Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,przymierzam sie powoli do zakupu e92 lub e90(tylko polift) rozsądek podpowiada mi tylko 2 wersje:

Benzynowe 170km lub diesel 177km(lub te 184km).

Z jednej strony niechcialbym diesla ze względu na dziwiek/kulturę pracy lecz z drugiej strony jestem strasznie zrazony do wolnossacych motorów,boje sie ze te 170km to za malo i tez wolałbym miec więcej mocy od dołu,pytanie jak jedzie te 170km,czy jesteście zadowoleni ,mozecie do czegoś to porównać,słyszałem duzo opinii ze te 170km jest "dziwne" gdyz wydaje sie jakby miało więcej mocy,obecnie jezdze astra h 105km, a budzet na auto to okolice 35tys zl

Z góry dziękuję za pomoc :D

 


Śmigam e90 - 330d. Nie ma problemów z mocą, samochód relatywnie lekki a dość mocny. Posiadam oryginalne oprogramowanie, także nawet na fabrycznej mocy jest w porządku.


Oczywiście, jest to diesel, także zawsze będzie trochę klekotał, natomiast duża przyjemność z jazdy i małe spalanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam wszystkich, przymierzam się do kupna e92, lub e90 polift

chciałem kupić 2,5 lub 3,0 i zagazować lub kupić zagazowane, ale chyba nie w moim budżecie 35K PLN. Cenią sie.


co powiecie na te sztunie? może ktoś już oglądał? może ktoś coś doradzi i dopatrzy się ewentualnych nieścisłości, a może to Twoja?


nr 1 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e-92-325-coupe-zamiana-CID5-IDGzxsr.html - w tej silnik był swapowany z 2,0 na 2,5..

nr 2 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e92-325i-manual-CID5-IDLH4EV.html - ogłoszenie stoi pare dni, ciężko coś wywnioskować z opisu, mam blisko. cena?

nr 3 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e92-2-0-d-210-tys-przebiegu-CID5-IDLKq34.html - cena?

ew nr 4 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-320d-177km-e90-lift-sportsize-szyberdach-CID5-IDLn2AN.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=4

nr 5 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-320d-coupe-177km-shadow-line-szyberdach-2-komplety-alufelg-ID6E7Jvx.html#a6ff62d07b

nr 6 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-91-92-93-320d-177km-ID6E5BFB.html

Opublikowano
Witam potrzebuje kilku rad na co szczególnie zwróci uwagę przy zakupie seria 3 E90 2.0 diesel 177KM tylko cupe. Roczniki 2007-2010 Jako że to pierwsze BMW moje.
Opublikowano

Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-184km-piekna-polecam-ID6E8ro5.html

VIN: WBAPP51011F068825

Numer rejestracyjny: KMI 9S98

Rozkodowany: https://bimmer.work/vin/f2493747769755c9815654d5ad7363fd9/


Wróciłem z oględzin. W ogłoszeniu wszystko ładnie pięknie ale stan na miejscu już nie jest taki optymistyczny. Auto z niepewną historią, sprzedający twierdzi, że sprowadzone kilka lat temu z Niemiec i zostawione w rozliczeniu za nową A6. Według VINu auto na rynek Holenderski. Praktycznie każdy z elementów wymaga lakierowania, z części schodzi lakier, mają odpryski albo występują ogniska korozji. No może dach jest w dobrym stanie. Odpryski paskudnie zakryte zaprawką nie pasującą nawet pod kolor nadwozia.

Szyba czołowa z uszkodzeniem, tylna opona ścięta na boku o krawężnik. Prawa lampa przód 2009 rok sklejona na bezbarwny silikon. Oryginalny akumulator BMW jeszcze z fabryki, sprzedawca twierdzi, że szkoda kupować AGM bo na zwykłym kwasiaku też będzie jeździło.

Po przyjechaniu na miejsce silnik był dość ciepły, znaczy że autem było jeżdżone. Przy odpalaniu szarpie i trzęsie silnikiem, występują jakieś dziwne stuki.

Mocne zużycie na fotelu, podłokietniku i boczku drzwi. W ogłoszeniu osoba prywatna a samochód sprzedawany na fakturę VAT.

Nawet nie robiłem zdjęć bo szkoda czasu i pamięci w telefonie. Jak ktoś ma taniego lakiernika i kupę czasu żeby bawić się w doprowadzenie auta do porządku to można śmiało brać, ja za taką cenę podziękowałem.


received-388137979512289.jpg

Opublikowano
A czego sie spodziewałeś po perełce z otomoto od kretyna co mówi , że nie trzeba akumulatora agm ? Ładny na zdjeciach tylko , jak one wszystkie.
Opublikowano

Zawsze jadę z nastawieniem na najgorsze, ALE w zeszłym tygodniu byłem z kolegą po E91 preLCi z silnikiem 2.0 177km z końca 2007 roku.

https://bimmer.work/vin/a0b7feec82e08080b5cb26242c36044ab/

Auto od pasjonata, pedantycznie utrzymane. Jedyne do czego można by się przyczepić to błąd od ledów w ringach i uszkodzona maskownica głośnika z tyłu.

