Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To nie o to chodzi, że mnie nie stać. Ale auto to jest mi potrzebnie do codzienniej eksploatacji, robota, zakupy itd. Więc jaki jest sens kupowac paliwozernej krowy, ktora bedzie mi lupac po 15 litrow benzyny. Tez uwazam ze 800 km miesiecznie to nie jest duzo, no ale jednak przy spalaniu 15 litrow to sporo. Dlatego zdecydowalem sie poradzic. pieniadze ktore chce przeznaczyc to jakies 50 tys. zł. A teraz mam jeszcze pytanie co powiedzialbys o silniku 320d 163 KM i 325i 218KM ? Bo jednak z 3 litrowych na pewno zrezygnuje, o ile spalanie tego diesla mnie nie przeraza, to tak jak piszesz i jak tez wyczytalem jak cos jebnie to cena kosmos.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ZA 50K to odpuść sobie E92 ;), chyba ze dozbierasz jeszcze ze 20.... Jak już mocno chcesz to szukaj E90 albo w ogóle Zdrowszej nowszej jedynki...

 

Co do spalania 2.5 vs 3.0 nie ma dużej różnicy 1-1.5 litr średnie będzie mniej palić. Choć na przebiegi 800km miesiecznie to spalanie powinno cię mniej interesować, ja zmieniłem 30 bo rocznie zrobiłem nią 32-33kkm i jak podliczyłem paliwo to huhu bogato się zrobiło bardzo xD.

 

 

Co do 2.0D czy to nowszego 177ps czy starszego 163, pierwsze co to kupisz coś z przelotem powyżej 200-300kkm ( nie oszukuj się że to co jest w PL i ma 150kkm to tyle ma ), czy to 3.0d czy 2.0d ceny części właściwie te same, z tym, że w 3.0 są 2 wtryski więcej :).

 

Benzyna 2.5-3.0 poczytaj o głowicach w N52 jest na forum.

 

Niezależnie co kupisz warto mieć z 5000 rezerwy na ewentualne niespodzianki po zakupie.

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Ok, dzieki. Wracajac do spalania to po prostu powiedzmy na 1000 km miesiecznie jestem w stanie wydac na paliwo max 500 zl. Ale chyba najrozsadniej bedzie sie rozgladac za tym 2,5 benzyna. Po prostu nie chce tez calej kasy ladowac w auto i tak jak mowisz zawsze moze cos jebnac do tego wszystkiego.
Opublikowano
O ile ją sobie zagazujesz (mówię o tej 2,5), to może jakoś się w tym 500zł na 1000km zmieścisz... za benzynę oczywiście. Choć zakładam, że jeżeli szukasz oszczędności i chcesz kupić coś "okazyjnie" to jeżeli chodzi o E92 to pewnie i tak sprzedasz ten samochód po 3 miesiącach :lol:
Opublikowano
Ok, dzieki. Wracajac do spalania to po prostu powiedzmy na 1000 km miesiecznie jestem w stanie wydac na paliwo max 500 zl. Ale chyba najrozsadniej bedzie sie rozgladac za tym 2,5 benzyna. Po prostu nie chce tez calej kasy ladowac w auto i tak jak mowisz zawsze moze cos [bAD] do tego wszystkiego.

 

 

Czyli masz kasę na jakieś 85l paliwa na miesiąc. To skoro teraz jeździsz głównie po mieście i pali ci 10 to wydajesz więcej... to jak kupisz 2.5l benz to wydasz JESZCZE więcej :).

 

Jak chcesz E9X i to jeszcze w benzynie 2.5l to licz na wahę lekko 800 na miecha. Najrozsądniej bedzie jak koniecznie chcesz BMW jak kupisz jakąś JEDYNKĘ nowszą, żebyś popłynął zaraz z płączem. na E92 nie masz póki co nawet na zakup.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Ok, dzieki. Wracajac do spalania to po prostu powiedzmy na 1000 km miesiecznie jestem w stanie wydac na paliwo max 500 zl. Ale chyba najrozsadniej bedzie sie rozgladac za tym 2,5 benzyna. Po prostu nie chce tez calej kasy ladowac w auto i tak jak mowisz zawsze moze cos [bAD] do tego wszystkiego.

