Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kulfon 3 - Jeśli chodzi o 2.0 Tfsi to wiadomo silnik napewno fajnie śmiga - ma chyba 6s do 100 km - ale swoje też musi spalić ale pomijając już to spalanie to najgorsze jest że ten silnik spala olej i trzeba dolewać . Najlepszym wyborem pod względem trwałości byłby 1.6 102 km ale to nie jedzie :)

 

spinacz - Mówisz że 325i dużo pali , mógłbyś podać mniej więcej ile to łyka na 100 , To będzie moje pierwsze auto i chcę kupić coś co będe w stanie utrzymać i w razie jakiejś awarii nie popłynę finansowo , dlatego jestem skłonny bardziej kupić jakąś benzynke gdyż diesel może przyprawić kłopotów .

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Miasto z 15l trasa 9-10. Ja miałem 330i manual i tak te 16 średnio w mieście miałem. Ile wlejesz tyle spali, nigdy nie wiecej:D i pamiętaj o akcyzie jak sprowadzane ;) Edytowane przez edoneil
Opublikowano
Mój kolega posiada dokładnie z 2005 roku silnik 325i i z tego co wiem bo sam robię mu tą bemkę to silnik jest niezawodny pracuje tak cichutko i praktycznie bezszelestnie że wiele osób zastanawia się czy ten silnik pracuje :D Przyspieszenie tego silnika jest akceptowalne i spalanie również na krótkich odcinkach do pracy spala mu 12 litrów benzyny a na trasie można spokojnie zejść do 8-10 litrów w zależności od stylu jazdy, moim zdaniem warto brać pod uwagę ten silnik bo naprawdę jest bezawaryjny.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

słuchaj co do spalania u mnie wychodziło to tak

trasa wolno 7litrów, szybciej 8-9, bardzo szybko 10

miasto wolno 12, szybciej 15

ale jeżeli zaczniesz jeździć krótkie odcinki 0-10km w mieście to nawet wynik 17, 18 jest łatwy do osiągnięcia

 

ostatnio jeździłem tym audi 1.6 co prawda w a4 chyba 2006 rok myślałem że jest zepsuta :duh: a ona tak ma-masakra :mad2:

 

trzeba zacząć od tego ile masz kasy na auto!możesz kupić 2.0d odwdzięczy się niskim spalaniem ale ma też swoje bolączki

możesz kupić 2,5 lub 3.0d będzie palił trochę wiecej ale tan moment ci to wynagrodzi:)będzie droższy w zakupie ale mniej awaryjny

mowa oczywiście o bmw a nie o jakichś smietnikach z audi 2.0tdi, 2.7tdi czy 3.0tdi czy o 2.0 tfsi który spala 20litrów i nie lubi gazu!

 

dla porównania u znajomego w komisie stoi 325i ładna choć coś tam miała malowane, zwykła tylko fotele,kierownica m-pakiet i chce za nią 32tyś.zł

Opublikowano

Znając życie skoro ktoś nie pisze słowa bezwypadkowe to znaczy że tak źle jest zrobiona że widać to na pierwszy rzut oka!!!

co prawda napewno nie tyczy się 100% aut ale pewnie 8 na 10

Dla mnie auto nie traci swojej bezwypadkowości jeżeli miało malowane drzwi czy błotnik no chyba że ktoś tam nawalił tyle szpachli że czujnik nie widzi blachy!!!

Druga sprawa może jest taka że każdy teraz przyjezdża z czujnikiem i widzi co kupuje wiec jak auto jest ulepem to sprzedający nie chce z siebie idioty robić i ewentualnie dostać w pucyngiel za wypisywanie bredni że auto jest cud miód a jest inaczej.....ale może miało rysę bo kot porysował i ktoś palakierował element i już teraz to nie oryginał i nie zaznacza bo sprzedaje cukierka :D

 

SHAGGER mam do sprzedania taką samą tylko bez x ale kilka tysiaków taniej-może cię zainteresuje:

http://olx.pl/oferta/bmw-e91-330d-okazja-zamiana-CID5-ID80MnJ.html

  • Członkowie klubu
Opublikowano
zacznijmy od twego że w audi nie ma żadnego dobrego silnika w rocznikach przed 2010 a chyba o taki nam chodzi...

praktycznie każdy miała jakiś problem jak nie pompa olejowa to pękające głowice lub rozrządy

w sumie w audi A3 długo wsadzali 1.9tdi jedyny który się nadaje...

 

co do e90 z 2,5 to pracę ma piękną co do mocy i spalania to nie powala...

ale za to jest mało awaryjna...

jeździłem taką kilka dni ale mnie nie przekonała może dlatego że mam 3.0d ze zdjętym simlockiem:)

 

co do ceny to jeżeli uda się coś znaleść to cena od 40 w góre...

