Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasne wnętrze jest fajne jak jest nowe, po tylu latach widać każdą plamę na dywanie i każde pęknięcie na skórze.

@kkx5: dużo zerwanych rozrządów widziałeś w N53?

Nie, malo ich jest na rynku, to tak jak porownanie n47 do n57, pekaja tak samo ale jednych jest wiecej od drugich.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Siemanko,

co sądzicie o tym egzemplarzu ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335ix-stage-1-logic-7-350hp-ID6DsozM.html

Była już jakiś czas temu wystawiona i zniknęła, myślałem że sprzedana a tu proszę . Na co w szczególności uważać, sprawdzić w tej wersji silnikowej przed kupnem?


PS. VIN WBAWC73528E065820

POzdrawiam

 

opisywany egzemplarz jest dodatkowo z najgorszym dostepnym kolorystycznie srodkiem.

 

A co w tym wnetrzu takiego złego masz? Jasne wnętrze to dla mnie zaleta. Jedynie można by narzekać na brak sportowego fotela jeśli chodzi o wnętrze :P

,


Tak jak powiedział lord_Simon, po tylu latach widać zmęczenie , nie twierdze że na każdym . Mówię o swoich doświadczeniach, każde zagniecenie itp, po za tym w tym egzemplarzu. co podlinkowałem również na zdjęciach to widać. Kurcze Panowie ja myślałem ze 335i lub 535i ogólnie te 3 lirowe doładowane to jedne z lepszych silników BMW, ahhh to co wybrać na w miare mocne auto na codzień ? Fajnie jakby miało napęd na 4 koła i w miarę się to odpychało .

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

e92 335i to koszt 60-70k+ Nie wspomnę o sciąganiu z Niemiec, wtedy cena z akcyzą się robi pod 100k zł.

40-45k potrafią być takie kapcie, że ludzie nie uwierzylibyście mi na słowo. Maniacy z dawnych e36, którzy z duchem czasu przeszli na e46 teraz przechodzą na e92 i to się dzieje co się dzieje. Zmiana właściciela co pół roku lub rok i upalanka.

Młodzi gniewni mają po 18-20 lat i zero kasy na utrzymanie tego, a to trochę bardziej zaawansowana konstrukcja czyt. myśl technologiczna.

Można czasem dobrego 320d w nadwoziu e92 spotkać za 40k zł, nic więcej.

Edytowane przez Ponta
Opublikowano
Właśnie sie tego obawiam że jakiś młody czy nie młody kupił jeździł póki wszystko było okej a następnie sprzedaje , Ja sobie zdaje sprawę z napraw itp. Sam swoim aktualnym autem (dieslem) zrobiłem prawie 200k i wymieniłem chyba już wszystko hahaha, wiec zdaję sobie sprawę że jak chce się jeździć bezawaryjnie to niestety trzeba wkładać pieniążki i naprawiać na dobrych częściach , ale trochę mi naświetliliście sprawę dlatego pewnie odpuszczę i będę szukać czegoś innego w moim budżecie do około 90k
Opublikowano
kkx5, a jakie są wg Ciebie objawy zużytego rozrządu, w jaki sposób daje on o sobie znać? Również mówię mechanikowi by ten sprawdzał olej po każdej wymianie, ale ten za każdym razem jest czysty.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurcze Panowie ja myślałem ze 335i lub 535i ogólnie te 3 lirowe doładowane to jedne z lepszych silników BMW, ahhh to co wybrać na w miare mocne auto na codzień ? Fajnie jakby miało napęd na 4 koła i w miarę się to odpychało .

330xd z silnikiem n57

Opublikowano

Użytkuję 335i(EU) z przebiegiem 200k+ po kilku modach przez 2 lata i nie mam żadnych problemów. Egzemplarz ,który pokazałeś trąci myszką i na pewno będzie wymagał inwestycji. Ale nie bałbym się N54/N55 ,są łatwe w diagnozie jeśli masz MHD/Bootmod3.

