Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzieki kolego.. Jeszcze tylko pytanko czy skora latem na wystawieniu na slonce nie parzy? Zawsze bylem jednak przeciwnikiem skory. Skoro kazdy poleca wiec cos w tym jest i musze sie jeszcze zastanowic... Myslalem o manualu jednak, ale skoro automat jest bardziej niezawodny... A jak ze spalaniem wtedy sprawa wyglada?.. Zlacze USB to faktycznie bardzo istotna rzecz (mp3 z zewnetrznych dyskow - super sprawa). Jesli wersja 184 km to juz chyba lepiej bedzie mi kupic nowke z salonu, bo jak tutaj na forum przeczytalem wersje 320d coupe z tym silnikiem sa od 2010 wzwyz.

1. Zeby nie bylo...nie polecam Ci skory...skora ladnie pachnie (zawsze jak wsiadam do Z4 to takie mile uczucie). Ale rozejrzyj sie za autem w M-pakiecie. U siebie w E91 wymienilem standardowe fotele wlasnie na tapicerke Alcantara/Blue Shadow z M-pakietu i moge stwierdzic ze to najlepsza opcja - super trzyma, nie marszczy sie, nie jest zimno w zime i goraco w lato, po 63.000km wyglada jak nowa (z4 po 55.000km mam juz doly w fotelu kierowcy i tapicerka jest rozciagnieta na siedzisku i pomarszczona na lewym boczku)

2. Automat moze nie jest niezawodny, bo wszystko mozna zepsuc: ale - zazwyczaj Ci co kupuja automat jezdza spokojniej, auto z automatem pochlania wiekszosc szarpniec/zgrzytow ktore wykonasz jezdzac manualnem (za to "wygladzenie" placisz dodatkowo litr/100km), no i jezeli szukasz 4-cylindrowego diesla to automat pokryje jego wszystkie braki (m.in "brak" momentu na dole). Jedyna wada tego automatu to przedpotopowa wajcha. Az przykro ze zostawili ja w nowym Z4 :(

3. Pamietaj co nowy to nowy - nie bez powodu w kazdym zachodnim kraju sprzedaje sie 1 nowe auto na 30 mieszkancow (nawet w Czechach 1 na 50), a w Polsce 1 na 120. Oczywiscie sila nabywcza Polakow nizsza, ale nie az dwukrotnie nizsza niz w Czechach i 4-5 krotnie nizsza niz na Zachodzie. :?: Po prostu tylko my jestesmy tacy blyskotliwi i potrafimy wybrac "najgoretsze" sztuki :norty:

Jezeli uzywany to bierz Premium Selection - teraz gwarancja jest nawet do 5 lat.

Edytowane przez zetti
Beste Maschine der Welt
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja nigdy nie byłem zwolennikiem skórzanej tapicerki w aucie, alternatywa to: połączenie skóry z materiałem. Mnie w lato nic nie parzy a w zimie zawsze mogę włączyć podgrzewanie zadków :).

 

Pzdr.

Opublikowano
Nowa z salonu 320d coupe kosztuje 33 tys GBP, a uzywana 3 letnia juz tak od 15 tys GBP mozna wyrwac. Ja chce z jak najmniejszym przebiegiem czyli 17-nawet do 20 tys funtow musze na chwile obecna szykowac..

 

 

Różnica mniej więcej 15 tys GBP, sam musisz odpowiedzieć sobie na pytania: czy to duża różnica, na ile lat planujesz zakup i jaka będzie utrata wartości przy odsprzedaży. Wszystko kręci się wokół pieniędzy :wink: .

Pamiętaj też, że nowa 320d ( w Polsce, pewnie w UK także) przy tej samej cenie jest dostępne w dwóch wersjach 163KM oraz 184KM.

 

Ktoś pisał wyżej o fotelach sportowych, owszem, koniecznie o nich pamiętaj i pamiętaj także o podparciu ledźwiowym.

