Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wyjdzie jakieś 60 tysiecy z kosztami. Plus trzeba zrobic rozrząd przy tym przebiegu. Chyba ze był zrobiony jesli dobrze sie domyślam , ze w marcu 2014 to nie pasek tylko łańcuch.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Wyjdzie jakieś 60 tysiecy z kosztami. Plus trzeba zrobic rozrząd przy tym przebiegu. Chyba ze był zrobiony jesli dobrze sie domyślam , ze w marcu 2014 to nie pasek tylko łańcuch.

 

Rozrząd wymieniony, tak jak mówisz w marcu. facet mówi ze odda za 11.300 CHF .. ja pasuje, może ktoś inny chętny.. w 2007\2008 kupiłem właśnie w Szwajcarii kilka samochodów.. ale taki przelicznik CHF/PLN jak był wtedy już chyba nie wróci.. :?

Opublikowano
W takiej sytuacji to moze i sie kalkuluje jesli faktycznie jeździł po autostradach to ten przebieg monza podzielić przez 2. Wymieniony rozrząd tez jest na duży plus. Jesli dobrze temat ogarnąć to wyjdzie po opłatach jakieś 55 tys.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W takiej sytuacji to moze i sie kalkuluje jesli faktycznie jeździł po autostradach to ten przebieg monza podzielić przez 2. Wymieniony rozrząd tez jest na duży plus. Jesli dobrze temat ogarnąć to wyjdzie po opłatach jakieś 55 tys.

 

Zgadza sie.. za mniejsze pieniądze mogę kupić coś takiego:

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/257425850?asrc=st|sr,as

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/253138334?asrc=st|sr,as

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/258110163?asrc=fa|sr,as

 

ostatni widać mocno wyeksploatowany środek..

 

ogólnie skupiam się na LCI z automatem .. będzie tym jeździć moja Żona, która w manualu potrzebuje maksymalnej mocy żeby ruszyć.. więc dla diesla (sprzegło) ratunek widzę tylko w automacie:)

Opublikowano
ze sie tak wtrace co do spalania 325i

 

Nie wiem gdzie wy robicie spalanie na poziomie 11l w miescie. Jezdzac po 3-5km do pracy/uczelnie wydaje mi sie, ze nie ma szans zejsc ponizej 13l. Do pracy z mokotowa na prage przez trase siekierkowska/lazienkowska, ktora jest bez korkow robie na poziomie 11l ale nie traktuje tego jako jazdy po miescie, bo jazdy na poziomie 90-120km/h przez wiekszosc trasy nie jest jazda po miescie ;)

 

Witaj tehaes,

 

Cóż, to jest ta różnica pomiędzy mentalnością Wschodu i Zachodu - człowiek mentalności Zachodniej nie kupuje sześciocylindrowca, ciężkiego auta, wysokiej klasy, aby jeździć 3-5 km do pracy, bo to auto nie da się nawet zagrzać - o pełnym dogrzaniu można mówić po co najmniej kilkunastu kilometrach. Na dodatek jeździć po tak zatłoczonym zakorkowanym mieście jak W-wa to już nie jest "freude am fahren" tylko "aerger bei stauen" ;)

 

Co do spalania - w przedziale 90-120 km/h powinieneś lekko mieć spalanie na poziomie 8-8,5 litra. Ja ostatnio Trasę 90 km (z tego 36 km po autostradzie w PL) w jedną stronę zrobiłem 7,5 litra - w drugą 6,7 (ale faktycznie starałem się mocno) - przy prędkościach 80-120 (na autostradzie). Chciałem sprawdzić do ilu zejdę przy emeryckiej jeździe.

 

Różnica w pomiarze na stacji a danych z komputera pokazuje, że nie więcej niż 0,1 na 100 km jest różnicy - a więc spalanie jest dobrze skalibrowane.

