Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogę obejrzeć, mam czujnik lakieru i latarkę :) ale musiałby podjechać do mnie czyli albo śródmieście albo ursynów :) zapytaj czy pojdzie na to...
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Dostałem od sprzedającego nr vin: WBAVW11050A277002

oraz zamieścił nowe ogłoszenie z innnymi zdjęciami: http://allegro.pl/bmw-e91-2-0d-navi-pl- ... 91251.html

sprawdziłem vin: http://www.bmwarchiv.de/vin/a277002.pdf się zgadza.

co Wy sądzicie? na jakiej stronie można sprawdzić historię auta po VIN'ie czy pokrywa się z książką serwisową?

Edytowane przez R&M Robson
Opublikowano
Dostałem od sprzedającego nr vin: WBAVW11050A277002

oraz zamieścił nowe ogłoszenie z innnymi zdjęciami: http://allegro.pl/bmw-e91-2-0d-navi-pl-od-osoby-prywatnej-full-opcja-i5008391251.html

sprawdziłem vin: http://www.bmwarchiv.de/vin/a277002.pdf się zgadza.

co Wy sądzicie? na jakiej stronie można sprawdzić historię auta po VIN'ie czy pokrywa się z książką serwisową?

Czy przypadkiem nie powienien miec naklejek na przednim pasie? I naklejka na lewy reflektorze chyba w inna strone powinna byc zwrocona ale moze sie myle

Opublikowano
ciekawe ze robson sprzedaje i robson chce kupic taka zbierznosc :) fajne stołki w tym 3er... szkoda ze nie automat :)
Opublikowano

Waldi skoro pytasz jaka jest różnica miedzy 2,5 a 3 to zdecydowanie 3.0 ci nie potrzebne :D

2,5 daje frajdę z jazdy choć nie taka jak 3.0, pali dosyć dużo (ok.7-9l. trasa i 13 w gore w mieście)ale nie tak dużo jak 3.0, zdecydowanie mniej się psuje ale i jest tańsze utrzymanie 2,5 niż 3.0.

Ale to co mi się najbardziej się podoba w 2,5 to jej dzwiek...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=264011

 

Pomijając już dyskutowaną tu kwestię zlecenia sprzedaży macherom z Gubina i zbyt ładne zdjęcia: czy ktoś miał okazję oglądać ten samochód - i czy z analizy VIN, wyposażenia, etc. wszystko wygląda OK?

 

Rozmawiałem z krzykxyz i wszystko brzmi sensownie, ale z KRK mam niestety dość daleko.

 

Dzięki.

 

Mam ten sam problem boję się, że zrobię sobie tylko wycieczkę... a z Łodzi, też mam kawałek

Opublikowano
Waldi skoro pytasz jaka jest różnica miedzy 2,5 a 3 to zdecydowanie 3.0 ci nie potrzebne :D

2,5 daje frajdę z jazdy choć nie taka jak 3.0, pali dosyć dużo (ok.7-9l. trasa i 13 w gore w mieście)ale nie tak dużo jak 3.0, zdecydowanie mniej się psuje ale i jest tańsze utrzymanie 2,5 niż 3.0.

Ale to co mi się najbardziej się podoba w 2,5 to jej dzwiek...

 

poprzednio miałem A4 1,8t i mocy mi wystarczało więc z 2,5 będę pewnie bardziej zadowolony :) boje się trochę silnika 3,0 :)

Opublikowano
Waldi skoro pytasz jaka jest różnica miedzy 2,5 a 3 to zdecydowanie 3.0 ci nie potrzebne :D

2,5 daje frajdę z jazdy choć nie taka jak 3.0, pali dosyć dużo (ok.7-9l. trasa i 13 w gore w mieście)ale nie tak dużo jak 3.0, zdecydowanie mniej się psuje ale i jest tańsze utrzymanie 2,5 niż 3.0.

