Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale N51 to juz tylko dość wiekowe auta i o dość słabej mocy jak na 3.0. Porównywalne,a zautomatem nawet gorsze pod względem osiągów od 320d 184 KM po chipie. Wracam do tematu 184 KM bo te auta można jeszcze kupić z gwarancja lub dokupić gwarancje i znać na sto procent realne koszty serwisu

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja wiem czy to takie słabe i wiekowe :), deklarowane 6.5 do setki mniej więcej jest osiągalne przy perfekcyjnym przejeździe, i ponad 230koni, genialna reakcja na gaz, to mało które 3.0 z NOWSZYCH aut bez turba może się pochwalić.

 

Nawet nowe nowsze dizle w BMW 3.0 mają podobną moc z tym, że ze sprężarką, tak wiem moment.

 

Ale chyba trochę przesadzasz, choć ta wersja 184ps po chipie jest ciekawa, nie powiem, że nie ale PEWNA też odpowiednio kosztuje, jak i gwarancja do nich, na polski rynek to takie 184konne to w 95% tylko IGIEŁKI z Niemiec Polaczki kupią, a na gwarancję może braknąć.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
W przypadku BMW serwis jest wliczony w cenę auta i klient nie płaci za niego nic. Ani za części ani za robociznę. Tak wiec można powiedzieć ze jak juz ktos zapłaci za auto to części ma za FREE.

 

Jak juz pisałem niedawno jeden z dilerow w Polsce nie sprzedał kilku dwuletnich egzemplarzy e90 za cenę ok 50 procent katalogowej, nawet ciut taniej w niektórych przypadkach, a przebiegi grubo poniżej 100 tysięcy. Auta jesli miały usterki były wszystkie usunięte przed sprzedażą, wszystkie z ASB.

 

Znajdź mi proszę benzynę o takich samych osiągach z podobnego rocznika i przebiegu od dilera BMW (aby oferta była wiarygodna) w takiej cenie (50 procent ceny katalogowej za dwuletnie auto z przebiegiem do 70 tysięcy km). Znajdź choć jeden egzemplarz moze byc w całej UE, ale cena razem z kosztami sprowadzenia i zarejestrowania w PL.

 

Ten sam diler mial równolegle w ofercie pól roku starsza jedynkę 116i z manualem i ręczna skrzynia i oferował ja na sprzedaz w zasadzie w dokładnie tej samej cenie co te trójki z dieslami.

Nie wiem gdzie Ty widzisz te tańsze benzyny. W życiu bym nie kupił diesla gdyby nie był tańszy w zakupie od benzyny. W zakresie osiagow ktore mnie interesują i stanu auta.

 

Serwis BMW inclusive jest newystarczajacy aby prawidlowo serwisowac auto (wymiany oleju sa nawet dwu krotnie zbyt rzadkie, olej jest kiepskiej jakosci BMW (chyba ze podlegasz norma ll98), olej w skrzyni biegow, xdrivie i mostach nie jest w ogole wymieniany). Kazdy powazny wlasciciel rezygnuje z inclusive, egzekwuje prawo europejskie ktore zabrania uzalezniania gwarancji od ASO i jedzie do kogos powaznego aby sie zaopiekowal autem.

 

Jezeli uwarzasz ze diler bmw w Polsce to jakas referencja to sie mylisz, generalnie tam tez umia kombinowac jak franek z lodzi lub radomia a poziom ich mechanikow jest raczej niski.

 

Czy moglbys ujawnic tego dilera ktory sprzedaje takie okazje 2 letnie bmw za 50% ceny z gwarancja bo najtansze ktore znalazlem w wyszukiwarce BMW sa raczej za 70% ceny i sa malo ciekawymi 318 atkami z gwarancja na mniej wiecej 70 k km czyli fakt poltora roku jazdy. Bo ja tez widzialem serie 4 Mpower ze wszystkimi opcjami za 30% ceny przebieg 500 km tylko wtedy spadlem z lozka.. :mrgreen:

 

za to jezeli popatrze na benzyny uzywane w wyszukiwarce bmw dalej z 2012 to jednak... sa tansze, i coupe dodatkowo i gwarancja jest na 94 kk; i tu cena jest okolo 64% wartosci nominalnej (i tez malo ciekawy silnik)

 

naciagasz fakty od poczatku tego postu. Tak jak czytalem na poczatku bo sobie myslalem facet moze znalazl jakis magiczny sposob na dizle, bede palil mniej... ale nie ty po prostu naciagasz fakty zeby pasowaly do twoich potrzeb (to ze 2000 DROGICH problemach w dizlach bmw zupelnie ignorujesz). Pojdz do Aso zapytaj za ile wyciagna 2.0D by wymienic rozrzad... 14100 zl, przy 144 kkm.... lol nie ? kumpel nie ma farta no tak ma "starego dizla z 2008'... kupil go nowego...tylko to jest tylko wierzcholek gorylodowej... ale nawet pomijajac ten problem... Silnik dizla to proble;y benzyny + trzy razy to samo z problemach dizla i nie mow mi o cewkach, wymienia sie je prewentywnie przy 160 kkm a koszt to 600 zloty... swiece to 60 zyla swieca a w dizlu masz swiece zarowe. nawet pomine ci fakt ze dizel i zima i nawet webasto fabryczne w dizlu nie pomoze gdzie w benzynie ci nagrzeje olej do 10 stopni jak go zaprogramujesz, lepiej sie odpala benzyny przy oleju na10 stopni niz dizla przy oleju -30....

