Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Okazało się jednak, że ktoś inny nie podzielał moich wątpliwości i auto, o które pytałem zostało dzisiaj sprzedane... W związku z tym prośba o opinie na temat:

 

http://allegro.pl/bmw-320i-m-pakiet-skora-automat-klima-115-tys-km-i4591343439.html skromniutki ten przebieg, fotel kierowcy jest już trochę zmęczony, w dodatku chyba dłuższy czas ktoś próbuje to auto sprzedać, bo na zdjęciach widać dopiero wschodzące na polach zboże

http://olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-e90-325i-218km-CID5-ID5Fnvl.html#85cf4b4104

 

@marekgt Instalacja gazowa i deklarowany przebieg wzajemnie się wykluczają. Choćby z tego tytułu myślę, że nie warto sobie tym egzemplarzem głowy zawracać.

Opublikowano (edytowane)
Myślę o czyms takim: http://otomoto.pl/bmw-320-bmw-x-drive-C34325359.html

Generalnie chodzi mi po głowie 320d kombi automat i jeszcze z x-drivem. Nie ma tego za dużo u nas ale co myślicie o tym konkretnym egzemplarzu?

 

Poliftowe e91 x drive za 36tys??? :duh: :duh: Zobacz ile te auta normalnie kosztują

Edytowane przez Bronx_l
Opublikowano

Załatw VIN i normalne zdjęcia a przypuszczam, że będzie ciekawie.

 

BTW za 35-36tys można kupić w miarę przyzwoitym stanie jakieś pre LCI i na pewno bez X drive

Opublikowano
Tym x drivem chyba szkoda sobie zaprzątać głowę - zakup mogłby okazać się wtopą. Ale tu mam coś całkiem ładnie wyglądającego-przynajmniej w ogłoszeniu.

http://otomoto.pl/bmw-320-zarejestrowany-z-niemiec-serwis-navi-C34481888.html

Zastanawia mnie silnik - nie jest po lifcie a ma 177 km. Tak w każdym razie pisze sprzedający.

Kraj pochodzenia podany jako Niemcy, a na ostatnim zdjęciu holenderska książka serwisowa. Oczywiście możliwe w przypadku gdyby auto przyjechało z Holandii do Niemiec a dopiero stamtąd do Polski, ale to z kolei nie zgadza się z opisem.

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

planuję zakup BMW 320i, poczytałem trochę ten temat i chciałbym jeszcze podpytać czy w okolicach Warszawy są jakieś komisy/handlarze, którym można zaufać czy lepiej nastawić się na osoby prywatne? (wbrew pozorom tacy istnieją, przynajmniej w środowisku Alfy Romeo :wink: ) Najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo (jeżdzę z małym dzieckiem) więc wolałbym samochód z gorszym wyposażeniem i droższy niż składany z kilku :)

 

Pzdr,

Kuba

Opublikowano
Na przebiegi <15.000 rocznie tylko benzyna R6. Polecam 330i N53B30. Jak traktujesz delikatnie spali <9l na trasie. Po miescie z 11l minimum trzeba sie liczyc. Ale ten dzwiek i przyspeszenie - bezcenne :)

 

 

Raczej 14l :twisted:

 

Wszyscy dieslowcy widze na tym forum zawsze wyciągają "wielkie" błędy konstrukcyjne silnika N52B30.....Ciekawe jak niektórzy tu znają nawet dokładne przebiegi przy których problem głowicy odrazu wyskakuje i na pewno biorą poprawki na cofane po 100- 150 kkm liczniki...... Ciekawe że na mobile.de sprzedają 330i z przebiegami po 180kkm które nie mają żadnych problemów.

Jak kupisz 325i to będziesz żałował że nie wziełeś 330i bo i tak na paliwo będziesz wydawał a będzie brak tego czegoś.

Jeżeli 330i to tylko z rynku niemieckiego od niemca z potwierdzonym przebiegiem i książką serwisową.

Ja jako świeży użytkownik 330i właśnie z niemiec powiem ci że jeżeli zalezy ci na małym spalaniu to zapomnij o mocnym silniku a kwestie kosztów napraw zawsze będą w pierwszej kolejności zależeć od tego jaki ma faktyczny przebieg oraz kto i jak użytkował/serwisował przed tobą.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Na przebiegi <15.000 rocznie tylko benzyna R6. Polecam 330i N53B30. Jak traktujesz delikatnie spali <9l na trasie. Po miescie z 11l minimum trzeba sie liczyc. Ale ten dzwiek i przyspeszenie - bezcenne :)

 

 

Raczej 14l :twisted:

 

Wszyscy dieslowcy widze na tym forum zawsze wyciągają "wielkie" błędy konstrukcyjne silnika N52B30.....Ciekawe jak niektórzy tu znają nawet dokładne przebiegi przy których problem głowicy odrazu wyskakuje i na pewno biorą poprawki na cofane po 100- 150 kkm liczniki...... Ciekawe że na mobile.de sprzedają 330i z przebiegami po 180kkm które nie mają żadnych problemów.

