Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy silniku na 50tys. co zrobiłem to kompletny serwis olej świece sprawdzenie płynów ustrojowych rozrządu filtr oleju i powietrza K&N (jedyny mod) nic więcej. Skrzynia manualna ale olej też zmieniałem jak i w dyferencjale. Auto od nowości w rodzinie ma teraz 54tys. nalatane. Nic się nie działo cewki jak wyżej pisali wymienione na aukcji serwisowej. Co do NOX-a to nie lubi ecodrivingu i po prostu trzeba dać czasami w palnik i przepalić dziada :). Innych wad awarii brak.
Jedź szybko tam gdzie wolno :)
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bez przesady z tym wolnossącym japońcem :) Akurat miałem wcześniej Hondę i odczucia mam zupełnie inne. Ale do rzeczy - NOx tak jak kolega wcześniej pisał, nie lubi ecodrivingu. Trzeba po prostu cisnąć, tyle że w moim przypadku w Krakowie nie bardzo jest gdzie. Pojutrze będę robił program na wypalanie, powinno pomóc - jeśli nie to trudno, trzeba będzie wyłożyć 2 tysiące. Przy tych nowoczesnych benzynach koszty wcale nie są zatem wiele niższe niż przy dieslu, u mnie zadecydowała sympatia do dźwięków benzyniaków, a antypatia do klekotów. Spalanie - po mieście średnio 9-10l, w trasie bez oszczędzania pedału gazu 7,5.
Opublikowano

Mam N47 i wiem doskonale, jak się tym jeździ. Dziękuję za informacje, jednak ten temat jest poświęcony 320i a nie kwestii dylematu pomiędzy d a i. I proponuję powstrzymać się na przyszłość porównywać Nm PB i ON, wielu ludzi popełnia ten błąd. W wielkim skrócie, gdyby diesle kręciły się do ~ 7000RPM :D

 

O tym NOx będę musiał poczytać, pierwsze słyszę o czymś takim, już jakiś czas się benzynami nie interesowałem, z dieslami kombinują, to i z benzynami też muszą.

Opublikowano

troche cie nie rozumiem.

Sam w pierwszym poscie watku napisales o dylemacie

jako ktos kto mial oba te silniki w porownywalnym nadwoziu staram ci sie doradzic

jak ktos tu napisal n43 tylko maly przebieg. Albo jezeli wiekszy to tuz po wymianie triady wtryski/swiece/cewki i po dobrej diagnostyce. Mi sie wydawalo, ze diesel jest skomplikowany ale n43 to statek kosmiczny, w ktorym codziennie mozesz czekac na drgawki, falujace obroty, cykanie z okolic przepustnicy i tym podobne:)

Z tym dzwiekiem przy 7000 to bym nie przesadzal bo sprzegielko alternatora wtedy wyje niemilosiernie (zmienialem na nowe, zreszta n46 w z4 mialo to samo)

Z rzeczy niewymienionych, benzyny maja duzo slabsze dyfry w ktorych padaja lozyska.

2009 rocznik to ryzyko wyciagajacych sie lancuchow rozrzadu - sa filmiki na YT

Ale jak przestales lubic diesla i nie chcesz duzej akcyzy dyskusja nie ma sensu :) Fajnie jezdzace N13 lub N20 to juz dwa razy taka kasa w F30

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Nie wiem kolega świadomie nie chce pchać się w tą puszkę pandory jaką jest N47.... a tutaj znowu, że N47 to cud techniki, i jako przykłady na niekorzyść benzyny to NOX za 2000 i wtryski po niecale 500zł/szt .... :mad2:. Nawet jak ktoś zmieni noxa i wtryski, a to dopiero koszty zmiany rozrządu w n47, + ewentualne ryzyko zmiany wtrysków za 2000szt, ewentualnych problemów z DPFem, turbem, termostatami ( choć one tanie ale mogą powodować daleko idące następstwa ) itd itd itd itd .....

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

trochę czytałem, po wgłębieniu się w temat faktycznie wygląda to denerwująco, szczególnie, że jeździmy głównie po mieście...

co zatem, 335i? czy nowe 328i?

Opublikowano
Do N47N 184 KM wtrysk o numerze 13537810703 kosztuje 1 519 zł, a nowsza wersja 13538572474 wyceniana jest na 1 816 zł. Ceny oparte o sklep internetowy.
Opublikowano
Naprawdę kupowałbyś takie rzeczy na Allegro? ..... :duh:

 

Oczywiście przy kupowaniu takiego elementu trzeba rozsądnie podejść do tematu ale nie siej herezji kolego, że wszystko co na allegr jest złe i tandetne. Często, gęsto handlują tam normalne sklepy i rzetelni sprzedawcy. Nikt kumaty nie kupi wtryskiwacza u typa co ma 2 komentarze i to jeszcze negatywne.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

Koledzy, proszę was, to jest temat o 320i ( benzyna ) i każdą osobę, które chce czytać ten topic, g interesują wtryskiwacze do klekota!!!

