Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Odgrzeję trochę temat. Koledzy a jak jest z tym stukaniem i "pykaniem" (chyba popychaczy) w tym silniku 325i N52 ?. NIe wiem czy N53 też to się tyczy.
_______________________________________________________________
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Soyek ten z Belgii to na 90% miał kręcony licznik.

90% aut z Belgii ma kręcone liczniki bo tam są duże przeloty

drugie auto całkiem całkiem, cena w sumie bardzo atrakcyjna 2009 rok

Opublikowano

http://mobile.de/23GJC6

Taki niemiec zejdzie z ceny? Macie jakies doswiadczenia?

Swoja droga ile kosztuje sprowadzenie auta, koszt paliwa + 2k?

 

Soyek ten z Belgii to na 90% miał kręcony licznik.

90% aut z Belgii ma kręcone liczniki bo tam są duże przeloty

drugie auto całkiem całkiem, cena w sumie bardzo atrakcyjna 2009 rok

pracuje w belgijskiej firmie, polowa ludzi jezdzi codziennie do pracy 50-100km w 1 strone. oni tam pzt maja w wiekszosci auta firmowe, ze wzgledu na wysokie podatki, takze auta stamtad raczej nie sa w najlepszym stanie. a jak zadbane to na pewno drozsze niz w pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Soyek ten z Belgii to na 90% miał kręcony licznik.

90% aut z Belgii ma kręcone liczniki bo tam są duże przeloty

drugie auto całkiem całkiem, cena w sumie bardzo atrakcyjna 2009 rok

a co z carpassem?

Opublikowano (edytowane)
A co powiedzie na to: http://otomoto.pl/bmw-320-x-drive-salon-pl-bezwypadkowa-100-C35879048.html ??

 

Jutro jadę oglądać. Sprawdziłem historię - wszystko się zgadza. Po VIN nie zgadza mi się parktronic z przodu - sprzedający nie wie dlaczego jest tam wpisany tylko tył, ale jest pewny tego, że był w aucie od samego początku (myślę, że można to jakiś zweryfikować w ASO).

Auto było już opisywane u Nas na forum, przy ostatniej zmianie właściciela: viewtopic.php?f=44&t=232184

A tutaj jest ta aukcja: http://archiwumallegro.pl/bmw_320d_xdrive_demo_salon-3742407870.html - jak widać, przez 1,5 roku strata na aucie 4000 tyś - Nie jest to zbyt wiele :) Liczę, że może coś utarguję.

Czy ktoś mi potwierdzi, jaki tam jest silnik (n47a, czy n47c)?: w rozkodowanym vinie widzę: N47D20O0 - to jest chyba ten nieszczęsny "a"??? No ale cóż rozrząd był zmieniany, więc chyba aż tak nie będę się tym przejmował.

Jak myślicie (tak na sucho), można brać?/

 

Zdaje się że go kupiłeś?

Fajny, pół roku temu rąbneli mi prawie identyczny, gdyby ten był wcześniej wystawiony to pewnie bym go wziął.

Kod silnika jest na plakietce od strony kierowcy.

W VIN jest tak jak trzeba - S508A PDC, czyli p/t, gdyby był tylko z tyłu to byłoby PDC rear

Edytowane przez Bugs
  • Moderatorzy
Opublikowano

Oooo dzięki za info dotyczące PDC! :) Bo tylko to mi nie pasowało :)

Zgadza się, w tyg. kończymy transakcję.

Dzięki za info o tym, że chyba byś go brał, gdybym Ci go nie sprzątnął ;) Fajne uczucie, utwierdzające że podjęło się dobrą decyzję :cool2:

Opublikowano

Dzięki za info o tym, że chyba byś go brał, gdybym Ci go nie sprzątnął ;) Fajne uczucie, utwierdzające że podjęło się dobrą decyzję :cool2:

 

To się okaże :) Polski salon i wszystko na miejscu więc raczej trudno coś ukryć albo przeoczyć.

Widziałem to auto raz na ulicy, zwróciłem uwagę bo jest prawie identyczny jak ten który mi niedawno ukradli ( tylko nie miał jeszcze folii na dachu ), nie wiedziałem że jest/będzie na sprzedaż. Gdyby go wystawiał 3 miesiące temu to byłbym zainteresowany, a tak w międzyczasie kupiłem inny.

Opublikowano
330i N52B30 . 116kkm na blacie. Olej od nowości wymieniany co 8-9k km. Castrol 0W40. Nic nie cyka, nie tyka...Autko pali troszkę więcej niż 320i, ale nadrabia elastycznością i kulturą pracy.
Opublikowano
Ja bralbym w tej kolejnosci: 335i > 330i > 325i > 330d > 320i > 320d , wszystko co slabsze pasuje do Skody Fabii bardziej niz bmw3
Opublikowano

W e46 320i - kultura pracy silnika mi bardzo odpowiadała :)

Myśląc o e90 biorę pod uwagę 325i - jednak perspektywa zostawienia 8 tyś zł. urzędniczym złodziejom mnie bardzo odstrasza. Ja się mega zauroczyłem 6cylindrami w BMW :( - ehhhh. Przeglądam głównie oferty samochodów z 2007 roku do przebiegu 100 tyś km. Bez 12 tyś euro nie ma co nawet myśleć - a tu prawie golas. Wracając do meritum- silniki o pojemniśći 2,5 litera - można zagazować a te 3 litrowe (325i) już nie ?