Jak kupisz 325i to będziesz żałował że nie wziełeś 330i bo i tak na paliwo będziesz wydawał a będzie brak tego czegoś.

Jeżeli 330i to tylko z rynku niemieckiego od niemca z potwierdzonym przebiegiem i książką serwisową.

Ja jako świeży użytkownik 330i właśnie z niemiec powiem ci że jeżeli zalezy ci na małym spalaniu to zapomnij o mocnym silniku a kwestie kosztów napraw zawsze będą w pierwszej kolejności zależeć od tego jaki ma faktyczny przebieg oraz kto i jak użytkował/serwisował przed tobą.

 

 

Good point. Tez mam 330i a wczesniej tez testowalem 325i. Niby mala roznica na papierze, ale na drodze ogromna. 14-16l to chyba w korkach, w plynnej jezdzie miejskiej da rade 11-12l! No chyba ze spod swiatel sie scigasz z ludzmi :)

Opublikowano

zamierzalem kupic dizla jednak posiedzialem w temacie plus pogadalem z kilkoma osobami i chyba zmienie silnik i bedzie to benzyna..

i teraz mam pytanie do osob ktore posiadaja e90 w benzynie silnik jaki mnie najbardziej interesuje to 318i(143km). Jakie macie naprawy,czy polecacie taki wybor i ogolnie wrazenia wasze ;d

dzieki z gory za pomoc ;d

Opublikowano

ze sie tak wtrace co do spalania 325i

 

Nie wiem gdzie wy robicie spalanie na poziomie 11l w miescie. Jezdzac po 3-5km do pracy/uczelnie wydaje mi sie, ze nie ma szans zejsc ponizej 13l. Do pracy z mokotowa na prage przez trase siekierkowska/lazienkowska, ktora jest bez korkow robie na poziomie 11l ale nie traktuje tego jako jazdy po miescie, bo jazdy na poziomie 90-120km/h przez wiekszosc trasy nie jest jazda po miescie ;)

Opublikowano
I w końcu ktoś napisał coś prawdziwego. Ja kupiłem 3.0 xd i w mieście bierze mi ok 13l. A mam kolegów którym pali 10. :D
Opublikowano

Wyspiarz.

Znowu piszesz o swoich chorych imaginacjach, bez związku z rzeczywistością.

Mnóstwo firm, a nawet osób prywatnych sprzedaje auta po dwóch latach po największym spadku wartości. Taką mają politykę. Wynika to z kwestii podatkowych i innych. W BMW sa dostępne auta exAG, demo i masa rożnych mniej lub bardziej ciekawych ofert.

 

Za 80 tysięcy z groszem można miec nowe BMW serii 1 z silnikiem benzynowym lub za 70 tysięcy dwuletnie BMW serii 3 z dieslem. Do BMW serii 3 można kupic gwarancje na kolejne 4 lata/200 tysięcy km a do 100 tysięcy korzystać z darmowego serwisu. Sumarycznie za 80 tysięcy można miec auto do ktorego nie trzeba będzie nic dokładać przez 4 lata nie liczac dwóch przeglądów (120/180 kkm) i wymiany filtrow oraz płynów. Koszty realnie sa w tym wypadku na poziomie zbliżonym do zwykłych marek. Tylko trzeba myślec przy zakupie, a nie zafiksować sie na citroena.

Nowymi lub prawie nowymi BMW jeżdzę od ponad 7 lat i nie liczac jednego wyjątku gdzie zakup był moja fanaberia, nie widzę by koszty eksploatacji były wyższe niż aut ktore miałem wcześniej. Oczywiscie mowa o serii 1 i 3. 5 jest juz pewnie dużo droższa. Dotyczy to łączonych kosztów czyli serwisu, paliwa, ubezpieczenia i utraty wartości.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
zamierzalem kupic dizla jednak posiedzialem w temacie plus pogadalem z kilkoma osobami i chyba zmienie silnik i bedzie to benzyna..

i teraz mam pytanie do osob ktore posiadaja e90 w benzynie silnik jaki mnie najbardziej interesuje to 318i(143km). Jakie macie naprawy,czy polecacie taki wybor i ogolnie wrazenia wasze ;d

dzieki z gory za pomoc ;d

Nie nastawiaj sie na konkretny silnik. Bierz co dostaniesz w wiarygodnym i dobrym stanie. Ofert na benzynę jest tyle co kot napłakał.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Wyspiarz.

