Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem taką perełkę:

http://otomoto.pl/bmw-320-lifting-individual-okazja-C19792614.html

Samochód jest z 2006r., a tylne światła mają design z 2010r.

Ja rozumiem, że to jest wersja "individual", ale chodzi chyba o custom wnętrza i ewentualne pakiety.

Czy takie światła z tyłu były montowane w "normalnej" wersji przed 2010r? Bo szczerze przyznam, że podobają mi się bardzo, a te inne wyglądają cokolwiek odpustowo i są chyba najsłabszym elementem w całym designie modelu E90.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znalazłem taką perełkę:

http://otomoto.pl/bmw-320-lifting-individual-okazja-C19792614.html

Samochód jest z 2006r., a tylne światła mają design z 2010r.

Ja rozumiem, że to jest wersja "individual", ale chodzi chyba o custom wnętrza i ewentualne pakiety.

Czy takie światła z tyłu były montowane w "normalnej" wersji przed 2010r? Bo szczerze przyznam, że podobają mi się bardzo, a te inne wyglądają cokolwiek odpustowo i są chyba najsłabszym elementem w całym designie modelu E90.

 

W 2006r lift e90 był dopiero w planach :)

Ja bym nie kupił auta "po lifcie", które nie ma prawa być po lifcie...

Opublikowano

Ale ulep…, prawdziwy „individual’ :duh: gość jest lepszy chuka naorrisa ….., w 2006 wyprzedził stylistów BMW :cool2: , Czego to ludzie nie wymyśla

 

 

Z tego co widzę, to pokrętła kilimy są tez z co najmniej 2007r. Może gość się pomylił z rocznikiem?????

Opublikowano

albo sie nie pomylił tylko dawca był z tego rocznika ;)

btw panelem klimy bym sie nie sugerował 05-06r jest tragiczny i wart wymiany ;) ale reszta to totalny ulep.

Opublikowano
albo sie nie pomylił tylko dawca był z tego rocznika ;)

btw panelem klimy bym sie nie sugerował 05-06r jest tragiczny i wart wymiany ;) ale reszta to totalny ulep.

 

Tragiczny panel klimy przed liftem??? A czym on się różni - pokrętłami ze srebrną wstawką :duh:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
gość zrobił sobie lifting bo mu się podobał ew miał wypadek to pozakładał graty z lci bo auto fajniej się prezentuje :cool2:

 

Ty byś zrobił sobie lifting w swojej? :)

Raczej to drugie - przyjął strzał w bagażnik i wstawił tył od nowszego.

Z drugiej jednak strony w ogłoszeniu wyraźnie stoi "Bezwypadkowy" więc chyba by nie oszukiwał... :norty:

 

Tak czy inaczej ciekaw jestem ile taki "individual" z tyłem od LCI może mieć spawów i szpachli w bagażniku :mrgreen:

Opublikowano
albo sie nie pomylił tylko dawca był z tego rocznika ;)

btw panelem klimy bym sie nie sugerował 05-06r jest tragiczny i wart wymiany ;) ale reszta to totalny ulep.

 

Tragiczny panel klimy przed liftem??? A czym on się różni - pokrętłami ze srebrną wstawką :duh:

 

Dokładnie tak, ma wykonane z aluminium pokrętła ze wstawką gumową, w moim odczuciu znaczniej bardziej pasujące do auta premium za ponad 50tyś euro niż te dziwne plastiki rodem z korei lat 90. Ale to rzecz gustu i nie temat o tym.

 

J

Opublikowano
_Hubert_ Ja bym nie zrobił , ale gość może miał fantazję :D i chciał na siłę po prostu jezdzić lci-kiem nic nie musisz spawać jeżeli chodzi o tył i przód wszystko pasuję wystarczy powymieniać elementy i lampy z tyłu klapę tylko dodatkowo musisz bo lampy są innego kształtu ale klapa to koszt 300zł i często udaję sie kupić w dobrym stanie już w kolorze auta ;) Nie pierwsze i nie ostatnie są ludzie którzy to po prostu przerabiają bo im się lci podoba a nie ma z tym aż tyle roboty http://allegro.pl/e90-e91-320d-bixenon-m-pakiet-shadowline-lublin-i1793009362.html
Opublikowano
_Hubert_ Ja bym nie zrobił , ale gość może miał fantazję :D i chciał na siłę po prostu jezdzić lci-kiem nic nie musisz spawać jeżeli chodzi o tył i przód wszystko pasuję wystarczy powymieniać elementy i lampy z tyłu klapę tylko dodatkowo musisz bo lampy są innego kształtu ale klapa to koszt 300zł i często udaję sie kupić w dobrym stanie już w kolorze auta ;) Nie pierwsze i nie ostatnie są ludzie którzy to po prostu przerabiają bo im się lci podoba a nie ma z tym aż tyle roboty http://allegro.pl/e90-e91-320d-bixenon-m-pakiet-shadowline-lublin-i1793009362.html

 

 

Patrz Pan i to u mnie w mieście jeździ ;) - nie widziałem :) hehe

 

Pzdr.

