Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja zawsze w ten sposób patrzę na samochody od handlarzy, jest jeszcze opcja Ze koszt był dużo niższy bo sprowadził rozbity i naprawił po kosztach :) ale wiadomo, nie zobaczysz na własne oczy to się nigdy nie przekonasz, takie przypuszczenia to nic w sumie nie dadzą
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No tak, to co mówicie ma sens. A wy skąd macie swoje e90? Sami sprowadzaliście czy polskie? od handlarza czy od prywatnego wlasciciela?
Opublikowano

Ja kupuje auta wylacznie od dilera. Albo nowe albo demo albo z programu premium selection. Tak czy inaczej od pierwszego właściciela i zwykle tym pierwszym właścicielem jest BMW. Zawsze z gwarancją, ktora przedłużam w miarę możliwości aż do konca eksploatacji.

Jest troche drożej, ale i tak zwykle taniej niz sprowadzanie auta z DE. Niestety wszyscy musza dostosować ceny do poziomu w Polsce. W życiu nie kupił bym auta od handlarza. To zwykle kasa wyrzucona w błoto. Jedyny wyjątek to auto naprawiane blacharsko, ale pod warunkiem ze nie została naruszona konstrukcja i ze zostało naprawione na dobrym poziomie.

W Polsce da sie blacharkę zrobic duzo taniej niz na zachodzie. W Szczecinie znam zakład gdzie za lakierowanie elementu biorą 250 zł. Kupno drzwi używanych pod kolor auta i ich polakierowanie to są grosze w porównaniu z naprawa w ASO na nowych częściach, a efekt końcowy jest prawie ten sam.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No tak, to co mówicie ma sens. A wy skąd macie swoje e90? Sami sprowadzaliście czy polskie? od handlarza czy od prywatnego wlasciciela?

Ja swoje sprowadziłem osobiście od 1 właściciela :) Niemca który mieszkał w

Holandii :)

Opublikowano
Ja kupuje auta wylacznie od dilera. Albo nowe albo demo albo z programu premium selection. Tak czy inaczej od pierwszego właściciela i zwykle tym pierwszym właścicielem jest BMW. Zawsze z gwarancją, ktora przedłużam w miarę możliwości aż do konca eksploatacji.

Jest troche drożej, ale i tak zwykle taniej niz sprowadzanie auta z DE. Niestety wszyscy musza dostosować ceny do poziomu w Polsce. W życiu nie kupił bym auta od handlarza. To zwykle kasa wyrzucona w błoto. Jedyny wyjątek to auto naprawiane blacharsko, ale pod warunkiem ze nie została naruszona konstrukcja i ze zostało naprawione na dobrym poziomie.

W Polsce da sie blacharkę zrobic duzo taniej niz na zachodzie. W Szczecinie znam zakład gdzie za lakierowanie elementu biorą 250 zł. Kupno drzwi używanych pod kolor auta i ich polakierowanie to są grosze w porównaniu z naprawa w ASO na nowych częściach, a efekt końcowy jest prawie ten sam.

 

Mam rownież Seata exeo ST kupionego od dealera. Auto rok temu kosztowało 46 tys, wiec trochę drożej niż auta z Allegro. Jednak zakup uważam za bardzo udany, oryginalny przebieg 130tys, bezwypadkowy i gwarancja na 2 lata :)

Opublikowano (edytowane)

podłoga w bagażniku wygląda jak napewno jak tarka!!!!

 

W bagażniku nie ma podłogi tylko plastikowa wanienka

Edytowane przez Bronx_l
Opublikowano
Dzien dobry panowie!

Poranne poszukiwania przynoszą nowego kandydata

Ile liczysz na naprawę??

Zakładam, że w 10 tys. zł powinienem się zmieścić...

Opublikowano
masta112 nie większej różnicy skąd, szroty trafiają się i u prywatnych właścicieli i u handlarzy... Podstawa to porządnie sprawdzić auto... Moje e90 jeździło tylko u jednego właściciela w Waterloo w Belgi i był serwisowany w aso ostatni wpis w książce był 03.2014...
Opublikowano
Dzien dobry panowie!