 

skoro chcesz kupić audi tdi to napewno lepszym wyborem będzie bmw już nawet nie te 2,5 bezynka a nawet 2.0d nie wspomnę już o 3.0d

2.0d można zachipować na 200KM a 3.0d na prawie 300KM naprawdę będą ładnie ruszały z pod świateł i będą paliły połowę tego co PB

 

rożnie mówią ale według mnie nie ma lepszego silnika niż 2,5d lub 3.0d w bmw co do PB to pod warunkiem że ma 6 cylindrów też jest ok dla kogoś kto mało jeździ ze względu na to że palą dosyć dużo....

 

audi rzeczywiście spierd*lone ale w bmw też szału nie ma jedyny silnik pozbawiony wad to N51, reszta mniej lub więcej ma lipę, szczególnie że wiekszość e90 w Polsce to sprowadzone z zagraznicy z dużym przebiegiem auta...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Rivasi. Twoj kumpel ma chyba lekka paranoje. Nigdy nie miałem żadnego problemu że sprzedażą auta po obcierkach parkingowych. Robię zawsze dokumentacje foto i normalny człowiek widzi jakie były uszkodzenia, zresztą naprawy zawsze w aso i jest do tego pełna dokumentacja . Ale to są faktycznie naprawy wyłącznie zewnętrznej blacharki, a nie elementów konstrukcyjnych auta.

 

Jak sprzedawalem poprzedni samochod to 4 pierwszy zainteresowancyh przyszli z miernikami lakieru i odeszli chociaz napisalem ze samochod byl molowany z powodow estetycznych, nikt mi nie uwierzyl ze malowalem samochod tylko dlatego ze mialem odpryski lakieru po kamieniach... dopiero holender ode mnie kupil po jezdzie probnej i wizycie w ASO audi gdzie mu powiedzieli ze nigdy nie widzieli tak zadbanego egzemplarza.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

TO faktycznie nie mało potrafi spalić ten silnik , do wydania będe miał 40 tyś na auto , a jak sprawuje się ten silnik na gazie ?

 

silnik N51 to chyba jest 328i tak mam racje ?

Opublikowano

Witam,

 

jestem tutaj nowy i planuję kupić sobie pierwsze BMW :) myślę o e91 320i lub 318i i chciałem się zapytać co myslicie o takim :

http://allegro.pl/bmw-320i-dvd-navi-alcantara-i4915412551.html

 

oglądałem go i wydaję mi się ze koleś który sprzedaje to ewidentnie handlarz, ogólnie samochód ma małe wgniotki z prawej strony na obydwu drzwiach, błotnik z lewej strony-przód, oraz ma szybę do wymiany gdyż ma 4 odpryski i jedno podłużne pęknięcie.

 

a co Wy sądzicie o tej cenie? Chyba za niska troche?

Opublikowano

można włożyć gaz bo silnik dobrze to toleruje ale niestety e90/91 nie ma koła zapasowwego wiec zawalisz bagażnik że wejdą tam tylko zakupy:)

dla jednego to nie problem ale ja nie mogłbym sobie na coś takiego pozwolić...

słuchaj skoro masz 40tyś.zł na auto to przyjmij zasadę że bmw musi być 6cio cylindrowe i szukaj jakiegoś ładnego egzemplarza

jak trafi ci się 2,5d czy 3,0d to jedz zobacz może będzie warty uwagi i nie z przebiegiem 500tyś.km

nie ma co się oszukiwać że ale diesel spali dużo mniej choć może być trochę droższy w utrzymaniu

kwestia tego co trafisz...szukaj zadbanego a z resztą sobie poradzisz (sądząc po budżecie :D )

a jak trafi się pb nawet te 2,8 czy 3,0 to też można się skusić jak będzie za drogo to zawsze można odsprzedać samochodu nie kupuje się na lata to nie te czasy...

 

ja się przekonałem do diesla bo w pb poza naprawdę miłym dzwiękiem nic ciekawego nie ma...

przyspieszenie nie powala ale spalanie za to tak a diesel to diesel ciągnie z dołu aż miło:)

 

a nawet jakbyś musiał zregenerować turbo (około 1000zł) czy wymienić świece (300zł) czy sterownik świec (200zł) lub nawet zregenerować wtryski (coś pewnie też ponad 1000zł) to tak strasznie nie podupadniesz i dociągniesz do pierwszego :D to najgorszy scenariusz...aha jeszcze koło pasowe wału 900zł reszta raczej pancerna...