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Rivasi. Nie będę dyskutował z kimś kto pisze całkowicie o czymś innym niż ja i do tego twierdzi, ze to ja pisałem. Albo zaczniesz czytac co ja pisze i odnosić sie do tego co napisałem albo nie będziemy dyskutować bo to nie ma sensu.

Znajdź mi choć jedna osobę która REZYGNUJE z serwis inclusive przy kupnie nowego auta i serwisuje auto wylacznie "samemu" w niezależnym warsztacie. Sam chciałem to zrobic, ale jest to kompletnie bez sensu. Można kupic auto o ok 1000 zł taniej co sie kompletnie nie opłaca. Bo nawet gdyby ten kiepski olej z ASO wylewać do rowu, to cena reszty filtrów płynów oraz pracy liczonej po cenach najtańszego warsztatu jest wielokrotnie wyższa.

 

O dalszych Twoich wymysłach nie będę pisał.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

Czy moglbys ujawnic tego dilera ktory sprzedaje takie okazje 2 letnie bmw za 50% ceny z gwarancja bo najtansze ktore znalazlem w wyszukiwarce BMW sa raczej za 70% ceny i sa malo ciekawymi 318 atkami z gwarancja na mniej wiecej 70 k km czyli fakt poltora roku jazdy. Bo ja tez widzialem serie 4 Mpower ze wszystkimi opcjami za 30% ceny przebieg 500 km tylko wtedy spadlem z lozka.. :mrgreen:

 

 

A kupiłeś kiedyś używane BMW u dealera, że komentujesz??

 

Ja kupiłem 3 sztuki w ciągu paru lat. Procentowy rabat od ceny nowego, przebiegi do 25 tys km.

Roczne rabat 35%

Dwuletnie rabat 45%

 

Jestem skłonny uwierzyć w rabt 50% dla modelu schodzącego z rynku.

Opublikowano (edytowane)

K8v8M, nie unoś się bo akurat on dobrze piszę, jak to mówią, każdy żyd chwali swoje, ja byłem w tej sytuacji, jak szukałem auta, że nie stałem po żadnej stronie barykady, ba Powiem szczerze, że bardziej stałem po stronie Dizli niż benzyny, a jakby mi ktoś powiedział, że finalnie skończę z 3.0i to bym go wyśmiał, bo to ostatnia opcja o jakiej myślałem, ba ja w ogólnie nie myślałem o opcji 3.0 benzyny.

 

Znalazłem jak pisałem nie RAZ PEWNE ZADBANE w świetnym stanie i ze śmiesznym przebiegiem N51 serwisowane w Niemczech od jedynych starszych ludzi który mieli to auto lat jakoś 4+.

 

Efekt jest taki, chłodne podejście, prosta KARTECZKA długopisik i liczenie na poziomie 2 podstawówki. Od spalania po serwis i ryzyko awarii.

 

Niestety okazało się, że naprawdę najtaniej jak już chce mieć koniecznie BMW, jest w moim przypadku LAĆ do 3.0i w N51 który nie ma WAD konstrukcyjnych, niż NAWET myśleć o Dizlu i potencjalnym serwisie, nawet najtańszym, a czytając FORA i problemy które dotykają tych jednostek praktycznie nie zależnie od przebiegu + to co już sprawdziłem szukając auta po prostu , kubeł zimnej wody na łeb na otrzeźwienie i odechciało mi się DIZLA na dłuższy czas, być może za jakiś czas jak te nowsze okażą się ok i będę klepał więcej kkm to się skuszę.

 

Póki co najdroższy serwis jaki może mi się stać na ta chwilę to pompa wody za hmm jakoś 1600 czy 1700 zł, nawet jak dojdą Świece i cewki ( choć póki co live data jest wzorowe ), olej zmieniłem teraz po jakiś 13kkm, auto śmiga pięknie, a NAWET jak przyszło by mi zmienić to co wypisałem to i tak CAŁOŚĆ zamknie się w niższej kwocie niż sam rozrząd... Choć przy przebiegu 73kkm nie zanosi się póki co NA NIC przez DŁUGI czas. Mało tego zmiana rozrządu nie daje jakieś PEWNEJ gwarancji ile pociągnie, a rozrząd to POCZĄTEK potencjalnych kosztów.