Opublikowano

1. Zeby nie bylo...nie polecam Ci skory...skora ladnie pachnie (zawsze jak wsiadam do Z4 to takie mile uczucie). Ale rozejrzyj sie za autem w M-pakiecie. U siebie w E91 wymienilem standardowe fotele wlasnie na tapicerke Alcantara/Blue Shadow z M-pakietu i moge stwierdzic ze to najlepsza opcja - super trzyma, nie marszczy sie, nie jest zimno w zime i goraco w lato, po 63.000km wyglada jak nowa (z4 po 55.000km mam juz doly w fotelu kierowcy i tapicerka jest rozciagnieta na siedzisku i pomarszczona na lewym boczku)

2. Automat moze nie jest niezawodny, bo wszystko mozna zepsuc: ale - zazwyczaj Ci co kupuja automat jezdza spokojniej, auto z automatem pochlania wiekszosc szarpniec/zgrzytow ktore wykonasz jezdzac manualnem (za to "wygladzenie" placisz dodatkowo litr/100km), no i jezeli szukasz 4-cylindrowego diesla to automat pokryje jego wszystkie braki (m.in "brak" momentu na dole). Jedyna wada tego automatu to przedpotopowa wajcha. Az przykro ze zostawili ja w nowym Z4 :(

3. Pamietaj co nowy to nowy - nie bez powodu w kazdym zachodnim kraju sprzedaje sie 1 nowe auto na 30 mieszkancow (nawet w Czechach 1 na 50), a w Polsce 1 na 120. Oczywiscie sila nabywcza Polakow nizsza, ale nie az dwukrotnie nizsza niz w Czechach i 4-5 krotnie nizsza niz na Zachodzie. :?: Po prostu tylko my jestesmy tacy blyskotliwi i potrafimy wybrac "najgoretsze" sztuki :norty:

Jezeli uzywany to bierz Premium Selection - teraz gwarancja jest nawet do 5 lat.

 

Wielkie dzieki kolego za cenne rady. To bedzie moj 4 samochod w mojej krotkiej "karierze" drivera, marki BMW pierwsze. Z tymi nowymi autami jest tak, ze strasznie sie traci na wartosci, juz praktycznie po roku czasu, ale wiadomo przyjemnosc jazdy od zera na liczniku i pewnosc. Dodatkowo gwarancja..

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

 

 

Różnica mniej więcej 15 tys GBP, sam musisz odpowiedzieć sobie na pytania: czy to duża różnica, na ile lat planujesz zakup i jaka będzie utrata wartości przy odsprzedaży. Wszystko kręci się wokół pieniędzy :wink: .

Pamiętaj też, że nowa 320d ( w Polsce, pewnie w UK także) przy tej samej cenie jest dostępne w dwóch wersjach 163KM oraz 184KM.

 

Ktoś pisał wyżej o fotelach sportowych, owszem, koniecznie o nich pamiętaj i pamiętaj także o podparciu ledźwiowym.

 

No tak, wszystko fajnie.. Tylko jak mam kupic auto w "wypasie" nowe ze wszystkimi bajerami sportowymi to z ceny 33 tys GBP zrobi sie ponad 40 tys GBP, a to juz jest dla mnie zdecydowanie za duzo :( Dodatkowo ubezpieczenie bedzie mnie kosztowac ze 3 tys GBP/Rok.. ehhhh

 

Do tej pory auta srednio zmienialem co 2 lata..

