Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M57 w roczniku 2010 to święty gral i dlatego trzeba odpowiednio za to zapłacić.


Jedyna wada jak dla mnie to RWD(rozumiem że ma to być auto rodzinne), przy tym momencie może być ciężko z opanowaniem auta(z tego stołka wypadniesz na pierwszym zakręcie), no chyba że zęby zjadłeś na jeździe BMW.


Oglądałem kilka egzemplarzy 35d w ostatnim czasie(poszukiwanie w miarę świeżego M57), żaden nie działał jak trzeba(albo brak dołu, albo góry), ale tutaj masz niski przebieg, więc może...


Jeżeli nie kupujesz auta dla całej rodziny to zdecydowanie radzę poszukać e92 z M57, nawet tylko 330d, pewnie znajdziesz coś w tych pieniądzach, a wygląd to przepaść.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie jak wspomniałem już może mi ktos doradzi jeszcze? chodzi o to auto


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-diesel-184km-duza-navi-bi-xenon-niemalowana-oplacona-ID6EH3Dp.html


generalnie lakier,przebieg,bezwypadkowośc wszystko OK


Tylko tak poprzednie moje auto bmw e46 320d 2003r :) miałem około 7lat kasy wpompowane,ze z domu by mnie wyrzucili :D wyleżałem się po tym za wszystkie lata :roll: powiedziałem zmiana marki coś innego.. mam budżet 53tys zł w tym musze zamknąć się z autem/naprawami/częściami


generalnie ciężko coś ciekawego kupić patrzę na.. bmw 1 f20 ale tutaj praktycznie bieda do 50tys zł.Jak coś w miarę OK to cena po 50koła a jeszcze rozrząd itp nie zrobione.Więc padło na bmw 3 e90 :) lub a3 8p 170km/8v 150km i Alfa romeo Giulietta 1.4T 170km


i obecnie biorę pod uwagę e90 i giulietta.Nie mam upatrzonego auta typu,że skupiam się na jedynym modelu.Przeglądam wszystko od audi a3,a4,a5 po bmw 1,bmw 3,bmw 5 , Alfa Giulietta,Leon III co ciekawego wypłynie tym interesuje się.. z całej machiny wypadło e90 bo tamtych nie ma ciekawych obecnie


Tak jak wspomniałem w aucie do wymiany na pewno koło pasowe corteco ze śrubami=900zł,pasek oe bmw pewnie napinacz z rolkami(pasek 180zł,napinacz ina 250zł) też nie wiadomo czy pompa np wody nie ma luzu a dla spokoju wypadało by pompę z termostatem wymienić.Pompa hepu 370zł,termostat 330zł.Dalej wtryskiwacz na 4 cylindrze do wymiany wartość ponad ''2'' nowy 1200zł bosch,zapocona chłodnicza egr to pewnie drobnostka,zapocony dolny wąz intercoolera to uszczelka więc też bez dramatu :roll: kolejno tylne tarcze i klocki do wymiany+ pewnie szczęki,sprężynki taki cały komplet koło 600-700zł,zapocony przedni amortyzator wiec dwa nowe sachs około 750zł do tego odboje,podkładki i pewnie poduszki amorów + - łącznie wszystko jakieś 1000-1100zł, auto na oponach zimowych koła ''16stki'' dobre jakieś opony michellin 1800zł, zmienić olej w silniku,filtry kompletne z 600zł.Dalej sparaciała uszczelka górna szyby do wymiany a tutaj trzeba już ponoć szybę zdemontować.Uszczelka oe 100zł.Nie działa zamek jednych drzwi centralny siłownik pewnie ze 150zł używka, nie liczę jeszcze wymiany oleju w skrzyni automatycznej miska+oleje 800zł robota pewnie z 600,

do tego przebieg 180tys pasuje wymienić rozrząd cena 3650zł.Dodatkowo auto lekko ściąga w prawo pasuje sprawdzić geometrię a może od opony.


+ jeszcze auto nie było na SKP bo akurat była sobota i bylo daleko ponad chyba 60km w jedną stronę wiec na SKP jeszcze moze coś dojść..