Poranne poszukiwania przynoszą nowego kandydata

Ile liczysz na naprawę??

Zakładam, że w 10 tys. zł powinienem się zmieścić...

 

 

Jest to jak najbardziej realne. :cool2:

 

Ale podstawa to sprawdzić historie w ASO i czy to aby na pewno pierwszy dzwon tego auta

 

Tył w e91 jest raczej prosty do naprawy blacharskiej - do wymiany niewiele części, które raczej drogie nie są: klapa, lampy, zderzak, pas tylny, belka, wanienka troche plastików. Lewa podłużnica też pewnie uszkodzona, do tego wydech. Aktywne zagłówki pewnie odpalone. Ślizgi zderzaków, osłony plastikowe i termiczne - wszystko w dobrych pieniądzach w ASO.

 

Pozostaje tylko pytanie czy 60tys za e91 ze słabym silnikiem w manualu (do tego rok pewnie z VIN okaże się 2010) to dobra cena???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masta112 nie większej różnicy skąd, szroty trafiają się i u prywatnych właścicieli i u handlarzy... Podstawa to porządnie sprawdzić auto... Moje e90 jeździło tylko u jednego właściciela w Waterloo w Belgi i był serwisowany w aso ostatni wpis w książce był 03.2014...

I handlarz by tego auta na handel nie wziął bo by na nim nie zarobił. Dlatego szukanie dobrego auta u handlarza to jak szukanie igły w stogu siana. Handlarz musi kupić dużo taniej niż cena w Polsce a nikt mu dobrego auta za psie pieniądze nie odda.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zapewne bede musial wstawic jakies ladne żarowki gdy znajde swoje e90 z idrive bo polaczenie xenonow z komputerem pokladowym jest bardzo rzadkie jak przegladam niemieckie strony.

W swojej e46 wczesniej wkladalem H7 niebieskie niby z homologacją i wygladalo nawet ladnie wiec zapewne zrobie tak i w e90

Opublikowano

Witam szanownych posiadaczy BMW. Jestem nowym forumowiczem, do tej pory jeździłem Audi ale przyszedł czas na zmianę.

 

Moim celem jest e91 z silnikiem 330d.

Znalazłem ofertę z Gniezna, rzucicie okiem czy warto się bliżej interesować tym egzemplarzem?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-e90-navi-panorama-skory-C35193373.html

 

Zastanawia mnie moc 256km, z tego co wiem powinno być 231.

VIN dostanę wkrótce.

 

 

z góry dzięki za wszystkie sugestie, uwagi itp.

Opublikowano
Witam szanownych posiadaczy BMW. Jestem nowym forumowiczem, do tej pory jeździłem Audi ale przyszedł czas na zmianę.

 

Moim celem jest e91 z silnikiem 330d.

Znalazłem ofertę z Gniezna, rzucicie okiem czy warto się bliżej interesować tym egzemplarzem?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-e90-navi-panorama-skory-C35193373.html

 

Zastanawia mnie moc 256km, z tego co wiem powinno być 231.

VIN dostanę wkrótce.

 

 

z góry dzięki za wszystkie sugestie, uwagi itp.

 

Pomiń te konie, bo to akurat najmniejszy szczegół, który powinien cię zainteresować. Zwróć lepiej uwagę na to, że to handlarz, a jak już handlarz nie napisał, że "bezwypadkowy", to albo dzwon wielki, jak komin Batorego, albo jeszcze większy. Druga rzecz to ta adnotacja na dole strony, mówią o:

 

Powyższy opis nie stanowi w rozumieniu prawa oferty handlowej, jest jedynie treścią informacyjną w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

 

Uściślając, jak ci się fura rozsypie po 50 kilometrach od zakupu, to możesz gościa w tyłek pocałować, albo pójść z nim na sądową wojenkę :lol: .

 

No i tak na koniec - fotoszopen machen, ale to standard w sumie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.