Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiesz co nie zalezy mi na takim bogatym ;d nie jest to jakims piorytetem ale napewno lepiej to wyglada niz taki golas w srodku ;d

cena jak cena, mysle ze po lifcie ponad 60 tys trzeba dac zeby w jakims dobrym stanie znalesc

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie napalam sie na zadne rodzynki ;d nawet wiem ze takiego nie znajde raczej w kwocie ok 60tys.

ale nie mow ze nie mozna kupic e90 w dobrym stanie powiedzmy za 65tys np ;p ludzie kupuja 10-15 letnie samochody chodzby nawet bmw i jezdza ;p

koleszka kupil rok temu w niemczech w salonie e90 2010 dal 60tys jakos. jezdzi do teraz nic nie robil wiec mozna ;p

Opublikowano
LPG to super sprawa... niech kupi ostatnia skoda jest fabrycznie montowana i dziala genialnie. LPG do BMW... tylko po co kupowac BMW ? tracisz jedna z dwoch podstawowych cech czyli silnik R6.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
twoj silnik bedzie chodzil zupelnie inaczej niz na benzynie a kupuje sie generalnie BMW dla silnika i dla prowadzenie a wiec troche scinasz polowe samochodu. Sa samochody ktore fabrycznie sa przystosowane do LPG, za cene o ktorej mowisz mozna miec ladna fabie z fabryczna instalacja LPG.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
twoj silnik bedzie chodzil zupelnie inaczej niz na benzynie a kupuje sie generalnie BMW dla silnika i dla prowadzenie a wiec troche scinasz polowe samochodu. Sa samochody ktore fabrycznie sa przystosowane do LPG, za cene o ktorej mowisz mozna miec ladna fabie z fabryczna instalacja LPG.

Nie będzie chodził zupełnie inaczej. Będzie chodził prawie tak samo. Po co piszesz takie rzeczy ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Fakt chodzić będzie tak samo, choć i są przypadki, że jak magik wystroi instalkę to nawet lepiej potrafi chodzić, a różnice w stratach mocy ( o ile są ) są na poziomie 1-2-3%, praktycznie pomijalne. bo czasem wychodzi coś na + ale to czasem ;).

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
twoj silnik bedzie chodzil zupelnie inaczej niz na benzynie a kupuje sie generalnie BMW dla silnika i dla prowadzenie a wiec troche scinasz polowe samochodu. Sa samochody ktore fabrycznie sa przystosowane do LPG, za cene o ktorej mowisz mozna miec ladna fabie z fabryczna instalacja LPG.

 

Bmw kupuje sie jeszcze dla szpanu - zdaje sie wlasnie ze w tym przypadku tak ma byc. I niewazne jak bedzie chodzic i na czym, czy bedzie dawal 4 slady czy wiecej :norty: :norty:

Ma byc bmw i koniec :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
W Polsce diesle sa raczej tańsze niż benzyna na rynku wtórnym. Choć pewnie takie 318i jak opisałeś tez da sie kupic za te pieniądze. Jak juz pisałem w lutym znajomy kupił dwuletnie 320d (końcówka 2011) za 69 tysięcy. Z automatem, ksenonami, Alu felgami i klima automatyczna oraz serwotronikiem. Auto krajowe, kupione u dilera z faktura VAT oraz aktywnym pakietem service inclusive

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Dla szpanu ? to są steorotypy, mój wujek 60-cio letni facet jezdzi e39 i jest to już jego kolejne BMW które szanuje jak się tylko da. Sam chcę kupić e46 6 garczków z LPG, a aktualnie jezdzę C klasą.
Opublikowano
Fakt chodzić będzie tak samo, choć i są przypadki, że jak magik wystroi instalkę to nawet lepiej potrafi chodzić, a różnice w stratach mocy ( o ile są ) są na poziomie 1-2-3%, praktycznie pomijalne. bo czasem wychodzi coś na + ale to czasem ;).

 

pzdr. Łukasz

 

Nie będzie chodził zupełnie inaczej. Będzie chodził prawie tak samo. Po co piszesz takie rzeczy ?