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
...tak, nikt jak Włoch nie dba o dobre samopoczucie następnego właściciela jego samochodu i dla tego samopoczucia cofa licznik o połowę :D

Ciekawe skad takie nieprawdziwe stereotypy sie biora :duh: moze gdzies w Neapolu czy Sycyli to owszem zdarza sie,ale na polnocy kraju sprzedaza aut uzywanych zajmuja sie salony lub profesjonalni sprzedawcy,trafiaja tam tylko auta w dobrym stanie(te w gorszym trafiaja do handlarzy np. z Polski) jest troche drozej ale kupujac auto masz roczna gwarancje i przebieg zagwarantowany na umowie,zaden taki salon nie bawi sie w jakies cofania bo popsulby sobie opinie i zrobil zla reklame,nie mowiac o konsekwencjach prawnych.W porownaniu z tym co sie dzieje u nas w Polsce na rynku aut uzywanych to szkoda gadac bo jestesmy 100 lat za murzynami :duh:

 

Kolego, ależ możesz życ w przeświadczeniu , że jest tak jak piszesz ... ale wszystko co się rozbije na północy trafia na południe i znowu staje się bezwypadkowe ... i dla przypomnienia Włosi to Arabowie północy ... Włochy to piękny kraj ale tez piękne wałki kręcą a jeśli Ty nie znasz tych, którzy je robią do dobrze bo jesteś wsród uczciwych ludzi...

zyje w tym kraju juz przeszlo 15 lat wiec chyba znam lepiej tutejsze realia,ale w jednym masz racje,na polodniu Wloch panuja calkiem inne realia.Przekrety wszedzie odchodza ale w Polsce to juz sie przesadza i troche jestesmy sobie sami winni bo przy kupnie auta chcemy na sile oszczedzac liczac na cuda :mrgreen: Wloch kupujac auto woli dac wiecej majac pewnosc zakupu,bo jak to jest ze w Polsce auto sciagniete z Wloch jest tansze niz w samych Wloszech :roll:

Opublikowano

 

 

Różnica mniej więcej 15 tys GBP, sam musisz odpowiedzieć sobie na pytania: czy to duża różnica, na ile lat planujesz zakup i jaka będzie utrata wartości przy odsprzedaży. Wszystko kręci się wokół pieniędzy :wink: .

Pamiętaj też, że nowa 320d ( w Polsce, pewnie w UK także) przy tej samej cenie jest dostępne w dwóch wersjach 163KM oraz 184KM.

 

Ktoś pisał wyżej o fotelach sportowych, owszem, koniecznie o nich pamiętaj i pamiętaj także o podparciu ledźwiowym.

 

No tak, wszystko fajnie.. Tylko jak mam kupic auto w "wypasie" nowe ze wszystkimi bajerami sportowymi to z ceny 33 tys GBP zrobi sie ponad 40 tys GBP, a to juz jest dla mnie zdecydowanie za duzo :( Dodatkowo ubezpieczenie bedzie mnie kosztowac ze 3 tys GBP/Rok.. ehhhh

 

Do tej pory auta srednio zmienialem co 2 lata..

To takie tam u was drogie ubezpieczenia :shock: a ja myslalem ze tu placac za mojego 800 euro rocznie to duzo.Moj jako nowy z paroma dodatkami jakie ma kosztowal 40.000 euro,wiec nie stac by mnie bylo raczej na taki,a tak sie troche poszukalo i za mniej niz polowe tej sumy mam to samo w idealnym stanie :mrgreen: Tu jest roznica miedzy nowym a uzywanym

Opublikowano
No tak, wszystko fajnie.. Tylko jak mam kupic auto w "wypasie" nowe ze wszystkimi bajerami sportowymi to z ceny 33 tys GBP zrobi sie ponad 40 tys GBP, a to juz jest dla mnie zdecydowanie za duzo :( Dodatkowo ubezpieczenie bedzie mnie kosztowac ze 3 tys GBP/Rok.. ehhhh

 

Do tej pory auta srednio zmienialem co 2 lata..

Wez podstawe - ona ma juz w coupecie sporo m.in xenony,sportowa kierownice

- dorzuc do tego obowiazowo sportowe fotele - nie bylem w Anglii w zime, ale moze uda sie zrezygnowac z podgrzewania?

