Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Prescot a książki nie było do tego rodzynka?

 

Jakaś tam była, rzekomo 3 lata temu miała wpis przy 128 tys km. Po obejrzeniu wnętrza to uznałem że szkoda czasu na oglądanie książki. W auto fus po napisaniu oświadczenia właściciela i skanie dowodu rejestracyjnego potwierdzili by ostatni przebieg z niemiec. Samochód miał też naklejkę o wymianie oleju w kwietniu 2013 i było wpisane 149 tys km. Teraz na liczniku ma 168 tys więc zaraz po sprowadzeniu ją przekręcili.

Edytowane przez Prescot
Opublikowano

 

 

Pierwsza fajna godna oglądania ale druga to straszny pustak :mad2: (xenony, fotele, itd.)

Nie wiem czy znasz opinie o tych silnikach?

Niedawno u mojego znajomego mechanika stała 318i po przebiegu 156tyś.km w której silnik brał olej okazało się że do wymiany bo koszty naprawy przewyższały dużo wartość drugiej jednostki i potwierdziło się że TYLKO R6 :mrgreen:

Opublikowano

Auta z NL w wielu przypadkach sa bez ksenonów z prostej przyczyny tak jak w Belgii wiekszośc dróg jest oświetlona w nocy.

spinacz2100 cosik ci sie pewno silniki pokiełbasiły bo siorbiące olej to N46 a nie N43. :norty:

A ta eco skóra to wogóle porażka -prodiż latem blacha zimą.

Opublikowano
Auta z NL w wielu przypadkach sa bez ksenonów z prostej przyczyny tak jak w Belgii wiekszośc dróg jest oświetlona w nocy.

A ta eco skóra to wogóle porażka -prodiż latem blacha zimą.

 

hahaaaha ha. dobre, porawiłeś mi na chwilę humor po meczu legii z ajaxem...piłeś?

freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano

nie wiem jakie to oznaczenie silnika tylko wiem ze wtedy wymieniał silnik w 318i

skórę się kupuje nie dlatego że jest dobra tylko dlatego że jest ładna :mrgreen:

 

ja nie wiem jak wy ale dla mnie xenony muszą być!!!

tyle jest teraz aut do wyboru że można wybierać wiec po co brać bez

co do skóry to kwestia gustu, ale jeżeli jest też webasto to jestem za :cool2:

najlepszą opcją jest chyba pół skóra ale to indywidualne podejście...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mi nic humoru nie poprawi po takim meczu :(
Opublikowano
przykra sprawa BMW w tapczanach z pseudo weluru , bez xenonu z kierownicą ze styropianu , chyba że ma symbol 33X to jeszcze idzie przełknąć :)

 

czymże jest 330/5 bez tego zacnego wyposażenia? pomyłką. jak można przełykać gorycz taką? weź to kup, weź tym jeździj i nie narzekaj...a potem weź to sprzedaj i też nie narzekaj!

freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano

Potrzebuje rady, przymierzam sie do zakupu 325ix E90 2007-08r (przywioze sam z niemiec z przelotem ok 170-200 tys km) i mam pytania odnośnie napedu na 4 koła x-drive czy ten naped sie sypie przy ostrzejszej jeździe?

mozna strzelać ze sprzegła?

deptać dno w zakretach z wyłaczonym DTC?

Do tej pory jezdziłem Subaru Imprezami i tam nie było nigdy problemów z napedami, podobnie jak w Audi Quattro (A4 z toresenem) czy Mitsu EVO. Jak to wyglada w E90? Czytalem ze w X3ce skrzynka rozdzielcza to padaka wyciera sie zebatka naciaga łańcuch i padaja łożyska wiem ze w E90 i E60 sa inne duzo lepsze skrzynie rozdzielcze bez felernego łancucha ale nikt nie pisał jak to sie sprawdza przy ostrzejszej jezdzie.

