Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jesli 129 KM to jest 318i o pojemnosci 2.0 litra.

W sumie to nie napisałem, że to 318i z silnikiem 2.0. Ktoś może wie jak się sprawuje ten model?

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Właśnie jestem po pierwszych jazdach 320 - tkami. Najpierw bardzo ladna serwisowana czarna z Mpakietem prawie idealna 320 w benzynie 70 tyś przebiegu (163km). Miałem wielkie nadzieje przed jazdą próbna. Samochów w środku super. Ale czar prysł ja pojechaliśmy na jazdę próbna. Ten samochód to zero emocji - zdecydowanie silnik za mało dynamiczny (mowie tu o odczuciach a nie o cyfrach). to jak sie siedzi jak sie prowadzi, jak dzial uklad kierowniczy - genialne ale nie jedzie :(

 

Potem ładna z panoramicznym dachem 320d (90 tyś przebiegu). I tu juz było lepiej co prawda samochód w środku gorszy ale silnik desala to duze zaskoczenie. Jade deaslem i nie czuje sie jak deaslu - rewelacja. Odczucia juz lepsze, jednak moment robi swoje:). Nawet myśle że moge taki kupić

 

I tu kolejne pytanie do Was:

Ile osób zwiększało sobie moc w 320d (163 lub 167 koni bazowo). Jakie są niebezpieczeństwa? Czy dużo się zmienia? Ile moge bezpiecznie zwiększyć moc? Gdzie moge to zrobic w Warszawie i ważne ZA ILE?

 

Pierwotny plan kupienia 330 lub 325 wydaje sie nierealny (praktycznie nie wystepuja), pewnie skonczy sie na 320d wiec czekam z niecierpliwości na podpowiedzi i rady co do zwiększania lub nie zwiększania mocy w tym aucie

 

dzieki

Dawid

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Opublikowano

ja jeszcze jestem przed chipem (brak czasu).

Liczę że po będzie coś pomiędzy najnowszym 2.0d 184KM a alpiną d3 jeżeli chodzi o osiągi (pewnie jednak bliżej tego 184KM).

Tu możesz sobie wyklikać fajne porównanie http://www.automobile-catalog.com/

 

Jeździłem 330i to porównując z STI EVO czy 911 mimo niewiele gorszych osiągów subiektywne odczucia były takie jakbym miał połowę albo 1/3 mocy. Nie wiem jak to jest ale w tym samochodzie po prostu nie czuje się przyspieszeń i prędkości :)

Co do samego diesla to jedyna wada po przesiadce z benzyny że strasznie szybko kończy się obrotomierz :)

Opublikowano
Jak przesiadam się z trzylitrowej benzyny do dieselka to tak jak bym nie miał gazu pod nogą, nie wiem o czym wy piszecie. Chyba te wasze benzyny są jakieś zajechane :)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Pewnie inaczej to wyglada przy 3 litrach a inaczej przy 2. Wiem jedno wsiadlem do wyraznie w lepszycm stanie 320i i nie jechało godzine później wsiadłem do starszej 320d i samochód jechał znacznie lepiej. Podkreślam mówie o odczuciach a nie bezwzględnym czasie 0-100. Swoją drogą gdzie nie czytam 0-100 podają inne... co jest szybsze w kombi d czy i? (163km)

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

320i touring 150 KM = 9,4 sek. do 100km/h

 

320d touring 163 KM = 8,6 sek. do 100km/h

 

320i 170 KM weszło do produkcji dopiero w 2007.08

Opublikowano
ja jeszcze jestem przed chipem (brak czasu).

Liczę że po będzie coś pomiędzy najnowszym 2.0d 184KM a alpiną d3 jeżeli chodzi o osiągi (pewnie jednak bliżej tego 184KM).

