Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego automat odpada?

Mocny diesel i manual?

 

A co w tym złego? Auto żwawe i mniej pali, a że trzeba się namachać gajgą....:)

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ajcek no Jeep bardzo fajne auto, ale jednak chyba zostane przy E90.

 

 

A co to za 320d, chyba jakis niezly wypas, ze 115 ? Bo patrze w DE to tak srednio 320d 2009r to stoi 22-23k Euro.

 

...przedewszystkim przebieg bo około 15000km i polska czysta historia...jeżdziłem :D ...4x4 masz przy szybkiej, dynamicznej jezdzie ...

Opublikowano
Ajcek no Jeep bardzo fajne auto, ale jednak chyba zostane przy E90.

 

 

A co to za 320d, chyba jakis niezly wypas, ze 115 ? Bo patrze w DE to tak srednio 320d 2009r to stoi 22-23k Euro.

 

...przedewszystkim przebieg bo około 15000km i polska czysta historia...jeżdziłem :D ...4x4 masz przy szybkiej, dynamicznej jezdzie ...

 

No , czyli nie ma od startu ? Bo w serwisie gadalem z gosciem co ma E90 330ix i mowil, ze praktycznie nie da sie zapiszczec tym autem oponami przy starcie ?

 

Poradz kumplowi zeby sie potargowal...w DE takie w Premium Selection ida po 24-25k Euro jak maja niezle wyposazenie. Uwielbiam te oferty polskich salonow hehe ceny chyba norweskie sobie robia :D ...

Opublikowano
...nie ma od startu ale jak zaczniesz "chodzić bokami" to czujesz 4x4 ... auto ma dobry balans z lekkim 4 cylindrowym silnikiem...a Kolega nie ma potrzeby targowac się bo dla niego liczy się przebieg a robi ca.50000km na rok a poza tym to "sprzęt do pracy" a na mojej głowie pozostanie program i "parę drobiazgów" ...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Następnym przeczytaj dokładnie ogłoszenie.

Cena detaliczna w DE 53 300,00 Euro dodatkami (cena golasa 40700 Euro)

Czyli dwulatek jest za 60% nowego =31900,00 Euro

Kontunuujac

Nawet liczać Euro po 4,2 i doliczając akcyzę to cena wychodzi prawie 158 tys złotych.

 

Wyjdźmy teraz od polskich cen.

Cena wyjściowa 194 100+ok 30% dopłaty na dodatki=daje jakieś 252 300,00zł.

I dwulatek powinien być za 60% i w polskim PS powinien być za 151 400,00 zł.

 

I kupując w polskim PS potwierdziłem tą teorię.

 

Czyli taniej niż sprowadzając z DE.

Akcyza jest u nas czynnikiem kształtującym cenę. Cieszmy się, że nie jest u nas jak u Duńczyków, podatek prawie 100%

Opublikowano

należy też uwzględnic podatek, który liczymy od kwoty netto wraz z akcyzą, różnica w cenie brutto też będzie inna bo u nas mamy 23% a w Nimczech chyba 19%...

 

ogólnie nie ma co się oszukiwać, jak chcesz mieć prawdziwą igłę a nie "igłę" to należy liczyć 50% ceny za auto 3 letnie i dotyczy to każdego kraju...

 

jak kupisz taniej to albo masz fart albo wmówisz sobie, że masz fart...wg statystyk ponad 90% Polaków kupujących auto używane jest pewne, że kupiło igłę a jak delikatnie zasugerujesz (np. czytając posty), że to raczej "słabe" auto to mega "obraza" ....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

No cos tanio kosztuje w DE jak na takie wyposazenie...bo wiekszosc stoi podobnie wyposazonych po 60-65 k Euro.

 

Co do akcyzy....Tyczy sie aut nowych....Nikt nie bedzie placil 20 % wiecej niz w DE za uzywane auto zwlaszcza z mocnym silnikiem benzynowym.