 

Ja proponuję co niektórym dwa wdechy i trochę dystansu! Ja nigdzie nie pisałem, że mam jakiś dylemat! Pytam się o silnik, bo jest o nim mało kompletnie zebranych informacji i tyle. Doceniam każdą informację, dużo bardziej od osób, które miały styczność z dwoma silnikami, ale mam nie pierwszy samochód i "trochę tam sobie jednak wiem".

 

Nikt tu nic o żadnym dźwięku silnika nie pisał, ani tym bardziej, że N47 to jakieś padło czy coś, albo że go nie lubię!! Skąd wy to wyciągacie, nikt nic takiego nie napisał, trochę dystansu od tego komputera proponuję.

Akurat N47 w mojej ocenie to jeden z lepszych ( bo wszystkich nie znam ), o ile nie najlepszy nowoczesny klekot 2.0 na rynku. Nic z nim nie robiłem w okresie, kiedy nim jeżdżę, włącznie z rozrządem, ale ja kupiłem pewne auto... I to niech całkowicie zakończy dyskusję o 320d w tym temacie.

 

Rozchodzi się o to, co niektórym ciężko zrozumieć, że rynek aut używanych to nie salon i jeśli ma się większy wybór, to + dla kupującego. Na pewno kupię e90LCI z silnikiem 2.0L 2010r wzwyż.

 

Dziękuję wielu osobom za wypowiedzi, pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem kolega świadomie nie chce pchać się w tą puszkę pandory jaką jest N47.... a tutaj znowu, że N47 to cud techniki, i jako przykłady na niekorzyść benzyny to NOX za 2000 i wtryski po niecale 500zł/szt .... :mad2:. Nawet jak ktoś zmieni noxa i wtryski, a to dopiero koszty zmiany rozrządu w n47, + ewentualne ryzyko zmiany wtrysków za 2000szt, ewentualnych problemów z DPFem, turbem, termostatami ( choć one tanie ale mogą powodować daleko idące następstwa ) itd itd itd itd .....

 

 

pzdr. Łukasz

 

Nox wymieniałem tydzień temu. Koszt czujnika ok 1400 zł i pól godziny roboty.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich

 

Jak w temacie, jestem zainteresowany zakupem BMW 3 e90

Wypatrzyłem taki o to egzemplarz:

 

http://olx.pl/oferta/bmw-e-90-m-pakiet-2006-r-2-0-bardzo-ladna-CID5-ID5toIZ.html#091b81a9c3

 

mam jednak wątpliwości mimo, że auto prezentuje się bardzo ładnie czy przypadkiem nie było bite i nie był cofany licznik.

 

Liczę na wasze podpowiedzi i spostrzeżenia.

 

pozdrawiam

 

I jeszcze dodatkowe pytanie:

Czy klimatyzowany schowek to standard?

 

EDIT

nr VIN

WBAVA51030VA64325

Edytowane przez jewni
Opublikowano
Vin podaj w temacie to wtedy ktoś Ci pewnie pomoże. Będzie łatwiej. :wink:
Opublikowano
i czy w ogole jest sens kupowac auto z takimi przebiegami z silnikami po lifcie ? mam tutaj na mysli typowe awarie rozrzadu w tych silnikach

Jeśli całe auto jest zadbane to moim zdaniem warto.

Ja kupiłem przy przebiegu 185 tys., a rozrząd wymieniałem przy 220 tys.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Witam wszystkich

 

Jak w temacie, jestem zainteresowany zakupem BMW 3 e90

Wypatrzyłem taki o to egzemplarz:

 

http://olx.pl/oferta/bmw-e-90-m-pakiet-2006-r-2-0-bardzo-ladna-CID5-ID5toIZ.html#091b81a9c3

 

mam jednak wątpliwości mimo, że auto prezentuje się bardzo ładnie czy przypadkiem nie było bite i nie był cofany licznik.

 

Liczę na wasze podpowiedzi i spostrzeżenia.

 

pozdrawiam

 

I jeszcze dodatkowe pytanie:

Czy klimatyzowany schowek to standard?

 

EDIT

nr VIN

WBAVA51030VA64325

 

 

Brak osłony silnika, tej nad kolektorem ssącym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.