Opublikowano
_Hubert_ Ja bym nie zrobił , ale gość może miał fantazję :D i chciał na siłę po prostu jezdzić lci-kiem nic nie musisz spawać jeżeli chodzi o tył i przód wszystko pasuję wystarczy powymieniać elementy i lampy z tyłu klapę tylko dodatkowo musisz bo lampy są innego kształtu ale klapa to koszt 300zł i często udaję sie kupić w dobrym stanie już w kolorze auta ;) Nie pierwsze i nie ostatnie są ludzie którzy to po prostu przerabiają bo im się lci podoba a nie ma z tym aż tyle roboty http://allegro.pl/e90-e91-320d-bixenon-m-pakiet-shadowline-lublin-i1793009362.html

 

ta przynajmniej przerobiona ze smakiem i kompleksowo. Ciekawe czy wymieniał wydech i podłogę bagażnika czy to jakaś inna wydumka, bo końcówki fajnie nie widziałem takich.

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczow :)

 

Właśnie jestem na etapie szukania E90 lub E91 .Przeczytałem uważnie ten topic jak i linki x2 z pierwszej strony ,dużo informacji ciekawych pochłonołem dziękuje ,ale jeszcze kilka pytań chciałbym zadać .

Na samym początku kolega zapytał o 2.0 litry automat ,ale nie uzyskał odpowiedzi ,więc :

 

BMW 320i 2.0 SE Touring Estate 2007 150 bhp automat .Jest ktoś posiadaczem i mógłby cokolwiek napisać o tym silniku i skrzyni ,spalanie ,wady itp.?

Odnośnie jeszcze tej popularnej E90 320d są 3wersje bodajże ,która jest bez filtra cząsteczek ? Cos ktoś mi mówił kiedyś ,że po rurze wydechowej można poznać czy to prawda?

 

pozdrawiam

 

p.s

 

fajna wersja ,ale nigdy jeszcze nie miałem automata :roll:

http://img41.imageshack.us/img41/9174/20110901015115.th.pnghttp://img638.imageshack.us/img638/4245/bp520119p2.th.jpghttp://img851.imageshack.us/img851/2541/bp520119p9.th.jpg

Opublikowano

Również staję przed takim dylematem.

Moja ukochana 320d będzie zmieniała właściciela za miesiąc i będę chciał wziąć coś 330d/i 07/08.

 

Biję się z myślami już dość długo, bo nie robię już takich przebiegów jak kiedyś, max 40tys rocznie a jak sobie policzyłem to suma kosztów eksploatacji, na korzyść diesla przesuwa się dopiero po przekroczeniu takiego kilometrażu.

Na korzyść "i" przemawia niższa cena w zakupie, moc (osiągalna w "d" dopiero po zachipowaniu czyli wydatku 1,8tys), i mniej kłopotów eksploatacyjnych, na niekorzyść niska cena odsprzedaży i trudna zbywalność , koszty paliwa (o jakieś 3L na 100km).

 

Osiołkowi w żłoby dano w jeden owies w drugi siano...

...osiołek marnie skończył :) jeśli ktoś to pamięta.

Opublikowano

to moze i ja sie wypowiem bo stalem przed podobnym dylematem jakis czas temu (335d/i?)

za "D" argumentami bylo:

- nizsze spalanie

Za "I" argumentami było:

- dźwięk silnika

- przyśpieszenie i osiągi

- kilka tysięcy tańszy koszt zakupu.

- przydatność w mieście. (Brak filtra cząstek stałych)

- możliwość podniesienia osiągów porównywalnych do 911... (ale jednak nie robie tego, na razie....)

- serce doradzało :)

 

Więc tutaj odpowiedź nasuwa się sama :)

 

EDIT: aczkolwiek nie wiem czy 330d nie jest szybsze niz 330i, które kręci się dopiero od wysoookiej góry na na dole przyśpiesza jak Polonez (bez urazy dla posiadaczy 330i...)