- Wez lepsze audio podstawa to niestety lipa - wiec chociaz hifi, do kolejnego musisz brac drozsze radio wiec jak Cie cisnie budzet to bez sensu, hifi daje rade i nie bedziesz potem musial rozbierac samochodu - juz po razie, narazasz auto na trzeszczenie, urwanie zaczepow etc.

- dorzuc do tego automat. Suma tych opcji to pewnie 3.000 funtow. Pewnie wyjdzie na to ze upust zrownowazy Ci koszt tych opcji i kupisz za cene podstawy.

- jezeli masz gest wez oswietlenie LED - wtedy widac tak na prawde lifting

Pamietaj, ze za wyposazenie w uzywce nikt nie zaplaci "funta klakow" :D , a jedynie auto sie szybciej sprzeda. I nie przejmuj sie tak bardzo spadkiem wartosci - coupe traca najmniej - gdyby moj 325d byl w Coupe a nie w Touring pewnie dostalbym po 4 latach z 15.000pln wiecej (a nowy Touring po dodaniu xenonow kosztuje tyle co coupe)

 

P.S. I-drive jest jak pisalem fajny, ale jest to najdrozsza opcja, ktora rowna sie z bluetoothem cenie M-pakietu.

Auto z Mpakietem, szczegolnie w coupe, bedzie na pewno latwiej sprzedac niz z nawigacja.

No i Mpakiet odmladza auto. E60 z M-pakietem wciaz wyglada bojowo a zwykly juz zlapal kilka siwych wlosow.

Oczywiscie wisienka na torcie to Mpakiet+nawigacja

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Wez podstawe - ona ma juz w coupecie sporo m.in xenony,sportowa kierownice

- dorzuc do tego obowiazowo sportowe fotele - nie bylem w Anglii w zime, ale moze uda sie zrezygnowac z podgrzewania?

- Wez lepsze audio podstawa to niestety lipa - wiec chociaz hifi, do kolejnego musisz brac drozsze radio wiec jak Cie cisnie budzet to bez sensu, hifi daje rade i nie bedziesz potem musial rozbierac samochodu - juz po razie, narazasz auto na trzeszczenie, urwanie zaczepow etc.

- dorzuc do tego automat. Suma tych opcji to pewnie 3.000 funtow. Pewnie wyjdzie na to ze upust zrownowazy Ci koszt tych opcji i kupisz za cene podstawy.

- jezeli masz gest wez oswietlenie LED - wtedy widac tak na prawde lifting

Pamietaj, ze za wyposazenie w uzywce nikt nie zaplaci "funta klakow" :D , a jedynie auto sie szybciej sprzeda. I nie przejmuj sie tak bardzo spadkiem wartosci - coupe traca najmniej - gdyby moj 325d byl w Coupe a nie w Touring pewnie dostalbym po 4 latach z 15.000pln wiecej (a nowy Touring po dodaniu xenonow kosztuje tyle co coupe)

 

P.S. I-drive jest jak pisalem fajny, ale jest to najdrozsza opcja, ktora rowna sie z bluetoothem cenie M-pakietu.

Auto z Mpakietem, szczegolnie w coupe, bedzie na pewno latwiej sprzedac niz z nawigacja.

No i Mpakiet odmladza auto. E60 z M-pakietem wciaz wyglada bojowo a zwykly juz zlapal kilka siwych wlosow.

Oczywiscie wisienka na torcie to Mpakiet+nawigacja

 

Z wielkim szacunem thx... Musze sie tutaj ugrysc w jezyk. Na chwile obecna nie stac mnie na nowke. 20 angielskich klockow to jest max ile moge przeznaczyc na auto. W sumie moglbym wziasc w leasing na firme, ale mam juz dosc dorabiania bankow...