Tu możesz sobie wyklikać fajne porównanie http://www.automobile-catalog.com/

 

Jeździłem 330i to porównując z STI EVO czy 911 mimo niewiele gorszych osiągów subiektywne odczucia były takie jakbym miał połowę albo 1/3 mocy. Nie wiem jak to jest ale w tym samochodzie po prostu nie czuje się przyspieszeń i prędkości :)

Co do samego diesla to jedyna wada po przesiadce z benzyny że strasznie szybko kończy się obrotomierz :)

 

Bioaca pod uwage dane z linku który podałeś benzyna jest zarówno szybsza jak i bardziej elastycza. Jedno mi się nie zgadza- BMW ktorym jezdzilem mialo 163 konie bylo z 2007 w tej tabeli nie ma taiego silnika - jest 150 a od 2007 170?

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Opublikowano

Jeżeli chcesz porównywać 320i vs. 320d to oczywiście diesel ! Jest o niebo szybszy, uwierz...

 

Natomiast cały czas zastanawiałeś się nad 325i/330i ( obie jednostki są trzylitrowe ). I ktoś napisał że według niego, w tych silnikach nie czuć mocy, dlatego napisałem że coś jest nie tak. To jest inna liga, 6 cylindrów, naprawdę według mnie tam czuć moc... :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak ty to patrzysz w tą tabelę ale ja widzę ze 320d jest szybsze od 320i a 163 KM to ma 320d od 2005 do 2007.07
Opublikowano
Jeżeli chcesz porównywać 320i vs. 320d to oczywiście diesel ! Jest o niebo szybszy, uwierz...

Z tym ,że "dyszel" szybszy nie do końca bym się zgodził-w jezdzie na codzień to napewno.....ale na torze gdzie silnik kręci się do czerwonego pola do końca obrotomierza 320i bedzie nad 320d......

Opublikowano
Nie ma takiej opcji, diesel też się kręci do czerwonego pola... akurat 320d jest lepsze niż 320i... Ma więcej KM i więcej Nm czyli jesy mocniejszy i elastyczniejszy.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

A biorę te dwa silniki pod uwagę z racji na brak alternatywa. Oczywiście wole 325 lub 330 ale nie chce czekać i szukać do przyszłej wiosny.

 

Własnie dlatego pewnie kupi 320d i zmienię delikatnie program tak żeby nie stracić trwałości i bezawaryjnosci a zyskać jeszcze trochę dynamiki. Lubię mieć trochę zapasy mocy :)

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Opublikowano (edytowane)

Witam..

 

Jak w tytule watku.. Jestem nowy na tym forum i temat BMW jest dla mnie takze nowoscia, aczkolwiek fascynacja:).. Jestem posiadaczem volkswagena passata B6 2.0 TDI 140 KM z momentem 320 NM i chcialbym zmienic na BMW. Stawiam na komfort jazdy, dosc male zuycie paliwa i odpowiednia moc silnika (nie mniej niz passat 2.0 tdi). Przymierzam sie powoli do zakupu BMW 320D coupe z silnikiem diesla 2.0. Nie chce oszywiscie sugerowac mojego wyboru. Niech temat watku bedzie luzny i niech sie wypowiedza wszyscy, ktorzy sa posiadaczami wyzej mymienionego modelu w roznych wersjach. Bede wdzieczny za szczere sugestie i madre rady...

 

Z gory dziekuje.

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Witaj, jesli chodzi o 320d coupe - 92 to bardzo fajny model. Silniki 2.0D w E92 maja minimum 177 koni. Zbiera sie to naprawde bardzo fajnie. Docenisz każdy szczegół między Passatem a BMW na korzysć BMW, no może poza komfortem na którym Ci zależy oraz ilości miejsca...jeśli bedziesz latal sam albo z drugą połowką to zdecydowanie starczy i na bagaż itp..
Opublikowano

to nie są silniki TDI w bmw

 

ogólnie problemy mogą być jak w każdym dieslu

wtryski, turbo, koło pasowe i dwumas,

silniki te są bardzo dobre o których myślisz, jak chcesz kupić coupe to będziesz miał silnik 177km - chyba, że myślisz o nowym to już 184km