Znowu piszesz o swoich chorych imaginacjach, bez związku z rzeczywistością.

Mnóstwo firm, a nawet osób prywatnych sprzedaje auta po dwóch latach po największym spadku wartości. Taką mają politykę. Wynika to z kwestii podatkowych i innych. W BMW sa dostępne auta exAG, demo i masa rożnych mniej lub bardziej ciekawych ofert.

 

Za 80 tysięcy z groszem można miec nowe BMW serii 1 z silnikiem benzynowym lub za 70 tysięcy dwuletnie BMW serii 3 z dieslem. Do BMW serii 3 można kupic gwarancje na kolejne 4 lata/200 tysięcy km a do 100 tysięcy korzystać z darmowego serwisu. Sumarycznie za 80 tysięcy można miec auto do ktorego nie trzeba będzie nic dokładać przez 4 lata nie liczac dwóch przeglądów (120/180 kkm) i wymiany filtrow oraz płynów. Koszty realnie sa w tym wypadku na poziomie zbliżonym do zwykłych marek. Tylko trzeba myślec przy zakupie, a nie zafiksować sie na citroena.

Nowymi lub prawie nowymi BMW jeżdzę od ponad 7 lat i nie liczac jednego wyjątku gdzie zakup był moja fanaberia, nie widzę by koszty eksploatacji były wyższe niż aut ktore miałem wcześniej. Oczywiscie mowa o serii 1 i 3. 5 jest juz pewnie dużo droższa. Dotyczy to łączonych kosztów czyli serwisu, paliwa, ubezpieczenia i utraty wartości.

 

Ty no już to przerabialiśmy, za 80k nową jedynke to musiał byś trafić na szereg promocji i kupić full podstawową wersję ...

 

Ja nie kupiłem auta exAG demo itp, kupiłem NÓWKĘ z przebiegiem 5 czy 6km a cena była tansza o 20k tylko dlatego, że po 1 auto było już GOTOWE w POLSCE, a że była to prawie FULL opcja i w kolorze jak mi pasował więc nie było sensu konfiguracji TAKIEGO samego za 100k i czekania na nie 3.5miecha ... + zapałapem się bo w lipcu promocja ogólna dla firm na rabat bodaj 8%, auto nawet bez rabatu było 10k tańsze od odpowiednika świeżo skonfigurowanego bo już BYŁO i trzeba je było sprzedać przed końcem roku dla mnie to tylko były plusy rzędu 20k od kwoty auta.

 

BMW też liczyłem i sprawdzałem to na takie co bym chciał nawet JEDYNKĘ to bez 100+ nie było SZANS na nówkę. Cena wyjściowa z tym słabszym ( pominę 114i która ma 100koni z groszem ale i tak ona kosztuje 90k ), benzyniakiem 116i to okolo 96k + doposażenie w parę rzeczy i już się robi 115kzł, bo w bmw każą dopłacać sobie za byle co.... wersja 118i to na starcie robi się 108k + doposażenie i mamy 125-130. + żeby kupić bogatszą gwarancję trzeba pierw ZABULIĆ za pakiet serwisowy który jest obowiązkowy do zakupu dodatkowej gwarancji która też nie jest za darmo... więc nie wiem skąd ty masz NÓWĘ jedynkę za 80k pewnie jeszcze fajnie wyposażoną...

 

NAJTANSZA 116i z 2014 roku, full ogór bez niczego praktycznie używana, chyba DEMO albo coś w ten deseń z przebiegiem 5000km kosztuje 88k, za trochę FAJNIEJSZĄ ale też bez szału bo ani ksenona ani nawi, no też bidna wołają 95kzł też za używkę nie nówkę, Taka już fajna i powiedzmy AKCEPTOWALNA dla mnie to wydatek 105k, też za używkę z przebiegiem 10kkm, + musiał bym dać do obszycia w skórę bo lubię skórę i to kolejne 5-7kkm więc za UŻYWKĘ robi się 110+ .....