Opublikowano
w E90 jest skrzynia rozdzielcza ATC300 z przekładnią zębatą, nie ma w niej łańcucha.
Opublikowano
Potrzebuje rady, przymierzam sie do zakupu 325ix E90 2007-08r (przywioze sam z niemiec z przelotem ok 170-200 tys km) i mam pytania odnośnie napedu na 4 koła x-drive czy ten naped sie sypie przy ostrzejszej jeździe?

mozna strzelać ze sprzegła?

deptać dno w zakretach z wyłaczonym DTC?

Do tej pory jezdziłem Subaru Imprezami i tam nie było nigdy problemów z napedami, podobnie jak w Audi Quattro (A4 z toresenem) czy Mitsu EVO. Jak to wyglada w E90? Czytalem ze w X3ce skrzynka rozdzielcza to padaka wyciera sie zebatka naciaga łańcuch i padaja łożyska wiem ze w E90 i E60 sa inne duzo lepsze skrzynie rozdzielcze bez felernego łancucha ale nikt nie pisał jak to sie sprawdza przy ostrzejszej jezdzie.

 

 

jako uzytkownik Quattro W S4... a teraz 325xi... to xdrive jest batdzo dobrym napedem do jazdy na co dzien w trudniejszych warunkach ale ostra jazda to nie jego mocny punkt, nawet z wylaczonym DTC bedzie cie ograniczal. BMw jest sportowe przy napedzie z tylu a nie z napedem na 4 kola, przynajmniej w tej generacji Xdrive ktora chcesz nabyc. Za to naped jest trwaly jezeli wymieniasz olej w skrzynce rozdzielczej co 80 tys km.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
S4 a 325ix to przpaść, inne ligi. co masdz na myśli Rivasi pisząc że 3ka na ciężkie warunki? S4 to jest V8 quatro, warunki ma w d..ie.
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Potrzebuje rady, przymierzam sie do zakupu 325ix E90 2007-08r (przywioze sam z niemiec z przelotem ok 170-200 tys km) i mam pytania odnośnie napedu na 4 koła x-drive czy ten naped sie sypie przy ostrzejszej jeździe?

mozna strzelać ze sprzegła?

deptać dno w zakretach z wyłaczonym DTC?

Do tej pory jezdziłem Subaru Imprezami i tam nie było nigdy problemów z napedami, podobnie jak w Audi Quattro (A4 z toresenem) czy Mitsu EVO. Jak to wyglada w E90? Czytalem ze w X3ce skrzynka rozdzielcza to padaka wyciera sie zebatka naciaga łańcuch i padaja łożyska wiem ze w E90 i E60 sa inne duzo lepsze skrzynie rozdzielcze bez felernego łancucha ale nikt nie pisał jak to sie sprawdza przy ostrzejszej jezdzie.

 

 

jako uzytkownik Quattro W S4... a teraz 325xi... to xdrive jest batdzo dobrym napedem do jazdy na co dzien w trudniejszych warunkach ale ostra jazda to nie jego mocny punkt, nawet z wylaczonym DTC bedzie cie ograniczal. BMw jest sportowe przy napedzie z tylu a nie z napedem na 4 kola, przynajmniej w tej generacji Xdrive ktora chcesz nabyc. Za to naped jest trwaly jezeli wymieniasz olej w skrzynce rozdzielczej co 80 tys km.

dzieki za rzetelne info o taka odpowiedz mi chodziło w takim razie bedzie wsam raz na moje aktualne potrzeby :8)

Opublikowano
w weekend zamierzam jechać na wycieczkę do woj. łódzkiego i mam do obejrzenia 2 sztuki:

1. http://otomoto.pl/bmw-318-sliczne-zadbane-bmw-318i-C36058095.html

2. http://otomoto.pl/bmw-320-2-0-150km-gwarancja-jak-nowe-super-sta-C35428000.html

 

Może ktoś z Was już je oglądał, albo było już coś o nich wcześniej wspomniane to proszę o pomoc :)

Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie.

