Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie żebym robił komuś reklamę, ale niedaleko Rzeszowa jest gościu, który sprowadza auta głównie BMW i Audi z Niemiec. Zawsze ma conajmniej 10 autek u siebie – nie jest to komis. Wszystkie autka są servisowne, bezwypadkowe, itp. Kolega z pracy kupił 520d sprawdził w ASO – bez uwag, ja kupiłem 318d sprawdziłem w ASO – bez uwag (przebiegi zgodne z książką, orginalny lakier, itp.). Sprowadzane autka to od 2006 do góry, z przebiegami 100 - 160 tyś. Facet wystwia fakturę. Sam namawia do sprawdzenia w ASO. Ponadto ma dobre ceny :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Kurcze takie ceny sa?

Ciekawe czy wezme chociaz 70.000pln za 325d w kwietniu? Nowa w 2007 katalogowo 220 kosztowala...brrrr

takie ceny ale "za takie auta", jak Twoja jest salonowa/bezwypakowa to weźmiesz zdecydowanie więcej, dla "dobrych" aut cały czas sprawdza się zasada:

- 3 lata = 55% nowego,

- 4 lata = 45-50% nowego...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polska to kraj "najlepszych i najtańszych";) ... podstawą do kupienia dobrego auta jest jego historia i stan ...a ta w 99% przypadków z allego jest niekompletna ( nie chcę używać mocniejszych słów ) albo jesli jest kompletna w wersji włoskiej ... podstawą do analizy co ile jest warte może być mobile.de albo autoscout i tam zawsze ( ciekawe dlaczego ) każde auto jest droższe od podobnego w RP ... oczywiście nie oznacza to, że tam nie ma kombinatorów ( czytaj oszustów ) ... skoro wiemy ile kosztują nowe ( dobre procenty wartości powyżej ) to przecież nikt będący przy zdrowych zmysłąw nie uwierzy, że po 5 latch eksploatacji samochód w bardzo dobrym stanie jest wart tylko 30% wartości nowego... a właśnie tego się dowiedziałem dając ogłoszenie o mojej 330d z 12.2005 kupionej w BMW Polska...owszem cena jaką wystawiłem jest na poziomie niemieckim bo 80.000pln ale to jest wartość bezwypadkowego auta z przebiegiem 83.000km z kremową skórą, na 18 z BMW Motrosport, dużą nawigacją i wieloma innymi dodatkami ( niektórzy koledzy z forum poznali to auto)...zakup auta to zawsze duży wydatek i każdy chce być pewnien, ze dobrze wydaje pieniądze i dlatego nie rozumiem dlaczego wyznacznikiem wartości auta w Polsce są oferty samochodów o dużych przebiegach, wątpliwej przeszłości czy kiepsko naprawionych? Może tu zacznijmy dyskusję a może przez pokazywanie tego co dobre pomagajmy tym, którzy sa narażani na kupowanie kiepskich aut...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyznacznikiem wartości auta w Polsce są oferty samochodów o dużych przebiegach, wątpliwej przeszłości czy kiepsko naprawionych? Może tu zacznijmy dyskusję a może przez pokazywanie tego co dobre pomagajmy tym, którzy sa narażani na kupowanie kiepskich aut...

:cool2: :cool2: :cool2:

dlatego 90% "Kupujących" skorzysta z ofert "gratów" ale za to łanie wybłyszczonych, z dużymi kołami i nalepką "M"...zostaie jeszcze te marne 10%,którzy mają pojęcie o autach i chcą kupić dobry samochód dla siebie a nie dla "szpanu marką BMW na wiosce"...

w swojej historii sprzedawałem dopiero 2 auta BMW: zainteresowanie tradycjnie duże, ale wiekszość mówiła Panie taka cena, na alledrogo są duuuuużo tańsze....ale jak przyszły te osoby, które miały przyjść to auta sprzedały się momentalnie, była tylko standardowa weryfikacjia w ASO, e91 sprzedawałem przez jedno ASO W-wa, auto poszło w ciągu kliku dni....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przy drogich specyfikacjach i 6-cylindrowych silnikach, niestety ceny aut nawet z polskich salonow, zadbane, szczegolnie w benzynach traca znacznie bardziej na wartosci.