 

W sobotę byłem w poznaniu zrobiłem jakies 650km w trasie na ukrytym menu ze spalania na ostatnie 100km wahałem się miedzy 7.4-7.7 jadąc w trasie na tempomacie jakieś 120, na wioskach wiadomo wolniej. Nie mniej jednak wole się kręcić przy zdrowej prędkości 120km ze spalaniem okolo 7.5-8l/100 i mieć błogi spokój niż cieszyć się, że pali mi powiedzmy około 6l i bać się, czy jak dojadę do poznania i zgaszę auto czy je odpalę bo rozrząd powie papa. Żaden stres i potencjalne ryzyko awarii nie jest warte tych 10 nawet 15zł /100km, więcej, w moim przypadku zaoszczędził bym na wycieczce do poznania nawet nie 100zł, jak nawet przyjmiemy 100zł to i tak potencjalny stres i awaria nie są warte tej stówy. Tym bardziej jak ktoś jeszcze śmiga jak kolega ileś postów wyżej 10 w porywach 15kkm rocznie...

 

A i czasem jest czym poszaleć :)

 

Mogłem kupić 2.0i pewnie spalaniem bym się jeszcze mniej przejął bo przy mojej normalnej jeździe różnica w spalaniu była by na poziomie 1l PB vs ON, ale trafiła się ta w takim stanie, że wygrała zawody w wyborach auta.

 

pzdr. Łukasz

Edytowane przez wyspiarz.wolin
Opublikowano

Ja sie wkurzam na niego bo wymyśla jakieś bzdury i twierdzi, ze to ja pisałem. To jest nie w porządku.

Ja nigdzie nie napisałem ze Ty kupiłeś złe auto. Pisze o sytuacji na rynku e90 w Polsce gdzie diesla zwykle można kupić taniej o ile porównujemy auta o takich samych osiągach. Ja nie jestem miłośnikiem diesla. Uważam ze ma prawie same wady, ale w sytuacji gdy jest tańszy sprawa w zakupie wyglada inaczej. Zrobiłem dieslami N47 ponad 300 tysięcy km w sumie i nie miałem nie tylko zerwanego łańcucha ale żadnej awarii czy usterki silnika bądź osprzętu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)

 

Czy moglbys ujawnic tego dilera ktory sprzedaje takie okazje 2 letnie bmw za 50% ceny z gwarancja bo najtansze ktore znalazlem w wyszukiwarce BMW sa raczej za 70% ceny i sa malo ciekawymi 318 atkami z gwarancja na mniej wiecej 70 k km czyli fakt poltora roku jazdy. Bo ja tez widzialem serie 4 Mpower ze wszystkimi opcjami za 30% ceny przebieg 500 km tylko wtedy spadlem z lozka.. :mrgreen:

 

 

A kupiłeś kiedyś używane BMW u dealera, że komentujesz??

 

Ja kupiłem 3 sztuki w ciągu paru lat. Procentowy rabat od ceny nowego, przebiegi do 25 tys km.

Roczne rabat 35%

Dwuletnie rabat 45%

 

Jestem skłonny uwierzyć w rabt 50% dla modelu schodzącego z rynku.

 

Aktualny moj samochod pochodzi od dilera BMW, kupiony roczny, rabat od ceny nowego 20%, i mam kopie faktury... ja. (Kupil poprzedni wlasciciel). Bo jezeli sobie tam poklikasz Rufio na pomaranczwo w wyszukiwarce BMW samochody uzywane i mi znajdziesz chcoby jeden model serie 3 bo o nim mowadwu letni (2012) z rabatem 45% (nie prosze nawet o te 50%) z gwarancja to przyznam ci Racje. Nawet jezeli to bedzie jeden samochod na 500 wyswietlonych przyznam ci racje. tutaj podaje ci link aby bylo ci latwiej : http://e4c2.bmwgroup.com/e4c/detailView.jsf

 

 

Rabaty o ktorych mowisz Rufio na pomaranczowo wystepuja dla samochodow wiekszych (tak, piatek i siodemek na przyklad ale nie tylko to znajdziesz z takimi rabatami) ale my mowimy o trojkach w dizlu czy w benzynie (sorry taki temat i to w dziale E90)

 

Rivasi. Nie będę dyskutował z kimś kto pisze całkowicie o czymś innym niż ja i do tego twierdzi, ze to ja pisałem. Albo zaczniesz czytac co ja pisze i odnosić sie do tego co napisałem albo nie będziemy dyskutować bo to nie ma sensu.

Znajdź mi choć jedna osobę która REZYGNUJE z serwis inclusive przy kupnie nowego auta i serwisuje auto wylacznie "samemu" w niezależnym warsztacie. Sam chciałem to zrobic, ale jest to kompletnie bez sensu. Można kupic auto o ok 1000 zł taniej co sie kompletnie nie opłaca. Bo nawet gdyby ten kiepski olej z ASO wylewać do rowu, to cena reszty filtrów płynów oraz pracy liczonej po cenach najtańszego warsztatu jest wielokrotnie wyższa.