 

Generalnie plan jest taki: Idzie wiosna, dni coraz dluzsze i cieplejsze. Pojezdze tu i tam poszukac troche jakiejs wypasionej uzywki.. Jesli nie znajde odpowiedniej fury to na poczatku 2012 powinienem miec kase z nawiazka na nowencje.. W koncu czas mam, koniec swiata dopiero 21 grudnia 2012 :)

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano (edytowane)

To takie tam u was drogie ubezpieczenia :shock: a ja myslalem ze tu placac za mojego 800 euro rocznie to duzo.Moj jako nowy z paroma dodatkami jakie ma kosztowal 40.000 euro,wiec nie stac by mnie bylo raczej na taki,a tak sie troche poszukalo i za mniej niz polowe tej sumy mam to samo w idealnym stanie :mrgreen: Tu jest roznica miedzy nowym a uzywanym

 

No niestety kolego zagraniczniaku.. W Anglii ubezpieczenie samochodu to zmora wszystkich kierowcow.. Wogole firmy ubezpieczeniowe to jakas abstrakcja. Mozna ubezpieczyc doslownie wszystko.

Ubezpieczenie samochodowe w UK zalezy od kilku czynnikow. Jednym z nich jest miejsce zamieszkania (kod pocztowy). Podobno mieszkam w dzielnicy o podwyzszonym ryzyku kradziezy samochodow.. Ciekawe na jakiej podstawie sporzadzaja takie bzdurne dane, wg mnie jest tu bezpieczniej niz w poprzednim miejscu zamieszkania..5 kilometrow dalej ubezpieczenie na samochod mialem az 30% nizsze. Kolejna sprawa jest fakt , ze w 2006 roku troche narozrabialem i zrobilem claima (skorzystalem z uslugi firmy ubezpieczeniowej). Nauczka na cale zycie, nigdy wiecej. To sa zlodzieje! Nie dosc , ze mnie skasowali excess (za naprawe samochodu) to jeszcze podwyzszyli stawke 100% i skasowali lata bezkolizyjnej jazdy do 0!!! A prawko mam od 98 roku... Co kraj to obyczaj. W Polsce zmora sa reklamy lekow w TV, a na wyspach ubezpieczenia non stop (nie ma bloku reklamowego bez jakiegokolwiek ubezpieczyciela)..

Tak dla przykladu za moj 4 letni passat (wersja se, nawet nie sportowa) przyszlo mi do zaplaty ubezpieczenie za ten rok 1600 GBP. Poszukalem innej firmy i znalazlem za 900 GBP. Praktycznie co roku trzeba szukac nowego ubezpieczyciela, zwlaszcza, jak sie zmienia samochod.. Tutaj ubezpieczenie traktuje sie jako haracz.. Musisz placic, ale i tak nie skorzystasz..

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Witam!

 

Jestem szczęśliwym użytkownikiem e91.

Autko rewelacja - jak dla mnie nie trzeba nic więcej.

Jeszcze jestem kawalerem ale i tak czuję się w niej jak w usportowionym autku.

Oto rzeczy które cenię w nim najbardziej:

M-Pakiet (wnętrze tj, czarna podsufitka, fotele, kierownica, drążek zmiany biegów,

zawieszenie - jest twardsze i niższe ale jak dla mnie rewelacyjnie sprawuje się na drodze i o niebo lepiej wygląda samochód)

Navi Professional - jest w niej mama Polski i jest większa, rozbudowane menu.

Nagłośnienie Professional - 13 głośników na prawdę daje radość słuchania!

 

Cenie też skórzaną tapicerkę - jest łatwa w utrzymaniu, w aucie się mniej kurzy, fakt - zimą jest czasem ciężko wsiąść do autka ale fotele można podgrzać. Latem ciutkę parzy w plecki ale to przecież wakacje :D

Ksenony - jak dla mnie zdecydowana poprawa widoczności nocą i lepszy wygląd auta.

Felga 18 też dodaje uroku ;) aczkolwiek na 16 zimą jest zdecydowanie lepiej. Coś za coś.

