Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kupując BMW po 2007 z silnikiem benzynowym R4 nie ma wielkiego wyboru. N43 jest na bezpośrednim wtrysku, jest konstrukcją bardziej skomplikowaną od poprzedniej wersji, ale np nie ma Valvetronic. Na początku były problemy z cewkami zapłonowymi, zmieniono dostawcę i ogłoszono akcję serwisową. Na forum były wzmianki o problemach z sondą NOx, wtryskiwaczami czy napinaczem łańcucha rozrządu. Nie ma idealnego silnika, każdy ma swoje zalety i wady.
Opublikowano
W sumie :) co fakt to fakt :), choć jeszcze te małe benzynki to jeszcze nie zrujnują portfela jak potrafi 2.0d :)

 

pzdr. Łukasz

 

Panowie nie karmić napinacza trola, bo znowu się zacznie to co w każdym wątku, czyli jaki to 2.0d jest awaryjny.

Pozdrawiam,

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W sumie :) co fakt to fakt :), choć jeszcze te małe benzynki to jeszcze nie zrujnują portfela jak potrafi 2.0d :)

 

pzdr. Łukasz

 

Po co tak piszesz prowokacyjnie?

Opublikowano

silnik N43 jest bardzo dobry, elastyczny i potrafi się zebrać rozsądnie do swoich możliwości. Nie jest to silnik dla fanów ostrej jazdy ale może zaskoczyć bo dobrze go dobrano do "3".

Co innego osprzęt i to inna bajka :?

Opublikowano

Tez myslalem ze po m47 i N47, N43 bedzie ok

Ale to jescze wiekszy szmelc niz diesle...i nie prawda ze osprzet tanszy

Sonda Nox z wymiana kosztuje 2000pln - wciaz nie moga sobie z nia poradzic, bo juz 5 modyfikacji jest. mozna nie wymieniac - spalanie 2 litry wyzsze i drgania na jalowym.

Pekajaca rurka miedzy egr a wydechem - do wymiany potrzebne dlonie dziecka, albo wyciaganie zawieszenia i kolektora

Wtryski starczaja na 50-60.000km. a przez wtryski padaja swiece i cewki. W zasadzie trzeba wymienic komplet elementow za 5000pln.

Jak sie nie zrobi tego na czas to katalizator zintegrowany z kolektorem umiera. Zreszta tak samo jak zasiarczony Kat nox. :roll:

Rozrzad jest wykonany z gorszej plasteliny niz w dieslach. :oops: W n47 przynajmniej szelesci a w N43 pekaja prowadnice badz lancuch sie zrywa bez ostrzezenia. Szczegolnie w roczniku 2009. :roll:

Zanim prowadnice sie przetna a lancuch zerwie wiory z plastiku od prowadnic zatykaja kanaly olejowe i powoduja remont kapialny :mad2:

Nie wspominajac juz o dyfrach, duzo slabszych niz w dieslach, ktore osiagaja magiczne 80.000km :mrgreen:

no i dzwiek stukania bezposredniego wtrysku i zaworu przy przepustnicy...po prostu malina:)

aha...awarie pomp wysokiego cisnienia sa rzadsze niz w R6 ale tez nie omijaja N43. :duh:

Rzeczywiscie to bardzo dobry i elastczny silnik. Ciekawe czemu juz po kilku latach produkcji w zadnym modelu go nie oferuja :?:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

posiadam n43 318i lci końcówka 2008r, kupiłem go dwa lata temu przy przebiegu 60tkm teraz ma niecałe 100tkm,auto już było po akcji serwisowej [wymiana cewek],

Minusy;

- dynamika jak na bmw to kibel :oops:

- kultura pracy silnika żadna :oops: [chodż pomógł nowy soft]

Plusy;

- mało pali trasa od 6l/100km miasto do 10l/100km, niczym diesel :)

- tani serwis i naprawdę odpukać się nie psuję, wymieniam tylko części eksploatacyjne

 

ogólnie jestem zadowolony ale... już nigdy 2.0 w bmw [chyba że 328i]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ogólnie jestem zadowolony ale... już nigdy 2.0 w bmw [chyba że 328i]

328i w E9x to 3 litrowa 6-cio cylindrowa jednostka ;)

 

W F30 to 2,0 z turbo 245KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Producent ma swoje prawa odnośnie wymiany oleju(30 tyś, km). Dlatego też sprawdzałem co się dziej ze stanem oleju. Wiem że wymienia się wcześniej i tera tak robię, aczkolwiek jeśli ktoś szanuje samochód i nie jest zchipowany to spokojnie oblata do ponad 200 tys km, jest w garażu i działa całkiem dobrze, tylko ma oryginalny przebieg!

Kolego ja wymieniam co rok a przejezdzam srednio 15000 rocznie, niemiec wymienial co 30000 teraz mam nalatane 255000i wszystko gra.

Opublikowano

Witam Wszystkich!

Odwiedzam te forum od dłuższego czasu, ale dopiero teraz zarejestrowałem się, gdyż planuje zakup pierwszej swojej bemki, a mianowicie e90 w benzynie( chciałoby się e60 ale budżet nie pozwala :) )

Przejdę do sedna sprawy, sporo się naszukałem i nic nie znalazłem o modelu z silnikiem 330xi , jak działa napęd- jaka awaryjność tego rozwiązania, czy odłącza się od pewnej prędkości? i jak ma się sytuacja z eksploatacją, bo to jest istotne dla mnie, czy części zawieszenia są droższe? osiągi chyba takie same jak w wersji 330i . Prześwit z tego co wiem jest większy. Podsumowując jestem nastawiony na 330i, ale jest okazja z DE 330xi automat z 05r. , a nie chciałbym się wpakować na minę :)

Opublikowano

Witam

do kupienia E91

rozkodujecie mi vin bo zastanawia mnie brak relingów ,a z tego co widzę większość je ma

 

WBAVT91040KT90053

 

ogłoszeniehttp://otomoto.pl/bmw-330-C32948214.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a samemu rozkodować to nie łaska??

 

moja też nie ma. były z i bez

Opublikowano

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAVT91040KT90053

Kod typu VT91

Typ 330XD OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2005-12-02

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2HBA LM RAEDER RADIALSPEICHE 160 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 160

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano
jednym słowem krótko mówiąc szrot :D 4 warstwy lakieru i tony kitu ,przebieg to dobre 400 tys,moto szrot :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.