Pozdrawiam

 

P.S. Mógłbyś rozważyć zakup do pracy Seicento i mówię to poważnie - spalanie do 5 litrów, silnik kupisz za 1000 zł, co prawda na Uczelni będą się przez jakiś czas uśmiechać, ale za pieniądze zaoszczędzone na remonty BMW i paliwo do tejże wyjedziesz sobie swoim rumakiem na urlop a auto będzie służyło do tego, co powinno. Przemyśl to, za kilka wypłat masz w miarę spokój z autem. No, chyba że miałby Cię drażnić widok za oknem, że obok fajnych aut stoi Twój "kaszlak" - ja się wyleczyłem już dawno z chęci posiadania - mam bo mnie stać, jak przestanie, sprzedam BaBuline i kupię to, na co mnie będzie stać.

 

Ja nie narzekam na spalanie, tylko przedstawiam jak ono wyglada. Na uczelnie mam te 4-5km, do pracy jezdze okolo 10 po trasie, gdzie spalanie jest pewnie na poziomie ~10-11l.

 

Zawsze mozna pisac, ze takiego auta sie nie kupuje jak sie jezdzi 5km, takiego jak 10km a innego jak 20km do pracy. Gdyby tak bylo, wszyscy bysmy jezdzili Seicento w gazie, a reszta aut stalaby i czekala na ten "urlop" ;)

Opublikowano
witam serdecznie. przymierzam się do zakupu 330d 245KM, rocznik 2009. jak się sprawuje ten motor? na co należy zwrócić uwagę? z góry dzięki za wszystkie uwagi.
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano

Jako że rozstałem się z E46 , nauka wszystkich wad i zalet silników z modeli E9X zajmie mi trochę z tąd pytanie - czy w silniku N47 (przebieg 200 tys) po wymianie 3 łańcuchów i napinaczy, muszę się jeszcze czegoś obawiać? Czy nowe części są poprawione technologicznie - mówimy o częściach oe bmw?

 

dzięki i pozdr

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
Jako że rozstałem się z E46 , nauka wszystkich wad i zalet silników z modeli E9X zajmie mi trochę z tąd pytanie - czy w silniku N47 (przebieg 200 tys) po wymianie 3 łańcuchów i napinaczy, muszę się jeszcze czegoś obawiać? Czy nowe części są poprawione technologicznie - mówimy o częściach oe bmw?

 

dzięki i pozdr

Części są poprawione. Innych częstych usterek nie stwierdzono. Powinieneś mieć drugie tyle spokoju. Ale dużo zależy od eksploatacji. Zmieniaj olej co 10-15 tysięcy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Witam

 

Noszę się z zamiarem zakupu e90 lci koniecznie w automacie.Wszystkie auta które oglądałem były kombinowane.

Niestety z tym kombinowaniem jest tak,że jak widzę elementy w lci od pre lci to od razu odrzuca mnie od takiego egzemplarza.

Na auto mam przeznaczone + - 50tyś i zaczynam się zastanawiać,czy nie lepiej kupić pewne auto,bo przygodzie,dać do naprawy,ale przynajmniej mieć wiedzę co było naprawione.

I tu pojawia się konkretna prośba o opinię na temata tego auta:

http://otomoto.pl/bmw-320-d-salon-pl-xenon-C33923542.html

 

Z góry dzięki za podzielenie się wiedzą.

Opublikowano
Jak na powypadkowe i dosyc gole to duza chce za 2 litrowego dizla

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Drodzy forumowicze z racji tego że znajduję się obecnie za granicą

 

Chciałem się was zapytać czy oglądał ktoś może tą Bem-kę

Znajduje się ona w Krakowie i sprzedający 2 raz już ją wystawił opuszczając cenę o 500 zł

Byłbym bardzo wdzięczny o jakakolwiek pomoc, moze ktoś ją oglądał

Link do ogłoszenia umieszczam na dole

 

Pozdrawiam :)

 

http://allegro.pl/bmw-330d-e90-indywidual-i4693163372.html

Opublikowano

Cześć,

 

Jestem nowy na forum i przymierzam się do zakupu samochodu. Padło na e90 w 2.0 d. Samochód ma służyć głównie do powrotów do domu ze stolicy w weekendy czyli ok 150 km w jedną stronę (jeżdżę praktycznie co weekend) i może czasami do dojeżdżania do pracy w waw.

