Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Super dzięki za podpowiedzi. Nie dodałem tam jeszcze, że szukam tylko i wyłącznie automat. Mam świadomość, że na początku trzeba będzie coś w aucie zrobić. Na początku brałem pod uwagę tylko auta od prywatnych właścicieli ale kilka ładnych egzemplarzy zobaczyłem od handlarzy i miałem nadzieję, że takie dziadostwo z cofaniem licznika, spawaniem z 5 to już minęło, bo trochę prawo się zmieniło pod tym względem ale chyba złudne myślenie.. Od turasa czy innego Bułgara w de nigdy bym nie kupił.. Tam szukałem tylko od prywatnej osoby i 2.0 bo wiadomo że akcyza później to zabójstwo. A w tym budżecie 3.0 przed lift z naszego podwórka jest dobry pomysłem? Czy lepiej skupić się na 2.0? I czy macie jakieś info jak sobie te auta radzą z chipem? Bo chciałbym coś powyżej 200KM. Oczywiście zrobione w profesjonalnym warsztacie, a nie po kosztach w szopie
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiscie ze sa utrzciwi sprzedawcy, ba, jest ich coraz wiecej, raz, nasz rynek jest juz dosc przypchany autami, dwa, proceder cofania jest bardzo ciezki do ukrycia, duzo firm sprawdzajacych auta po vin, po trzecie e90 to stare auto, wiekszosc "bawi" sie juz od dawna w serie f/g. Po twoich pytaniach sadze ze nie zadowoli cie 2.0 (od razu chip), szukaj 3.0, niestety w tej kasie, bedzie bardzo ciezko.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiscie ze sa utrzciwi sprzedawcy

...uczciwi... :mrgreen:

🙃🙃

Opublikowano

Autko stało bardzo blisko więc przejazdem wstąpiłem do komisu :P


320d 184KM Manual RWD WBAUY11090A873901 33 500zł


https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-3-320d-184ps-lci-navigacja-bixenon-serwis-z-niemiec-wzor-CID5-IDOGLn2.html?fbclid=IwAR1ilyHaljwopE4k3NpEblPIVGB0HfA5FNegDbcmntM4EDPECFMYMFm2WIo


Intensywny zapach wilgoci po otwarciu drzwi, piasek w wielu zakamarkach zwłaszcza w kratkach pod szybami bagażnika i zawiasach schowków (pod maską dodatkowo rdza na większości śrub). Wymieniona deska na małe navi, kierownica M-Pakiet. Rozdłubana klema piro w bagażniku. Rozrusznik nie był w stanie zakręcić nawet po kablach od innego samochodu.

Na tym zakończyłem dalsze oglądanie, nie było nawet sensu robić zdjęć.


20220418-140440.jpg

Opublikowano

Witam wszystkich,


czy mogę prosić o opinie na temat tego auta:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-keyless-navi-bixenon-vossen-szyber-ID6ECcIV.html


jest raptem 5km od mojego miejsca zamieszkania, w poniedziałek chcę go oglądać, jednak zacząłem czytać posty na forum dotyczące tego silnika i jest sporo uwag do jego trwałości (te same problemy co N52). Do tego dochodzi kwestia pochodzenia z USA = powypadkowe.


Prosiłbym o opinie, na co ewentualnie zwrócić uwagę przy oględzinach.


Zastanawiam się również nad zagazowaniem auta w przyszłości, jednak przebieg jest dość spory, czy mogą być tu jakieś problemy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszkodzen to auto praktycznie nie mialo zadnych. Jesli pochodzi z cieplego stanu usa, bedzie na lata a jesli szukasz pb 3.0i, taniej w naprawie juz nie bedzie. Ostatni z "normalnych". Jedz i ogladaj, w tym speku dlugo nie bedzie wisialo.
  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Załatw VIN to wyjdzie, sprzedający go ładnie ukrywa więc ja już bym odpuścił grzyba.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

N51b30a

Wystarczy że przy rejestracji urzędnik się pomylił a właściciel cieszył ze oszukał przeznaczenie albo po tej drogiej przygodzie za oceanem dostał swapa :D

Przynajmniej nie ma zaznaczonego "bezwypadkowy".

spacer.png

Opublikowano

Witam,


Co sądzicie o tym aucie?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-cabrio-alpineweiss-8-lat-w-jednych-rekach-90-tys-km-ID6EDciA.html


Dostałem info od wlasciciela: data 1 rej: 01.01.2011 i po sprawdzeniu historii pojazdu są jakieś dziwne kwiatki przy przebiegu.