A gdzie tam jeszcze tylne zawieszenie gdzie tulei w grom :) Mam do tego auta 400km w jedną stronę.Boje się po prostu,że zacznie się jak w e46 :) wyjący dyfer.. a ponoć w e90 są słabe łożyska i ludzie dopiero zmieniają na stożkowe,wał jak w e46 luzy na krzyżaku/podpora/łącznik elastyczny


No ja to wszystko miałem w e46 porobione.Sprzedałem tylko ze względu na rdzę.A tu boje się,że wszystko spadnie jak grom z Nieba :)


Dlatego tak waham się między takim e90 a np alfą giuliettą 1.4 170km.Jedno i drugie mi się podoba.. tylko obecnie po przeszukaniu otomoto z pozostałych aut nie ma nić bezwypadkowego sensownego padło akurat na e90 bo się trafiło.. ale po e46 ten niesmak taki jakieś dziwne wycia może dyfer/moze podpora zmieniasz jedno drugie wycie zostaje :evil: Wiadomo auto ma 11lat już ma plusy bezwypadkowe/ori lakier/przebieg OK sprawdzony ale do tego dochodza jeszcze jak to w aucie 10letnim tu zarysowania tu lekka wgniotka tu to tam tamto a człowiek bardziej pedantycznie podchodzi do auta :) dlatego radzę się jeszcze tutaj was.Alfa pewnie klasa ciut nizej niż e90 ale płacąc tą samą kwotę za alfę która również jest ładna na pewno tam nie ma na start 10koła do dołozenia bo pół rzeczy od dyfrów po koła pasowe odchodzi itp doradzi ktoś? warto pchać się w e90 lci 2011r nawet jak bym zbił cenę w granicach 40-42tys to mam wolne 12koła ale po tym auto musi latać nie że od nowa za chwilę kolejne 10 zbierać się będzie :)

Opublikowano
Cześć, jestem nowy na forum także chciałbym się przedstawić - Mateusz :). Chciałbym poprosić panowie o trochę rad, ponieważ ogólnie chciałbym zacząć przygodę z bmw. Aktualnie jestem szczęśliwym posiadaczem jakże kultowego silnika 1.9 tdi, z którego jestem bardzo zadowolony, ale mojego VW zjada już rdza. Ostatnio miałem okazję przejechać się bmw e90, kolega prosił abym podjechał mu z nią na warsztat i naprawdę jadąc wtedy tą e90 przeżyłem szok, jak dobrze to auto się prowadziło i trzymało drogi. Od tego momentu zacząłem myśleć czy nie zmienić mojego vw właśnie na e90/91, ale jakby to ująć, nigdy bmki nie miałem, a jedyne co miałem okazję usłyszeć to że bmw=wiecznie pusty portfel i karta stałego klienta w warsztacie. Pytałem oczywiście kolegi jak wyglądają koszty utrzymania itp, ale to typ człowieka który zawsze chwali swoje i nie widzi zadnych wad :D Chciałbym dopytać właśnie was panowie na forum, może ktoś akurat jeździ e90 i chciałby coś poopowiadać o kosztach utrzymania, spalaniu i czy faktycznie te bmki są aż takie drogie w serwisowaniu. Jestem świadom skomplikowania silnika itp pomiędzy moim vw a bmkami - no w końcu klasa premium :D A i jaki budżet musiałbym przygotować na w miarę fajną e90, 20-25 tysięcy by wystarczyło? Oczywiście intersuje mnie diesel, ponieważ dziennie robię ok 80km i lubię po prostu jazdę dieslami. Jedyne co doradził mi kolega, to szukać raczej n47, zamiast m47 (z tego co ja się orientuje to chodzi głównie o kulture pracy i nizsze spalanie w n47, ale znowu straszył mnie rozrządem, którego wymiana kosztuje 4 tys zł (pomyslec ze ja place za rozrzad w swoim staruszku 500zł :lol: :lol:) i nie kazdy mechanik sie tego podejmie). Ostatnie pytanie: jakbym miał już brać e90, to szukać na polskim rynku, czy sprowadzać z niemiec? Dzięki za poświęcony czas i pozdrawiam :P
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak są drogie. Zakładaj najgorszy scenariusz zawsze to się nigdy nie rozczarujesz.

25k starczy, ale w miesiąc może wyjść kolejne 10k i nawet tego nie zobaczysz, gdzie to włożyłeś. To nie Opel.

Opublikowano
Tak są drogie. Zakładaj najgorszy scenariusz zawsze to się nigdy nie rozczarujesz.

25k starczy, ale w miesiąc może wyjść kolejne 10k i nawet tego nie zobaczysz, gdzie to włożyłeś. To nie Opel.