 

Tak znam nawet nie jedna osobe ktora zrezygnowala z pakietu, tak nie podam ci jej nazwiska z powodow oczywistych, ale tak to sie dzizjz dlatego jest ta mozliwosc bo sie klienci o ja klocili

 

Nie zgodze sie ze jest to nieplacalne tylko trzeba umiec liczyc. Przyjmijmy wiec 318D, gwarancje 100 KKM w dwa lata czyli moj przebieg, czyli wedlug BMW trzy wymiany oleju (aiiieee) i jedna wymiana klockow i powiedzmy jedna wymiana plynu hamulcowego (chociaz watpie) a cena rerzygnacji : 1325 zl.

 

Olej :

Wezme gorna polke Fuchs 5W30 GT1 pro C3 : 5 litrow oleju (170 zl - http://olejefuchs.pl/titan-gt1-pro-c-3-5w30-xtl-pl.html) + Filtr Filtron (ten sam co orginal BMW tylko pieczatka inna) - 50 zl + 50 zl wymiana = 270 zl x 3 = 810 zl

 

Wymiana klockow : Klocki hamulcowe ATe ceramic (zeby nie pylily tak jak BMW) 600 zl + plyn 5.1 Motula 100 zl + wymiana 150 zl (bo robie drogo, godzina roboty) : 850 ZL;

 

Razem 1660 ZL czyli fakt wiecej niz 1325 le mowimy o bmw co to jest 300 zyla jak kupujesz BMW (ale dodam jeszcze 200 zyla wycieraczek zeby nie bylo, roznic 500 zyla jest dalej oplacalna i filtr kabinowy naspene 150 zyla daje 650 w przeciagu dwuch lat, to grosze dla BMW bo nawet gdyby bylo 1000 zl roznicy w dwa lata to dalej jest zadna kwota zeby utrzymac dobrze twoj samochos) i chcesz miec twoje BMW w dobrym stanie bo...

 

A/: mam olej DUZO wyzszej jaosci ktory nie pozostawia takiego szlamu w moim silniku :

http://img-fotki.yandex.ru/get/6603/16219540.1/0_8a632_57095ff5_XXL

 

tylko jest czysty jak to :

http://img-fotki.yandex.ru/get/6610/16219540.5/0_8ee5b_e04e781d_XXL

 

Mam klocki ktore hamuja tak samo dobrze jak orginal jezeli nie lepiej a nie zostawiaja 2 KG syfu na moich felgach przy kazdej jazdzie.

 

A i jak mam powazny problem z winy serwisu to nie musze jak w ASO BMW przychodzix z moim adwokatem na ostatnie pertraktacje przed droga sadowa zeby dostac w koncu to co mi sie nalezy bo panowie zrozumieli ze nie odpuszcze i ze stac mnie na adwokata i na naprawe u kogos innego i ze mam czas aby ich udupic jak trzeba.

 

W koncu mam na przeciw sobie profesjonaliste (oczywiscie trzeba umiec dobrac serwisanta, to forum w tym pomaga) a nie gostka ktory mi doradza zebym wrzucil na neutral na swiatlach to zaoszczedze skrzynie biegow... a jak mu mowie ze na neutral spynie mi olej i ze jak przyspiesze po wrzuceniu to mi skrzynia bedzie bez oleju pracowac to robi oczy jak wieloryb...

 

Ale fakt przyznam ci ze JEZELI SERWIS bylby robiony nalezycie to tak byloby to oplacalne czyli jezeli BMW by dodatkowo wymienilo ci Odme przy trzeciej wymianie co jakos im umyka, jak by ci wymienili jak nalezy Amortyzatory przy 80/90 KKM tak jak reklamuja firmy ktore je sprzedaja, jak by ci wymienili olej w dyfrach, skrzyni biegow, i idrive przy 70/80 KKM jak zalecaja producenci... (tylko bmw nie zaleca)

 

A nota bene : jak chodzi o ASO BMW mowie o ASO BMW w polsce, w innych krajach usluga jest na poziomie (chcoby we francji czy w szwajcarji a ceny te same jezeli nie nizsze niz w polsce, mozna sprawdzic ONLINE)

 

tylko ze z jezeli nie tworzy sie serwisu... a wiec masz namiastke serwisowania nalezytego twojego wozu, bo powinienes wymienic ten olej co 10K/15K KM i na olej najlpepszy ktory znajdziesz, wymieniac plyny w dyfrach, xdrive i skrzyni wedlug zalecen producenta itd itd itd

 

 

Generalnie nawet mi nie chodzi o serwis, tylko po prostu tak naciagasz fakty ws dizla, tak uznajesz swoj wypadek za ogolna regule ze po prostu po ktoryms tam twoim poscie, musialem ci powiedziec ze twoje podejscie do sprawy jest strasznie nie rozsadne.