W zeszlym roku za 4 letnia e60 530iA wzialem ledwo 25% - cena nowego 340, sprzedalem za 85 :(

Przy dieslu pewnie jest inaczej, bo kazdy chce ropniaczka co przejezdza milion km bez awarii :norty: , ale uzyskanie ponad 40% za 4 latka bedzie trudne (w koncu juz 6 rok sprzedazy tego modelu etc)

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Wiecie ile stoi wg Eurotaxu 320D 2005r 163KM ??

49000 zł :)

Jak szukałem swojej w sierpniu to znalazłem czarną taką jak chciałem za właśnie taką sumę tylko że to była jedna z najtańszych bo miała wcześniej błotnik tylny wymieniany i przedni zderzak bo były porysowane (widziałem stare) a były również takie po 60 000zł

Co śmieszniejsze miałem wypadek i szkodę całkowitą i "specjalista" z TUW ( ubezpieczyciel sprawcy) wycenił moje auto na 37 600zł....

Myślałem że go zabije śmiechem.....

Wytłumaczył mi że 49 000zł to wtedy gdy pojazd jest z RP z salonu, jeden właściciel, przebieg ten rocznik do 110 000km (moja 145 000), lakier oryginał.... idioci normalnie :mad2:

A ja wziąłem rzeczoznawce niezależnego z PZM i odziwo wycenił na 48 900zł...ale minęło ponad 3 miesiące a ja dopiero połowę łaskawie pieniędzy otrzymałem....

Dobra rada wiem po sobie: ubezpieczać dobrze AC w PZU i w razie wypadku z cudzej winy brać ze swojego AC a oni niech z nich ściągają dalej i się prawują z oszustami... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak jest wyliczana wartość przez ubezpieczyciela to kpina...czy ktoś z was spotkał się z wycena wartości auta powypadkowego? u nas autobezwypadkowe i auto po wymianie podłużnicy ( nawet zgodnie z procedurą BMW ) ma taką samą wartość bo znaczenie ma tylko rocznik, wyposażenie i przebieg ... ubezpieczyciela interesuje tylko najwyższa składka a potem tylko jak najmniej wypłacić ...roczny czteroślad jest dla nich ciekawszy od bezwypadkowego pięciolatka ... ale ten chory rynek niestety zasługa "wiary" w bajki ( przekręty handlarzy), że tanio i dobrze jest mozliwe...tak się składa, że z racji wieloletniej "słabości" do samochodów dzięki znajomym mógłbym do wielu ofert na Allegro dopisać brakujące historie ale juz kiedyś spróbowałem i jak byłem zdziwiony, że większość komentarzy na forum ( Audi ) traktowało to co napisałem jako niedopuszczalne "opluwanie" dobrej oferty ... żaden warsztat nie da nowych części ( lub dobrych używanych ) jeśli klient chce wszystko klepać czy sklejać i sam przywozi części .... oczywiście mozna takiego wyrzucić z warsztatu ale tak czy inaczej warsztat żyje z przerobu ... może dobre auto marki BMW to takie, które dostanie tu na forum pozytywną opinię ( kilka )?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze takie ceny sa?

Ciekawe czy wezme chociaz 70.000pln za 325d w kwietniu? Nowa w 2007 katalogowo 220 kosztowala...brrrr

 

Znajoma zostawiała w rozliczeniu w Bawaria Motors w Warszawie w marcu tego roku 325d (2008r. produkcji, coupe, automat, skóra, bixenon plus inne graty). Auto miało przebieg około 18 000km, kupione w Bawaria motors-cena 110-115 000zł. Auto bezwypadkowe-wydaje mi się, że trochę mało dali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

Jak w tytule, nigdy nie brałem pod uwage kupna BMW. Właśnie sprzedałem WRXa i myślałem o kupnie Audi quattro. Niestety jak się okazało większość nowych silników Audi to szmelc (2,0tfsi pali olej, 3,2 fsi przeskakuje rozrząd, 2,0tdi pękają głowice itp) został sprawdzony, kuty 1,8t. Ale nikt go nie sprzedaje:(. Powoli nudzi mi się MZK więc zacząłem szukać w innych markach. W jakimś komisie usiadłem za kierownicą e91 2,0d i zakwitła mi myśl w głowie: może to dobry pomysł.