Ale to co mi się najbardziej się podoba w 2,5 to jej dzwiek...

 

poprzednio miałem A4 1,8t i mocy mi wystarczało więc z 2,5 będę pewnie bardziej zadowolony :) boje się trochę silnika 3,0 :)

 

 

Waldi198, mam 2.5 i jezdzilem trzy miesiace 3.0.... i bez zadnej sciemy bierz 3.0 ! Lepszy i w sumie lepszy i no lepszy i mnie awaryjny i mniej pali i lepszy... 3.0 jest po prostu... lepszy i ma wiecej morzliwych modow, szybciej lapiesz laski, wiecej mowliwosci rozwoju... i unikasz potencjalnie duzej wady fabrycznej z tlokami K. JA szukalem ponad rok silnika bez tlokow K... bo wiekszosc jest z tlokami K.

 

Bez jaj jak mozez bierz 3.0. a najlepiej N53 ale to juz inna wyzsza cena.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Waldi skoro pytasz jaka jest różnica miedzy 2,5 a 3 to zdecydowanie 3.0 ci nie potrzebne :D

2,5 daje frajdę z jazdy choć nie taka jak 3.0, pali dosyć dużo (ok.7-9l. trasa i 13 w gore w mieście)ale nie tak dużo jak 3.0, zdecydowanie mniej się psuje ale i jest tańsze utrzymanie 2,5 niż 3.0.

Ale to co mi się najbardziej się podoba w 2,5 to jej dzwiek...

 

poprzednio miałem A4 1,8t i mocy mi wystarczało więc z 2,5 będę pewnie bardziej zadowolony :) boje się trochę silnika 3,0 :)

 

 

Waldi198, mam 2.5 i jezdzilem trzy miesiace 3.0.... i bez zadnej sciemy bierz 3.0 ! Lepszy i w sumie lepszy i no lepszy i mnie awaryjny i mniej pali i lepszy... 3.0 jest po prostu... lepszy i ma wiecej morzliwych modow, szybciej lapiesz laski, wiecej mowliwosci rozwoju... i unikasz potencjalnie duzej wady fabrycznej z tlokami K. JA szukalem ponad rok silnika bez tlokow K... bo wiekszosc jest z tlokami K.

 

Bez jaj jak mozez bierz 3.0. a najlepiej N53 ale to juz inna wyzsza cena.

 

o co chodzi z tymi tłokami K ? czytałem że 3.0 też maja jakieś wady i są trochę awaryjen i tego sie obawiam trochę :)

Opublikowano
Mogę obejrzeć, mam czujnik lakieru i latarkę :) ale musiałby podjechać do mnie czyli albo śródmieście albo ursynów :) zapytaj czy pojdzie na to...

 

Oli dzieki za propozycje pomocy.

 

Jade sam ze znajomym mechanikiem w sobote obejrzec autko,

Jak bedzie wszystko tak jak w opisie to biore :mrgreen:

Opublikowano

Mam opcje na auto z rozliczenia w ASO. 318d, 143KM, manual, 75k przebiegu. 2009r.

jezdzilem nim zaraz jak klient odstawil:

- nie wchodzila jedynka

- szuralo na niskich obrotach

- poza tym, super

 

diagnoza aso:

- nowa skrzynia biegow

- nowy dwumas

- nowy rozrzad

 

czyli wychodzi na to ze oprocz turbo auto praktycznie jak nowe (w srodku wszystko cacy)

 

jak mysliscie czy to jest normalne ze po takim przebiegu auto jest w takim stanie? chyba musialo byc mocno zazynane?

czy to moze byc skarbonka? czy skoro wiekszosc najbardziej wadliwych i kosztownych elementow zostanie wymieniona w aso na oryginaly, to fura bedzie prawie jak nowa?