 

A taka fajna full co by mi leżała nawet bez skór to za używkę 125kzł z przelotem 10kkm. Choć to wszystko 116i, na próżno szukać 118i... bo tam takie sensowne za używki zaczynają się od 130k +

 

Ceny wziąłem z aktualnej bazy premium select ze strony BMW.

 

Proszę pokaż mi fajną NÓWKĘ nie EX demo nie z przebiegiem 10kkm tylko nówkę jedynkę a 80kz, bo póki co nówki to GOLASA 114i chyba nie kupisz...

 

Chyba że ty masz "specjalny" cennik którego nikt na oczy nie widział...

 

Zafiksowałeś to się ty już dawno na N47 mimo, iż doi z ciebie połowa forum z tych bzdur które piszesz.. Nie zafiksowałem sie na cytrynę, tylko póki co od strony wyposażenia, kosztów, cen, itp BMW przegrało, tak też patrzyłem na jedynki i niestety, żeby zbliżyć się do wyposażenia citroena to musiał bym dołożyć ze 40k właściwie nie wiem w imię czego... chyba tylko magicznego LOGA na masce... do 2-3x droższego serwisu i cześci, do tego samego tylko słabszego silnika... Też przez 5 lat nie muszę dokładać do atua nic oprócz przeglądów ... Mało tego w BMW jak wykupisz sobie serwis olejowy i zaniego zapłacisz to chcąc wozić swój olej to płacisz niejako 2x za to samo....

 

I ja dalej nie twierdzę, że cytryna jest NAJ itp, dostałą szansę a co będzie za lat 1-2-3-4-5 wyjdzie w praniu. Niestety nie widziałem póki co sensu dawać szansy BMW, znając ceny i fanaberię aktualnych modeli. Jedyne co mi się podoba z BMW to 328i ( nowa na 2.0T ) ale to nie mój przedział cenowy, jak i nie wiem póki co te silniki są warte bo to stosunkowo nowe auta. MOŻE za lat 4-5 po cytrynie jak silniki okażą się spoko to kto wie jak znajdę coś w PREMIUM select poszukam czegoś z tego... albo z serii 2 konkretnie 228i kilku letniego mieszczącego się w budżecie. Póki co to nowości a nie chce być beta testerem, jak pierwsi co kupowali MINI 1.6 albo DS3, teraz te modele są praktycznie w pełni poprawione, problemy wieku dziecięcego mają już za sobą.

 

Aktualnie 116-118i to chyba najbezpieczniejszy z tańszych zakupów w BMW, nie mniej jednak cenowo trochę za drogo jak na podstawowy model marki, z cennikiem wyposażenia wziętym często z księżyca. Choć DS3 też jest stosunkowo DROGI jak na gabaryt auta, ale nadrabia cała resztą. Ale jak miał bym kupić full ogóra 116i za 90k po rabatach to dziękuję postoję...

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Owszem ja mam specjalny cennik. Rzecz w tym ze każdy ma możliwości skorzystania z niego. Niemal non stop na wersje 114-118 i/d jest oferowana promocja Special Edition. To jest upust wzgledem cennika realnie na poziomie jakichś niecałych 20 tysięcy. W to wchodzi troche obowiązkowego wyposażenia typu Alu felgi klima auto, czujnik parkowania, sportowa kierownica, ale suma sumarum auto z wyposażeniem ktore mnie interesowało(zawieszenie M sportowy układ kierowniczy kierownica M),ale bez automatu - żeby porównać z twoja wersja wyszło na poziomie 99 tysięcy dla wersji 118i i odpowiednio mniej za 116i. Za auto nowe do produkcji.

To jest oczywiscie troche drożej niż za citroena i pewnie z ciut gorszym wyposażeniem , ale do tego dochodzi bezpłatny (w sensie juz wliczony w cenę ) pakiet serwisowy na 100kkm/5 lat, bardzo korzystna oferta na ubezpieczenie( pełen pakiet za 2 z groszami) i dofinansowanie leasingu/kredytu. Przy wykupowaniu rozszerzonej gwarancji nie ma konieczności kupowania dodatkowego pakietu serwisowego. Pisze to z praktyki.

Natomiast jesli pakiet obowiązuje to nie ma problemu by dać swój olej i odebrać olej z pakietu. Przynajmniej ja jestem sie w stanie tak dogadać.

 

Natomiast jesteśmy na forum e90 i piszmy o e90. Jak pisałem w poprzednim poście jest lub raczej była (bo auta sa juz starsze) możliwość kupna auta dwuletniego za rozsądne pieniądze i wykupienie do niego gwarancji. Daje to możliwość zapewnienia sobie gwarancji co do maksymalnych kosztów serwisowych na 3-4 lata eksploatacji. Sumarycznie znacznie lepszy biznes niż kupowanie jedynki czy citroena.