 

Nie musisz rozmawiac o konkretach, z reszta zauwazylem ze jak tylko zaczynasz poslugiwac sie konkretami to czesto juz ludzie nie chca rozmawiac, wola gdy dyskusja pozostaje w ogolnikach wtedy mozesz powiedziec co ci slina na jezyk przyniesie. JA ci podaje konkrety (lista samochdow uzywanych BMW, ceny realne olejow itd i srednie awaryjnosci stwierdzone) a ty zyjesz w twoim swiecie z twoim dwulatkami tanszymi o 50% u dilerow bmw z gwarancja, z twoim dizlem ktory zrobil 300 KKM bez nawet wymiany sondy lambda gdzie wiekszosc ludzi wymienia rozrzad bo po prostu silnik jest zrobiony od czapy i doradzasz na podstawie twojego niesamowitego szczescia ku^pno twojego wozu gosciowi ktoremu nie starczy kasy aby zrobic pierwszy serwis. Zagraj w lotto, de nada.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ja sie wkurzam na niego bo wymyśla jakieś bzdury i twierdzi, ze to ja pisałem. To jest nie w porządku.

Ja nigdzie nie napisałem ze Ty kupiłeś złe auto. Pisze o sytuacji na rynku e90 w Polsce gdzie diesla zwykle można kupić taniej o ile porównujemy auta o takich samych osiągach. Ja nie jestem miłośnikiem diesla. Uważam ze ma prawie same wady, ale w sytuacji gdy jest tańszy sprawa w zakupie wyglada inaczej. Zrobiłem dieslami N47 ponad 300 tysięcy km w sumie i nie miałem nie tylko zerwanego łańcucha ale żadnej awarii czy usterki silnika bądź osprzętu.

 

 

No jak ty zrobiles 300k to nawet RYZYKO usterek może się opłacić, i to że ty nie miałeś problemu to nie znaczy, że inni nie mają, bo MAJĄ i to całkiem sporo, i to ze u nas w PL jest dizel tanszy to każdy wie dlaczego jest TANSZY i TANI, osiągi osiągami ale zdrowy rozsądek zdrowym rozsądkiem. Jak ktoś nawet pisze temat że kupi E90 i ktoś wylatuje mu bierz dizla bo kupisz go w PL taniej, a w ogóle robię 10kkm rocznie i bierz DIZLA jest po prostu śmieszne. Jeszcze jak ktoś wyskauje, że ma 35-40kzł MAX i nie liczy się z potencjalnym serwisem po kupnie za kolejne kilka tysięcy, i dostaje info BIERZ DIZLA... Mało kto podchodzi do kupna auta CAŁOŚCIOWO, a patrzy przez pryzmat powiedzmy "osiągów" i spalania.... A to co jeździ u nas po polskiej WSIO oraz to co stoi po komisach i allegro pozostawia WIELE do życzenia. Żeby zakup się opłacił i nawet znoszenie ryzyka zakupu dizla musi rekompensować się czymkolwiek, a do tego trzeba naprawdę rąbać zdrowo 30-40kkm rocznie NAJMNIEJ żeby miało to w ogóle sens.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
To co piszesz jest bez sensu. Jesli diesel w zakupie jest 5 tysięcy tańszy od benzyny to te 5 tysięcy jest w rezerwie jesli coś padnie. O spalaniu ani razu nie napisałem w tym wątku. Jesli ktoś robi 10 tysięcy to szansa ze coś padnie jest 5 razy mniejsza niż w aucie które robi 50 tysięcy rocznie. Nie każdy kupuje auto które musi być niezawodne.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Nie jest bezsensu. A ryzyko, że coś PADNIE nie do końca wzrasta z przebiegiem a części po prostu się zużywają, a nie PADAJĄ od odpalenia auta, dizel na małych odcinkach w brew pozorom ma większą szansę się ojsrać.

 

Dizel potrzebuje wiecej czasu na nagrzanie się, potrzebuje regularnego jeżdżenia, żeby DPF był w formie, turbo potrzebuje optymalnej temp do pracy i do smarowania, DPF też, w brew pozorom małe przebiegi nie koniecznie mu służą na dłuższą metę, jak i nie zależnie od przebiegu i tego jak właściciel chucha i dmucha te drogie podzespoły umierają często TAK PO PROSTU. Wolał bym kupić dizla z przebiegiem 150kkm autostradowym niż z 75kkm z z takim właśnie turlaniem się po Polsce 10-15kkm rocznie. Benzyna jest zdecydowanie odporniesza na takie traktowanie niż dizel.

 

Co do spalania, ja o nim piszę, bo jak każdy POLECA komuś auto to pada wątek SPALANIE.