Opublikowano

 

o co chodzi z tymi tłokami K ? czytałem że 3.0 też maja jakieś wady i są trochę awaryjen i tego sie obawiam trochę :)

 

w tym poscie masz info. : viewtopic.php?f=70&t=262051

 

2.5 i 3.0 przed liftem to N52. Generalnie silnik 2.5 i 3.0 sa bardzo bliskie i borykaja sie z tymi samymi usterkami z tym ze w 2.5 dochodzi mozliwosc problemu z tlokami, nie jest to regula, dotyczy to niektorych egzemplarzy ale jest.

 

Poza tym :

 

- spalanie to samo, jak powidzial poprzednio kolega, mi z xdrivem i automatem wychodzi srednio 11/12 L w zaleznosci od % miasto/trasa. To w miescie spalanie jest szczegolnie wysokie.

- moc i mozliwosci modow po stronie 3.0 bez watpienia

- o dziwo czesci ktore sie roznia miedzy 2.5 i 3.0 sa tansze w praypadku 3.0 i bardziej dostepne jako uzywane.

 

Osobiscie jako uzytkownik obu poradzil bym 3.0.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak bylo zazynane i olej zmieniano co 25-30 to sam silnik tez niedlugo padnie :( ale oby nie, niestety N47 nie są zbyt wytrzymałe, jakaś wada związana z blokiem czy głowicą (nie pamiętam dokłanie) nie pomaga...
Opublikowano
Mam opcje na auto z rozliczenia w ASO. 318d, 143KM, manual, 75k przebiegu. 2009r.

jezdzilem nim zaraz jak klient odstawil:

- nie wchodzila jedynka

- szuralo na niskich obrotach

- poza tym, super

 

diagnoza aso:

- nowa skrzynia biegow

- nowy dwumas

- nowy rozrzad

 

czyli wychodzi na to ze oprocz turbo auto praktycznie jak nowe (w srodku wszystko cacy)

 

jak mysliscie czy to jest normalne ze po takim przebiegu auto jest w takim stanie? chyba musialo byc mocno zazynane?

czy to moze byc skarbonka? czy skoro wiekszosc najbardziej wadliwych i kosztownych elementow zostanie wymieniona w aso na oryginaly, to fura bedzie prawie jak nowa?

Prawdopodobnie jeździł nim ktoś, kto miał problemy z korzystaniem że skrzyni biegow. Trudno powiedzieć czego jeszcze nie potrafił kierowca robić.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
nie wiem dlaczego automaty sa tak malo popularne w polsce i ludzie na sile chca sie męczyc zmieniajac biegi, szarpiac autem itd itd.... a jak widze jak ktos na łuku wciska sprzegło (a robi to 70% polakow jak nie wiecej) to rece mi opadaja.... diesel i reczna skrzynia to tragiczne połączenie !
Opublikowano

Nie wiem czy jest malo dobrych automatow na rynku czy raczej jest malo automatow w dobrym stanie. To przez stan aut importowanych do polski automaty zyskaly zla slawe kosztownych w utrzymaniu.

 

I chyba Nie kazdy potrzebuje automatu sportowego dzialajacego jak zegarek. Wiele ludzi wystarcza nawet podstawowy automat ktory zmienia biegi jak idzie bez finezji. Kwestia konfortu i bezpieczenstwa.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Ręczne skrzynie w E9x są wytrzymałe i raczej prawie wcale się nie psują, ale w mojej ocenie do idealnego działania trochę im brakuje.

 

Za to ręczne skrzynie w E60/61 psują się i to często, i nie jest to spowodowane złą eksploatacją. (Znajomy wymieniał dwa razy; dziwny dźwięk na pół-sprzęgle, jakby coś w środku miało luz. Sprzęgło też zostało wymienione. Olej był wymieniony po założeniu tej drugiej skrzyni, i po paru miesiącach to samo zjawisko co w pierwszej...później przyszła skrzynie od LCI i auto zostało sprzedane).