To najlepsze silniki benzynowe tych lat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przestan...wal z gumy tez przez apke diagnozujesz? Moze turbo tez? Felerne glowice tez? Przeciez moglbym pisac i pisac, 100tki padnietych 335i w uk, za grosze mozna kupic. Osobiscie uwielbiam n54/n55, silnik jest super....ale problemy z nim, odstraszaja.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kkx5, a jakie są wg Ciebie objawy zużytego rozrządu, w jaki sposób daje on o sobie znać? Również mówię mechanikowi by ten sprawdzał olej po każdej wymianie, ale ten za każdym razem jest czysty.

Objawow brak, po prostu peka.

Opublikowano
kkx5, a jakie są wg Ciebie objawy zużytego rozrządu, w jaki sposób daje on o sobie znać? Również mówię mechanikowi by ten sprawdzał olej po każdej wymianie, ale ten za każdym razem jest czysty.

Objawow brak, po prostu peka.

 

Hmm wtedy chyba powinno to być widoczne po oleju? No chyba, że naprawdę duży kawałek się oderwie. Uważasz, że należy to wymieniać prewencyjnie? Zamienniki są poprawione jeśli chodzi o jakość i wytrzymałość?

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano
kkx5, a jakie są wg Ciebie objawy zużytego rozrządu, w jaki sposób daje on o sobie znać? Również mówię mechanikowi by ten sprawdzał olej po każdej wymianie, ale ten za każdym razem jest czysty.

Objawow brak, po prostu peka.

 

Hmm wtedy chyba powinno to być widoczne po oleju? No chyba, że naprawdę duży kawałek się oderwie. Uważasz, że należy to wymieniać prewencyjnie? Zamienniki są poprawione jeśli chodzi o jakość i wytrzymałość?

 


Ja kupiłem właśnie unikając oryginalnego rozrządu zamiennik Swag i 55 tys km bez hałasu i luzu, a często redukuje , butuje , więc naprężenia są i nie ma lekko u mnie silnik. Jeśliby się kruszył na drobne to w filtrze oleju cos by było , a jak duży odpadnie to przytka choćby częściowo smok , spadek ciśnienia oleju i kaplica może być szybko. Rozrząd w tych motorach się wymienia cały własnie ze względu na te slizgi, a nie tylko sam napinacz .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kkx5, a jakie są wg Ciebie objawy zużytego rozrządu, w jaki sposób daje on o sobie znać? Również mówię mechanikowi by ten sprawdzał olej po każdej wymianie, ale ten za każdym razem jest czysty.

Objawow brak, po prostu peka.

 

Hmm wtedy chyba powinno to być widoczne po oleju? No chyba, że naprawdę duży kawałek się oderwie. Uważasz, że należy to wymieniać prewencyjnie? Zamienniki są poprawione jeśli chodzi o jakość i wytrzymałość?

Tu nie ma hmm :D cale prowadnice pekaja, nie jakies tam plasticzki, male drobinki zbierasz jak juz sie wszystko rozpadnie i silnik stanie i wtedy koszt razy dwa. Zapchany smok, nawet na chwile, moze zablokowac smarowanie i do zatarcia nic wiecej nie trzeba. Tak samo jak w przypadku n47 tak i n43, nie wiem na co czekac z wymiana. 170tys to max i wymiana. Reszta to liczenie na szczescie.

Opublikowano

 

Hmm wtedy chyba powinno to być widoczne po oleju? No chyba, że naprawdę duży kawałek się oderwie. Uważasz, że należy to wymieniać prewencyjnie? Zamienniki są poprawione jeśli chodzi o jakość i wytrzymałość?

Tu nie ma hmm :D cale prowadnice pekaja, nie jakies tam plasticzki, male drobinki zbierasz jak juz sie wszystko rozpadnie i silnik stanie i wtedy koszt razy dwa. Zapchany smok, nawet na chwile, moze zablokowac smarowanie i do zatarcia nic wiecej nie trzeba. Tak samo jak w przypadku n47 tak i n43, nie wiem na co czekac z wymiana. 170tys to max i wymiana. Reszta to liczenie na szczescie.