 

Kurde, szkoda, ale no coś za coś (radość z jazdy, smutek w serwisie). Chyba odpuszczę jednak bmkę, skoro faktycznie są takie drogie w utrzymaniu, jeszcze w tych czasach gdzie takie ceny mamy. Może kiedyś się dorobie :D Powodzenia panowie i panie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Czy kupujący E90 - E93, myślą że jak kupią za 20 -30 tys to będzie igła beż wkładu.

Nie ma mowy.

Mam od 12 lat kupione w salonie ( 16 miesięczne tzw ex-AG) E93 z nieśmiertelnym 330d M57.

Auto na bieżąco serwisowane. Zero drutowania.

Kolektor sprawny, DPF na miejscu. Amortyzatory zmieniane co 120 tys km. itp.

Przez 12 lat i przejechanie 230 tys km, przeglądy i naprawy kosztowały 66 tys złotych.

Opony, koła zimowe 18 tys złotych.

Do tego ubezpieczenie i paliwa.

Opublikowano

66k w 12 lat ? nie jest źle, ja w e93 wpakowałem 15k w rok :mrgreen:

a co do kosztów to różnie bywa, miałem 2 lata F31 i totalnie nic poza zwykłym serwisem nie robiłem, w F10 rozrząd, opony nowe, filtry oleje też przez 3 lata ponad 10k zł napewno poszło ale w sumie to zwykłe rzeczy. Pamiętaj że dużo ludzi też na tym forum, kupuje auto za 30-70tys zł a szkoda im 3-4k na nowe opony :mrgreen:


a czy w bmw jest drożej ? jest, żona ma volvo i tam nawet tej samej firmy filtry z 30% taniej niż do bmw.

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano
66k w 12 lat ? nie jest źle, ja w e93 wpakowałem 15k w rok :mrgreen:

 

co to jest 15k w rok ja za same wtryski z robotą dałem 12k,

+ olej w silniku z filtrami 600 ,

profilaktycznie pompa wody z termostatem 2000, wywalenie noxa 500,

olej w automacie filtry i pokrywa 1600,

ubezpieczenia z ac, cewek i swiec nie licze nawet :oops:


i to wszystko w miesiac po zakupie samochodu :lol:


ale sam fakt ze nie duzo za niego dalem to dam mechanikowi zarobic ;d

Opublikowano

co to jest 15k w rok ja za same wtryski z robotą dałem 12k,

 

to ile teraz wtyski kosztują ? :shock: ja kupowałem nowe wtryski do N53 za 1050zł sztuka jak dobrze pamiętam x6 ale to było z 4 lata temu. Pompa wody też obowiązkowo nowa pierburg wtedy 1200zł :mrgreen: dlatego nie polecam czy to N43 czy N53 to chyba dwa najbardziej kosztowne silniki w bmw :evil:

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

co to jest 15k w rok ja za same wtryski z robotą dałem 12k,

 

to ile teraz wtyski kosztują ? :shock: ja kupowałem nowe wtryski do N53 za 1050zł sztuka jak dobrze pamiętam x6 ale to było z 4 lata temu. Pompa wody też obowiązkowo nowa pierburg wtedy 1200zł :mrgreen: dlatego nie polecam czy to N43 czy N53 to chyba dwa najbardziej kosztowne silniki w bmw :evil:

 

no do n53 teraz najtaniej wtrysk widzialem za 1700 okolo ;d a pompa wody tak jak mowisz preiburga :)

Opublikowano
Witam nie wiem kto i jakie auta kupił ja mam E91 2,0D z 122konnym silnikiem od 6 lat i jestem z niego bardzo zadowolony i już ma najechaniu 340 tyś i chodzi jak laleczka podejrzewam że ten motor spokojnie drugie tyle wytrzyma jest to starsza generacja ale nie do zwarcia w pełni polecam ten silnik
Opublikowano

Na coś poważniejszego trzeba zwrócić uwagę przy E90 325i (3.0) 218km z przebiegiem 190kkm? Niby szwajcarski komis daje rok gwarancji na silnik i skrzynię ale wolę się upewnić.


Moja 525d f11 umarła śmiercią tragiczną (penewka) i muszę coś kupić na jakieś pół roku. Miała być giulietta 1.75t ale jest marny wybór w moim budżecie.