 

W dniu dzisiejszym zrezygnowałbym z szyberdachu - stukanie podsufitki na początku bardzo mnie wkurzało a szczerze mówiąc rzadko się z niego korzysta.

 

Przed zakupem na pewno odwiedziłbym serwis i sprawdził historię samochodu, moim zdaniem to podstawa.

Oczywiście potwierdzeniem tego powinna być książka serwisowa.

 

Jeśli przypomni ni się coś jeszcze napiszę.

 

Poza tym BMW to świetny wybór! To wyjątkowe auto którego nie można nie kochać.

Opublikowano (edytowane)
Witam!

 

Jestem szczęśliwym użytkownikiem e91.

Autko rewelacja - jak dla mnie nie trzeba nic więcej.

Jeszcze jestem kawalerem ale i tak czuję się w niej jak w usportowionym autku.

Oto rzeczy które cenię w nim najbardziej:

M-Pakiet (wnętrze tj, czarna podsufitka, fotele, kierownica, drążek zmiany biegów,

zawieszenie - jest twardsze i niższe ale jak dla mnie rewelacyjnie sprawuje się na drodze i o niebo lepiej wygląda samochód)

Navi Professional - jest w niej mama Polski i jest większa, rozbudowane menu.

Nagłośnienie Professional - 13 głośników na prawdę daje radość słuchania!

 

Cenie też skórzaną tapicerkę - jest łatwa w utrzymaniu, w aucie się mniej kurzy, fakt - zimą jest czasem ciężko wsiąść do autka ale fotele można podgrzać. Latem ciutkę parzy w plecki ale to przecież wakacje :D

Ksenony - jak dla mnie zdecydowana poprawa widoczności nocą i lepszy wygląd auta.

Felga 18 też dodaje uroku ;) aczkolwiek na 16 zimą jest zdecydowanie lepiej. Coś za coś.

 

W dniu dzisiejszym zrezygnowałbym z szyberdachu - stukanie podsufitki na początku bardzo mnie wkurzało a szczerze mówiąc rzadko się z niego korzysta.

 

Przed zakupem na pewno odwiedziłbym serwis i sprawdził historię samochodu, moim zdaniem to podstawa.

Oczywiście potwierdzeniem tego powinna być książka serwisowa.

 

Jeśli przypomni ni się coś jeszcze napiszę.

 

Poza tym BMW to świetny wybór! To wyjątkowe auto którego nie można nie kochać.

 

Widze, ze autko Cie urzeklo - gratuluje udanego zakupu...

 

Duzo napisales- fajnie.. Tylko, ze ja szukam 320D w coupe, a to zupelnie inny samochod niz kombi.

 

Dodatkowo pytanko czy masz u siebie USB wbudowane w radyjko? Jesli tak to jaka pojemnosc dysku czyta najwiecej?

 

Mi akurat szyberdach by sie przydal :)

 

Pzdr

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

witam wszystkich klubowiczów jak i posiadczy sam. BMW,

zwracam się z wielką prosbą o uwagi co do zkupu e91 318d 122KM, na co zwrócić uwgę

autko ma około 60 tys km, przeglądy w aso.

jest to starszej genneracji silnik-czy jest on wadliwy itp.

z góy dziękuję

Opublikowano
Kolego posiadam autko z tym silnikiem, i nie moge powiedziec na niego złego slowa:) mam nadzieje że tak pozostanie. Jak dla mnie był troszkę słaby do wyprzedzania, ale po zmianie programu jestem zadowolony z jego osiągów. Więcej informacji znjadziesz na forum, użyj szukajki.
Opublikowano

dzieki za informacje,

odnośnie silnika czy jest to również common rail, bo czytm w wilkipedi są inaczej opisne;

 

122KM to wtrysk bezpośredni , a 143 to juz common rail

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90,

jeszcze jedno : podczs włączonego silnika na luzie galka od biegów ma drgania, czy to normalne (przebieg 60tys)

 

pozdrawiam,

Opublikowano

Mam dokładnie taki silnik, więcej informacji o silnikach można znaleźć np w wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90

Wydaje mi się, że wtrysk paliwa jest CR, możesz mieć DPF, zwłaszcza jak produkcja z 2007r., o ile się nie mylę od 08.2007 - LCI (lub dopiero od 2008r.) weszły silniki 143-konne, ale może ktoś mnie poprawi.