Gość sam przy niej coś tam grzebał, wiedział o czym mówi i można było znaleźć wspólny język. Ogłoszenie na OLX wisiało 5 dni więc nie wrzucam wszystkich sprzedających do jednego worka. Owszem w historii jest szkoda ale profesjonalnie naprawiona i też nie oczekuję od 15 letniego samochodu, że nie ma przycierki lub wymienionego zderzaka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli zdrowe podejscie. Niestety, to sa stare auta i trzeba jezdzic, ogladac, na zywo czasem wychodzi tak jak ostatnio.
Opublikowano

Do 2L w ogóle odpuściłbym wszystkie samochody 50+ km od miejsca zamieszkania i szukałbym auta w zachodnich landach DE.

Niestety nasz rynek jest pełen oszustów i aut po oszustach świadomych lub nieświadomych użytkowników.

Przerabiałem to zanim doszedłem do wniosku, że szukanie czegokolwiek sensownego w PL, jeszcze BMW daleko od domu nie ma sensu.

Nie mówię, że w Niemczech nie ma min, ale jest ich znacznie mniej szczególnie o ironio jak kupujesz z normalnego komisu (byle nie od Turka).

Tam komisy wystawiają pisemne gwarancje, a prawo działa na korzyść kupującego, więc mało kto kombinuje.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano

Dołożone lampy Xenon, ciekawe czy zrobione zgodnie ze sztuką bo spryskiwaczy reflektorów nie ma.

W bazie znajduje jakieś szkody i stare zdjęcia samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VIN znasz, link do ogłoszenia masz, więc zakładaj temat w dziale do oceny ogłoszeń. Tam znajdziesz odpowiednią pomoc.

Opublikowano
Panowie pytanie na temat różnic między silnikami z gamy N47: Jakie różnice w osprzęcie silników o mocy 163- 177- 184KM , czy turbinka i wtryski są inne zależnie od wersji mocy? I wreszcie pytanie która wersja jest bardziej awaryjna?
Opublikowano

163 km to m47, silnik starszy, rozrząd z przodu, większe spalanie, gorsza kultura pracy, na początku produkcji e90 wychodził bez dpf ( końcówka wydechu skierowana w dół)

177 i 184 silnik nowszy, rozrząd od strony skrzyni, mniejsze spalanie, lepsza kultura pracy.


To tak pokrótce. Oba silniki okej, chociaż sam bym wybral nowszy wariant. Wymiana rozrządu i śmigasz bezproblemowo ( oczywiście jeżeli kupiłes w akceptowalnym stanie). Oczywiście z automatyczną skrzynia.


Więcej szczegółów masz w tym temacie, wystarczy przeklinać parę stron.



Z n47 163 km chyba wychodziły tylko w Belgii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warto dodac 177 to n47a, 184 to n47c, silniki te same konstrukcyjnie, inny osprzet, turbo egr dpf itp
Opublikowano

184 to inne wtryski... 177 sa piezzo

184 sa elektromech. z zapasem na 250KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Absolutnie tak, takie same sa w n57 i spokojnie 380ps na nich robisz.
Opublikowano
zalezy w którym.. ale tak w skrócie 380/6 =x x*4 =~ 250.... a co najwazniejsze te wtyyski z czasem traca swoja wydajnosc i jak mialem 177 nie chcialo podac wiecej jak 205KM a po zmianie 225... n47s przed liftowe tez maja wtryski z 177 i tam tez jest blokada przy 240km..... a poliftowe mozna robic jak moj... n47s bezpieczne okolice 280.... za duzo tego przerobilem zebys mi tu bajki opowiadal... :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiscie. Idiota ze mnie :duh: Zapomnialem iz rozmawiamy o n47, w glowie mialem liczby z n57. Przepraszam, bynajmniej dokladnie wiemy gdzie sa limity piezo/elektro.
Opublikowano

Na mobile.de E 90/91 2.0 D (po 2009) występują w trzech odmianach mocy: 163-177-184 i chodziło Mi Szanowni Koledzy :8) czym tak naprawdę różnią się dane silniki itd. bo na pewno będę robił stage1 i przydało by się troszkę informacji która z wersji silnikowych jest bardziej podatna i wydajniejsza a co za tym idzie jak sobie radzi sprzęgło i ewentualnie skrzynia a jak sprawuje się automat? Nm.

Jak doczytałem z Waszych wypowiedzi w N47 184 km wtryski na cewkach a 177 piezo... a 163 po lifcie? Jakie turbinki tam siedzą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.