 

U mnie póki co 123k km, więc chyba póki co jeszcze okej, acz planuję potrzymać auto jeszcze parę lat, ale czy dobiję do 170k km tego nie wiem. Czyli z tego co mówisz, to te prowadnice potrafią paść nagle, kompletnie bez żadnego wcześniejszego ostrzeżenia i wtedy natychmiastowo spada ciśnienie oleju i to już może przytrzeć silnik?


Jaki jest koszt części oraz wymiany z Twojego doświadczenia? Pytam bo już różne wersje słyszałem, od 1500-1800, przez 2500-3500 do chyba 5000 zł nawet.

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano
1500max na czesciach swag.

 

Ale to jest łącznie z robotą? A czy ten koszt zawiera w sobie również ustawienie rozrządu na blokadach? No i czy przy tej operacji należy wymieniać olej bo jak tak, to koszt jeszcze do góry.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tak, koszt z robota. Przeciez to proste w n43. A jak mozna wymienic rozrzad bez blokad? :) Olej moze zostac stary. Warto zmienic uszczelniacz walu z przodu, jest po drodze, to plus 100zl.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowiedzialem na pytanie. Jesli masz wymieniony olej i zdecydowales sie na wymiane rozrzadu, po co masz lac nowa oliwe? Nie wyskakuj z durnym komentarzem o uk, nie znasz rynku ani aut.
Opublikowano
Odpowiedzialem na pytanie. Jesli masz wymieniony olej i zdecydowales sie na wymiane rozrzadu, po co masz lac nowa oliwe? Nie wyskakuj z durnym komentarzem o uk, nie znasz rynku ani aut.

 


Olej spuszczony z miski olejowej z syfem z dna tej miski wlewać jeszcze raz do silnika ? Tak to sobie można z płynem chłodzącym zrobić a nie z olejem. Zdjęta miska = nowy olej . Inaczej to druciarstwo.

Opublikowano
Według twojego rozumowania co dziennie rano po dłuższym postoju jak zleci olej na dno miski, trzeba wymienić na nowy. A najlepiej żeby pracował 24/7 żeby nie zleciał na samo dno
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co wy za glupoty wypisujecie :duh: Kto sciaga miske do wymiany rozrządu. Prosze o wypowiedzi ludzi co wiedza co to silnik :mad2:
Opublikowano
Co wy za glupoty wypisujecie :duh: Kto sciaga miske do wymiany rozrządu. Prosze o wypowiedzi ludzi co wiedza co to silnik :mad2:

 


A żeby wymienić zębatkę dolną to nie trzeba zdjąć miski ?

Opublikowano (edytowane)
Według twojego rozumowania co dziennie rano po dłuższym postoju jak zleci olej na dno miski, trzeba wymienić na nowy. A najlepiej żeby pracował 24/7 żeby nie zleciał na samo dno

 


Wg mojego rozumowania , to w misce są osady itp , które jak silnik uruchamiamy sa zatrzymywane najpierw przez smok , a potem przez filtr oleju . A jak zlejesz z miski olej , który juz trochę przepracował to chyba nie bedzie to tak samo czysty olej jak ten, który przeszedł przez filtr , co ?

Edytowane przez Penny 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co wy za glupoty wypisujecie :duh: Kto sciaga miske do wymiany rozrządu. Prosze o wypowiedzi ludzi co wiedza co to silnik :mad2:

 


A żeby wymienić zębatkę dolną to nie trzeba zdjąć miski ?

Zebatke dolna? W n43? Nie wymienia sie.

Opublikowano
Co wy za glupoty wypisujecie :duh: Kto sciaga miske do wymiany rozrządu. Prosze o wypowiedzi ludzi co wiedza co to silnik :mad2:

 


A żeby wymienić zębatkę dolną to nie trzeba zdjąć miski ?

Zebatke dolna? W n43? Nie wymienia sie.

 

A jednak w zestawie do wymiany ta zębatka jest i pierwszy raz w Aso mi ją też wymieniali , a potem w innym warsztacie specjalizującym się w Bmw też ją wymieniali razem z rozrządem całym . Po cos ją tam przewidują w tych zestawach. No nic , w kazdym razie dlatego wspomnialem o tej misce. Jesli bez zębatki , to oczywiscie olej ten sam zostaje , bo po co zmieniać jak świeży ktoś ma .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.