 

Jeździłem E90 320d 163KM z automatem, i w mojej ocenie szału nie było. Spalanie wyższe niż przy 330d manual.

Testowałem kilka dni temu 525d 197KM LCI automat Joystick, i powiem że ogólnie super. Spalanie 8,2 głównie w trasie przy prędkościach 130-180 (i to przy temp silnika 65-70'C - nówka termostat z serwisu bmw :duh: ), ale przy spokojniejszej jeździe spokojnie można zejść poniżej 7L.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Manual fajny w mocnej benzynie ale w dieslu nie przekona mnie nikt... coz z tego ze zaoszczedze 1l/100km jesli non stop bede jak fizol naciskal i mieszał i naciskał... bezsens...

wg mnie skrzynie w 1er 3r i 5er w poszczególnych silnikach sa b podobne lub takie same, lecz róznie obciażone masa pojazdów stad rozna awaryjnosc. Mnie zaleznosci od nastroju 1er2.0dA pali od 6 do 9.5l/100km podobnie 5er 30dA 7.5 do 13 l/100km... przeciez to wcale nie duzo... chyba ze kazdy liczy co do zlotówki... wtedy polecam stare lupo 3L ktore tez jest tylko w automacie.

Opublikowano
Nie wiem czy jest malo dobrych automatow na rynku czy raczej jest malo automatow w dobrym stanie. To przez stan aut importowanych do polski automaty zyskaly zla slawe kosztownych w utrzymaniu.

 

I chyba Nie kazdy potrzebuje automatu sportowego dzialajacego jak zegarek. Wiele ludzi wystarcza nawet podstawowy automat ktory zmienia biegi jak idzie bez finezji. Kwestia konfortu i bezpieczenstwa.

Uważam ze skrzynie ZF 6HP to nie są sportowe skrzynie lecz normalne. Auto z taka skrzynia nie pali wiele wiecej. Nie ma gorszych osiagow od skrzyni ręcznej. Taki moim zdaniem punkt wyjścia. Standard. Są od nich duzo gorsze i zauważalnie lepsze. Kwestia awaryjnosci to kompletnie inny temat.

@ti

Przykro mi. Nie mam nic do powiedzenia w tej kwestii wiec sie nie wypowiadam.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=264011

 

Pomijając już dyskutowaną tu kwestię zlecenia sprzedaży macherom z Gubina i zbyt ładne zdjęcia: czy ktoś miał okazję oglądać ten samochód - i czy z analizy VIN, wyposażenia, etc. wszystko wygląda OK?

 

Rozmawiałem z krzykxyz i wszystko brzmi sensownie, ale z KRK mam niestety dość daleko.

 

Dzięki.

 

Wyglada ok, nie ma nic dziwnego na zdjeciach. Trudno cene ocenic bez przebiegu. reszte trzeba zobaczyc na zywo. Sadze ze trudniej komentowac auta forumowiczow tak naprawde.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Hej, dzięki za odpowiedź. Chyba rzeczywiście pojadę go zobaczyć i zdam relację.

 

Zainteresowały mnie jeszcze dwa egzemplarze - być może ktoś je już oglądał - jeden od prywatnego sprzedawcy z Krakowa, jeden od handlarza w Nowym Sączu. Skłaniam się raczej, by ten pierwszy egzemplarz sobie darować (za tanio, za pięknie, za mały przebieg), ale może ktoś widział:

 

http://otomoto.pl/bmw-318-e90-m-pakiet-climatronic-malyprzebieg-zarej-C34005015.html

 

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-touring-navi-bi-xenon-keyless-C34957002.html

 

 

W przypadku tego pierwszego widzę, że nie zgadza się do końca data produkcji (VIN pokazuje 2007). Generalnie jest to więc oferta podkolorowana.

Opublikowano
W pierwszym oprócz odmłodzonego rocznika masz jeszcze czarowany przód i wymieniona deske rozdziecza - pewnie po odpaleniu poduszek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.