 

Panowie mowicie o wysokojakosciowych instalacjach LPG z wtryskiem sekwencyjnym dostrajanych przez facowca ktory sie zna. To operacja 6000 mini za instalacje + 2000 zl wydatki namontaz/ strojenie i hamownie + co roczny serwis + jazda pol na pol gaz benzyna... A to sie skonczy jak zawsze pan Mietek z osiedla ktory mechanikuje wezmie pierwszego staga z polki i zainstaluje to na oko w swoim garazu bo tu chodzi o oszczednosc bo aby zwrocic te 8000 zl trzeba zrobic tak ze 80000/100000 km czyli samochod bedzie mial z 300000. Po tym przebiegu bo benzyna nie bedzie uzywana inaczej niz do odpalenia uklad zasilania bedzie sie nadawal do remontu a dawno temu silnik juz straci swoja nominalna moc. Teoria to fajna sprawa ale realia sa takie ze lpg nie sluzy u nas do ochrony srodowiska ani do polepszania osiagow tylko aby kosztowalo to mniej a mniej znaczy z namniejszym nakladem finansowym mozliwym.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

:mrgreen: Rivasi widzę że o instalacjach poprawnie założonych i ich cenach nie masz bladego pojęcia.

Dobrą instalacje założysz od 4000 do 6000zł oczywiście w Polsce bez jakichś tam udziwnień. Jak dobry gazownik to różnic niema czy na gazie czy benzynie. Wady: butla, dodatkowe graty pod maską. Dobrze wystrojona pali 15-20% gazu więcej niż benzyny. Uwzględniając że za instalację zapłacisz 4500zł, koszt benzyny do uruchomienia i nagrzania około (1000-2000zł z tym może być różnie) , koszt przeglądów technicznych i serwisu instalacji to tak 30tyś km trzeba zrobić żeby się zwróciła.

Opublikowano

ok mowisz o podstawowej instalacji gazowej za ta sume to 6 cylindrowego silnika a spalania gazu to raczej 20/25 % wiecej niz benzyny (nie mowiac ze nie bierzesz w ogole pod uwage kosztow napraw dodatkowych) i to sie zazwyczaj konczy zle z silnikiem na gazie po 3 lub 4 latach jakos nikt nie chce kupowac pojazdow ktore byly na gazie, przyczyna jest prosta... silnik do grubej naprawy a uklad paliwowy do wymiany.

 

A panowie mowia o tych samych osiagach lub nawet lepszych i to nie przez dwa miesiace tylko ciagle, to sie robi na zestawach LPI,czyli faza ciekla gazu a zestawy Liquidsi do tak mocnych silnikow 218 lub 258 koni zaczynaja sie okolo 2000 euros (+ montaz) czyli razem tak 2500 euros u fachowca ktory wie ile jest warta jego praca i nie wierze ze w polsce jest duzo taniej. Do tego dochodzi ci obsluga instalacji, mniej wiecej 100/150 euros rocznie. No chyba ze w kilka lat ceny poszly o 50% w dol bo juz dawno nie zagladalem do cennikow ale nie sadze.

 

Tak mozna zrobic instlacje gazowa na Stagach nawet za 1000 euros ale to nie o tej jakosci mowa.

Najlepsza instalacja gazowa (oprocz cieklych) jest instalacja fabryczna gdzie caly naped jest przystosowany dlatego mowilem o fabi, nie z pogarda tylko ze jest to sensowne rozwiazanie bo po co gazowac ladny benzynowy silnik ktory potem juz do niczego innego nie posluzy (Zagazujmy dizla w sumie bedzie jeszcze taniej z wydatkami na paliwo) jezeli za ta sume masz oszczedny samochod i to nowy na gwarancji zamiast na tanio zrobionego BMW gdzie oszczedzasz kazda zlotowke na utrzymaniu i serwisie... to nie ten samochod. Jak bylo u mnie cieka z kasa przesiadlem sie do meganki i na alfy bo nie widzialem sensu kupowania merola i wkladania do niego najtanszych zamiennikow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Instalacje LPI jest bezsensem ładować do silnika z pośrednim wtryskiem benzyny jak np:n51,n52(jeżeli ma się wybór). Jest dużo droższa(jak dla mnie też nieopłacalna), wcale niemniej awaryjna. Jedną i drugą instalację trzeba poprawnie założyć, robić regularne przeglądy co 10-15tyś i wszystko będzie ok, silnikowi nic nie będzie. Czy to fabia czy bmw.

Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka. Oszczędzanie na paliwie to nie to samo co oszczędzanie na przeglądach i częściach, naprawach całego auta. Tylko człowiek niespełna rozumu lub bez wiedzy tak postępuje. I tu niema reguły, można zajechać silnik i nie tylko, i niema tu znaczenia czy masz instalację LPG. Takie jest moje zdanie.

Opublikowano
wiesz co nie zalezy mi na takim bogatym ;d nie jest to jakims piorytetem ale napewno lepiej to wyglada niz taki golas w srodku ;d

cena jak cena, mysle ze po lifcie ponad 60 tys trzeba dac zeby w jakims dobrym stanie znalesc

 

Cześć,

też szukam LCI w DE, Szwajcarii zobacz tu: - samochody poleasingowe

 

http://www.autohus.de/en/car-search/advanced-search/?sorting=price_gross&sender=trade&make=BMW&type=0&search_accessorie[]=0&search_accessorie[]=0&model=BMW+3er&fuel=0&price_from=all&price_to=15000&registration_from=2008&registration_to=all&performance_from=all&performance_to=all&mileage_from=all&mileage_to=all&location[]=Bockel&location[]=Bremen

 

 

 

na ebayu niemieckiem też coś jest, ale licytować i później jechać po auto trochę słaba sprawa..

Opublikowano

Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka. Oszczędzanie na paliwie to nie to samo co oszczędzanie na przeglądach i częściach, naprawach całego auta. Tylko człowiek niespełna rozumu lub bez wiedzy tak postępuje.

 

Teoretycznie masz racje w praktyce w polsce to juz tak nie jest. Czlowiek ktory laduje instalacje aby zaoszczedzic na paliwie to nie dlatego ze ma sens ekologiczny (spalanie LPG jest bardziej ekologiczne niz benzyny) tylko dlatego ze jest krotka z kasa i oszczednosci bedzie mnozyl gdzie sie da. Jakos o dziwo nie spotkasz w galeri samochodow na lpg z modami albo chwalacych sie nowymi hamulcami wysokiej klasy itd. Tak samo w przypadku instalacji, ludzie czesto ida na tanio szczegolnie jak chodzi o dobor fachowca a serwis z wymiana filtra co 10 tys km dotyczy 5% kierowcow... popytaj jak jedziesz taksowka co ile panowie robia serwis... srednia ci wyjdzie co 25 tys km... a to sa ludzie ktorzy powinni dbac o samochod bo im sluzy do zarabiania

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Wejdź na BMW.de i masz zakładkę gebrauchte fabrzeuge. Są tam oferty niemieckich dilerow na auta używane. Teoretycznie pewne.

Absolutnie szukanie przez bmw de nie ma sensu. Sa to przewaznie auta w bardzo zawyrzonych cenach. Sa w dobrym stanie to fakt , ale cena zabija.

Chyba, ze ktos szuka w miare nowego auta tak do 3 lat to moze tam popatrzec. Ja odradzam - za cene o kilka tys € wieksza dostajesz "niby gwarancje" i niby auto w lepszym stanie.

Tak naprawde to gwarancja niewiele obejmuje- jak cos sie spie... to i tak trzeba sie wyklucac i czasem lepiej i taniej jest pojechac prywatnie. Auta przewaznie sa odswierzone - czyli po gruntownym

myciu ( za takie w PL placisz gora 250PLN) i po poprawkach lakierniczych.

Najlepiej kupic od prywaciarza , albo jak juz sie nie da to z jakiegos wiekszego komisu w de, gdzie nie robia problemu nawet jak auto chcesz po kilku dniach zwrocic :norty:

Polecany komis:

http://www.autohus.de/de/home/

 

Autoscout :

http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&body=6%2C5&make=13&mmvco=1&model=-38&mmvmk0=13&mmvmd0=-38&fuel=D&pricefrom=1000&kmfrom=30000&kmto=100000&fregfrom=2009&fregto=2010&powerscale=PS&powerfrom=103&powerto=221&cy=D&custtype=P&ustate=N%2CU

 

jak widac da sie kupic cos do 60k PLN , z oplatami wyjdzie wiecej..

