Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dlatego więc dla mnie to jakieś bzdury, że ~2006 318i z ksenonem to za 35000 PLN to ciężko.
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No właśnie o to chodzi :duh: :duh: :duh: :duh: że w Polsce ciężko znaleźć uczciwą e90 w tej cenie w miarę dobrze wyposażoną, A W NIEMCZECH MOŻNA :shock: :shock:
Opublikowano (edytowane)
Dodajac koszty wyjazdu i sprowadzenia auta do polski takiego jakiego sie chce pod warunkiem ze nie jedziesz w ciemno 35tys moze nie starczyc. Jezeli przebieg nie ma wiekszego znaczenia to do 8000 euro jest tego troche. Nie ma sie co klocic. To maja byc tylko opinie :) Edytowane przez Venom90
Opublikowano

W marcu 2012r. byłem na sprawdzeniu przedzakupowym w ASO, z 06.2007 320d 163KM z dużą navi, ksenonem i grzanymi sportowymi fotelami i paroma innymi rzeczami. Stan był bardzo ok, jakieś minimalne pierdoły, serwisowany w ASO do przebiegu 110k i do 2010r, stan licznika 160tys, cena to było 48 tys. PLN. Nie kupiłem z błahych powodów ale wszystko z samochodem było OK.

To było praktycznie 3 lata temu, całkiem dobrze wyposażona sztuka a i 320d jest droższe niż 318i.

 

Jak dla mnie to za 35000 PLN to dobre 318i się kupuje spokojnie. Ciężko to za 30000.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Jak nie patrzysz na wyposazenie i przebieg grubo ponad 200tys to i za 4.800eur kupisz. A wiec bmw 318i to samochod godny polecenia. Dla rodziny na co dzien i od swieta :D :cool2:
Opublikowano

Dzieki Luki za ten m pakiet hehe ale ja szukam auta w benzynce :)

 

Bede szukal tylko i wylacznie w niemczech auta 318 badz 320i najbardziej wlasnie zalezy mi chociaz juz na tej nawigacji po srodku , xenonow juz moze nie byc chociaz nie wiem co jest lepsze :)

 

Multilab a silnik N46 w tym momencie ma jakies znaczenie? nie znam sie na modelach silnikow wiec bylbym wdzieczny za jakies male info

 

pzdr

Opublikowano
Silnik n46 B20 i n46 B20B sa od 9.2005 do 3.2007 i maja 129ps. Pozniej od6.2007 do 12.2011 byl n46 b20b i n43 b20 a i mialy 136 ps i od 9.2007 do 12.2011 n43 b20a 143ps z tego co mi wiadomo jesli chodzi o 318i oile nic nie pokrecilem :cool2:
Opublikowano
Chciałbym poznać tego Niemca który sprzedał po roku praktycznie nowe auto na gwarancji, ze znikomym przebiegiem polskiemu handlarzowi za 1/3 ceny za która kupił :mrgreen:
Opublikowano
Auto było uszkodzone. Być moze sprzedawała firma.

 

Podobno miało "powgniatane drzwi" przecież było ubezpieczenie - jakby uszkodzenia były "małe" to zarówno firma jak i właściciel oddaliby bezgotówkowo do ASO - roczne auta z lekkimi uszkodzeniami się naprawia (w każdym kraju UE nie tylko w Polsce) Skoro trafiło w ręce polskiego handlarza, znaczy że bok nie był tylko "pozagniatany" :mrgreen:

Opublikowano

Ja mam 318 z 2007r ,ale widomo jest to silnik 2.0 . 129 koni . Co do silnika to jest to jednostka , która cechuje się mało awaryjnością . Zrobilem już 80 tys i generalnie nic . Zrobiony został valvatronik jedynie z rzeczy , ktróych musialem.

Ale samochód nawet z tym błędem jezdzil . Co do mocy to wiadomo ... zawsze moze być wiecej , ale jako kierowca trzeba też dobrze wykorzystywać to co się ma pod maską . W 320 bardzo mocno siedzą konie i w zupełnośći przyspieszanie od 100 do 150 od 150 do 200 wystarcza a v-max to 220 prawie . Spalanie na trasie nawet pożnieej 7 litrów a przy 90 to nawet poznizej 6 a masto Warszawa 9-10 przy dynamicznej jezdzie .

Ja mam wersję z navi , podgrzewanymi siedzeniami , ledowe klamki , bezwypadkowy , szyberdach plus kilka innych dodatków . Na wiosnę będę sprzedawał więc może się skusisz ;) przebieg 144tk.

pzd

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano

Dostałem odpowiedź od sprzedawcy - lewy bok był nie tylko "powgniatany", ale kompletnie wymieniony był cały słupek B plus oczywiście drzwi (przełożone z innego auta + lakierowane). A więc poważniejsza naprawa, jutro mam dostać zdjęcia. Przynajmniej uczciwie wiem na czym stoję... K8v8M - czy w takim układzie cena wciąż jest według Ciebie ok, czy może taka naprawa wyczerpuje już definicję "złomu" ;) ?

 

Powiem Ci szczerze, że po prostu będziesz po jakimś czasie żałował braku Xenonów, Navi itp :) Poszukaj bogatszej wersji, jeżeli dysponujesz kwotą do 60 tysięcy.

Myślałeś o sprowadzeniu samochodu z Niemiec? Przesyłam Ci kilka propozycji.