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Ale nikt tu nie polecał diesla na krótkie dystanse. Wymyślasz tak samo jak Rivasi który twierdzi ze ktoś pisał o dwuletnim aucie z gwarancja za pół ceny gdy ja napisałem ze gwarancje można dokupić. Oczywiście jesli auto jeszcze nie ma pełnych dwóch lat gwarancja jest sprawa oczywista. Tak samo jak on tworzysz własne interpretacje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

K8v8M znajdz takie auto u dilera BMW nawet bez gwarancj... nie ma. (http://e4c2.bmwgroup.com/e4c/searchResults.jsf) a nwaet jezeli uznasz ze trzeba odjac koszt service inclusive od ceny to tez nawet nie przyblizasz sie do twoich 50%. Lepiej nie ma zadnego Dizla w aktualnej ofrcie BMW polska samochodow uzywanych ktory byl by tanszy od benzyny z porownywalnym chocby mniej wiecej ekwipunkiem i moca i przebiegiem/rocznikiem a jest ich masa. I tu nawet nie chodzi o tendencje tylko o JEDNA SZTUKE i to normalne bo dizle A/ kosztuja drozej B/ jest wiekszy popyt na dizle.

 

Tylko ty porownujesz 320d po chipîe (nie dodajac ceny chipowania, itd i nie zapominajac ze w momencie chipowania twoja gwarancje trafia szlak) do 272 konnego 330i... pomine ze opowiadasz bzdury ze nie da sie poprawic osiagow 330i, bo 300 KM w 330 i to zaden szal, tylko bardzo biezpieczny przyrost mocy, niektorzy bez problemu wyciagaja 320 konni i nie... 220 konna najdrozsza wersja twjego dizla nie dorownuje w zaden sposob w osiagach 330i, jak masz watpliwosc to jak bedziesz w wawie to daj znac... porownasz sam.

 

Jest logiczne ze ktos kto jezdzi 10/15 KKM rocznie nie robi to duzymi dystansami tylko jezdzi do pracy po 20 KM w ta i z powrotem...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Serio odechciewa sie rozmowy z Tobą. Nie porównywalem 320d do 330i lecz do 325iA. Cofnij sie trochę i znajdziesz linka do tego porównania na zeperf. Nie mam zamiaru prowadzić dyskusji z osoba która w kółko przekręca moje słowa. Koszt chipa to ok 1500 zł. Kwota śmieszna przy całości.

Nie jest wcale logiczne ze ktoś robi tylko krótkie dystanse przy przebiegu 10kkm rocznie. Są ludzie którzy pracują 1-2 km od domu i chodzą do pracy piechota. Auta używają na wyjazdy w weekend i na wakacje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

No jak nie jak wyżej kolega pisał, że kupił dizla SWIADOMIE do jazdy 10-15kkm rocznie :). I Nawet jak tu ludzie piszą, że tyle robią 15-20kkm to i tak poleca im się dizle więc chyba albo czytasz wybiórczo albo tylko to co chcesz przeczytać.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano (edytowane)
K8v8M znajdz takie auto u dilera BMW nawet bez gwarancj... nie ma. (http://e4c2.bmwgroup.com/e4c/searchResults.jsf) a nwaet jezeli uznasz ze trzeba odjac koszt service inclusive od ceny to tez nawet nie przyblizasz sie do twoich 50%. Lepiej nie ma zadnego Dizla w aktualnej ofrcie BMW polska samochodow uzywanych ktory byl by tanszy od benzyny z porownywalnym chocby mniej wiecej ekwipunkiem i moca i przebiegiem/rocznikiem a jest ich masa. I tu nawet nie chodzi o tendencje tylko o JEDNA SZTUKE i to normalne bo dizle A/ kosztuja drozej B/ jest wiekszy popyt na dizle.

 

 

Otóż TO, nikt nikomu NIGDZIE ( porócz w polsce na allegro ) nie robi prezentów, i NIGDZIE i nigdy Dizle nie są TANSZE od benzyny, ale jak się bierze to przez pryzmat skręconego szrotu który to szrot stanowi 95% polskiego rynku to można sobie wypaczyć wyobrażenie.

 

pzdr. Łukasz

Edytowane przez wyspiarz.wolin
Opublikowano
Serio odechciewa sie rozmowy z Tobą. Nie porównywalem 320d do 330i lecz do 325iA. Cofnij sie trochę i znajdziesz linka do tego porównania na zeperf. Nie mam zamiaru prowadzić dyskusji z osoba która w kółko przekręca moje słowa. Koszt chipa to ok 1500 zł. Kwota śmieszna przy całości.

Nie jest wcale logiczne ze ktoś robi tylko krótkie dystanse przy przebiegu 10kkm rocznie. Są ludzie którzy pracują 1-2 km od domu i chodzą do pracy piechota. Auta używają na wyjazdy w weekend i na wakacje.

 

Fakt przeprzszam zle przeczytlem jak chodzi o 330i. i Fakt 320 D po chipie w tej jedynej wersji ktora wybrales ma osiagi 325i, tylko ze roznica cen miedzy 325i a 330i jest zadna (biore pod uwage ze 1500 zl dla ciebie to nic czyli 2500 to rownierz nic) a wiec jednak porownajmy 320 i standard do 320 d standard ktore pan "kazdy"znajdzie na rynku (143 km, 160 Km) bez chipow.