 

 

Czyli masz kasę na jakieś 85l paliwa na miesiąc. To skoro teraz jeździsz głównie po mieście i pali ci 10 to wydajesz więcej... to jak kupisz 2.5l benz to wydasz JESZCZE więcej :).

 

Jak chcesz E9X i to jeszcze w benzynie 2.5l to licz na wahę lekko 800 na miecha. Najrozsądniej bedzie jak koniecznie chcesz BMW jak kupisz jakąś JEDYNKĘ nowszą, żebyś popłynął zaraz z płączem. na E92 nie masz póki co nawet na zakup.

 

 

pzdr. Łukasz

 

Przyłączam się do tego, co napisał Łukasz. Lepiej kupić konia i bat, niż samego konia :]

Opublikowano

Zależy czy kolega pisze o M47N2 163 KM, czy N47 ED 163KM rocznik od 2010?

 

Cena ma tutaj znaczenie. Rocznik 2010 też dostaniesz, ale przebieg 150-200k km, nie mniej, jeśli ma to być auto bezwypadkowe.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Witam. Od pewnego czasu chcę zakupić E92, aktualnie jestem posiadaczem E46 z silniczkiem benzynowym 1.8 Ci 143 KM. Interesuje mnie jakaś większa pojemność, ale tez zeby nie palil jakos kosmicznie duzo. Noi teraz się nasuwa pytanie czy warto kupić 3.0 diesla, który teoretycznie powinien palic tyle co moja E46, ale tam sa rozne filtry, turbiny czy moze lepiej 2.5 litrowa benzyne 218 KM ? Czy moze np. 3 litrowa benzyne bo slyszalem opinie ze ponoc czy 2,5 czy 3 litry to pali prawie to samo. Noi odrazu sie tez pytanie nasuwa ile to pali tak mniej wiecej w trasie, w miescie ? Co byscie polecili dodam tylko, ze miesiecznie robie jakies przebiegi ok. 700-900 kilometrow i nie chcialbym zeby palilo jakos fest wiecej niz moja akutalna maszyna. Bo nie ukrywam, ze i w tej ciezko wydolic bo po miescie 10l zje.

 

Kup sobie 320d w sedanie rocznik 2007-2008 z przebiegiem ok 120-150k km, na taką Cię stać i będziesz zadowolony. Nie szukaj najtańszej 320d, nie łudź się też na okazyjne ceny, bo takich nie ma. Jak wydasz te 50k zł na to co wyżej napisałem to będziesz spał spokojnie. Z dieslami tak naprawdę nie ma żadnych problemów, a ludzie ktore je mają, posiadają auta już bardzo zmęczone i wyeksploatowane. Daruj sobie te 2.5l N51/N52, to wcale nie odpycha się tak jak mogłoby się wydawać, a bezawaryjne to te silniki też nie są.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

N51 jest w 3l i odpycha się spoko ;) i nie ma błędów konstrukcyjnych n52, n52 2.5 nie odpycha się za dobrze jak już lepiej 3.0 brać , ale nie wiem czy znajdzie 2007rocznik z przebiegiem 120-150kkm w 320d, takich rodzynków praktycznie nie ma ;). prędzej jak dodasz do tego 80-100kkm robi się to realne. Rodzice mają vectrę z końcówki 2008 roku i mają nalatane blisko 200kkm, a nie walą codziennie 20km do pracy :).

 

Do tego trzeba doliczyć od razu 4000 na zmianę rozrządu, chyba ze ktoś to zrobił wcześniej i ma na to papier.

 

no i E92 w 320d w roczniku 2007-8 to tak czy siak budżet 60kzł +

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
60k pln to takie minimum. Czy wart, jeśli zadbany, skrupulatnie serwisowany, to nawet z przebiegiem 200k km jest wart tej ceny.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Nieprawda, to bardzo łatwo, tylko sortując ceny od malejących to nigdy nie znajdziesz, a stracisz tylko czas :).