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Praktycznie masz rację jest taka świadomość że jak oszczędzał na paliwie montując lpg to mógł też oszczędzać na wszystkim(jest większe ryzyko że można kupić gniota i to tyle). Al tak "samo" można mieć obawy np: przy kupnie diesla z przebiegiem 150000tyś.

Mody fajna rzecz, są też tacy co wstawią hamulce hiper super plus felgi 19 a o prawdziwym serwisie zapominają

Opublikowano

Mody fajna rzecz, są też tacy co wstawią hamulce hiper super plus felgi 19 a o prawdziwym serwisie zapominają

 

tak to prawda ale to juz jednak nalezy do rzadkosci :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
(na forum są częste dyskusję, wręcz kłótnie o LPG więc proszę oszczędźmy sobie niepotrzebnych sporów :) )

 

Dobrze, że uszanowaliście prośbę Kolegi... :mad2:

 

Nie zgodzę się, że za 35k nie można kupić E90 6 garów w znośnym stanie - nie mówię o ideale bo w końcu rozmawiamy o autach zbliżających się do 10 lat.

Ja za swój dwa lata temu dałem 39k, E90 325i z 2006 roku. Tak, jest sprowadzone z USA, tak miał kolizję w USA - ale z tyłu, nie wpływającą na układ jezdny a przede wszystkim na silnik i cały jego osprzęt. I wolę takie auto niż z Niemiec, które miało pół przodu robione.

Na dodatek mój samochód stał sporo czasu w stanach, potem sporo u nas zanim go zrobili, potem sporo w komisie bo przecież u nas wszyscy się boją aut z USA jak ognia. Dzięki temu, auto jest baaardzo mało używane, teraz ma 90kkm przebiegu (jak kupiłem miał 72kkm i było to wiarygodne właśnie ze względu na łączny czas, w jakim był użytkowany).

Oczywiście na początku miałem obawy, że wyjdzie jakaś niespodzianka ale jeżdżę nim dwa lata i nie ma najmniejszego problemu. Na dodatek mam starszą głowicę sprzed problemów.

 

Odnośnie gazu to tutaj kilka zdjęć w galerii, chociażby co można zrobić z butlą:

http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW

Opublikowano
Może ceny nie są ZAWYŻONE a normalne ;)

 

pzdr. Łukasz

 

Nie nie kolego sa powiekszone o prowizje itd. Dodatkowo oni skupuja te samochody we smiesznych cenach - takich ,ze jakby wlasciciel powiesil ogloszenie na szybie to by sprzedal pierwszego dnia.

Moj sasiad chcial zostawic w rozliczeniu 5-ke, 3 latka od nowisci u niego, wszystko robione w tym samym bmw gdzie kupione. BMW dawalo mu 3 tys euro mniej niz TAJTANSZY taki model na autoscoucie :duh: . Oczywiscie takie same staja do sprzedania w cenach 3 -4 tys wyzszej niz od prywatnych wlascicieli- bo niby ma premium i jest super sprawdzone - smiech na sali.

W premium mozna kupic auta poflotowe , ktorych nikt nie zalowal oddac za smieszne pieniadze i nikt o nie specjalnie nie dbal - taka prawda.

Fakt ,ze moze nie kupimy zloma skladanego z 4ech , bo o to dbaja, ale egzemplarze po lekkim lakierowaniu zdarzaja sie b. czesto.

 

Zaznaczam ,ze nie mam nic do nich, taka jest polityka firm i tak jak bmw i inni robia kase na swojej marce - w tym przypadku premium selection ( czy jak tam ... :norty: ).

Wszystko zalezy od tego ile jestes w stanie zaplacic za fajna obsluge i takie tam....

 

Wg mnie to normalne ceny sa od sprzedawcow prywatnych , ewentualnie w komisie ( skupione po nizszej cenie).

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.