 

Ważną sprawą dla jest dla mnie, żeby samochód nie palił za dużo.

 

Upatrzyłem sobie taki oto model:

http://allegro.pl/czarna-bmw-320-klimatronic-pdc-lakier-100-oryginal-i4681365633.html

i pewnie w weekend podjechałbym go obejrzeć.

 

Wolę materiałowe siedzenia niż skórzane, nawigacja też nie jest wymogiem. Moc samochodu nie powala, ale auto powinno być w miarę oszczędne (ok 6l/100). Dzwoniłem do kolesia auto od właściciela prywatnego, jest książka serwisowa z wszystkimi naprawami, cena zawiera wszystkie opłaty (akcyza, tłumaczenia itd). VIN samochodu: wbavc11000vg88926. Jedno co mi się rzuciło w oczy to to, że wg vinu data produkcji to: 23.06.2007, na aukcji jest rok produkcji, a potem "ROK MODELOWY 2007-ROK PRODUKCJI 12.2007". Trochę to jest porozjeżdżane...

 

Uważacie, że cena jest ok dla tego auta? Szukać innej lepszej oferty w tej cenie (po lifcie z navi w mpackice itp)? Może widzicie po zdjęciach, że coś jest nie tak? Czy ta wersja silnika jest mocno wrażliwa na jakość paliwa? Czekam na wszelkie uwagi i sugestie.

 

PS. może jakiś forumowicz sprzedaje coś w ten deseń? ;)

Opublikowano
@ edoneil grzecznie się zapytałem czy da się coś znleźć (kto pyta nie błądzi ;)) rozumiem, że odpowiedz na moje pytanie brzmi -> nie. Wiem że jestem noobem jeżeli chodzi o szukanie auta dlatego tu napisałem. Wrzuciłem auto, które jest przed liftem, ze słabym silnikiem, bez navi i skóry i uznałem, że cena za to auto może być ok... Jedyne co mi się nie podobało ze zdjęć to tylna klapa z dziwnym znaczkiem bez oznaczenia modelu silnika, co może sugerować rozwalony tył. Dlatego jestem ciekawy co w tym aucie jest nie tak i za wszelkie sugestię będę bardzo wdzięczny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierdzielicie farmazony zamiast chłopakowi VIN rozkoszować :duh:

Model silnika powinien być na klapie ale odklejenie go to niewielki problem.

Magiczny przebieg 180K km to już inna bajka; )

http://www.bmwarchiv.de/vin/vg88926.pdf

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVC11000VG88926

Modellbezeichnung: 318d

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VC11

E-Code: E90

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: M47D20U2 - 2,00l (90kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Schwarz 2 (668)

Innenraum: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)

Produktionsdatum: 23.06.2007

Werk: Leipzig

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S4AGA

Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

 

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S200A

Entfall Katalysator Diesel particle filter

S240A

Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2BFA

BMW LM Rad Doppelspeiche 154 BMW alloy wheel, double spoke 154

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A

Raucherpaket Smoker package

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S663A

Radio BMW Professional Radio BMW Professional

P7RPA

Paket Advantage Advantage package

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S818A

Batteriehauptschalter Battery master switch

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
@Msmichal

Mógłbyś mnie oświecić po czym to poznałeś?

Poznałem po cenie :P Wejdź sobie na niemieckie strony z ogłoszeniami i wpisz parametry pojazdu z Twojego ogłoszenia wówczas zobaczysz za ile można kupić taki samochód za naszą zachodnią granicą. Dodaj do tego koszt transportu, wszystkie opłaty w Polsce oraz zarobek handlarza. Jeśli ostateczna cena będzie wynosić 33900 zł. to można z pewną dozą prawdopodobieństwa przyznać, że pojazd jest wart głębszego zainteresowania :)

Opublikowano

teraz coś z zupełnie innej beczki...