 

Za to no ok oczywiscie nawet mozesze znalesc pewnie kogos kto kupuje BMW aby jechac 3 x do roku do rodziny w portugali a reszte roku stoi w garazu i tez zrobi 10/ 15KKMa le raczej ludzie uzywaja samochodu na co dzien a przy takiej sytuacji sredni dwienny przebeg dzinny przy 10 KKM to 33 km... to jest wlasnie to ze z jednej strony pôdchodzisz ekstremalnie do jednej strony tematu (najbardziej wysilona wersja, nie codzienna, chiptunning, super okazja cenowa ktorej noe sposob odtworzyc nigdzie i 300 KKM bez pewnie nawet obowiazkowej wymiany odmy) a z drugiej strony podajesz najbardziej standardowe i nieoplacalne pojazdy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

Otóż TO, nikt nikomu NIGDZIE ( porócz w polsce na allegro ) nie robi prezentów,

 

Nie mow zle o allegro. Facet mi sprzedal listwy firmy challenge warte 10K zyla za 600zl a wiec przezenty tez sie zdazaja :)

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Wpisz na otoMoto 318d rocznik 2011. Znajdziesz ofertę od dilera za 75 tysięcy z końcówki 2011. Auto wisi tam w tej cenie od listopada kiedy skończyło 2 lata. Przebieg Ztcp ok 70-80 tysięcy km. Cena nowego z takim biednym wyposażeniem (kombi automat) ok 160 tysięcy. Mógłbym tez pokazać Ci jesli zechcesz sie gdzieś spotkać umowę leasingu na auto z firmy mojego kolegi (mam nadzieje ze sie zgodzi) z wartością poniżej 70 tysięcy brutto na dwuletnie 320d z przebiegiem ok 60 tysięcy km. Oczywiście od dilera kupione w kraju. To żadna wielka okazja nie była, aut było wiecej. Na własne oczy widziałem i auto i umowę bo poprosił mnie o konsultacje przy zakupie.

Rivasi

Znowu złe przeczytałeś. Osiągi 325iA ma 320d 184KM bez chipa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
Wpisz na otoMoto 318d rocznik 2011. Znajdziesz ofertę od dilera za 75 tysięcy z końcówki 2011. Auto wisi tam w tej cenie od listopada kiedy skończyło 2 lata. Przebieg Ztcp ok 70-80 tysięcy km. Cena nowego z takim biednym wyposażeniem (kombi automat) ok 160 tysięcy. Mógłbym tez pokazać Ci jesli zechcesz sie gdzieś spotkać umowę leasingu na auto z firmy mojego kolegi (mam nadzieje ze sie zgodzi) z wartością poniżej 70 tysięcy brutto na dwuletnie 320d z przebiegiem ok 60 tysięcy km. Oczywiście od dilera kupione w kraju. To żadna wielka okazja nie była, aut było wiecej. Na własne oczy widziałem i auto i umowę bo poprosił mnie o konsultacje przy zakupie.

 

 

 

a wiec zrobilem wyszukanie reczne i fakt tylko ze cena odpowiada 3 letniemu samochodowi i nie mam z tym problemu.

 

Tylko widzisz sam ze nie jest to przypadek staly albo regula bo tak mozna wpasc na okazje (zona kupila auto jedno roczne za 50 % ceny od Kanadyjczyka bo sie spieszyl ze sprzedaza) a dilerzy sprzedaja gole samochody dosyc tanio bo nikt nie chce kupic bmw bez navi chocby bo jednak fun w kupowaniu auto uzywanego to tez to ze nie placisz 8 k zyla za skore na przyklad lub 5k zyla za radar zblizeniowy itd...

 

a nie absolutnie nie 320d nawet najmocniejszy nie masz osiagow 325i bez chipa. Nie mam juz 325 ale mialem bezposrednie porownanie bo wypozyczalem 320D od dealer BMW podczas wymiany katow, i nie sorki nie bylo meczu, realia a teoria to dwie rozne sprawy a porownuj wersje manual do manual a nie manual do automatu i przestan z tym A to moze dodaj jeszcze X i znowu zyskasz troche... smieszne nie.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jak juz pisałem ogłoszenie wisi od listopada albo i wcześniej. Wtedy było to auto dwuletnie za mniej niż 50 procent ceny katalogowej. Chciałeś to Ci pokazałem. Takich aut można znaleźć trochę w Polsce. Znajdź mi 320i w takim wieku za niższa cenę moze mieć nawet większy przebieg. Trudno mowić o okazji skoro auto jest od kilku miesięcy w sprzedaży. Ten sam diler ma tez sedany 320d za 50 procent ceny nowego. Tez dwuletnie

 

Co do osiągów 325iA kontra 320d. Podałem link z porownaniem i pomiarami. Są praktycznie identyczne. Wersji 320d z automatem nie ma ale 320d z automatem ma osiągi identyczne

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jak juz pisałem ogłoszenie wisi od listopada albo i wcześniej. Wtedy było to auto dwuletnie za mniej niż 50 procent ceny katalogowej. Chciałeś to Ci pokazałem. Takich aut można znaleźć trochę w Polsce. Znajdź mi 320i w takim wieku za niższa cenę moze mieć nawet większy przebieg.