Luki19921, dzięki za propozycje! Tyle, że cenowo nie odbiegają aż tak bardzo od E91 z mojej oferty, a w większości są dużo starsze i z istotnie większym przebiegiem. Xenony faktycznie by się przydały, ale braku nawigacji - tak jak pisał K8v8M - żałować nie będę. Myślisz, że faktycznie warto brać pod uwagę samochody z bogatszym wyposażeniem ale kosztem wieku auta i niskiego przebiegu?

 

Chciałbym poznać tego Niemca który sprzedał po roku praktycznie nowe auto na gwarancji, ze znikomym przebiegiem polskiemu handlarzowi za 1/3 ceny za która kupił :mrgreen:

Cena katalogowa takiego gołego bmw to było chyba ok 30 tys. euro (?). Teraz propozycja sprzedaży jest za ok. 14,5 tys. euro, czyli powiedzmy 50% ceny nowego, a przecież auto powypadkowe.

 

 

Co ciekawe, równolegle z info o powyższej naprawie dostałem propozycję alternatywną: 318i Touring rok starszy (2011), z przebiegiem 105 tys. km i manualną skrzynią, ale w lepszej wersji wyposażenia (xenony, półskórzane fotele, nawigacja, panoramiczny dach). Cena ta sama, czyli 62 tys. zł do negocjacji. No i co tu teraz zrobić?! A mi się już tak pali do własnej 3-ki...

Opublikowano

Czyli tak jak podejrzewałem cena wynika z kosztów naprawy. Być moze w DE była to juz szkoda całkowita i auto poszło za grosze na licytacje. Naprawienie auta na częściach używanych to nie jest standard ani w Polsce ani w DE. Blacharka w ASO jest niewiarygodnie droga i stosunkowo niewielkie uszkodzenia generują gigantyczne koszty. Zwykła szkoda parkingowa często generuje koszty na poziomie kilkunastu tysiecy. Dlatego możliwe ze bardziej sie kalkulowało sprzedać wrak niz go naprawiać.

Powyższe jednak nie ma na celu zdeskrydetowania tego auta. Być moze uszkodzenia nie były na tyle duże by naruszyć konstrukcje auta. Być moze naprawa została zrobiona tanio na używanych częściach, ale jest ona wykonana prawidłowo. To jednak musi ocenić dobry fachowiec. Optymalnie byłoby mieć dokumentacje foto z naprawy. Jednak trzeba być bardzo ostrożnym aby nie zostać oszukanym.

Ja bym wolał młodsze auto z mniejszym przebiegiem i gorszym wyposażeniem. Ksenony jesli to dla kogos kwestia życia i śmierci zawsze można dołożyć.

Jesli sprzedający zrobił dobry interes i naprawił to auto tanio to bedzie skłonny do ustępstw cenowych aby mu wróciła gotówka do obrotu. Mamy juz kolejny rok i auto ma kalendarzowo 3 lata a nie dwa. Ja bym w tym wypadku ewentualnie zaoszczędzona kwotę na kupnie przeznaczył na wykupienie rozszerzonej gwarancji. Na 4 lata i 80 tysiecy km nie powinno to kosztować wiecej niz jakieś 3-4 tysiace. A spokój bezcenny. Przy okazji zakupu gwarancjiteoretycznie powinni tez zweryfikować auto i odmowa jej przedłużenia bedzie tez bardzo ważna informacja. W takim wypadku odpuścił bym zakup.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Istvan od razy wiedziałem że jest coś nie tak. O cenie mówiłem jeśli by było tylko faktycznie powgniatane to cena okazyjna. Obawiam się że gwarancji nikt mu normalny nie da na auto bo takim dzwonie...

Ja osobiście nigdy bym nie kupił auta po dużym wypadku a co dopiero za takie pieniądze... Istvan nie napalaj się bo kupisz bardzo drogi złom. Ja po obejrzeniu 5 szrotów traciłem już nadzieje ale się nie poddawałem i po 3 miechach poszukiwań udało się wreszcie kupić...

Opublikowano

Wymieniany słupek?Masakra!Napewno nie za taka kasę i jeszcze pustak!W De to juz tylko na części się nadaje, nikt by tam nie odkupił takiej paczki.Tam musisz powiedzieć o wszystkim co bylo a jak nie to w każdym momencie mogę oddać ci auto, kupujący ma bardzo dużo praw i tak naprawdę sprzedający jest zobligowany do tego żeby powiedzieć co sprzedaje- mówię o relacjach Niemiec kontra Niemiec.

Odpuść sobie ta padake tyle jest aut ze napewno coś znajdziesz, według mnie lepiej kupić starsze auto niż młodszego spawanego szrota pustaka...

Opublikowano

Czyli tak jak mówiłem - auto po grubszym dzwonie - inaczej po prostu nie trafiłoby do polskiego handlarza.

Ale tego rocznika w PL raczej nie znajdziesz bezwypadkowego, a jak juz to cena będzie znacznie wyższa. ja wolałbym za tą cenę kupić starsze auto ale lepiej wyposażone.

Opublikowano

BArdzo szczegolowe zdjecia i moc szczegolow.

Ja bym zaczal od zadzwonienia do serwisu ktory widnieje w ksiazce aby sprawdzic przebieg.

Zdjecia byly ruszane phtoshopem ale to stalka.

Jezeli auto jest w tym stanie to ultra okazja biorac pod uwage cene (Full wypas oprocz moze navi ktora jest buisness na m pakiecie przy tej cenie i tym kilometrazu...)

Ale jak zawsze wszystko do sprawdzenia

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz na forum co z nim nie tak, lub tak :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.