niestety prawdziwych okazji nie ma, a na pewno nie ma ich od handlarza. Trzeba być kompletnym idiotą by wierzyć w to że się jest cwanszym od zawodowa, który zna prawie każda możliwa sztuczki aby obniżyć cenę i jeszcze na tym zarobić. Oczywiście zwykle kosztem klienta.

Jedyna opcja aby auto od handlarze było w miarę dobre dla klienta to wtedy gdy miało poważne usterki mechaniczne. Jeśli mamy to szczęście że nie dało się tego naprawić poprzez druciarstwo to kupimy względnie dobre auto od handlarze. Szansa na to jest podobna jak wygranie w totka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.