 

Dzwonilem, spytalem dlaczego cena jest atrakcyjna i czy to prawda ze pojazd stoi od listopada, powiedziano mi ze cena ulegla mocnym pomniejszeniu po nowym roku bo po starej nie bylo chetnych... czyli ok jest to auto 3 letnie w dobrej cenie auta 3 letniego. To auto jest od drugiego wlascieciela, marne wyposazenie, zostalo zabrane od poprzedniego wlasciciela za zakup nowego auta.

 

ok chcesz 320 i nie ma problemu, nie bede szukal daleko :

ok tutaj masz benzyne DUZO lepiej wyposazona (alcantara, navi, mpack, parkotronik...,silniejsza, pierwszy wlasciciel [/b] . Kupiony w polsce Bawaria Motors Warszawa, serwisowany kolo mnie, w bawarii motors Warszawa... no i 10000ZL tanszy !! tak jak tam Faktura VAt. ! http://allegro.pl/show_item.php?item=4025654345. Minimalnie nizszy prebieg. Uwaga jest 4 miesiace starsze co czynie go z 2010 !!! tylko ewidentnie jak bys wybieral to wzial bys 320i nie ? (oczwiscie po sprawdzeniu obu pzed zakupem w innym salonie/mechanika)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Nie jest starszy o 4 miesiące. 318d o którym pisałem jest z końcówki 2011. Gadałem z kolega. Możesz obejrzeć i umowę leasingu i auto. Szczegóły na PW

 

Sprawdź archiwum otoMoto i znajdziesz to auto w tej cenie

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie jest starszy o 4 miesiące. 318d o którym pisałem jest z końcówki 2011. Gadałem z kolega. Możesz obejrzeć i umowę leasingu i auto. Szczegóły na PW

 

hmm to mamy rozbierzne info albo to inny model, mi gosc powiedzial luty, no matter. Jak dostane Pw to sie odezwe.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Chodziło o inne auto jak będę przy kompie to poszukam. Poszedł pw.

 

Co do kalkulacji pakietu. Zapomniałeś M innymi o:

Dwukrotnej wymianie płynu hamulcowego

Wymianie filtru powietrza (dwukrotnej)

Czwartej wymianie oleju - bez problemu da sie je robić co 25 tys km.

Wymianie filtru paliwa (dwukrotnej)

Wymianie filtru kabinowego (dwukrotnej)

5-6 małych przeglądach z podlaczeniem do kompa.

1 dużym przeglądzie z dokładna diagnostyka auta.

Czekam na kalkulacje po najtańszych cenach.

 

Jesli dla ciebie serwis auta to tylko wymiana oleju to współczuje autu.

Być moze 1 osoba na 1000 robi coś innego niż zawiera serwis inclusive.

Ja serwisuje auta po swojemu, wymieniam olej i filtry częściej, pakiet mi w tym w żaden sposób nie przeszkadza, po prostu płace za to odpowiednio mniej, bo co druga wymiana jest gratis, a przy okazji darmowy przegląd. A olej wlewam swój ten z ASO mogę użyć w innym aucie.

 

Tu link do nawet niezle wyposażonego 318d z grudnia 2011 roku. Auto ma wiec obecnie 2 lata 3 miesiące. Tamtego 318d niestety nie widzę

http://kupbmw.pl/oferty/bmw-seria-3-862.html

Nie wiem czy da sie coś utargować, ale napewno te 1500 na chipa sie urwie. W tym momencie masz auto o mocy 180KM i znajdź mi proszę benzynę o podobnych parametrach w tej lub niższej cenie i roczniku.

 

Tu kombi z czerwca 2011 wiec juz pól roku starsze. http://kupbmw.pl/oferty/bmw-seria-3-764.html

Stoi długo wiec pewnie bez problemu za 70 do wyrwania. Przebieg 61 tysięcy i możliwość kupna gwarancji do 6lat lub zamiast tego za 1500 zł chip na ok 180 KM co daje lepsza dynamike niż 320i.

 

Tu masz 320d

http://kupbmw.pl/oferty/bmw-seria-3-863.html cena 82 tysiące z 11 2011 roku. W sprzedaży od grudnia o ile kojarze. Cena na poziomie 50 procent nowego. Jesli dobrze pamietam w grudniu wynosiła 85. Po chipie 225 KM i osiągi sporo lepsze od 325i z automatem. Uwaga - opis sie na 99 procent nie zgadza z faktycznym wyposażeniem - jakis błąd chyba.

 

Wiecej nie będę reklamował jednego dilera. Pewnie inni maja podobne "okazje". Jakoś nie widzę by te auta były wykupywanie za te pieniądze. Znam temat bo jak pisałem kolega poprosił mnie o pomoc przy kupnie i toche sie zaangażowałem w temacie rynku aut dwuletnich.

 

I na koniec znowu nie czytasz ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, ze zrobiłem jednym silnikiem /autem 300 kkm.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.