Właściciel twierdzi że licznik wymieniony na EU i to wygenerowało taki problem.


Raport z USA bez zdjęć bo sprowadzony kolo 2014, przyjechal z 49300 mil do PL.

Opublikowano
Rewelacyjnie poskładany... I przód, i tył. Nawet pas odwrotnie.


VIN dla potomnych: WBADW7C50BE443414

 

Czy mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź, jestem laikiem w temacie, a jutro mam oglądać auto.


Jedzie ze mną mechanik, ale warto mu napomknąć co widać ze zdjęć.


Pas faktycznie widzę, reszty niestety nie dostrzegam.


Z góry dziękuję za więcej informacji.

  • Moderatorzy
Opublikowano

To weź jeszcze ducha świętego i guślarza ze sobą. Co mechanik zobaczy? Luzy na podnośniku? Wylany amor i stan klocków? To wszystko na zwykłej stacji wyłapią jak się nie znasz.

Auto jest powypadkowe.

Jest z USA.

Peodukcja 2010 a nie 2011 jak podaje sprzedawca.

Pod kompa trzeba je podłączyć.

Tu dodatkowo 10 czy 15k zł to ci naliczę na miejscu oglądając auto 2 min.

Auto robione z każdej strony, szkoda czasu to oglądać.

Malowali zderzak i zaślepek spryskiwaczy reflektorów już nie pomalowali :roll:

Prawe drzwi inny kolor a maskę i prawy błotnik pasowano nocą. Zderzak licowano z linią płotu sąsiada chyba, bo nic nie trzyma fabrycznych wymiarów.

To ma 90k km nabite niby? Jest zajechane jak 290k.

Jak chcesz KONIECZNIE oglądać tego kapelusza to weź bimmerchecka, ale szkoda pieniędzy naprawdę.

Mietek mechanik, który nie robi w BMW będzie tyle widział co ty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tego jeszcze bajeczka o liczniku, na ktory kasa byla, a na przeciwgielne tyl, juz zabraklo. :duh: Ale to spasowanie przodu bije wszystko :D
Opublikowano
To weź jeszcze ducha świętego i guślarza ze sobą. Co mechanik zobaczy? Luzy na podnośniku? Wylany amor i stan klocków? To wszystko na zwykłej stacji wyłapią jak się nie znasz.

Auto jest powypadkowe.

Jest z USA.

Peodukcja 2010 a nie 2011 jak podaje sprzedawca.

Pod kompa trzeba je podłączyć.

Tu dodatkowo 10 czy 15k zł to ci naliczę na miejscu oglądając auto 2 min.

Auto robione z każdej strony, szkoda czasu to oglądać.

Malowali zderzak i zaślepek spryskiwaczy reflektorów już nie pomalowali :roll:

Prawe drzwi inny kolor a maskę i prawy błotnik pasowano nocą. Zderzak licowano z linią płotu sąsiada chyba, bo nic nie trzyma fabrycznych wymiarów.

To ma 90k km nabite niby? Jest zajechane jak 290k.

Jak chcesz KONIECZNIE oglądać tego kapelusza to weź bimmerchecka, ale szkoda pieniędzy naprawdę.

Mietek mechanik, który nie robi w BMW będzie tyle widział co ty.

 

Dziękuję za wyczerpującą wypowiedź.


No nic szukam dalej, a tego odpuszczam.


Jeszcze raz dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sztrucel i tyle. Przebieg bujda. Skoro w 2014 mialo 49300 mil czyli jakies 80 tys km to znaczy ze przez 8 lat nabilo 12 tys km? :mrgreen: nawet szkoda tracic na paliwo (a tanie w dzisiejszych czasach nie jest) by go jechać ogladac.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Doinwestowaniem nazywasz naprawę elementów które były olewane przez wiele lat aż wszystko w końcu było do wymiany.

Dla mnie to raczej ratowanie Gruza.

W 2 minuty mogę Ci zrobić taką fakturkę.

Ktoś wsadził 20k w naprawę i po pół roku sprzedaje samochód w super stanie?

Ogólnie nie wiem jak podskoczyły ceny samochodów ale za 20tys to golas jest.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mysle ze auto jest po prostu pechowe i psuje sie nagminnie. Kolo ponaprawial i sie pozbywa by miec z głowy to auto.

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.