 

Jest to bardzo dobry wybór pod warunkiem, że dużo jeździsz poza miastem - silnik naprawdę ekonomiczny w TRASIE (nawet 5l/100km), w mieście przy dużych korkach, szybko zbliżysz się do 10l/100km.

W moim przypadku bezproblemowy, raczej wskazana jest modyfikacja - bezpiecznie dla silnika wskakujesz wtedy na poziom 150-160 ps i 340-350 Nm i w efekcie masz serię 320D, za mniejsze pieniądze.

 

Podsumowując, jeśli samochód jest pewny, zwłaszcza mechanicznie, nie jest totalnym pustakiem, nie wahaj się i go bierz, różnica do 320D nie jest jakaś kolosalna, jak zrobisz moda (cena w zależności od tunera do 2kz) w sumie masz to samo jeśli chodzi o serię przed LCI (oczywiście 320D można modować znacznie wyżej). 318D i 320D to czterocylindrowce, także przygotuj się na charakterystyczny terkot. Mając porównanie do 330D, dopiero sześciorzędowe 3.0 robi faktyczną różnicę odczuwalną nie tylko pod butem, ale również w kulturze pracy. Zatem wszystko zależy od tego jaki jest Twój target silnikowy no i oczywiście jakimi środkami dysponujesz. 318D nie powinno Cię zawieść jeśli chodzi o markę BMW, zmodowane radzi sobie z nieuturbionymi benzynkami do poziomu 320i, natomiast szczyt marzeń to oczywiście nie jest. Ja potraktowałem ten model raczej jako początek swojej motoryzacyjnej przygody z tą marką, zwłaszcza że samochód był pewny, a nie znana z Alledrogo, otomoto i innych portali - odmiana BMW w wersji ulep, przy czym kolejny bolid będzie już z R6 :)

Opublikowano
silnik jest 122km z 03/2007 jak to sprawdzić :?:

 

Mam 02/2007 - na 100% jest DPF

Ogólnie - bardzo polecam :-)

Opublikowano

Witam

Na początku chciałbym się przywitać, jako że to mój pierwszy post. Szukałem na forum rzeczy które mnie interesują, sporo się dowiedziałem jednak mam jeszcze parę pytań.

Przymierzam się do zakupu benzynowej E90 (przebieg roczny poniżej 10 000km). Najlepsza byłaby wersja 318i ale dość słabo popularna i wg. katalogu pali 0,1 mniej niż 320i.

1. Jak często wymienia się olej w tylnim dyfrze?

2. czy 318i ma zmienne fazy rozrządu jak 320i i czy ten system jest awaryjny?

3. Czy w dowolnym ASO mogę dowiedzieć się na podstawie VINu o historii serwisowania auta?

4. Na co dokładnie zwrócić uwagę podczas oględzin zawieszenia, i karoserii? Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś cechy szczególne na które warto zwrócić uwagę, podstawy jak spryskiwacze, niepełny M-pakiet czy coś jestem w stanie wyhaczyć :wink: :wink:

Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi

Opublikowano
silnik jest 122km z 03/2007 jak to sprawdzić :?:

 

Mam 02/2007 - na 100% jest DPF

Ogólnie - bardzo polecam :-)

 

Też mam 02/2007 i nie mam:)

Opublikowano
Kurcze, a mi gnioty kiedys w aso powiedziały ze od 2007 wszystkie miały...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.