 

Zreszta nawet w naszym PS to wiedza. U Sikory stala E90 330xd z 2008r (po lifcie) , jako nowka 300 tys (full wypas), do wziecia za 123 tys (40 tk przelotu).

 

A E92 330i 2009 z 50tk (jako nowe 260 tys) bylo wstepnie za 149 (Premium Selection) i stalo tak ponad pol roku, poszlo w koncu za nieco ponad 140.

 

Co do 3 letnich auto i 50 %. To sie nie zgadza...

 

E90 2008r z przelotem 40-80 tys km stoi srednio na Mobile 42-45 % ceny noweg i tyczy sie to takze egzemplarzy w Premium Selection. Z przebiegami okolo 150 tk stoja okolo 35 % nowego.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=150926569&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149452423&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&categories=Limousine&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&fuels=PETROL&ambitCountry=DE

 

W PL auto za średnią z Mobile liczac Euro za 4zl jest bardzo ciezko sprzedac a co dopiero za 120 % ceny...

 

Kazdy rynek ma swoje cechy. Niemcy to bogaty kraj gdzie mocne benzyniaki lepiej trzymaja cene, i w ogole auta uzywane trzymaja sie OK, bo rynek jest w miare zdrowy.

 

W PL mocne benzyny w normalnych autach (nie mowimy o Ferrari) zawsze gorzej stoja.

 

Jest taka 330i E92 u dilera PL :

http://otomoto.pl/bmw-330-i-coupe-C20967233.html

Opublikowano
Kazdy rynek ma swoje cechy. Niemcy to bogaty kraj gdzie mocne benzyniaki lepiej trzymaja cene, i w ogole auta uzywane trzymaja sie OK, bo rynek jest w miare zdrowy.

 

W PL mocne benzyny w normalnych autach (nie mowimy o Ferrari) zawsze gorzej stoja.

 

Jest taka 330i E92 u dilera PL :

http://otomoto.pl/bmw-330-i-coupe-C20967233.html

 

To samo dotyczy rynku motocykli, ktore "cale" sa w DE sa drozsze niz nawet te Salon PL.

Sprzedanie uzywanego 3 letniego plastika typu R1, CBR1000 nawet za 50% ceny nowego jest jeszcze trudniejsze (tu zmiany modelowe sa jeszcze czestsze)

Wynika to z relacji rynkow uzywane i nowe.

Do Polski przywozi sie wciaz rocznie 600.000 sztuk uzywanych aut, a w tym roku rynek nowych z salonu, ktore nie wyjada (z powodu wysokiego Euro) nie bedzie wiekszy niz 250.000 sztuk. A do tego BMW mimo ze sprzedaje sporo nowych ~400/miesiac to wciaz oscyluje wokol Top15, to w imporcie uzywanych jest a 7-8 miesjcu.

Nowych trojek sprzedaje sie u nas 50 miesiecznie czyli do sierpnia jakies 400 sztuk od poczatku roku. A uzywanych do sierpnia przyjechalo 11.500 :norty:

 

P.S. Co do tej 330i E92w przypadku coupe/cabrio benzyna jest wciaz poszukiwana (choc za pare lat popyt na wolnossace silniki spadnie do zera).

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

osoby różnie interpretują znaczenie pojęcie „dobre auto” dlatego pewnie ceny są różne…

 

ja patrzę przez pryzmat sprzedającego: jeżeli oddaje mi „dobre” auto, które jest popularnym modelem, ma 2-3 lata i jest wycenione poniżej 50% to znaczy, że ja trafiłem okazję a Sprzedający jest „głupolem”, wszystko jest OK do momentu kiedy nie pomyślę, że ten „głupol” kupił nowe auto za 100% wartości więc musiał mieć taką kasę, jak miał taką kasę to chyba jednak nie jest „głupolem”…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Jak ktos daje 3 paki za nowa trojke to nie jest osoba, ktora jezdzi samochodem 10 lat.