Vin: wbaph310x0a170316 - jeszcze nie sprawdzałem historii ale na pierwszy rzut oka auto wygląda na całe, kolor nigdzie się nie różni, ma kilka odprysków na masce ale to szczegóły.


cnXxXjI.jpeg

Opublikowano

Panowie mam pilne pytanie do was mam na oku dwa samochody,które zostały sprawdzone już kwestia teraz taka są to egzemplarze


1.bmw e90 318d 143km 2011r manual


2. bmw e90 320d 184km 2011r automat


Sprawa tego typu.Auto pierwsze 318d posiada pełny zewnętrzny i wewnętrzny m-pakiet po vinie,fotele sportowe w alcantarze,skrzynia 6b manualna,xenon/bi xenon,pdc tył przelot 220tys potwierdzony.Brak nawigacji jedynie dokładana przez bmw taka (przyczepiana) standardowe audio.Brak grzanych foteli.


drugie bmw e90 ma zas 184km automat bez m pakietu,fotele szmaciane również bez podgrzewania.Pdc ma przód i tył,system audio HI FI Navi duża professionall przebieg 180tys potwierdzony.


ceny obu aut po 40tys zł.Tylko,że ta 184km jak już wspominałem:

-do wymiany wtryskiwacz bo duża korekta około 1100-1200zł nowy

-koło pasowe po spękane -corteco nowe + śruby około 900xł

+pasek+ rolka z napinaczem + moze i pompa wody (+ - 1000zł za całość)

-zapocenie przy dolnej rurze,która wchodzi do intercoolera (oring nowy 100zł)

-wymyta komora silnika

-zapocenie przy chłodnicze EGR

-zapocony przedni amor do wymiany dwa+ poduszki (komplet sachs około 1000zł)

uszczelka górnej szyby ta przy dachu cała sparciała.Wymiana wiąże się z wyjęciem szyby przedniej. (100 uszczelka robota 150-200)

-rozrzadu nie słychać ale pasowało by wymienić.Rozrząd około 3650zł

ze spraw estetycznych przedni zderzak jako,ze kolor mocno niebieski wszedzie ślady od kamyczków + pękniecie na dole.Tylny zaś w kilku miejscach ma takie zaprawki po jakiejś obcierce.

- w środku nie działa zamykanie centralne tylnych drzwi= siłownik około 150zł

-klamka wewnętrzna również nie działa drzwi przednich od otwierania pewnie z 60zł używka idealna

Auto na alufelgach 16stki + opony zimowe 6letnie słabo to wygląda.Minimum 17stki to ok

Wiec koszt felg + -1500zł 17stki + 2200 opony letnie

-Auto ściąga lekko w prawo do weryfikacji geometria

-Wymienić pasowało by olej w skrzyni automatycznej z miską około 1700zł

Olej w silniku,filtry itp + -600zł

Tylne tarcze i klocki do pilnej wymiany a dojdą pewnie i szczeki itp wiec + - 700zł


+ jeszcze nie wiadomo jak pod spodem bo nie było w okolicy SKP i nie było jak sprawdzić a może dojdzie coś jeszcze.Cena 42tys zł.

Plusy auto bezwypadkowe,ori lakier, przebieg również prawidłowy.


Reasumując e90 184km licząc to wszystko na chłodno + innne duperele jak tu oring od turbo tam od intercoolera itp to prócz tych 42tys 16-17tys trzeba włożyć by było akurat pode mnie..


W białej wyszło mniej z rozrządem i innymi duperelami w 10koła się zamknie człowiek.Tylko,że tu jest m-pakiet pełny bez navi,standard audio,skrzynia manualna i 143km +fotele w alcantarze itp


W 184km navi professional duża,audio hi fi , 184km ,fotele szmaciane,sedan lci bez m pakieta


pytanie generalne co lepiej wziąć


1.318d m pakiet full 143km 220tys przelotu.Sedan lci


2.320d 184km 180tys przelotu sedan lci


Kasa + - podobna dwóch aut

Opublikowano

 

Wygląda fajnie silnik też spoko w miarę oszczędny 7.5-9l/100 co do kosztów eksploatacji to mi wyszło Ok 20tys w 3 lata :D ale to wtryski opony serwis skrzyni nox itd

Polecam sprawdzić dobrze wtryski pompę wysokiego ciśnienia i czy nox działa

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wygląda fajnie

Co tam wygląda fajnie? Co to w ogóle znaczy? Przecież ona ma na sobie 5 odcieni bieli.

Opublikowano
Wygląda fajnie

Co tam wygląda fajnie? Co to w ogóle znaczy? Przecież ona ma na sobie 5 odcieni bieli.