 

ale napisałem :D

Opublikowano
Witam,

 

jestem tutaj nowy i planuję kupić sobie pierwsze BMW :) myślę o e91 320i lub 318i i chciałem się zapytać co myslicie o takim :

http://allegro.pl/bmw-320i-dvd-navi-alcantara-i4915412551.html

 

oglądałem go i wydaję mi się ze koleś który sprzedaje to ewidentnie handlarz, ogólnie samochód ma małe wgniotki z prawej strony na obydwu drzwiach, błotnik z lewej strony-przód, oraz ma szybę do wymiany gdyż ma 4 odpryski i jedno podłużne pęknięcie.

 

a co Wy sądzicie o tej cenie? Chyba za niska troche?

 

Takie rzeczy, jak ślady codziennego użytkowania, brałbym za dobrą kartę.

Opublikowano

A wtryski nie są przypadkiem też w tych silnikach piezoelektryczne, i w grę wchodzi tylko wymiana na nowe?

 

Ja bym szukał 3.0d jeśli interesuje Cię spalanie. Jeśli nie to 330i :)

Opublikowano

Na pewno to sobie odpuść te a3 2.0 tdi chyba że jesteś masochistą i lubisz myśleć "gdzie ten płyn, gdzie ten płyn uciekł" i " nie to nie głowica" ciężko kupić pewny egzemplarz. Chyba że szukasz coś z lat od 2008 na CR. Co z tego że w mieście pali 7 litrów i przy tej masie to zapi*****ala jak na naprawy raczej na 80% wydasz mniej więcej tyle, na swoim przykładzie: spawana głowica 2000, regen turbo 1200, pokrywa zaworów 700, rozrząd 1000, do tego wieczny problem z pompkami, falowaniem, dławieniem, ciężkim paleniem na ciepłym no i oczywiście dwumas, którego już nie miałem siły wymieniać za 2200. 2 znajomych też mieli 2.0 tdi jeden jeździł 5 lat paskiem b6, pękła głowica, a drugi prawdopodobnie kupił po nieudolnej naprawie. Silnik mocno awaryjnym, poczytaj na forach Vw audi.

 

Co do Bmw 320d e91 bo na takowe się przesiałem z Vaga to inna liga nie ma co porównywać, co do eksploatacji to się nie wypowiem bo za krótko jezdze za wymianę kpl filtrów i oleju zapłaciłem 50 zł więcej niż w 2.0 TDI. Do tego wymieniłem co kolega wczesniej napisał, świece, sterownik, termostaty, koło pasowe mam do wymiany. Wtryski po 600 zł regenerują za szt. Auto większe cięższe to i więcej pali i więcej kosztują niektóre rzeczy np. hamulce. Do miasta się nadaje jak najbardziej, a i ten promień skrętu tylnionapędówek :D. Kupisz to już nie sprzedaż :]

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
  • Moderatorzy
Opublikowano
ale lubię jak samochód dobrze idzie od dołu

 

Dodam tylko że tego nie uświadczysz w 325i. Żeby jechał trzeba go kręcić. Nawet 30i 272 km.

Opublikowano

z dołu to dobrze idą te nowe 2.0 turbo (oznaczenie 28i), co mają moment najwyższy trochę powyżej 1300 obr bodajże i ten moment się ciągnie płasko aż do 5 tys

ale to tylko suszara r4 :D

Opublikowano
Szukaj 3.0d i będziesz zadowolony. Moc jest, a nawet jak za mała to łatwo to zmienić, a spalanie BARDZO przyzwoite.
Opublikowano
nie wiadomo jaki ma budżet, wątpie, żeby dużo skoro zastanawia się nad a3 2.0tdi - one więcej jak 35tys zadbane nie kosztują a 330d to już by musiał trochę kaski mieć jednak na to :cool2:
Opublikowano
ale lubię jak samochód dobrze idzie od dołu

 

Dodam tylko że tego nie uświadczysz w 325i. Żeby jechał trzeba go kręcić. Nawet 30i 272 km.

 

 

Idzie dobrze dopiero od 3500-4000 rpm :D

Opublikowano
nie mierzyłem bo akurat pożyczyłem, czyli powiadacie że ta opcja by mogła być? Ogólnie ten koleś nawet nie chce słyszeć o zejściu z ceny nawet 100 zł, jutro jedzie zrobić przegląd bo kończy mu się i powiedział że płaci tylko za ten serwis. Z interesujących rzeczy to chce dodać że m.in. mówił że ten model miał zestaw głośnomówiacy ale "wyciął" go żeby małżonka przypadkiem nie słyszała z kim rozmawia - troche dziwne jak dla mnie. Jeszczze o jednej rzeczy zapomniałem napisać że wszelkiej maści śruby/nakrętki były pokorodowane, zarowno te które mocują drzwi jak i nawet zawiasy bagażnika. Pod silnikiem to rozumiem bo to normalna rzecz, ale w pozostałych przypadkach? Co do przejażdzki to silnik był zimny jak oglądałem, odpalił praktycznie od razu, zero falowania obrotów czy szarpania przy zmianach biegów itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.