Zapewne zmienia je co 3-4 lata (bo sie nudzi, wstyd jezdzic starym modelem, przydaloby sie wieksze/inne auto/wiecej mocy etc).

Skoro stac go dolozyc 200 do kolejnego nowego to:

- ma w nosie czy wezmie 100 czy 110 tysiecy (i tak stracil 2 paki), sprzedaje pierwszemu rozsadnemu kupujacemu, ktory kladzie gotowke

- jego miesieczne dochody to 20.000pln lub wiecej - przeciez 10.000pln miesiecznie wydaje na utrate wartosci/ubezpieczenie/benzyne/serwis :norty:

- na pewno nie jest glupolem - kupilem e60 od takiego milego/spokojnego Pana, nowe za ponad 300, 3 letnie za 80kpln :norty: , wydawalo sie ze strzal zycia, a i tak ciezko bylo wziac tyle za rok :evil:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

- na pewno nie jest glupolem - kupilem e60 od takiego milego/spokojnego Pana, nowe za ponad 300, 3 letnie za 80kpln ...

 

kupiłeś 3 letnią igłę za 26% :cool2: :cool2: :cool2: wartości, sorrki ale takie rzeczy to tylko w Erze...

 

Jak ktos daje 3 paki za nowa trojke to nie jest osoba, ktora jezdzi samochodem 10 lat.

Zapewne zmienia je co 3-4 lata (bo sie nudzi, wstyd jezdzic starym modelem, przydaloby sie wieksze/inne auto/wiecej mocy etc).

Skoro stac go dolozyc 200 do kolejnego nowego to:

- ma w nosie czy wezmie 100 czy 110 tysiecy (i tak stracil 2 paki), sprzedaje pierwszemu rozsadnemu kupujacemu, ktory kladzie gotowke

- jego miesieczne dochody to .... - przeciez 10.000pln miesiecznie wydaje na utrate wartosci/ubezpieczenie/benzyne/serwis ...

 

teoretycznie łapię się na Twój opis ale, że też nie jestem "głupolem", widzę tu sprzeczność: sprzedając auto za ~30% wartości z ogłoszenia (drożej niż Ty kupiłeś),"olewam" cały proces sprzedaży i pytania Kupujących:

 

...dlaczego tak drogo, kolega Zetti kupił "takie" auto dużo taniej...

 

tylko daję swoje auto do ASO gdzie bez "dyskusji" dostaję za nie 40%, ASO bez problemu sprzedaje je w ciągu kiku dni z marżą kolejnych X%...

 

tak wyglada to w realu a nie w reklamie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

3 letnia igłę kupic za 26 % ceny nowego, heh, powaznie miales takiego strzała Zetti ? Normalna wartosc takiego samochodu zaleznie od przebiegu to od 33-45 %.

 

Chyba, ze miala 300 tys przebiegu...

Opublikowano

teoretycznie łapię się na Twój opis ale, że też nie jestem "głupolem", widzę tu sprzeczność: sprzedając auto za ~30% wartości z ogłoszenia (drożej niż Ty kupiłeś),"olewam" cały proces sprzedaży i pytania Kupujących:

 

...dlaczego tak drogo, kolega Zetti kupił "takie" auto dużo taniej...

 

tylko daję swoje auto do ASO gdzie bez "dyskusji" dostaję za nie 40%, ASO bez problemu sprzedaje je w ciągu kiku dni z marżą kolejnych X%...

 

tak wyglada to w realu a nie w reklamie...

Byc moze w przypadku 330d, ale nie w przypadku 530i :mrgreen:

W Fusie chcieli to auto odkupic za 90.000pln. Klient sie nie zdecydowal wiec odklupilem je ja:) zbijajac jeszcze cene o 10.000pln :norty:

Auto bylo bezwypadkowe, mialo dodatkowego wyposazenia za prawie 100.000pln i 63.000km przebiegu, 2 komplety 17" kol i co wiecej pakiet BSI Plus - czyli klocki/tarcze w cenie do 100.000km.