 

I tu proszę o radę (pewnie zaraz zostane zasypany postami w stulu poszukaj, to już było itp) uprzedzając fakty :) szukałem i jednoznacznych odpowiedzi nie znalazłem:

 

mam kolo 50-max60 tyś do wydania, potrzebuje choć minimalny bagażnik stąd e91. Chciałbym kupić samochód który da mi już frajde z jazdy (trakcja, moc) ale będzie też względnie bezawaryjny i chciałbym módz dojechać z Warszawy do Wisły (na narty) na jednym baku. Proszę o szczerą i obiektywną odpowiedź na pytania:

 

- jaki silnik jest najmniej awaryjny? czego się wystrzegać? przy czym 320 wydaje mi się za słaby

- jakie realnie spalania mają benzynowe 320, 325 i 330 ( po imprezie 16 litrow przy spokojnej jezdzie już mi się przejadło) - myśle że akceptowalne spalnie w mieście przy zróżnicowanej jezdzie to max 14 litrów

- czy napęd 4x4 jest awaryjny (przy założeniu, że zawsze dbam o samochody i serwisuje na czas - w subaru serwis co 8tyś)

- jeśli deasel to jaki? mają łańcuch czy pasek - wiadomo, że jeśli pasek to po kupnie trzeba wymienić a to w deaslu są już koszty

- gdzie moge potem serwisować samochód w Warszawie ale ze względu na koszty chętnie nie w ASO

- jakieś inne sugestie co do zakupu

 

bardzo dziękuję za pomoc i mam nadzieje że niedługo pochwalę się nowym nabytkiem

pozdrawiam

Dawid

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, jesli hcodzi o silniki to tak: ja mam 320d +chip na ok 198ps. Jedzie bardzo fajnie...pali malo i ma niska kulture pracy to fakt...ale jesli zakladany przezCiebie budżet starczy Ci na 330D bymsie nie zastanawial ani przez chwile...dzisaij juz to wiem:) mimo wiekszych kosztow utrzymania wzialbym 330d. Co nie znaczy ze 320d po chipie nie daje rady wrecz przeciwnie dla przykladu ostatnio powiem ze jechalem w trasie i no stop lapalem sie z CLS-em 320cdi i nie dal rady ani razu....czy to po wyjsciu z zakretu, czy na prostej.....a moje skromne 198ps dalo rade i nie spalilo przy tym wielkiej ilości ropy...Spalanie tego silnika w zime po miescie to ok 8,5-9,3 to jest realne spalanie. Trasa przy spokojnej jeździe ok 5,7 a w lato jeszcze mniej..Jeśli chodzi o 330d niech sie ktos wypowie kto ma...ale zlegoslowa nie slyszalem o tym silniku. Co do benzynki to polecam 330i lub 335i zdecydowanie bardziej....pala ok 12-13 w miesice.I obawiam sie ze kazdy to potwierdzi co napisalem....:)W Beemce kazdy silnik jest na łańcuchu wiec problem z glowy a z tego co sie orientuje to i kazdy benzyniak ma łańcuch tez:)Co do serwisowania to napewno pomoze ktos kto serwisuje bmw poza ASO w Warszawie:)napewno znajdzie sie ktos kto poleci jaki mily warsztat. Jesli chodzi o ogolne informacje przed sprawdzeniem to napewno silnik, skrzynia, naped przede wsztystim i cala elektronika. Wiem ze w BMW elektornika jest naprawde skomplikowana i jak kupisz auto po jakiejs powodzi czy zalaniu to beda duze problemy i jeszcze wieksze koszty...Polecam BMW mam juz któreś z kolei i nigdy chyba nie zmienie marki....pozdrawiam mam nadizeje ze cos nie cos podpowiedizalem - pomoglem..:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję!