Najłatwiej jechać do Niemiec i kupić tam autko.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli do tej pory nie jeździłeś dieslem, to przed zakupem koniecznie wypróbuj takie auto. Niekoniecznie to które chcesz kupić, ale bardzo podobne.
Opublikowano

dla osoby ktora jezdzi do niemiec przebywa w tym srodowisku ludzi co ogarniaja tematy z samochodami to pewnie latwizna dla zwyklego czlowieka co nigdy nie byl juz nie takie latwe:-)

chyba ze zagadac do osoby ktora sciaga samochody z niemiec

Opublikowano

 

Nie widzę nic złego w kupowaniu auta nawet w Azerbejdżanie, o ile jego historia jest w znacznym stopniu udokumentowana. Jedyny minus i jest to bezapelacyjnym faktem, że auto, które jeździło po Polsce będzie mocniej wytłuczone na zawieszeniu, a układ paliwowy traktowany rodzimym paliwem (a jak wiadomo, nie każdy dba o tankowanie porządnego paliwa :)), aniżeli auto pochodzące np. z Niemiec czy innych bardziej cywilizowanych pod względem dróg krajów, aniżeli Polska. Wiadomo - odstępstwa od normy się znajdują zarówno po jednej, jak i drugiej stronie barykady :cool2:.

Poza tym, polecając koledze autko, warto pamiętać, że będzie nim jeździł wokół komina. Wnioskuję z tego, co napisał. Filtr dpf później może nieco kolidować z jego marzeniami o niedużych wydatkach :(.

Opublikowano
Jeżeli nie masz konkretnych wymagań co do navi pro czy sportowej kierownicy to i w Polsce coś znajdziesz. Kupiłem dwie takie prywatnie w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, było bardzo ciężko ale obie zamknęły się w 60k (navi pro + kierownica) - nie mówię o stanie i wypadkowości bo to oczywiste, jeżeli na tym się nie skupiasz to znajdziesz i 10 :)
Opublikowano
wiesz wydaje mi sie ze kwota 6otys jak na polskie warunki za samochod to powiedzmy ze sporo przynajmniej tak mi sie wydaje. kupic na farta jakis samochod i zaraz cos powaznego wymieniac bo nie wiem jak jest z silnikami bmw ale samochod ktory ma 150tys+ to juz sporo jednak przejechal
Opublikowano

Wszystko tak naprawdę, zależy od tego co kupisz i w jakim stanie. Jak kupisz dizla ( 2.0 ) to pewnie trzeba będzie od razu zmienić rozrząd za jakieś 4000, ewentualne koszty części są do sprawdzenia, wtryski niecałe 2000szt, turbo okolo 4000, 2mas i sprzęgło okolo 3000. Ewentualnie sprawdzić w jakim stanie jest DPF. I ogólnie jak w jakims tanie jest samo auto, zawieszenie, hamulce itp, bo każda pierdoła w sumie do bmw swoje kosztuje sporo, za przyzwoite hamulce na przód za komplet z klockami trzeba dać 700-800zł.

 

W każdym bądź razie dobra diagnostyka przed zakupem by się przydała, chyba ze bierzesz auto z pełnym udokumentowanym serwisie, to kwestia podjechania na kompa i sprawdzeniu parametrów itp.

 

 

pzdr. Łuasz

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Kod typu VG11

Typ 318D UL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2008-04-29

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S6UEA DIEBSTAHLSCHUTZ NAVI-DVD Zabezp. syst. nawig. DVD przed kradzieżą

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S931A WINTERRAEDER STATT SOMMERRAEDER Opony zimowe zamiast letnich z fabryki

 

Czy na podstawie zdjęć widać coś niepokojącego?

Edytowane przez Msmichal
Opublikowano

Nie no pewniakiem jest tak naprawdę tylko rozrząd + od razu olej i filtry, to koło 4500-5000 powinieneś mieć na start chyba, że poprzedni właściciel wymienił ( w co wątpię ) . Reszta wyjdzie w praniu ;)

 

pzdr. Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.