Opublikowano

EDIT: aczkolwiek nie wiem czy 330d nie jest szybsze niz 330i, które kręci się dopiero od wysoookiej góry na na dole przyśpiesza jak Polonez (bez urazy dla posiadaczy 330i...)

 

No właśnie szukałem wykresu mocy/momentu dla 330i po '07 i nie mogę znaleźć by porównać do swojego. Też się obawiam że trzeba go wysoko kręcić ale z drugiej strony chyba dół w 330i będzie żwawszy niż dół w 320d@196KM?

Opublikowano

jak mialem 320d@180km/400nm [prawie plaski moment od 1.800 bodajze ale nie chce palnąć głupoty jak znajde wykres z hamowni to powiem dokładnie] to na dole szedl lepiej niz 330i, ale to tylko przez chwile

Dodam ze 330i bylo w automacie moje 320d w manualu.

Opublikowano
jak mialem 320d@180km/400nm [prawie plaski moment od 1.800 bodajze ale nie chce palnąć głupoty jak znajde wykres z hamowni to powiem dokładnie] to na dole szedl lepiej niz 330i, ale to tylko przez chwile

 

kurde... mi w 320d właśnie dołu tak do 2500 brakuje, bo potem to już szatan jest

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ta ktora wstawiles ma DPF a o reszcie poszukaj na forum 3/4 aut u nas ma ten silnik...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ta ktora wstawiles ma DPF a o reszcie poszukaj na forum 3/4 aut u nas ma ten silnik...

 

dzięki za odpowiedż:) a co do tego silnika 2.0 a automacie cięzko sie cokolwiek doszukać na forum ,a troche przeorałem :(

Opublikowano
jak mialem 320d@180km/400nm [prawie plaski moment od 1.800 bodajze ale nie chce palnąć głupoty jak znajde wykres z hamowni to powiem dokładnie] to na dole szedl lepiej niz 330i, ale to tylko przez chwile

Dodam ze 330i bylo w automacie moje 320d w manualu.

 

Chyba przez tą chwilę ten w 330i kawę dopijał.

nie twórzmy mitów.

Opublikowano
Jak znajdziesz 330d z silnikiem 245KM to będzie szybsza od 330i 272KM

Z slnikiem 231KM 330d będzie miał 0,5s. gorszy czas do setki.

Ale ma dobry ciąg od 1800obr więc wrażenie jest niezlej dynamiki w jeździe na codzień

 

skąd ty masz takie informacje?

w zasadzie przyśpieszają równo z delikatną przewagą 330i

wg danych przy 200 różnica jest na korzyść 330i ok 2 sek.

żeby uzyskać optymalne przyśpieszenia to trzeba jeszcze umieć biegi zmieniać.

Opublikowano
Ta ktora wstawiles ma DPF a o reszcie poszukaj na forum 3/4 aut u nas ma ten silnik...

 

dzięki za odpowiedż:) a co do tego silnika 2.0 a automacie cięzko sie cokolwiek doszukać na forum ,a troche przeorałem :(

 

2.0i to valvetronic i wadliwe rozrządy.

jeszcze się może okazać nie tańszy w eksploatacji niż 2.0d.

a osiągi takie se.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dane z katalogu E92. Czas do 100 km/h

330d 245KM

manual 6,0 automat 6,1

330xd

manual 5,8 automat 5,9

 

a benzynka 272KM

330i

manual 6,0 autoamt 6,2

330xi

manual 6,1 automat 6,3

 

Jakoś nie widzę przewagi benzyny.

No 80-120

330i na 4 biegu ma 6,1

330d na 5 biegu ma 6,0 (jak zredukujemy na 4 bieg czas to 4,7)

 

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/allfacts/compare.html

Opublikowano
Dane z katalogu E92. Czas do 100 km/h

330d 245KM

manual 6,0 automat 6,1

330xd

manual 5,8 automat 5,9

 

a benzynka 272KM

330i

manual 6,0 autoamt 6,2

330xi

manual 6,1 automat 6,3

 

Jakoś nie widzę przewagi benzyny.

No 80-120

330i na 4 biegu ma 6,1

330d na 5 biegu ma 6,0 (jak zredukujemy na 4 bieg czas to 4,7)

 

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/allfacts/compare.html

 

 

 

 

no no i spalanie też jest w tym katalogu realne :D

 

ja korzystam z 2 stron

automobile-catalog

ze perfs

te katalogi łącznie patrząc pokazuja różnie ale co to za różnica?

zresztą co to za dyskusja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.