Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kasa jest rozsadna ,stanu jestem pewien teraz zaczynam rozumiec polakow ze chca widziec te 170 tys na szafie wtedy tak na sercu lzej ze bryka malo co z salonu hehe jeszcze takie pytanko jezeli zostanie cofniety licznik ,a jakis fachowiec podlaczy komputer to bedzie widzial ze bylo cos robione??

Zależy jak zrobione i jaki fachowiec. Generalnie prawie zawsze jest to do wykrycia tylko trzeba umieć i chcieć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kasa jest rozsadna ,stanu jestem pewien teraz zaczynam rozumiec polakow ze chca widziec te 170 tys na szafie wtedy tak na sercu lzej ze bryka malo co z salonu hehe jeszcze takie pytanko jezeli zostanie cofniety licznik ,a jakis fachowiec podlaczy komputer to bedzie widzial ze bylo cos robione??

jasne, że tak przebiegu nie masz tylko w liczniku, ale też w innych modułach. Jeśli ktoś przeprogramuje sam licznik, to po podłączeniu kompa, czy włożeniu kluczyka do stacji dokującej od razu będzie widać rozbieżność

Opublikowano

Witam wszystkich,

zwracam się z prośbą o kilka rad dotyczących zakupu M3 e92. Jestem właśnie w takim momencie, zastanawiam się co powinienem wiedzieć o modelu. Czytałem już posty na tym forum, ale najwięcej wywodów było o spalaniu (to już mam za sobą). Chciałbym dowiedzieć się co powinienem dokładnie sprawdzić i jak. Czy z tym silnikiem są takie problemy jak z V10 w m6? Z tego co wiem te silniki są bardzo podobne konstrukcyjnie. Czy są problemy z Vanosem? Jak ze sprzęgłem (kupuję wersję z manualem) ile ono wytrzymuje zwykle, jak wyczuć w jakim jest stanie? Jak sprawdzić dyferencjał, czy jest wytrzymay? ITP. Za wszystkie rady z góry dziękuję.

Opublikowano

Najtansze M3 na allegro zawsze beda podejrzane ;) a ta z ogloszenia nawet nie ma EDC.. :roll:

 

1)Sprzeglo jest dwutarczowe, pancerne, wytrzymuje duzo i dlugo.

2)dyferecjalu metoda "na slomczyna" nie sprawdzisz, dyferencjal zwlaszcza w manualu, stuka, puka i wali az milo.

3)w S65 tez wystapuje problem panewek, raz na okolo 100 tys km trzeba je wymienic, groszowa sprawa. Oprocz tego zadnych misternych awarii nie ma. Ale w uzywanym aucie moze trafic Ci sie wszystko.

4)Eksploatacja tego auta jest tania jak barszcz, powiedzmy x1.5-x2.0 wzgledem np: 335i, czyli mniej wiecej x2.5-x4.0 wzgledem 320d.

 

Po dwoch latach uzytkownia M3 moge Ci powiedziec ze to pancerne auto - pod warunkiem ze dobrze o nie dbasz:)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Obecnie jest to auto BYNTAS z mforum.

Dyfer na ucho można sprawdzić poprzez skręcenie kół na maxa w prawo i zrobienie kółka, później lewo i nasłuchiwać czy masz buczenie z tylnej części auta.

Jeżeli buczenie jest, to też tragedii nie ma, bo zalewasz specyfikiem i temat wyciszasz, tylko że szpera może później spinać, ale raczej tego nie odczujesz.

Reszta została już wyjaśniona.

Opublikowano
mam do kupienia e91 stan igla ,jedynie co mnie nartwi to 260 tys przebiegu ,najprawdziwszego pelen serwis w niemczech ,auto prosto z tamtad silnik 2 litry 163konie rocznik 2007 teraz moje pytanie czy jest to naprawde duzo czy to juz nie ma prawa bytu czy jest to skazane tylko na remonty i wcisaknie kasy??

 

 

około 90% osób które kupują diesla robi rocznie min 30 tyś 7 lat x 30 tyś daje 210 tyś poniżej tej wartości jest tylko 10% aut które są dużo droższe i prawie nigdy nie trafiają do Polski... Jeżeli do tej pory wymienione turbo, dwumas i oczywiście blacharsko jest ok to ja bym się w ogóle nie zastanawiał tylko kupował. Silniki np. Volvo D5 robi bez remonty lekko 600 tyś km...