I to nie za znaczek sie płaci wiecej, ale za frajdę z jazdy i napęd na właściwe koła. Jesli ktos tego nie potrafi docenić to kupuje citronea.

Natomiast kupno za 80 tysięcy auta bez automatu uważam za nieporozumienie. To jest pierwsze, najważniejsze podstawowe wyposażenie, ktore sie wybiera przy konfiguracji auta dla siebie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Owszem ja mam specjalny cennik. Rzecz w tym ze każdy ma możliwości skorzystania z niego. Niemal non stop na wersje 114-118 i/d jest oferowana promocja Special Edition. To jest upust wzgledem cennika realnie na poziomie jakichś niecałych 20 tysięcy. W to wchodzi troche obowiązkowego wyposażenia typu Alu felgi klima auto, czujnik parkowania, sportowa kierownica, ale suma sumarum auto z wyposażeniem ktore mnie interesowało(zawieszenie M sportowy układ kierowniczy kierownica M),ale bez automatu - żeby porównać z twoja wersja wyszło na poziomie 99 tysięcy dla wersji 118i i odpowiednio mniej za 116i. Za auto nowe do produkcji.

To jest oczywiscie troche drożej niż za citroena i pewnie z ciut gorszym wyposażeniem , ale do tego dochodzi bezpłatny (w sensie juz wliczony w cenę ) pakiet serwisowy na 100kkm/5 lat, bardzo korzystna oferta na ubezpieczenie( pełen pakiet za 2 z groszami) i dofinansowanie leasingu/kredytu. Przy wykupowaniu rozszerzonej gwarancji nie ma konieczności kupowania dodatkowego pakietu serwisowego. Pisze to z praktyki.

Natomiast jesli pakiet obowiązuje to nie ma problemu by dać swój olej i odebrać olej z pakietu. Przynajmniej ja jestem sie w stanie tak dogadać.

 

Natomiast jesteśmy na forum e90 i piszmy o e90. Jak pisałem w poprzednim poście jest lub raczej była (bo auta sa juz starsze) możliwość kupna auta dwuletniego za rozsądne pieniądze i wykupienie do niego gwarancji. Daje to możliwość zapewnienia sobie gwarancji co do maksymalnych kosztów serwisowych na 3-4 lata eksploatacji. Sumarycznie znacznie lepszy biznes niż kupowanie jedynki czy citroena.

I to nie za znaczek sie płaci wiecej, ale za frajdę z jazdy i napęd na właściwe koła. Jesli ktos tego nie potrafi docenić to kupuje citronea.

Natomiast kupno za 80 tysięcy auta bez automatu uważam za nieporozumienie. To jest pierwsze, najważniejsze podstawowe wyposażenie, ktore sie wybiera przy konfiguracji auta dla siebie.

 

Pokaż mi choć jedną ofertę z takiej co piszesz za 99K zł dostajesz GOLASA nawet w używce z premium select, skąd ty nagle NÓWKI bierzesz w takich cenach ??

 

Wejdź na stronę BMW w premium select i przejrzyj oferty... bo to już zaczyna być śmieszne, bo w myśl tego co piszesz OGARNIESZ lepszą nówkę sztukę TANIEJ od używki z premium selekt z gorszym wyposażeniem na 16" ... i do tego z z przebiegiem 5-10-20kkm ...

 

Co do wykupienia rozszerzonej gwarancji na stronie BMW jest napisane jak BYK, że aby z niej skorzystać należy wykupić najpierw PAKIET serwisowy, cytat ze strony BMW Nasza Przedłużona Gwarancja dostępna jest dla każdego samochodu BMW posiadającego ważny pakiet serwisowy, a ty piszesz, że nie nie potrzeba, to komu wierzyć ?? oficjalnemu stanowisku BMW czy tobie ?? Ja w cytrynie dostałem ( kupiłem za 1zł ) rozszerzoną gwarancję bez pakietu serwisowego, bo OLEJ będę sam woził na wymiany.

 

Nad brakiem automatu ciut ubolewam, ale nie skreśliłem auta z jego powodu...

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Ty serio nie rozumiesz ze tam NIE jest napisane ze trzeba WYKUPIĆ pakiet serwisowy tylko ze auto musi go POSIADAĆ ?