 

ja często jeżdżę e90 177km, bardzo przyjemnym dynamiczny i niewiele pali jak na moc :)

ogólnie polecam :)

 

jak przesiądziesz się z passata do bmw to zobaczysz różnicę - oczywiście pozytywną, b6 i e90/92 to dwa różne światy

 

szukaj szukaj, podstawa to dobre sprawdzenie samochodu w serwisie przed zakupem, ponieważ ew, koszta naprawy trochę wyniosą

Opublikowano

..a cała reszta co w trawie piszczy jest na forum, co się psuje, ile kosztuje, ile pali, itd... Także poszukaj sobie, bo bez sensu jest po raz Nty pisać w kółko o tym samym..

 

No i przede wszystkim różnica podstawowa to napęd na TYŁ no chyba, że będziesz zainteresowny napędem 4x4 (xd). Ogólnie jak masz możłiwość przejechania się jakąś E9x to bardzo wskazane :)

 

Pzdr.

Opublikowano

Dzieki za szybkie odpowiedzi..

 

Mysle o silniku 184 KM. Od ktorego roku 320d z tym silnikiem jest produkowana?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
..a cała reszta co w trawie piszczy jest na forum, co się psuje, ile kosztuje, ile pali, itd... Także poszukaj sobie, bo bez sensu jest po raz Nty pisać w kółko o tym samym..

 

No i przede wszystkim różnica podstawowa to napęd na TYŁ no chyba, że będziesz zainteresowny napędem 4x4 (xd). Ogólnie jak masz możłiwość przejechania się jakąś E9x to bardzo wskazane :)

 

Pzdr.

 

Nie interesuja mnie usterki, samochod chce kupic albo nowy albo z przebiegiem do 30-50max tys km. Zakladajac temat chcialbym sie dowiedziec ogolnie o wszystkich wersjach, silnikach i przede wszystkim co najwazniejsze o doswiadczeniach jakie maja szczesliwi posiadacze tego cacka :)

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Z mojej strony dodam że zadowolony to ty będziesz maksymalnie z bmw :) sam mam w domu passata b6 i auto bardzo nudne prowadzenie średnie dodam że mamy od nowości 2007r wcześniej miałem bmw e46 330ci i sprzedałem po 1,5r szukając czegoś większego po głowię chodził mi właśnie passat , audi a4/a6 i w sumie tyle , bmw wkurzałem sie że w zimie strasznie ciężko było wyjechać pod moje wyjazdy ale cóż bmw było tak idealne w prowadzeniu że po mimo tej wady (latem zalety) znowu zdecydowałem sie kupić bmw tylko że e90 i 2.0D no i znowu mam bananka na twarzy :D a tak jeździłbym nudnym autem z przednim napędem które strasznie sie prowadzi :wink: chyba już nigdy nie kupie nic innego tylko w bmw czuję że jadę jakimś dobrym autem a nie standardowym .
Opublikowano (edytowane)
Witaj, jesli chodzi o 320d coupe - 92 to bardzo fajny model. Silniki 2.0D w E92 maja minimum 177 koni. Zbiera sie to naprawde bardzo fajnie. Docenisz każdy szczegół między Passatem a BMW na korzysć BMW, no może poza komfortem na którym Ci zależy oraz ilości miejsca...jeśli bedziesz latal sam albo z drugą połowką to zdecydowanie starczy i na bagaż itp..

 

Na ilosci mniejsca az tak mi nie zalezy, ale czy komfort jazdy jest mniejszy? Ja szukam samochodu, gdzie nie bede sie meczyl jazda. Czesto jezdze trasy Polska (wschodnia) -Anglia (srodkowa)- 2000 km non stop. Jak na razie passat sie sprawuje wysmiecicie, ale juz mam "nacykane" 160 tys km.. Zainteresowalem sie BMW zupelnie przypadkiem jak zobaczylem, ze nowe silniki BMW 2.0 (diesla) maja lepsze osiagi i mniejsze spalanie... Dla mnie to szok. BMW zawsze mi sie kojarzyly z pijakami..

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.