Im więcej opinii tym lepiej. Dodam,że na pewno z wybranym samochodem pojade do aso na kompleksowe sprawdzenie ale potem już pewnie będe serwisował gdzie indziej. Np w subaru serwis robilem w 4turbo nie w aso, zakład specjalizował sie jednak w subaru i evo mieli komputery kompetentnych mechaników i wiedzieli co robią.

 

jesli chodzi o silniki to 12-13 litrów benzyny jest ok. Chciałbym jednak kupić samochód i już nie chipować go- więc pewnie 320 to za mało - a szkoda bo jest dużo ogłoszeń.

 

Wracając do awaryjności pytam czy są jakieś jednostki których lepiej unikać tak jak wspomniane silniki audi 2,0tfsi itp oraz obarczony błędami subaroski 2,5 turbo.

 

dziękuję za pomoc i czekam na więcej opinii

Dawid

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co Ci mogę polecić to:

 

330d

335d

325i

330i

335i

 

Słabsze jednostki będą za słabe po WRX-ie. Diesle bedą ekonomiczne, bedą palić około 10L, benzyny też nie więcej niż 14L w mieście i 10-12 w trasie. Jedynie 335i może przekroczyć 14L i łyknąć koło 16-18L. Napęd xDive ( 4x4 ) nie jest awaryjny, więc można go polecić. Oraz automatyczną skrzynie biegów ( najlepiej sportową ) bedzie wygodnie i szybko, a jak uda Ci się kupić egzemplarz z łopatkami przy kierownicy to będzie fun.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś maly ten przebieg...trzeba by sprawdzic autentyczność ,czy zuzycie materialow we wnetrzu pokrywa sie z przebiegiem .To samo tyczy sie zwieszenia czy nie pracuje głośno itd i calej reszty. Co do silnika to nic nie powiem bo nie jezdzilem ale nie widzialem na forum ,zeby sie ktos jakoś skarzył :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co Ci mogę polecić to:

 

330d

335d

325i

330i

335i

 

Słabsze jednostki będą za słabe po WRX-ie. Diesle bedą ekonomiczne, bedą palić około 10L, benzyny też nie więcej niż 14L w mieście i 10-12 w trasie. Jedynie 335i może przekroczyć 14L i łyknąć koło 16-18L. Napęd xDive ( 4x4 ) nie jest awaryjny, więc można go polecić. Oraz automatyczną skrzynie biegów ( najlepiej sportową ) bedzie wygodnie i szybko, a jak uda Ci się kupić egzemplarz z łopatkami przy kierownicy to będzie fun.

 

Diesel 10l w cyklu mieszanym? Nie ma szans. W mieście 3.0d pali max 11l/100km. Mi średnio wychodzi 8l/100 km. 50/50 miasto/trasa.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co slyszalem i czytalem w benzynowych islnikach bmw czesto padaja wtryskiwacze...

Pierwszo słyszę żeby padł wtryskiwacz benzynowy wtrysku pośredniego a tu ze często padają :mad2:

 

Zdarzają się awarie wtryskiwacze przy wtrysku bezpośrednim, czyli w wersjach silnikowych montowanych po lifcie -> 2 litry 170 KM.

W tym przypadku (rocznik 2006) jest wersja 150 konna bez wtrysku bezpośredniego. Tak, że wlodar77 możesz o silnik się nie martwić, nie słyszałem, żeby ten silnik miał jakieś wady (prócz małej trochę mocy - ale to jak dla mnie :)

 

A co do reszty, to nie będę oryginalny polecając podjechać z autem na kontrolę do serwisu/mechanika.

Możesz zwrócić uwagę na przedni pas, po otwarciu maski. Powinny się tam znajdować 2 uszczelki zamontowane na górze zderzaka i nad światłami. Po kolizji "fachowcy" potrafią zapomnieć o ich założeniu, a że do wersji przedliftowych te uszczelki nie są już produkowane, więc nawet jak po kolizji auto zostanie dobrze naprawione po tym elemencie można poznać, że coś było robione.

No i czasami zdarza się, że po kolizji nie zostają wymienione napinacze pasów z tyłu, więc jeśli zamki nie wystają ponad siedzenia -> sprawa jest jasna

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.