Każde auto zawiera w cenie pakiet serwisowy na 5lat/100 tysięcy km. W związku z powyższym o ile nie minął ten przebieg /czas nic nie trzeba ekstra wykupywać, bo auto go juz POSIADA. A rozmawiamy właśnie o autach dwuletnich z przebiegiem 60-80 tysięcy km wiec jak najbardziej sie w ten przedział łapiących z automatu bez żadnych ekstra kosztów.

Co wiecej jak pisałem temat znam z praktyki, a nie nieumiejętnego czytania stron w internecie. Jesli masz ochotę to zademonstruje Ci zarówno fakturę zakupu na dwuletnie 320d oraz pakiet serwisowy w aucie znajomego któremu pomagałem w zakupie w lutym. Za takie auto z pakietem gwarancyjnym na 6 lat/200kkm zapłacił łącznie poniżej 80k I ma automat.

W grudniu takich aut było do kupienia co najmniej 6 sztuk u jednego dilera. Wybrał sobie z tego najbardziej mu odpowiadające.

 

Za jakiś czas bede robił serwis wiec przedstawię Ci pisemna ofertę od dilera na NOWĄ 118i w cenie do 99 tysięcy. Chyba, ze znajdę gdzieś wcześniej ofertę zrobiona w czerwcu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ty serio nie rozumiesz ze tam NIE jest napisane ze trzeba WYKUPIĆ pakiet serwisowy tylko ze auto musi go POSIADAĆ ?

Każde auto zawiera w cenie pakiet serwisowy na 5lat/100 tysięcy km. W związku z powyższym o ile nie minął ten przebieg /czas nic nie trzeba ekstra wykupywać, bo auto go juz POSIADA. A rozmawiamy właśnie o autach dwuletnich z przebiegiem 60-80 tysięcy km wiec jak najbardziej sie w ten przedział łapiących z automatu bez żadnych ekstra kosztów.

Co wiecej jak pisałem temat znam z praktyki, a nie nieumiejętnego czytania stron w internecie. Jesli masz ochotę to zademonstruje Ci zarówno fakturę zakupu na dwuletnie 320d oraz pakiet serwisowy w aucie znajomego któremu pomagałem w zakupie w lutym. Za takie auto z pakietem gwarancyjnym na 6 lat/200kkm zapłacił łącznie poniżej 80k I ma automat.

W grudniu takich aut było do kupienia co najmniej 6 sztuk u jednego dilera. Wybrał sobie z tego najbardziej mu odpowiadające.

 

Za jakiś czas bede robił serwis wiec przedstawię Ci pisemna ofertę od dilera na NOWĄ 118i w cenie do 99 tysięcy. Chyba, ze znajdę gdzieś wcześniej ofertę zrobiona w czerwcu.

 

 

Pakiet serwisowy nie jest ZA FREE, jest wliczony w cenę AUTA, można z niego zrezygnować i tym samym obniżyć cenę końcową pojazdu....... więc nie jest to coś co dostajesz z dobroci serca tylko PŁACISZ za to.... Proponuję DOKŁADNIE doczytać te strony internetowe... Nie jest do dobroć z niczyjej strony ... I dalej żeby gwarancję rozszerzyć musisz dokupić pakiet serwisowy dalej na czas gwarancji o ile chcesz ją mieć/rozszerzyć...

 

Co ty mi tutaj znowu o jakiś 2 letnich dizlach, parę postów wyżej pisałeś, i czekam niecierpliwie na tą ofertę na NOWĄ 118i w fajnej wersji.. póki co fajne 118i na premium select używane z przebiegiem 10-20kkm chodzą za minimum 126kzł...... CZEKAM na nóweczkę nie golasa za 99k...

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

do ciebie serio nie dociera ze jesli kupuje sie auto używane to sie nie płaci za pakiet serwisowy ? Zapłacił za niego pierwszy właściciel w cenie auta. Prawie nikt nie rezygnuje z tego pakietu bo to nie ma sensu. Można obniżyć cene o ok 1200 zł.

Tak czy inaczej rozmawiamy o autach ktore maja taki pakiet juz wykupiony. Wątek jest o zakupie e90 a nie f20. Serio tego nie zauważyłeś ? I oczywiście nie ma obowiązku przedłużenia pakietu serwisowego na cały okres obowiązywania gwarancji. Po raz trzeci podkreślam, że pisze to z praktyki. Pakiet być moze jest wymagany w momencie zakupu rozszerzonej gwarancji lub jej przedłużania, nie musi być wykupiony na cały okres rozszerzonej gwarancji.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.