Opublikowano
Mozesz rowniez sprawdzic błedy, czy nie był malowany, czy nie miał "korekcji licznika". Nie wiem czy jest opcja aby sprawdzic ubezpieczalnie, ale jesli tak to warto :)
Londyn
Opublikowano
dzis jeszcze bylem na serwisie potwierdzic wszystko ,blacha igla przebieg 10000000000% pewny (podlaczany komputer,odczyt z kluczyka ) wiec auto kupuje i dalej bedzie prowadzona ksiazka w servisie i wala mnie igly po 170
Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów.

Rozglądam się za BMW 3 E91 po 2007 roku. Budżet na auto mam koło 40 tysięcy, także w tej kwocie chciałbym się zamknąć.

Przeglądam ogłoszenia na popularnych serwisach i masa aut jest od handlarzy..., a wolę kupić z prywatnych rąk, a nie "wypicowaną igłę do sprzedaży".

Co sądzicie o tym egzemplarzu?

 

http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-seria-3-e91-sportsitze-xenon-navi-17707699.html?utm_source=ogloszenie&utm_medium=email&utm_campaign=sito

Opublikowano
I przygotuj ze ''4 koła'' na szurający łańcuch :mrgreen: ... Szukaj 320d z M47 a nie 318d z N47
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

Następny fachowiec sie odezwał.

Wymiana łańcucha z oryginalnymi częściami to 3 tysiace. Ori turbo w M47 duzo droższe. A można mieć kumulacje i do tego pęknięty wał lub obrócone panewki. Jak można polecać ten silnik?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

No jakoś jak ja się dowiadywałem to było ok 4 tys - nasz ty forumowy fachowcu :D

Ale dobra nie ważne ty wiesz lepiej...

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
Nie wiem gdzie sie dowiadywałeś. Jak dla mnie możesz płacić i 44 tysiace, ale nie wprowadzaj ludzi w błąd. . Wiele osób zrobiło to za 3 i mniej. Za taka cene oferuje tez wymiane nasz forumowy kolega gorik79

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Może i około 3 tyś się zakręci za sam rozrząd w N47, ale do tego trzeba jeszcze dostarczyć auto - nie wiadomo czy kilkadziesiąt km czy może nawet kilkaset. Dojdzie jeszcze praktycznie obowiązkowo olej i filtry, i już jest jak by nie patrzeć 3,5-4 tyś.

Przy okazji rozrządu wypadało by sprawdzić świece żarowe, bo jest wtedy dostęp...i tak się nazbiera (świece od 70 do 192 zł sztuka - w zależności gdzie kupujemy).

Oczywiście sam rozrząd to 3-3,5 tyś zł na oryginalnych częściach.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

FOtel kierowcy nie wygląda na 50k km...

Auto z Niemiec, które jeździło 5k km rocznie... Ciężko w to uwierzyć :/

Opublikowano

Z tego co czytałem w m47 również pojawiają się problemy z rozrządem, jedno jest pewne, że łatwiej się do niego dobrać bo jest od przodu, a nie z tyłu jak w n47. Poza tym rozrządu się nie robi co 10 tys. km a np. wymianę filtrów już tak, a wymiana filtra powietrza w m47 to jakaś masakra (pół auta trzeba zdemontować):

a w n47 to 3 minuty roboty. Każda generacja ma swoje plusy i minusy.

Dopiszę swoje wymagania jeszcze co do auta:

- rocznik od 2007

- w miarę bogate wyposażenie, navi, sportowe fotele (m-pakiet lub sportsitze)

- bez skóry

- manualna skrzynia

- no i najważniejsze, by nie był to ulep z przebiegiem 500tys. km :P

 

Powinienem mieć vin tamtego auta, to gdzie najlepiej sprawdzić?

PS. dziękuję forumowiczom za podesłane oferty :)

Opublikowano

Blade1984 a czemu ma służyć twój wpis? Szkoda, że czytać ze zrozumieniem nie nauczyli...

Ja stwierdziłem fakt tak samo jak koledzy co do rozrządu.

Wróćmy do tematu, ktoś może ma do sprzedania takie auto lub może polecić (spełniające kryteria) :)

Opublikowano
Witam wszystkich kochających tą wielką markę BMW planuje zmienić audi na BMW interesuje mnie model E90 kombi rok od 2005 do 2007 benzyna automat Panowie co polecicie ? nie ma silników bez wad ale coś niby naj mniej awaryjnego co chwalicie diesel odpada z powodu z byt małego przebiegu rocznego 5tyś na rok ;) Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.