_______________________________________________________________
Opublikowano

Panowie,

 

czy ktos z was widzial ten egzemplarz?

 

Bylem, jechalem, oglądalem. Kolor prawego przedniego blotnika jest inny niz maski, byl malowany ale dosc cienko (220 mikronow). tylni blotnik to samo. na przednim prawym slupku znajduje się element malowany gdyz widac odciecie jak lakiernik gubil roznice w odcieniach, poza tym widac lekkie chropowatosci jakby pod lakier dostaly sie zarenka piasku. wew silnika wewnatrz plastikowej W srodku jak nowka, (brakuje jedynie jednego pokrętla od radia). wszystko dziala, auto jedzie sztywno i dobrze przyspiesza. turbo dziala prawidlowo, rozrząd nie halasuje (kiedys w 520d musialem wymienic bo byl dosc slyszalny). wew. wydechu czarna sadza ale to chyba ok??

 

przebieg potwierdzony w aso.

 

Jeśli ktos ma taką możliwość to wielka prosba o pomoc w rozkodowaniu nr VIN. wbavu31000kz10159

 

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano

Proszę ;) Zapomniałeś podrzucić link czy był gdzieś wcześniej i ja przeoczyłem?

 

Model description: 320d

Market: Europa

Type: VU31

E-Code: E91

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Monacoblau Metallic (A35)

Upholstery: Leder Dakota/beige (LCB4)

Production date: 10.05.2006

Assembled in: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S2BFA

BMW LM Rad Doppelspeiche 154 BMW alloy wheel, double spoke 154

S4AGA

Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S200A

Entfall Katalysator Diesel particle filter

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S240A

Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S386A

Dachreling Roof railing

S402A

Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A

Raucherpaket Smoker package

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

P7RPA

Paket Advantage Advantage package

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S9AAA

Aussenhautschutz Outer skin protection

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Wracając do meritum- silniki o pojemniśći 2,5 litera - można zagazować a te 3 litrowe (325i) już nie ?

Tak zgadza się. Po 08/2008r. europejskie wersje wolnossących silników 6cylindrowych, oznaczenie już n53, zarówno 325i jak i 330i, dostały wtrysk bezpośredni i nie nadają się do gazowania. Jak chcesz gazować to celuj w n52 z wtryskiem pośrednim. Ja jeżdżę n52b25, czyli 325i i mocy w zupełności starcza, spalanie też do zaakceptowania. Aczkolwiek jak będziesz miał na oku ładne 330i to się nie zastanawiaj :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dość bogata fajna wersja, zweryfikuj czy gdzieś na drzewie sie nie zawinął w przeszłości (malowany słupek) i jak ok to bierz :)

 

apropos wydechu, powinien być czyściutki z blachą w środku - czarny może oznacza że dpf i kata wycięty...

Opublikowano
http://otomoto.pl/bmw-320-e90-163-km-panorama-navi-skora-serwis-C35434034.html

 

to jest wlasnie ta fura. Jeździła po francji, na słupkach oryginalny lakier.

 

pod maską znajdowało się troszke piasku ale ogolnie silnik czysty, cooler suchy, turbo czysciutkie. Kurde az sie boje ze jakas podpucha za taką cene...

 

Jak sądzicie?

 

Masz zdjęcie pod maską??

 

Auto z Francji więc raczej na 100% przyjechało uszkodzone - pytanie tylko jak i jak naprawione, ale skoro lakiernikowi zostały paprochy - to raczej profesjonalistą nie był:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po co zgadywać, masz dobrą cenę i kilka serwisów bmw w okolicy, umawiaj sie koniecznie obejrzyj go od spodu. No i wrzuc koniecznie fotki pod maską
Opublikowano

3 miała prawą przednią lampę nową. Z prawej strony też jest polakierowana i są te syfki na lakierze, da się coś z tym zrobić? Przez to prawy błotnik ma inny odcień (bardziej niebieski) niż maska (mocno granatowa).

 

No i ten syf *czarna sadza* wew rury wydechowej.

 

A to dopiero początek bo pod kompa go nie podłączałem.

 

Nie potrafię wyczuć jak działają wtryski, musiałbym z kompem podziałać.

 

W srodku jak nówka, ale i środek można wymienić. Ehh czy trzeba się aż tak bać francuza?

Opublikowano
Serwisy bmw. Właśnie, czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony poza aso i np. poza autoreduta (są dobrzy ale za drodzy). Najchętniej skoczyłbym samochodem do Otwocka ale sprzedający mowi ze to za daleko. Tak więc skorzystam z porady tylko nie wiem do kogo się zwrocic w celu sprawdzenia auta przez kompa i pod spodem.
Opublikowano
Ehh czy trzeba się aż tak bać francuza?

 

Francuza nie trzeba się bać pod warunkiem, że przywozisz go sam i sam go naprawiasz. Niech Ci handlarz pokaże jak był uszkodzony, pewnie ma jakieś zdjęcia.

Skoro był uszkodzony to jest szansa, że przebieg będzie prawdziwy.

 

Syfy pod lakierem - dobry lakiernik Ci wytraci :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.