Po roku ledwo sprzedalem za tyle samo co kupilem...nikt nie chcial benzynowej piatki :cry2:

Klient i tak sie buntowal bo ubezpieczyli mu wg Eurotaxu na 75.000pln

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

no to dobrze, że Ci się udało, ja jednak gdybym kupił dobre auto w tak "promocyjnej" cenie to nie sprzedałbym go tylko "podarował" rodzinie...

 

co do okazji i cen z naszych salonów np. wspomniane ASO FUS :mrgreen:

 

http://otomoto.pl/bmw-m1-coupe-C20737620.html

 

jak strona wygaśnie to skrót z opisu:

M1, 232tys. zł, stan absolutnie idealny :cool2: , przebieg 5300km :cool2:

 

a teraz prawdziwe rozwinięcie opisu: 5300km auta testowanego przez wszystkie portale motoryzacyjne (internetowe, wydawnicze, TV...) czyli 5300km zrobionych prze dziennikarzy, którzy jeżdżą tak jak potrafią autem z grupy M: niekontrolowane bączki, wypadanie z zakrętów + jazda na 3. biegu po 180km/h czy wychwalanie, że auto powinno mieć odcięcie na 250km/h a jedzie 280km/h...

 

czyli auto na dotarciu dostało tak w "pupę" jak przeciętne M dostaje przez całe swoje 20 letnie życie...

 

w TV można zobaczyć jak w TVN turbo dziennikarz z licencją sportową P. Adam Kornacki testuje te auto :duh: następnie auto z ceną zbliżoną do cennikowej z opisem "idelane" jest wystawione na sprzedaż...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
no to dobrze, że Ci się udało, ja jednak gdybym kupił dobre auto w tak "promocyjnej" cenie to nie sprzedałbym go tylko "podarował" rodzinie...

 

Chcialem go oddac ojcu ale ten jezdzac juz 325d jak sie przysiadl to stwierdzil ze to 530iA w ogole nie jezdzi :cry:

W miescie 70l starczalo w korkach na niewiele ponad 400km a to juz denerwujace by tak czesto jezdzic na stacje

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
no to dobrze, że Ci się udało, ja jednak gdybym kupił dobre auto w tak "promocyjnej" cenie to nie sprzedałbym go tylko "podarował" rodzinie...

 

co do okazji i cen z naszych salonów np. wspomniane ASO FUS :mrgreen:

 

http://otomoto.pl/bmw-m1-coupe-C20737620.html

 

jak strona wygaśnie to skrót z opisu:

M1, 232tys. zł, stan absolutnie idealny :cool2: , przebieg 5300km :cool2:

 

a teraz prawdziwe rozwinięcie opisu: 5300km auta testowanego przez wszystkie portale motoryzacyjne (internetowe, wydawnicze, TV...) czyli 5300km zrobionych prze dziennikarzy, którzy jeżdżą tak jak potrafią autem z grupy M: niekontrolowane bączki, wypadanie z zakrętów + jazda na 3. biegu po 180km/h czy wychwalanie, że auto powinno mieć odcięcie na 250km/h a jedzie 280km/h...

 

czyli auto na dotarciu dostało tak w "pupę" jak przeciętne M dostaje przez całe swoje 20 letnie życie...

 

w TV można zobaczyć jak w TVN turbo dziennikarz z licencją sportową P. Adam Kornacki testuje te auto :duh: następnie auto z ceną zbliżoną do cennikowej z opisem "idelane" jest wystawione na sprzedaż...

 

Sama prawda. Też jeździłem tym egzemplarzem, przemiła Pani wydająca auto w parku prasowym udzieliła informacji cytuję "opony są w takim stanie, że ubezpieczenie AC nie obowiązuje".

Nie kłamała. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się jeździć autem (a było tego trochę) które by tak chrobotało przy hamowaniu z powodu opon. Masakra.