Mam dylemat: E91 330d czy E61 520d, oba ten sam rocznik i wyposażenie, podobny przebieg :O

Słyszałem dużo złego o silniku N47... a minusem E91 są mniejsze wymiary.

 

Jakie macie uwagi, opinie? :szok:

Opublikowano
teraz coś z zupełnie innej beczki...

Mam dylemat: E91 330d czy E61 520d, oba ten sam rocznik i wyposażenie, podobny przebieg :O

Słyszałem dużo złego o silniku N47... a minusem E91 są mniejsze wymiary.

 

Jakie macie uwagi, opinie? :szok:

 

Chcesz mieć radość z jazdy to 330d :cool2: :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

520D to rozsądny i rodzinny samochód bardzo dobrze sprawujący się w trasie jak i na stacji podczas tankowania ;) co jeszcze bardziej umila jazdę w długie trasy i chociaż w małym stopniu wynagradza mniejszą moc ale jak trzeba to i tym można poszaleć. 330D dla parki bez dzieci i wielkich oczekiwań od ładowności bo jednak bagażnik jest sporo mniejszy, za to wynagradza siła i zwinnoscia w zakretach.

 

N47 chyba wcale nie taki zły, 40Kkm bezawaryjnie oprócz paru drobiazgów i cieknacego simmerringu do czego prawdopodobnie przyczynił się mój mechanik :norty:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim, to mój pierwszy post, jednak czytelnikiem jestem od dawna, choć nie tak długo jak fanem BMW :D

 

Chcę zakupić E90 (po lifcie) i mam 2 "problemy".

 

1) Jaki silnik wybrać? Zależy mi na dynamice, ale nie chcę spalania 12-15 litrów. Nowy 328i xDrive przy mojej jeździe spalał średnio 9 litrów, co uznaję za b. dobry wynik, bo mam ciężką nogę. Niestety nie stać mnie na F30, stąd muszę wybrać jakiś silnik z palety E90. Sporo czytałem forum w ostatnim czasie i teraz mam już totalny mętlik w głowie.

 

Mam 12km do pracy (3 to miasto, 9 trasa). Poza tym kilka razy w tygodniu jeżdżę po mieście (Wrocław...)

Rocznie robię 12 kkm.

 

-320i za słaby, tzn. moc wystarczająca, ale z dołu nie chce iść, poza tym chyba nie uchodzi za bezawaryjny (szczególnie si)

-320D - tragiczna awaryjność, chyba że trafię wersję 184 KM, z którą ponoć jest już lepiej; za to b. niskie spalanie przy zadowalającej dynamice

-325i/330i - jeśli prawdą jest to, co piszą tu viewtopic.php?f=70&t=229183 to nie zaryzykuję, nie chcę zbankrutować przy naprawach (no i koszty paliwa...)

-325d/330d - ponoć też nie jest różowo z trwałością, choć lepiej niż 320d; cudowna dynamika przy akceptowalnym spalaniu; gorzej jak coś padnie ;)

 

Czy diesel przy mojej eksploatacji ma sens, tzn. czy na krótkich odcinkach będzie oszczędny? Jaki silnik wybrać?

 

 

2) Koniecznie chcę zawieszenie M-technik, jeśli trafię egzemplarz bez, muszę wymienić amortyzatory, sprężyny i.. coś jeszcze?

Opublikowano
Kolego, diesla kupisz w mniej więcej tej cenie co benzynę wiec IMHO trzeba patrzeć na stan auta i wiarygodny przebieg. 12 km na raz to nie jest jeszcze zabójstwo dla diesla. Ja bym na twoim miejscu szukał sensownego auta nie kierując się silnikiem. Trafi się benzyna bierz benzynę. Znajdziesz zadbanego diesla bierz diesla.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.