 

W jaki sposób widzisz 5 odcieni bieli na fotografi? Myślę że w taki sposób nic się nie oceni wiarygodnie. Miernik lakieru i pomiary na miejscu oraz pobrać raport wypadków

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Proszę o pomoc,dziwny model BMW E91 2007r. Przy okazyjnej rozmowie o BMW pewien gość ma BMW E91 przed

lift model widziałem osobiście jest to kombi ,turing gdzie w dokumentach jest BMW E90 L co tu jest grane podaje VIN WBAVR31050A148857 gość mówi że to jest model przejściowy i dla tego jest E90L to jest gablota kombi turing widziałem na własne oczy więc jaki to jest model seria E91 czy E90

Opublikowano
Panowie jak wspomniałem już może mi ktos doradzi jeszcze? chodzi o to auto


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-diesel-184km-duza-navi-bi-xenon-niemalowana-oplacona-ID6EH3Dp.html


generalnie lakier,przebieg,bezwypadkowośc wszystko OK


Tylko tak poprzednie moje auto bmw e46 320d 2003r :) miałem około 7lat kasy wpompowane,ze z domu by mnie wyrzucili :D wyleżałem się po tym za wszystkie lata :roll: powiedziałem zmiana marki coś innego.. mam budżet 53tys zł w tym musze zamknąć się z autem/naprawami/częściami


generalnie ciężko coś ciekawego kupić patrzę na.. bmw 1 f20 ale tutaj praktycznie bieda do 50tys zł.Jak coś w miarę OK to cena po 50koła a jeszcze rozrząd itp nie zrobione.Więc padło na bmw 3 e90 :) lub a3 8p 170km/8v 150km i Alfa romeo Giulietta 1.4T 170km


i obecnie biorę pod uwagę e90 i giulietta.Nie mam upatrzonego auta typu,że skupiam się na jedynym modelu.Przeglądam wszystko od audi a3,a4,a5 po bmw 1,bmw 3,bmw 5 , Alfa Giulietta,Leon III co ciekawego wypłynie tym interesuje się.. z całej machiny wypadło e90 bo tamtych nie ma ciekawych obecnie



Dlatego tak waham się między takim e90 a np alfą giuliettą 1.4 170km.Jedno i drugie mi się podoba..

 

Tutaj akurat wg mnie nie ma co się zastanawiać...rada z forum- kup alfę 1,4 t 170km. Mało awaryjne auto, nie traci mocno na wartości, jedzie bardzo ładnie dużo mniej problematyczne niż seria 1 czy 3. E90 zostaw fanom marki, którzy sobie życia bez bmw nie wyobrażają. Do 53k będziesz wstanie znaleźć auto z polskiego salonu. Fakt -ostatnio trochę podrożały, ale ciągle jest to możliwe. A jak nie znajdziesz to poszukaj modelu 1,4 120km. Przeważnie fabrycznie jest tam więcej niż 120km no i można jeszcze pobawić się mapą. Teraz czekam na gromy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proszę o pomoc,dziwny model BMW E91 2007r. Przy okazyjnej rozmowie o BMW pewien gość ma BMW E91 przed

lift model widziałem osobiście jest to kombi ,turing gdzie w dokumentach jest BMW E90 L co tu jest grane podaje VIN WBAVR31050A148857 gość mówi że to jest model przejściowy i dla tego jest E90L to jest gablota kombi turing widziałem na własne oczy więc jaki to jest model seria E91 czy E90

Jest to E91 przedliftowy.
Opublikowano
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=242291&p=2847440#p2847448 prawie doszło do rękoczynu proszę o dokładne info jak ktoś może i ma dojście zna się czy ten model auta był kwalifikowany jako BMW E90 L facet twierdzi że to jest początek produkcji i były wypuszczomy modele BMW E 90L a po ośmiu miesiącach był nazwany przez BMW modelem E91 Bardzo mi zależy na waszej opinii.https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=242291&p=2847440#p2847448 przepraszam to jest odnośnie do tego tematu
Opublikowano
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=242291&p=2847440#p2847448 prawie doszło do rękoczynu proszę o dokładne info jak ktoś może i ma dojście zna się czy ten model auta był kwalifikowany jako BMW E90 L facet twierdzi że to jest początek produkcji i były wypuszczomy modele BMW E 90L a po ośmiu miesiącach był nazwany przez BMW modelem E91 Bardzo mi zależy na waszej opinii.https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=242291&p=2847440#p2847448 przepraszam to jest odnośnie do tego tematu

Dla czego gość ma w dowodzie rejestracyjnym E90L

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E90 to e90 a e91 to e91 bez wzgledu na rocznik. Nie bylo zadnych zmian w nazwie. Jesli z vin wychodzi e90 to nie moze byc e91, o czym tu jeszcze rozmawiac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.