Opublikowano
no to dobrze, że Ci się udało, ja jednak gdybym kupił dobre auto w tak "promocyjnej" cenie to nie sprzedałbym go tylko "podarował" rodzinie...

 

co do okazji i cen z naszych salonów np. wspomniane ASO FUS :mrgreen:

 

http://otomoto.pl/bmw-m1-coupe-C20737620.html

 

jak strona wygaśnie to skrót z opisu:

M1, 232tys. zł, stan absolutnie idealny :cool2: , przebieg 5300km :cool2:

 

a teraz prawdziwe rozwinięcie opisu: 5300km auta testowanego przez wszystkie portale motoryzacyjne (internetowe, wydawnicze, TV...) czyli 5300km zrobionych prze dziennikarzy, którzy jeżdżą tak jak potrafią autem z grupy M: niekontrolowane bączki, wypadanie z zakrętów + jazda na 3. biegu po 180km/h czy wychwalanie, że auto powinno mieć odcięcie na 250km/h a jedzie 280km/h...

 

czyli auto na dotarciu dostało tak w "pupę" jak przeciętne M dostaje przez całe swoje 20 letnie życie...

 

w TV można zobaczyć jak w TVN turbo dziennikarz z licencją sportową P. Adam Kornacki testuje te auto :duh: następnie auto z ceną zbliżoną do cennikowej z opisem "idelane" jest wystawione na sprzedaż...

 

Sama prawda. Też jeździłem tym egzemplarzem, przemiła Pani wydająca auto w parku prasowym udzieliła informacji cytuję "opony są w takim stanie, że ubezpieczenie AC nie obowiązuje".

Nie kłamała. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się jeździć autem (a było tego trochę) które by tak chrobotało przy hamowaniu z powodu opon. Masakra.

 

 

Jakie wrażenia z jazdy?Warto kupić bo troszkę myślę o zakupie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich. Zmieniam auto z x3 na serie 3. Potrzebuje aby auto mniej palilo. Rocznik 07-09 2,0 diesel,automat,kombi. Mam mozliwosc wyboru 07 m sport i 08 po lifcie SE lub tansze 07 se z mniejszym przebiegiem. Jakies rady dla mnie? Nigdy wczesniej nie jezdzilem seria 3. Czy przebieg 120k -160k duzy na ten samochod?? Jak zawieszenie sie sprawdza na drogach?

Pozdrawiam

Opublikowano
Jeżeli mogę doradzić to kup starsze, ale z mniejszym przebiegiem. Po 150 tk można się liczyć z różnymi wydatkami (turbo, dwumas) – nie jest to reguła, ale prawdopodobieństwo znacznie wyższe. Polecam poczytać o usterkowości e90. Zawieszenie jest odpowiednio dostrojone i bezproblemowe.
Opublikowano

Wrzucę swoje 0,02 zł.

LCI ma ładniejszą maskę, dzienne na ringach i tego nie przeskoczysz, odnośnie tyłu to w preLCI możesz założyć lampy blackline i będzie całkiem ok.

Z tym że podobno 2.0 163 jest bezpieczniejsze niż 2.0 177.

Opublikowano
Znów 163 z pękającymi wałami, 177 z problematycznym rozrządem i innymi rzeczami, dziś nie ma czegoś dobrego, wybiera się tylko mniejsze zło. Akurat z tymi dieslami duża kwestia to to czy była reklamacja uznana na gwarancji i czy problem fachowo usunęli, no i trochę szczęścia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi w 177km tez pękł wal....

Tak naprawdę to na nic nie ma reguły. Jak trafisz tak trafisz - taki urok zakupu aut uzywanych. Kiedyś miałem sluzbowke od nowości i przez pierwsze 60tys km byłem 14 razy w serwisie ponadprogramowo, teraz mam od ponad roku 4,5 letnie e92 z przebiegiem 155tys i odpukac nie psuje się nic..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.