 

Może jednak ktoś coś wie? :norty:

Opublikowano (edytowane)

W N43 szczególnie przy krótkich przebiegach sa problemy z sonda NOX (niestety koszt niemały bo ok.1600zł.) ale mozna podobno usunąć chwasta z softu,standardowo cewki ale na w/w i w niektorych przypadkach wtryskiwacze była akcja serwisowa więc teoretycznie gratis. :mrgreen:

to samo tyczy sie tez wiekszych benzyn z wtryskiem bezposrednim.

Edytowane przez jaculek63
Opublikowano
Przegladam oferty na mobile i nasuwa mi sie pytanie czy BMW E90 sedan rocznik 2006 miał jakies wady które pozniej porawiono? Interesuje sie modelami 325ix 330ix i 330xd i w kazdej wersji taka sama zależność auta z 2006 latwiej znaleść i sa czasem o 2 tys Euro tansze od tych z 2007-08roku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
325i oraz 330i najlepiej od 2010, poczytaj o silnikach n52 i n52n na forum, jest sporo info!!
Opublikowano
325i oraz 330i najlepiej od 2010, poczytaj o silnikach n52 i n52n na forum, jest sporo info!!

Czytalem ale dobry egzeplarz 2010 przekracza moj budżet. Musze brać 2007 lub 2008. Jest wielki problem z wyborem bo sedanów nikt nie chce sprzedać dlatego pytam o rocznik 2006 bo wybór znacznie wiekszy. Niemiec głupi nie jest wiec pewnie jakies wady maja roczniki 2005-06

Opublikowano (edytowane)

Jestem zainteresowany zakupem BMW 320 E92 w wersji Coupe (2.0L Benzyna/N43 - manual - rok 2007+ - przebieg w okolicach 100,000 KM)

 

Mam budżet w wysokości 50,000 PLN. Przeglądam to forum od kilku dni i stwierdziłem ostatecznie że najbezpieczniej może będzie zakup przez http://www.bmw.de (czyli z autoryzowanego salonu BMW w Niemczech) lub bezpośrednio z rąk pierwszego właściciela w Polsce lub Niemiec (z udokumentowaną książką serwisową). Wolałbym kupić w Polsce z względu że jest bliżej (mieszkam w okolicach Warszawy).

 

A propo tych aut pierwszych właścicieli w Polsce to zauważyłem że są komisy które takie auta sprzedają. Pytanie czy te auta nie są oszukane? Np te ogłoszenia:

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-bezwypadkowy-salon-pl-serwisowany-C35324828.html

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-automat-bi-xenon-f-vat-23-C35004835.html

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-204km-salon-pl-100-bezwypadek-1-wl-C34952844.html (wiem że szukam benzyniaka ale może i warto rozważyć diesel'a) ten wygląda na ciekawą propozycje.

 

Inne benzyniaki z otoMoto:

http://otomoto.pl/osobowe/bmw/320/e90/2007-2012//benzyna?fq%5Bdoors_number%5D%5B0%5D=2%2F3&fq%5Borigin_country%5D=PL&fq%5Bhistory%5D%5B0%5D=item.has_authorized_service

 

Czy bezpieczniej kupić BMW z Niemieckiego salonu np te za 12.750,00 € (może da się obniżyć cenę o tysiąc Euro?)

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1092961/1

 

Albo od jakiegoś Niemca - może będzie taniej?

http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:320,frn:2007-01,frx:2010-12,prn:8000,prx:14001,ful:petrol,mln:30000,mlx:125000,ger:manual_gear,pwn:110,pwx:148,ccn:1801,ccx:2200,drc:two_or_three

 

Wiem że nie mają nawigacji która niby jest wymagana w BMW ale te egzemplarze są droższe i powyżej mojego budżetu.

 

Przyznam że się nie znam na BMW (ale wiem że chce E92 Coupe na 100% i chciałbym użytkować przez następne 2-3lata) i potrzebuje Waszego wsparcia. :)

Edytowane przez PiotrGT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.